Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aki Manninen syyllistää raiskausten uhreja

Vierailija
04.11.2023 |

Raiskausten uhreja kuulemma oikein hyysätään. On siinä meillä hieno hyvinvointivalmentaja ja pienen tyttären isä. 

https://www.seiska.fi/kotimaa/aki-manniselta-ala-arvoinen-ulostulo-rais…

Kommentit (386)

Vierailija
141/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihan näin miehenä koen yhtenä ongelmana näissä R-keskusteluissa sen, että ihmiset eivät pysty käsittelemään niitä yksittäisinä tapauksina. Ei voi ottaa tapausta jossa nainen on yrittänyt lavastaa jonkun rikoksen, käyttää sitä tapausta puolustuksena vaikka tähän Severi Lahtisen tapaukseen.

Miksi tämä on ongelma, koska ei ole olemassa mitään yleistotuutta, kumpikin tapauksista voi ja onkin mitä todennäköisemmin totta. Meillä on tapaus 1, jossa nainen valheellisesti väitti jotain, sai tuomion siitä, meillä on tapaus 2 jos mies sai tuomio r-rikoksesta.

Yleensä keskustelut sitten jauhaa sitä samaa levyä, toiset kertoo kuinka kamalia naiset ovat ja toiset kuinka kamalia miehet ovat. 

Jokainen tapaus käsitellään oikeudessa ja sitten vasta voidaan tehdä johtopäätökset. Mutta lakia tulisi rangaistusten osalta koventaa noissa asioissa.

Vierailija
142/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttaa suomalaiset miehet ja heidän älykkyyden alhainen taso. Kovin hanakasti ollaan puolustamassa r**skaajia tuomioista viis, vedetään hanurista täysin absurdeja väitteitä siitä että naisten tehtailemia valheellisia r**skaussyytöksiä sataa oikealta ja vasemmalta. Kukaan mies ei tietenkään tunne yhden ainoaa r**skaajaa tai s**suaalista ahdistelijaa saati että olisi itse sellainen, mikä on naisten kokeman s-väkivaltatilastojen valossa hyvin erikoista.

Nainen yritti lavastaa miehen raiskaajaksi lavastus paljastui erikoisella tavalla

Tuusulan käräjäoikeus tuomitsi 20-vuotiaan naisen, joka yritti lavastaa miehen raiskaajakseen kolme vuotta sitten.

Heikki Santavuori

26.4.2017 18:56 | Päivitetty 19.4.2020 14:23

JÄRVENPÄÄ | Tuusulan käräjäoikeus tuomitsi 20-vuotiaan naisen poikkeuksellisesta

Miksi meidän olisi vaikea hyväksyä tuomio poikkeuksellisesta rikostapauksesta kuuden vuoden takaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tuota pettämispointtia mikä niin usein tuodaan esiin. Eihän siinä jääkiekkoilijan jutussa uhri jäänyt mistään kiinni vaan itse hädissään soitti poikaystävälleen ja ystävälleen ja kutsui heidät paikalle.

Jos kerran joku pettää kumppaniaan niin miksi ihmeessä hän paljastaisi itsensä ja vieläpä keksimällä jonkun raiskausjutun ja lähtisi vuosien oikeusjuttuun. Siihen vielä kuulustelut, terapiat ja mahdolliset sairauslomat ja ansionmenetykset. Rahan takia ei ainakaan koska Suomessa korvaukset ovat ihan mitättömiä, jos saat niitä ollenkaan. Hyvä jos saat edes sitä terapiaa. 

Usein tapauksissa se syytetty puhuu itsensä pussiin, muuttelee tarinaa, syyttelee uhria jne kun uhrin kertoma on taas johdonmukainen alusta asti. 

Näinpä. Tuossa keississähän nainen oli todistetusti mennyt nukkumaan aikaisemmin kuin muut juhlijat, kpska hän oli liian päihtynyt. Jossain vaiheessa jääkiekkoilija oli mennyt vahvasti humaltuneen nukkuvan naisen huoneeseen "lataamaan kännykkänsä akkua". Jääkiekkoilija väittää, että tämä nainen oli herännyt ja käytännössä vaatinut seksiä. Nainen taas väittää, että hän oli herännyt siihen, että jääkiekkoilijan elin on hänen sisällään. Hän soitti heti teon jälkeen sekä poikaystävälleen että ystävälleen ja on jatkuvasti kertonut tapahtuneesta yhdenmukaisesti. Eiköhän oikeus ole tehnyt ihan oikean päätöksen tässä asiassa.

Vierailija
144/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihan näin miehenä koen yhtenä ongelmana näissä R-keskusteluissa sen, että ihmiset eivät pysty käsittelemään niitä yksittäisinä tapauksina. Ei voi ottaa tapausta jossa nainen on yrittänyt lavastaa jonkun rikoksen, käyttää sitä tapausta puolustuksena vaikka tähän Severi Lahtisen tapaukseen.

Miksi tämä on ongelma, koska ei ole olemassa mitään yleistotuutta, kumpikin tapauksista voi ja onkin mitä todennäköisemmin totta. Meillä on tapaus 1, jossa nainen valheellisesti väitti jotain, sai tuomion siitä, meillä on tapaus 2 jos mies sai tuomio r-rikoksesta.

Yleensä keskustelut sitten jauhaa sitä samaa levyä, toiset kertoo kuinka kamalia naiset ovat ja toiset kuinka kamalia miehet ovat. 

Jokainen tapaus käsitellään oikeudessa ja sitten vasta voidaan tehdä johtopäätökset. Mutta lakia tulisi rangaistusten osalta koventaa noissa asioissa.

Koska elämme oikeusvaltiossa, meidän on hyväksyttävä sekin tosiasia, että meillä on tuomioita joissa nainen on saanut ihan konkreettisen tuomion yrittäessään lavastaa miehen R-rikokseen. Mutta, haluan nyt sanoa sen vielä kerran, vaikka näin onkin käynyt, se ei tarkoita että voit käyttää sitä tapausta osoittamaan, että jotain R-rikosta ei tapahtunut, kun joku on siitä tuomittu. 

Näinhän keskustelut aina menee, kummallakin on ne keissit jotka tukee sen toisen sukupuolen pahuutta ja vain ja ainoastaan niitä nostetaan tikunnokkaan todisteena. Kun yhteiskunnissa, missä ihmisiä elää, kumpikin on totta, meillä on myös naisia joilla ei ole puhtaat jauhot pussissa, kuten miehiä jotka syyllistyvät R-rikoksiin. Jos me pääsisimme yli sukupuolittuneesta ajattelusta, tajuaisimme että kaikki tapaukset on yksilökohtaisia.

Vierailija
145/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen kommentti, onko jollain oikeuden tuomiolla pyritty Severiä puolustelemaan?

Vierailija
146/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tuota pettämispointtia mikä niin usein tuodaan esiin. Eihän siinä jääkiekkoilijan jutussa uhri jäänyt mistään kiinni vaan itse hädissään soitti poikaystävälleen ja ystävälleen ja kutsui heidät paikalle.

Jos kerran joku pettää kumppaniaan niin miksi ihmeessä hän paljastaisi itsensä ja vieläpä keksimällä jonkun raiskausjutun ja lähtisi vuosien oikeusjuttuun. Siihen vielä kuulustelut, terapiat ja mahdolliset sairauslomat ja ansionmenetykset. Rahan takia ei ainakaan koska Suomessa korvaukset ovat ihan mitättömiä, jos saat niitä ollenkaan. Hyvä jos saat edes sitä terapiaa. 

Usein tapauksissa se syytetty puhuu itsensä pussiin, muuttelee tarinaa, syyttelee uhria jne kun uhrin kertoma on taas johdonmukainen alusta asti. 

Niinpä. Muutenkin ihmetyttää tämä kun väitetään että naisia alkaisi kaduttaa seksi jälkeen päin. Miksi alkaisi yhtään sen enempää kuin miehiäkään, jos on yhteisymmärryksessä sitä harrastettu.

Vierailija
147/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisena suomalaisena naisena, minut on raiskattu elämässäni 5 kertaa. Yhdestäkään en tehnyt rikosilmoitusta. Hävetti, että olin ollut humalassa. Tai en vaan jaksanut käydä sitä prosessia läpi. Kukaan raiskaajista ei ollut minulle ennestään tuttu ja vain yhdessä tapauksessa olin tyhmyyksissäni lähtenyt miehen asunnolle mukaan, olin 16-v. 

Tuttavapiirissäni tilanne on samankaltainen; äärimmäisen harva uskaltaa tehdä rikosilmoituksen ja jos itse kokee "töpeksineensä" humalapäissään, niin silloin ei ainakaan. Nostan hattua niille rohkeille naisille, jotka uskaltavat ja jaksavat lähteä hakemaan oikeutta itselleen!

Vierailija
148/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen kommentti, onko jollain oikeuden tuomiolla pyritty Severiä puolustelemaan?

Sehän on aika yleinen argumentti ollut tässä Severinkin tapauksessa eli koska meillä on olemassa tapauksia, tiedämme että nainen voi valehdella, yrittää lavastaa jotain miestä rikokseen. Ne ikäänkuin käy todisteeksi siitä, että tapaus Severi oli myös samanlainen, vaikka kyseessä on täysin erillinen tapaus, joka oikeudessa pitkän prosessin jälkeen tuomittiin.

Ne erilliset tapaukset tuolta jostain, jotka ei liity Severin tapaukseeen ei käy todisteena, niillä ei ole painoarvoa juuri tuohon tapaukseen.

Vierailija
149/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykykriteerien mukaan ollaan kyllä varmasti aika iso osa raiskattuja ja hyväksikäytettyjä... 90-luvulla kännissä peuhailtiin miesten kanssa, monen kädet hakeutui ns kielletyille alueille. Miehelle sanoi "ei" ja se siitä, ei olisi tullut mieleenkään syyttää raiskauksesta tai hyväksikäytöstä. 

Naiset voisivat nyt myös miettiä tätä itsekin. Jos ei kiinnosta mikään petipuuha miehen kanssa, niin sinne kämpille ei lähdetä. Jos alkoholi sekoittaa pään, niin sitten ei pidä juoda. Naiset antaa aivan vääriä signaaleita miehille ja syyttömät saavat näitä raiskaustuomioita. 

Raiskaus on omasta mielestä niin vakava juttu, että pitäisi olla aika varovainen syytösten kanssa. Kauhulla seuraan tätä touhua oman pojan puolesta. 

Vierailija
150/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akiko luulee tietävänsä paremmin kuin oikeuslaitos? 

Valkoinen suomalainen lihaa syövä heteromieshän tietää mielestään kaiken ja aina. Rasittavaa sakkia.

Saavat syntymässä jo jonkun ihmeellisen ylemmyydentuntogeenin ja todella ylimitoitetun itsetunnon. Siskonpoika on neljä vee ja manspleinaa jo pois tiehensä äidilleen. On vakuuttunut, että tietää aikuista paremmin, miten asiat toimii. Melko hämmentävää.

Vierailija
151/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tapaus käsitellään oikeudessa ja sitten vasta voidaan tehdä johtopäätökset. Mutta lakia tulisi rangai

Jos miehiä raiskattaisi niissä määrin mitä naisia, olisi rangaistuksena vähintään julkinen teloitus ilman oikeudenkäyntiä.

Vierailija
152/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOWia mammat nää

ei voi millään päihittää,

ja sekös heitä kismittää...

Vierailija
153/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakeluyhtiöitä kaduttaa!

HAHA MITÄS MENETTE HALVIMPAAN !

MITÄS HAETTE HUOMIONNE SIITÄ MISTÄ AITA MATALIN, ELI VAATTEET POISJA ITSENSÄ ESITTELY NAURAN!

T. TEITÄ VANHEMPI, KUUMEMPI MUTTA JOKA TEKEE RAHAA PITÄMÄLLÄ VAATTEET PÄÄLLÄ JA TAVARA TERVE.

Otahan ne lääkkeet jo.

Hänen tavaransa on terve, mutta pää ei!

Vierailija
154/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisena suomalaisena naisena, minut on raiskattu elämässäni 5 kertaa. Yhdestäkään en tehnyt rikosilmoitusta. Hävetti, että olin ollut humalassa. Tai en vaan jaksanut käydä sitä prosessia läpi. Kukaan raiskaajista ei ollut minulle ennestään tuttu ja vain yhdessä tapauksessa olin tyhmyyksissäni lähtenyt miehen asunnolle mukaan, olin 16-v. 

Tuttavapiirissäni tilanne on samankaltainen; äärimmäisen harva uskaltaa tehdä rikosilmoituksen ja jos itse kokee "töpeksineensä" humalapäissään, niin silloin ei ainakaan. Nostan hattua niille rohkeille naisille, jotka uskaltavat ja jaksavat lähteä hakemaan oikeutta itselleen!

Jep, itsekin tiedän raiskauksen uhrin joka ei uskaltanut lähteä viemään asiaa eteenpäin koska ajatus siitä että poliisi ei usko tai vielä pahempaa, että ystävät eivät usko ja asettautuvat sen sijaan miehen puolelle. Toinen väkivaltaisen raiskauksen uhri vei tapauksensa käräjille ja voitti, sivulliset syyttivät valehtelusta ja miehen lavastamisesta vaikka todisteena oli fyysisiä vammoja. Molemmissa tapauksissa tuttu mies jonka seurassa on aikaisemmin kokenut olonsa turvalliseksi. 

Vierailija
155/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten fyysistä ja henkistä väkivaltaa naisia kohtaan ei voi pöyhiä koskaan liiaksi.

Vierailija
156/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykykriteerien mukaan ollaan kyllä varmasti aika iso osa raiskattuja ja hyväksikäytettyjä... 90-luvulla kännissä peuhailtiin miesten kanssa, monen kädet hakeutui ns kielletyille alueille. Miehelle sanoi "ei" ja se siitä, ei olisi tullut mieleenkään syyttää raiskauksesta tai hyväksikäytöstä. 

Naiset voisivat nyt myös miettiä tätä itsekin. Jos ei kiinnosta mikään petipuuha miehen kanssa, niin sinne kämpille ei lähdetä. Jos alkoholi sekoittaa pään, niin sitten ei pidä juoda. Naiset antaa aivan vääriä signaaleita miehille ja syyttömät saavat näitä raiskaustuomioita. 

Raiskaus on omasta mielestä niin vakava juttu, että pitäisi olla aika varovainen syytösten kanssa. Kauhulla seuraan tätä touhua oman pojan puolesta. 

Kauhulla ajattelen, että tällainen mamma kasvattaa poikalasta, huh-huh! Ei ymmärrä, mikä ero on raiskauksella ja "peuhaamisella" miesten kanssa...

Vierailija
157/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttaa suomalaiset miehet ja heidän älykkyyden alhainen taso. Kovin hanakasti ollaan puolustamassa r**skaajia tuomioista viis, vedetään hanurista täysin absurdeja väitteitä siitä että naisten tehtailemia valheellisia r**skaussyytöksiä sataa oikealta ja vasemmalta. Kukaan mies ei tietenkään tunne yhden ainoaa r**skaajaa tai s**suaalista ahdistelijaa saati että olisi itse sellainen, mikä on naisten kokeman s-väkivaltatilastojen valossa hyvin erikoista.

Nainen yritti lavastaa miehen raiskaajaksi lavastus paljastui erikoisella tavalla

Tuusulan käräjäoikeus tuomitsi 20-vuotiaan naisen, joka yritti lavastaa miehen raiskaajakseen kolme vuotta sitten.

Heikki Santavuori

26.4.2017 18:56 | Päivitetty 19.4.2020 14:23

JÄRVENPÄÄ | Tuusulan käräjäoi

Miksikö vaikea hyväksyä? No sitä pitäisi kysyä noilta alapeukuttajilta, miksi neutraali juttu kerää alapeukkuja! Ja se poikkeuksellisuus koski todisteiden väärentämistä, ei aiheetonta rikosilmoitusta. Aiheettoman rikosilmoitukset eivät ole mitenkään poikkeuksellisia, vaan niitä kyllä riittää.

Vierailija
158/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MGTOWia mammat nää

Jos menisitte oikeasti omia polkujanne, raisk -rikokset tuskin olisivat näin mittava ongelma. Joten ei haittaa yhtään, itse asiassa uskon meidän kaikkien kannustavan teitä menemään omia polkujanne niin pitkälle kuin pippuri kasvaa. Muisk!

Vierailija
159/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MGTOWia mammat nää

Jos menisitte oikeasti omia polkujanne, raisk -rikokset tuskin olisivat näin mittava ongelma. Joten ei haittaa yhtään, itse asiassa uskon meidän kaikkien kannustavan teitä menemään omia polkujanne niin pitkälle kuin pippuri kasvaa. Muisk!

Levittäkää siis tekin MGTOWin sanomaa kaikille tutuille miehillenne.

Vierailija
160/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tästä osin samaa mieltä. Moni meistä on varmasti illan viimeisinä tunteina lähtenyt jonkun matkaan ja harrastanut seksiä ja sitten iskenyt morkkis. Eikä välttämättä ole edes enää tunnin jälkeen siinä tilassa muista, että onko pantu vai ei ja sitten kun huomaa, että onkin pantu niin menee joidenkin päässä raiskauksena. Todella, todella vaikeasti määriteltävä tilanne nämä aamuyön kännipanot. 

No joo, been there done that, ilman että olisi tullut mieleenkään syyttää toista osapuolta mistään. Toisaalta moni mies olisi voinut syyttää minua vähintäänkin seksuaalisesta ahdistelusta. Onhan niiden kännisessioiden yhteydessä joskus tullut huomattua, että ohops, eipä täällä ollakaan hereillä, missään päässä.

Ei ole oikeutta koskea ja näin, mutta on se nyt vähän sellaista, nimenomaan vaikeasti määriteltävää, kun kännissä suhataan menemään. Paras kun ei menisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä