Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko asuntonne aina siinä kunnossa, että vieraat voi tulla vaikka kutsumatta tai lyhyellä varoajalla?

Vierailija
04.11.2023 |

Ei tule mitään "hups, en muista milloin vaihdoin vessaan käsipyyhkeet" tms.?

Kommentit (531)

Vierailija
441/531 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti on kun ei tahdo itsekään hengittää pölypalleroita. Koti on kuitenkin pyhä paikka ja rauhallinen, turvalinen tila. Vieraita ei oteta vastaan! Sori vaan.

Vierailija
442/531 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska pahimmillaankin meidän sotku on sellaista pientä epäjärjestystä jota en osaa hävetä. Koirankarvoja ja koiran leluja on luultavasti lattioilla, mutta sitä läheiset osaa odottaakin, jos tulevat yllätysvierailulle. 

Jos saa puolen tunnin varoitusajan, niin siinä ehtii hyvin kerätä lelut lattialta, siistiä keittiön tasot, pikasiivota vessan ja järjestää eteisen kenkäläjän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/531 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Tai no, ehkä siivouspäivänä muutaman tunnin siivousurakan päättymisen jälkeen.

Kolme lasta ja epäsiisti vaimo pitävät huolen että kaaos ja sotku leviää ilman taukoja.

Eikös 1 sisäsiisti mies hetkessä puhalla pois perheenkin sotkut?

Vierailija
444/531 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kaappeihin ei saa kurkistaa. 

Vierailija
445/531 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin asuessa aina siistiä. Nyt perheen kanssa aina sotkuista.

Nuorena yksin asuessa oli ahdistavan siistiä. Piti heittää sängylle joku pusero ja ripustaa jotain tuolin selustalle kun kuristi se asumaton tuntu.

Mies, 4 lasta sekä kissa (myöhemmin kissat) poistivat tyhjyyden ahdistuksen. :D

Vierailija
446/531 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkua on, mutta emme millään kaatopaikalla asu. Epäjärjestystä, lasten leikkejä kesken, tavaroita lattialla. Mutta talo elää tavallaan, vieraat tulevat ajallaan (ja itse ymmärrän tämän sananlaskun niin, että me elämme niin kuin me elämme, ja vieraat tulevat silloin kun he tulevat, eikä siinä ole mitään nokan koputtamista kenelläkään).

Vierailija
447/531 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleen vieraiden takia pyyhkeitä vaihtaa ja voi muutenkin tulla.  Rivitalossa asun ja ovi ei ole lukossa kun olen kotona.

Vierailija
448/531 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule luoksesi.  Teen aina kylään mennessä kaappitarkastukset.

Vierailija
449/531 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule luoksesi.  Teen aina kylään mennessä kaappitarkastukset.

Moi anoppi. En tiennytkään, että sinäkin palstailet.

Paljastan sinut, jos henkäisetkään kenellekään kaapeistani.

Vierailija
450/531 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI Asuntoni ei ole vierailukunnossa Lyhyt varoaika ei riitä. Paha vaikea masennus vaivaa. Asun yksin Omistusasunnossa. Käyn töissä vaan juuri nyt olen vaikean masennuksen takia sairaslomalla. Ollut töistä poissa jo kohta kuukauden. Korkea kynnys minulla yli astuttavaksi. Ihan yksin en selviä tästä.

Vierailija
451/531 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta en halua kutsumattomia vieraita.

Vierailija
452/531 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysvieraat on kivoja ja saavat kestää pientä sekasotkua. 

Vierailija
453/531 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kotonani on aina siistiä. Enintään saattaa olla esim. käytetty kahvikuppi jossain tai sukat vessan lattialla. En viihdy sotkussa.

Siivoamiseen menee aikaa noin vartti / päivä (järjestely) ja lisäksi kunnon siivous 1h / vk, asunto 55m2. 

Vierailija
454/531 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuttuni tietävät, että en tykkää yllätysvieraista, joten pitää soittaa ennen. Lapseni voivat tulla yllättäen, eivät muut.

Vierailija
455/531 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänne saa tulla ystävät ja lähisuku. Aina ei ole siistiä ja koti on siinä kunnossa sitten vieraidenkin aikana. 

Vierailija
456/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Toisinsanoen ei mua kiinnosta sattuuko tääl oleen just siivottua vai sotkusta jos joku tulee. Eri asia haluanko vieraita ylipäätään, yleensä en introvertti kun olen

Vierailija
457/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kymmenessä minuutissa saan paikan hyvään kuntoon. 18-v. huone on hänen vastuullaan, enkä siihen puutu tietenkään. Kissanvessa on sellainen, että se voi alkaa haista mihin aikaan vain kissan toiminnan mukaan. Sen saa nopeasti siivottua, samoin tiskit lavuaarin viereltä ja pöntön pestyä. Siinäpä ne. Olen konmarittanut melkein 10 vuotta sitten ekan kerran ja tulos näkyy edelleen siinä, että kamaa on sopiva määrä hyysättäväksi kohdilleen.

Vierailija
458/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luona on aina perus siistiä eli tavarat paikoillaan yms eli ei haittaa/hävetä jos tulee yllätysvieras.

Vierailija
459/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla, aina on epäsiistiä eikä kiinnosta mitä muut ajattelee.

Miten käsipyyhkeistä edes näkee milloin ne on vaihdettu, ellei ihan paska valu pitkin pyyhettä?

Vierailija
460/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Mutta 15 minuutissa saa paljon aikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän