Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aki Manninen syyllistää raiskausten uhreja

Vierailija
04.11.2023 |

Raiskausten uhreja kuulemma oikein hyysätään. On siinä meillä hieno hyvinvointivalmentaja ja pienen tyttären isä. 

https://www.seiska.fi/kotimaa/aki-manniselta-ala-arvoinen-ulostulo-rais…

Kommentit (386)

Vierailija
201/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kouluttamaton maallikkomies tietää asiat tuomioistuinta paremmin, vaikkei hänellä tosiasiassa ole edes asiasta tietoa.

Mannisen on kai pakko päästä aika ajoin näyttämään naisvihaansa julkisuudessa.

Vierailija
202/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistiko Manninen jutuissaan mainita myös oman, huomaa oman, saaren? Suurentelua ja valetta. Mistä tää pariskunta haalii some seuraajia, ei voi ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa uhrin syyllistämistä sieltä. Ja tämä sankari ratsastaa sillä, että hänen ukkinsa on ollut uskovainen, ja häntä on sen takia kiusattu. Nyt kiusaa itse heikompiaan heti tilaisuuden tullen.

Muijansa on sentään ollut menestyvä urheilija. Mitkä tän Aku Ankan meriitit on? 

Vierailija
204/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistiko Manninen jutuissaan mainita myös oman, huomaa oman, saaren? Suurentelua ja valetta. Mistä tää pariskunta haalii some seuraajia, ei voi ymmärtää.

Niin. Sehän ei ole varsinaisesti saari. Eikä todellakaan oma. Jonkun murjun Manninen kai sieltä on ostanut. 

Vierailija
205/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aina uhreja ja uhreista ei ole johtajiksi.

Vierailija
206/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Manninen on yksi Suomen älykkäimmistä ihmisistä, ja siksi häntä kadehditaan ja sanomisiaan kritisoidaan.

Vierailija
207/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan äijä samaa mieltä, jos hänen oma tyttönsä joutuisi hyväksikäytön kohteeksi? 

Olisitko samaa mieltä, jos sun puolisosi olisi aamuyöstä vastakkaista sukupuolta olevan henkilön hotellihuoneessa?

Se että on varattuna toisen ihmisen seurassa (vaikka harrastaisi seksiä yhteisymmärryksessä) ei ole rikos, raiskaus sen sijaan on. 

Vierailija
208/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasten naisuhreille suuta pieksävien miesten pitäs joutua itse miehen raiskaamiksi.

Siihen tilanteeseen kun on täysin jonkun armoilla ja ei tiedä säilyykö edes hengissä, päälle nöyryytys ja syyllistäminen. Vuosien, jopa loppuelämän trauma joka pilaa elämästä monta asiaa, voi tuhota koko psyyken, sitä kautta myös fyysisen terveyden. 

Toikin pahoinvointivalmentaja olevinaan harras uskovainen, mitähän Jeesus olisi mieltä noin tekopyhästä ihmisestä.

Vierailija
209/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy ton vaimoreppana ja lapsiparka.

Vierailija
210/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Jeesus ajattelisi Mannisesta. 

Vierailija
211/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yritetään romuttaa, vaientaa, hiljentää valkoinen, lihaa syövä heteromies täysin. Minutkin on yritetty canceloida."

Jaa ei mua vaan ole yritetty romuttaa ja vaientaa, vaikka olen valkonen lihaa syövä heteromies. En ra is kaile tai puolustele ra iska ajia tai hauku  uhreja. Kohtelen naisiakin ihmisinä. Varmaan johtuu siittä. 

Vierailija
212/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jonkun nobodyn mielipiteellä on väliä.  Kyllä kai henkilöt viime tilassa itse tietää miten on ollut ja miten ei.  Ei siinä ulkopuolisten arvioilla merkitystä. 

Vierailija
213/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manniselta tais loppua televisio-työt lopullisesti.

Samoin kuin Pojun keikat.

Vierailija
214/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Manninen vihaa naisia? 

Aika sairaalloisen pakkomielteisesti näkyy vihaavan. Melkein kaikki mitä tuntuu sanovan, liittyy aina tavalla tai toisella siihen, että haluaa sanoa vihaavansa naisia. Mitenhän siinä käy, kun sen lapsesta kasvaa aikanaan nainen. Tytär mannisenkin asiat hoitaa, kun ei siihen itse enää pysty, yleensä yksi tytär on parempi kuin neljä poikaa. 

Itseään pitää luomakunnan kruununa, kun on MIEEEESSSSS, MIESTEN MIEEESSS. Hmmm, voi hyvinkin olla nimenomaan miesten mies, kun naisia noin vihaa. 

Vierailija
215/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, kuinka sen vaimo jaksaa elättää ja katsella tollaista junttia.

Vierailija
216/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakeluyhtiöitä kaduttaa!

HAHA MITÄS MENETTE HALVIMPAAN !

MITÄS HAETTE HUOMIONNE SIITÄ MISTÄ AITA MATALIN, ELI VAATTEET POISJA ITSENSÄ ESITTELY NAURAN!

T. TEITÄ VANHEMPI, KUUMEMPI MUTTA JOKA TEKEE RAHAA PITÄMÄLLÄ VAATTEET PÄÄLLÄ JA TAVARA TERVE.

LÄÄKKEET!!!!

Vierailija
217/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki Manninen on yksi Suomen älykkäimmistä ihmisistä, ja siksi häntä kadehditaan ja sanomisiaan kritisoidaan.

Troloooooooooooo

Nyt oli 0/5

Vierailija
218/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa uhrin syyllistämistä sieltä. Ja tämä sankari ratsastaa sillä, että hänen ukkinsa on ollut uskovainen, ja häntä on sen takia kiusattu. Nyt kiusaa itse heikompiaan heti tilaisuuden tullen.

Muijansa on sentään ollut menestyvä urheilija. Mitkä tän Aku Ankan meriitit on? 

siittänyt yhden lapsen

Vierailija
219/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä humpuukimaakari varmaan juu tietää tämänkin asian paremmin kuin vaikkapa oikeuslaitos. 

Vierailija
220/386 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki on 🤮