Anne Kukkohovi on ihana
Miten on voinut säilyä noin nuorekkaana ja seksikkäänä. Varmasti luomu eikä mitään kauneusoperaatioita.
Kommentit (39)
En ole näin miehenä koskaan ymmärtänyt hänen ihanuuttaan. Ehkä olen viisikymppisenä liian nuorta ikäpolvea ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
En ole näin miehenä koskaan ymmärtänyt hänen ihanuuttaan. Ehkä olen viisikymppisenä liian nuorta ikäpolvea ymmärtämään.
Anne Kukkohovi on 53-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Naapurin 150kg isäntäkin tykkää. Vaimostaan en ole varma.
Mua vaan aina naurattaa sen instatykkäykset.
Jos pääsisi Annen kanssa ns hommiin ,varmaan kuolisi. Sen verran lihava on, jos edes mitään hommia pystyy tekemään.
Anne on meiltäpäin kotosin. Nuorempana paneksittiin useammankin kerran. M54.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaisi! T. Bi-nainen
Tuskinpa häntä lättäilyt kiinnostaa.
Hataralla otannalla vain sen mitä olen harvoin sattunut näkemään,niin mahdollisesti penaalissa on terävämpiäkin kyniä.
Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että näytän paremmalta kuin saman ikäinen A.K. ja en ole ottanut invasiivisia tehosteita nassukkaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaisi! T. Bi-nainen
Ottaisin teidät molemmat.
Jotenkin säälittää, 53v ja mahdoton halu näyttää 25v
Anne nyt vain sattuu olemaan suomalaisten naisten ehdotonta huippulaatua, ja siksihän te möhömahaiset akat annelle niin kateellisia olettekin.
Annen (ja muiden kaltaistensa) viesti ja sen suomennos:
Viesti: "Kyllä ei ole selibaatissa oltu! Uskotteko?! Ihan varmasti on sekstattu niin että savu korvista nousee!! Uskotteko? Ihan varmasti on! Eilenkin melkein naitiin, ja toissapäivänä! Ihan mahdotonta on tämän seksin mylläkän kanssa! Uskotteko ihan varmasti???!"
....ja suomennos....
"hiljaista on pidellyt seksin suhteen. Vaihtareilla sivaltelee, ja ei ole nuo pistokset ja rasvaimut ilmaisia. Ei oikein huvita enää, mutta pääasia että toiset naiset kadehtii vaikka ei itseä huvitakaan..."
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että näytän paremmalta kuin saman ikäinen A.K. ja en ole ottanut invasiivisia tehosteita nassukkaan 😅
Kuvat jakoon tai valehtelet.
Vierailija kirjoitti:
Anne nyt vain sattuu olemaan suomalaisten naisten ehdotonta huippulaatua, ja siksihän te möhömahaiset akat annelle niin kateellisia olettekin.
Moi Anne!
Näin miehenä en ymmärrä hänen hehkutustaan. Olen ymmärtänyt, että hän on entinen malli. Itse en muista häntä ollenkaan malliajoiltaan. Nousi ilmeisesti julkisuuteen vasta, kun malliura oli ohi. Tai ainakin minä olen vasta hänestä kuullut, kun alkoi nämä juontojutut ja niiden mukana tuli lehtien sivuille. Mutta ei siis herätä minussa mitään vipinää puntissa.
Katson just Koko Suomi leipoo-ohjelmaa ja ihmettelen tuota Annen naamaa. Miten siitä on tullut tuollainen, pilannut itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Juontaja Kukkohovin nenä-ääni on jäätävän kamala.
SeksiavautumisensaMyötähäpeän määrää en voi sanoin kuvata itse olen samaa ikäluokkaa ja voin sanoa että 20-30 -vuotiaat urheilijanuorukaiset eivät ole kiinnostuneita yli 50 v naisihmisistä. Annen juureen asti tekoblondi tukka ja piikitetyt kasvot eivät mitenkään auta asiaa. Ikä näkyy ja kuuluu hänessä.
Vähänpä ymmärrät 20-30-vuotiaitten nuorukaisten sielunelämää. Ihan saa valita itselle sopivan sipakassa kunnossa oleva 50-65-vuotias naisihminen. t. nainen vm 61
Anne on samaa ikäluokkaa kuin minä ja muistan hänet hyvin Anttilan kuvastoista. Oli tosi hyvännäköinen tsirbula ja varmasti olisi ikääntynyt kauniisti, jos olisi jättänyt piikit vähemmälle. Sääli, todella sääli, että lähti sille tielle.
Itsellä ei vielä naamassa ole pahemmin ryppyjä, mutta kaulassa ja käsissä kyllä. Mulle nuorekkaana säilyminen on ensisijaisesti fyysisestä (ja sen myötävaikutuksella henkisestä) kunnosta huolehtimista. Mutta kukin tyylillään, toki.
Kyllä. Naapurin 150kg isäntäkin tykkää. Vaimostaan en ole varma.