Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko asuntonne aina siinä kunnossa, että vieraat voi tulla vaikka kutsumatta tai lyhyellä varoajalla?

Vierailija
04.11.2023 |

Ei tule mitään "hups, en muista milloin vaihdoin vessaan käsipyyhkeet" tms.?

Kommentit (531)

Vierailija
461/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein. Mutta asiaa helpottaa lapsettomuus, tosin en ikinä vieraillessani lapsiperheen kotona vertaa heidän kotejaan lapsettomien koteihin. Tai oikeastaan vertaile muutenkaan, koti on niin henkilökohtainen asia. Ne omat sotkut tuntuu aina niin paljon pahemmilta, muiden vastaavaa ei edes huomaa. Koen sen jotenkin tärkeänä ja luottamuksen merkkinä, olla toisen kotona. Sotkuineen tai ilman.

Vierailija
462/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kaksi aikuista tällä hetkellä, ei tässä enää pahempia sotkuja pääse syntymään. Remontit ovat toki erikseen, mutta silloinkin ne rajataan erilleen muusta elämästä. Mukavampihan se on elää siistissä kodissa itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aina on siistiä ja joka päivä makkarin vuodekin sijattu ja ovi sinne auki. Nuorten huoneet eivät ole aina siistit eikä sängyt pedattu juuri koskaan mutta se ei ole mikään häpeä tai este vieraille. 

En viihtyisi lainkaan sotkussa, siivotaan keittiö aina syötyämme. Koska sen pitääkin siistinä siivoamista on vähän. Kodinhoitohuone ja vaatehuone ovat eri tarina, sinne vieraat eivät mene mutta en minä niidenkään sotkua mitenkään häpeä. 

Vierailija
464/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vieraille kelpaa, saavat itse siivota.

Vierailija
465/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Riittävän siistiä koko ajan. Paitsi miehen huone! Se on täysi KAAOS.  Mies on hamsteri. Ovi kiinni niin ei ärsytä mutta joskus ärsytyskynnys kyllä ylittyy....

Muuten on kaunis koti, 4h ja iso terassi. Olen sisustusintoilija ja kasvifriikki.

Vierailija
466/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon nyt sitten ottaa? Ei mua häiritse, vaikka tänne sotkuun vieraita tuliskin. Vieraita häiritsee itseään enemmän. Esim äitini lopetti käymässä, kun meillä on aina niin sotkusta.

Tai siis äitiäni häiritsee, ei kukaan muu ole valittanut. Yksi kaveri tuumas, että onhan teillä tätä tavaraa ja pinoja, muttei teillä likasta ole koskaan. Veskit siivottu yms. Niin käsipyyhkeitä niissä harvemmin on, mutta kukin meillä kyläilevä tietää mistä niitä löytää.

Vierailija
467/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu koska vain tervetuloa, muistakaa kuitenkin talossa talon lailla.

Vierailija
468/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei.

Vierailija
469/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eikä tarvii ollakkaan kun ei käy"vieraita"sillä ovat ihan omaa perhettä. Koti elää tavallaan vieraat tulee ajallaan. Se riittää että on itsensä näköistä.

Vierailija
470/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä sotku, mutta 15 min tehosiivouksella kehtaa päästää. On koiria ja lapsi

Vierailija
471/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, oon pedantti siinä

mielessä että täytyy olla koti järjestyksessä jos vieraita tulee, enkä ota yllätysvieraita vastaan. 

Vierailija
472/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asunnossa asuu kaksi aikuista. Meillä on aina siistiä, sillä haluan asua sellaisessa ympäristössä. Jokaisella tavaralla on paikkansa ja käytön jälkeen tavarat laitetaan omille paikoilleen. Eikä meillä ole tavaraa niin paljon, että niitä olisi jonnekin vain kertynyt ja kasaantunut pyörimään. Lisäksi meillä on siivouspäivä kerran viikossa, jolloin esim. imurointi, joten pölyäkään ei ole runsaasti ikinä kertynyt. En ikinä siivoa erikseen vieraita varten ja tänne voisi hyvin tulla yllättäen vierailulle. 

Vierailija
473/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää tulla kutsumatta, tulee sellainen fiilis että ei oo yhtään suunniteltu. En tykkää ja en halua. 

Vierailija
474/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Kaappeihin ei saa kurkistaa. 

se on itsestään selvää ja myös se että makkarin ovi kiinni niin sinne ei kurkita

Vierailija
475/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin uja ei oo siistiä, toki imuroin kerran viikossa jne. Haluun että sovitaan hyvissä ajoin. 

Vierailija
476/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee kutsumatta niin se on kyllä hänen ongelmansa jos ei ole tarpeeksi siistiä. En häpeä vaan ennemmin vaan ärsyttää toisen moukkamaisuus.

Eli on välillä sotkua ja saa ollakin. Ei kuitenkaan mitään niin kamalaa etteikö vartin pikasiivouksella saisi pahimmat pois. 

Vierailija
477/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tunnin varoitusajalla voi tulla kylään, mutta ilman varoitusaikaa ei ole mun mielestä soveliasta tulla kylään. Ei ole lapsia eikä miestä, että isoja sotkuja ei koskaan ole ja koti on aina perussiisti, mutta pölyä nyt aina kertyy lattioille. Itse haluan aina siivota kaikki tiptop kuntoon ennen vieraiden tuloa.

Vierailija
478/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen omaksunut systemaattisen tavan pitää asiat järjestyksessä joten aina on hyvä hetki tulla kylään. En tosin kaipaa vierailijoita.

Vierailija
479/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla jos kaaos ei haittaa. 

Jos haittaa niin ei tartte tulla

Vierailija
480/531 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täyskaaos, mutta aina puhdasta. En vaan osaa laittaa tavaroita paikalleen.  Kamaa on mutta veskit ja kylppärit siivoan pari kertaa viikossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä