Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aki Manninen syyllistää raiskausten uhreja

Vierailija
04.11.2023 |

Raiskausten uhreja kuulemma oikein hyysätään. On siinä meillä hieno hyvinvointivalmentaja ja pienen tyttären isä. 

https://www.seiska.fi/kotimaa/aki-manniselta-ala-arvoinen-ulostulo-rais…

Kommentit (386)

Vierailija
181/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki ei taida tajuta kuinka paljon naiset joutuvat seksuaalirikosten kohteeksi. Jos miehet joutuisivat yhtä usein, olisi varmaan ääni kellossa ihan toinen.

Siinähän se vitsi onkin että miehet joutuvatkin mutta feminismi pitää huolen ettei niistä puhuta julkisesti ja sitä yrittävätkin vaimennetaan.

Asiaan vaikuttaa feministejä enemmän miesten myrkyllinen suhtautuminen kanssaveljiensä kohtaamiin rikoksiin. Irvaillaan kuinka mies on aina halukas, että turhaan valittavat kun kerran seksiä saavat. Kuvottavinta on varsinkin jos pojat ovat uhreina niin fantasioidaan, miten olisi ollut niin ihanaa tulla oman opettajansa h-käyttämäksi.

Tosimies on rehellinen peruskallio joka tuomitsee yksiselitteisesti kaiken väkivallan sen ilmentymismuodosta riippumatta. Sitten on niitä heikkoja joiden mielenterveys on niin järkkynyt että kannustavat ihmisiä siihen.

Vierailija
182/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon viestien väärentelyyn voi sanoa että jotenkin sen vielä tuossa nuoren tapauksessa ymmärtää mutta jos aikuinen ihminen sitä tekisi voi kyseessä olla jopa persoonallisuushäiröinen tyyppi.

Aikuisena tuollainen toiminta voi ilmentää epävakaata tai narsistista personaalisuushäiriötä. Ihminen muovailee tosiasioita jotta oma psyyke pysyisi kasassa.

Epävakaat kyllä syyttävät muita kaikesta mahdollisesta, mitään vastuuta eivät omista teoistaan kanna. Uhriutuvat kaikesta mahdollisesta, ja raivon vallassa lähettelevät näitä vääriä syytöksiä kavereille ja sukulaisille. 

Ikuinen uhri joo. Ei koskaan tehnyt mitään väärää vaikka kaikki muut näkevät mitä kaikilla mittareilla väärää on tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki ei taida tajuta kuinka paljon naiset joutuvat seksuaalirikosten kohteeksi. Jos miehet joutuisivat yhtä usein, olisi varmaan ääni kellossa ihan toinen.

Siinähän se vitsi onkin että miehet joutuvatkin mutta feminismi pitää huolen ettei niistä puhuta julkisesti ja sitä yrittävätkin vaimennetaan.

Naisten väkivalta on tabu heille. 

Tietenkin on. Intersektionaalinen ei koskaan tee mitään väärin. Kaikki on patriarkaatin luomien ahtaiden normien tai minkä ikinä syytä. Nämä intersektionaaliset kääntävät aina syyttävän sormen itsestään poispäin huolimatta mitä törkeyksiä ovat tehneet.

Ei minulle tuota mitään ongelmaa myöntää, että osa naisista on väkivaltaisia paskiaisia. Miehet johtavat silti selkein numeroin sekä raiskaus- että tappotilastoja.

Vierailija
184/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon viestien väärentelyyn voi sanoa että jotenkin sen vielä tuossa nuoren tapauksessa ymmärtää mutta jos aikuinen ihminen sitä tekisi voi kyseessä olla jopa persoonallisuushäiröinen tyyppi.

Aikuisena tuollainen toiminta voi ilmentää epävakaata tai narsistista personaalisuushäiriötä. Ihminen muovailee tosiasioita jotta oma psyyke pysyisi kasassa.

Epävakaat kyllä syyttävät muita kaikesta mahdollisesta, mitään vastuuta eivät omista teoistaan kanna. Uhriutuvat kaikesta mahdollisesta, ja raivon vallassa lähettelevät näitä vääriä syytöksiä kavereille ja sukulaisille. 

Some on näille oiva kanava suoltaa raivoaan ulos.

Vierailija
185/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on raiskarin näköinen itsekin.

Vierailija
186/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylisuuret korvaukset ovat johtaneet tähän, onnenonkijoiden kannattaa yrittää oikeuden kautta pyrkiä rahastamaan.

Mitäpä luulet korvausten yleensä olevan?

Suomessa ei yleensäkään makseta korvauksia henkeen tai ruumiilliseen koskemattomuuteen kohdistuneesta

rikoksesta tai tapaturmasta.  Välillä saadaan lukea uutisista miten joku ulkomaalainen on hyvin

järkyttynyt, kun hänelle on tapahtunut jotain ikävää Suomessa käydessä ja sitten ei tule korvauksia.

Olemme niissä asioissa erään ei kovin kaukaisen maan tasolla, en sano minkä.  Ihmisen terveydellä tai hengellä

ei ole pahemmin arvoa täällä.

Vierailija
187/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on. Intersektionaalinen ei koskaan tee mitään väärin. Kaikki on patriarkaatin luomien ahtaiden normien tai minkä ikinä syytä. Nämä intersektionaaliset kääntävät aina syyttävän sormen itsestään poispäin huolimatta mitä törkeyksiä ovat tehneet.

Ei minulle tuota mitään ongelmaa myöntää, että osa naisist

Entäs muu kuin fyysinen väkivalta? Tuomitsetko myös henkisen väkivallan sen kaikissa ilmentymismuodoissaan?

Vierailija
188/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle tuota mitään ongelmaa myöntää, että osa naisist

Osa naisista hakkaa ja tappaa.

Osa miehistä hakkaa ja tappaa.

Mitä yritit sanoa? Yrititkö vähätellä naisten tekemää väkivaltaa?

Vierailija
189/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisena suomalaisena naisena, minut on raiskattu elämässäni 5 kertaa. Yhdestäkään en tehnyt rikosilmoitusta. Hävetti, että olin ollut humalassa. Tai en vaan jaksanut käydä sitä prosessia läpi. Kukaan raiskaajista ei ollut minulle ennestään tuttu ja vain yhdessä tapauksessa olin tyhmyyksissäni lähtenyt miehen asunnolle mukaan, olin 16-v. 

Tuttavapiirissäni tilanne on samankaltainen; äärimmäisen harva uskaltaa tehdä rikosilmoituksen ja jos itse kokee "töpeksineensä" humalapäissään, niin silloin ei ainakaan. Nostan hattua niille rohkeille naisille, jotka uskaltavat ja jaksavat lähteä hakemaan oikeutta itselleen!

Ikävä kyllä moni raiskaus tapahtuu tilanteessa, jossa tekijä on oma kumppani, tuttava tai sukulainen.

Kuinka monessa perheessä on varoitettu tyttöjä tästä mahdollisuudesta? Se kun on melko yleinen

tapaus.  Miehet, haluatteko oikeasti, että naispuolisten henkilöiden pitää elää pelon

vallassa? Jos tekijä on ennestään tuttu, on todella raskasta lähteä  tekemään rikosilmoitusta.

Vierailija
190/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle t

Totta kai. Kaikki väkivallan muodot ovat väärin, oli tekijän sukupuoli mikä tahansa. Oma veljeni joutui häikäilemättömän henkisen väkivallan uhriksi. Ei minulla ole mitään syytä puolustella kusipäisiä naisia. Samoin kuin minulla ei ole mitään syytä puolustella kusipäisiä miehiäkään.

Vierailija
191/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisena suomalaisena naisena, minut on raiskattu elämässäni 5 kertaa. Yhdestäkään en tehnyt rikosilmoitusta. Hävetti, että olin ollut humalassa. Tai en vaan jaksanut käydä sitä prosessia läpi. Kukaan raiskaajista ei ollut minulle ennestään tuttu ja vain yhdessä tapauksessa olin tyhmyyksissäni lähtenyt miehen asunnolle mukaan, olin 16-v. 

Tuttavapiirissäni tilanne on samankaltainen; äärimmäisen harva uskaltaa tehdä rikosilmoituksen ja jos itse kokee "töpeksineensä" humalapäissään, niin silloin ei ainakaan. Nostan hattua niille rohkeille naisille, jotka uskaltavat ja jaksavat lähteä hakemaan oikeutta itselleen!

Ikävä kyllä moni raiskaus tapahtuu tilanteessa, jossa tekijä on oma kumppani, tuttava tai sukulainen.

&n

Tuo lähtee kasvatuksesta ja perhe-olosuhteista. Kun lapsi kasvaa vakaassa perheessä jossa ihmissuhteista annetaan turvallinen ja luottamusta sekä vakautta luova malli niin lapsi saa jo selvän mallin mikä on hyväksyttävää ja mikä ei. Tässä on monella miehellä peiliin katsomisen paikka. Ovatko he vanhempana vakautta ja turvallisuuden tunnetta luovia vai eivät ole?

Vierailija
192/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä moni raiskaus tapahtuu tilanteessa, jossa tekijä o

Monesti isänsä hylkäämän perheen tyttäret ovat isänsä toiminnasta johtuen riskissä joutua väkivallan kohteeksi. Koska perheessä on ollut mies, isä joka on kokenut oikeutusta toimia väärin.

Vierailija
193/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku nainen siis estänyt miehiä puhumasta kokemastaan seksuaaliväkivallasta? 

Vierailija
194/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanot tunnetusta tapauksesta, jossa kaksi naista tehtaili raiskaussyytöksiä ja toimi toisensa todistajina. Jäivät kuitenkin kiinni petoksesta, kun kerran paikalla useita muitakin henkilöitä, joiden todistus ratkaisi 

Törkeää. Oikeus siis antoi tuosta langettavan tuomion?

Ja sitä ennen moni syytön oli tuomittu raiskauksesta. 

Ja vielä useampi syyllinen on päässyt luikahtamaan kuin koira veräjästä. 

Vierailija
195/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanot tunnetusta tapauksesta, jossa kaksi naista tehtaili raiskaussyytöksiä ja toimi toisensa todistajina. Jäivät kuitenkin kiinni petoksesta, kun kerran paikalla useita muitakin henkilöitä, joiden todistus ratkaisi 

Törkeää. Oikeus siis antoi tuosta langettavan tuomion?

Ja sitä ennen moni syytön oli tuomittu raiskauksesta. 

Ja vielä useampi syyllinen on päässyt luikahtamaan kuin koira veräjästä. 

Luitko edes viestiä, mitä kommentoit?

Vierailija
196/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä petti mua ja jäi kiinni, niin se syytti sitä miestä. Exä ei vaan tajunnut, että se tyyppi oli kuvannut sen koko tilanteen ja se jätkä kysyy, että niin sä et varmasti nyt seurustele ja exä sanoo en seurustele, vaikka oltiin yhdessä jne. Siinä exä tekee alotteen ja juttu kaatu oikeudessa. Se jätkä sai salakuuvamisesta sakot, mutta on se parempi tuomio kuin väkisin vetäminen. Exä opetti sen etten luota enää kännisiin naisiin.

Miksi olet tekemisissä ihmisten kanssa joihin et luota? Täysi surkimus. Vielä panet vaikka pidät epäluotettavana. Umpisika. 

Mitä horiset, exähän tuo on?

Vierailija
197/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakki-Aki se katkerana lutkuttaa itselleen ja kaltaisilleen tärkeän asiakasryhmänä pakaraväliä. Kuinkas ne TV-pisnikset ovat viime aikoina sujuneet? :D

Vierailija
198/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Manninen Suomen näkyvin pro-raiskaus hahmo? Koko kansan Aki! 

Vierailija
199/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies.

Vierailija
200/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Minut raiskattiin reilut 30 vuotta sitten kamppailulajileirillä illanvieton päätteeksi. Meni vuosia ellei jopa vuosikymmeniä ennen kuin ymmärsin kyseessä olleen raiskaus, sillä syytin vain itseäni, että olin hankkiutunut tilanteeseen josta ei ollut ulospääsyä. Tästä syystä en myöskään tehnyt rikosilmoitusta, koska ajattelin vaan itse töpeksineeni.