Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aki Manninen syyllistää raiskausten uhreja

Vierailija
04.11.2023 |

Raiskausten uhreja kuulemma oikein hyysätään. On siinä meillä hieno hyvinvointivalmentaja ja pienen tyttären isä. 

https://www.seiska.fi/kotimaa/aki-manniselta-ala-arvoinen-ulostulo-rais…

Kommentit (386)

Vierailija
121/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa näihin viimeaikaisiin tapauksiin, mutta sekä Tähkä että tuo kiekkopoika, niin molemmissa tapauksissa naiset oli omasta halustaan kahden näiden miesten kanssa, ja kohta soiteltiin poikaystäville..?

Gold Diggereitä?

Vierailija
122/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, vihaavat miehiä sydämensä pohjasta, mutta niin vihaavat myös MGTOWia 😂 😂 😂 😂 😂

Minä en ole nähnyt tällä palstalla yhtään kommenttia, jossa nainen sanoisi vihaavansa MGTOW-liikettä. Minun onkin vaikea ymmärtää, miksi tuo liike häiritsisi minua? En liity siihen mitenkään eikä sillä ole vaikutusta minun elämääni.

No älä sitten poistata MGTOWiin liittyviä viestejä ja ketjuja vaan levitä tietoa siitä miehille 😃

Kulti, täällä on lähinnä keski-ikäisiä naisia. Meitä ei voisi teidän kirjainyhdistelmänne vähempää kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, vihaavat miehiä sydämensä pohjasta, mutta niin vihaavat myös MGTOWia 😂 😂 😂 😂 😂

Minä en ole nähnyt tällä palstalla yhtään kommenttia, jossa nainen sanoisi vihaavansa MGTOW-liikettä. Minun onkin vaikea ymmärtää, miksi tuo liike häiritsisi minua? En liity siihen mitenkään eikä sillä ole vaikutusta minun elämääni.

No älä sitten poistata MGTOWiin liittyviä viestejä ja ketjuja vaan levitä tietoa siitä miehille 😃

Kulti, täällä on lähinnä keski-ikäisiä naisia. Meitä ei voisi teidän kirjainyhdistelmänne vähempää kiinnostaa.

Väärin meni niinkuin naisilla menee aina kaikki 🤣

Vierailija
124/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttaa suomalaiset miehet ja heidän älykkyyden alhainen taso. Kovin hanakasti ollaan puolustamassa r**skaajia tuomioista viis, vedetään hanurista täysin absurdeja väitteitä siitä että naisten tehtailemia valheellisia r**skaussyytöksiä sataa oikealta ja vasemmalta. Kukaan mies ei tietenkään tunne yhden ainoaa r**skaajaa tai s**suaalista ahdistelijaa saati että olisi itse sellainen, mikä on naisten kokeman s-väkivaltatilastojen valossa hyvin erikoista.

Nainen yritti lavastaa miehen raiskaajaksi lavastus paljastui erikoisella tavalla

Tuusulan käräjäoikeus tuomitsi 20-vuotiaan naisen, joka yritti lavastaa miehen raiskaajakseen kolme vuotta sitten.

Heikki Santavuori

26.4.2017 18:56 | Päivitetty 19.4.2020 14:23

JÄRVENPÄÄ | Tuusulan käräjäoikeus tuomitsi 20-vuotiaan naisen poikkeuksellisesta tapahtumaketjusta, jossa oli kysymys todistusaineis

Niin. Ihminen joka väärentää viestejä jotta oma tarina saisi uskottavuutta on aika sairas.

Vierailija
125/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttaa suomalaiset miehet ja heidän älykkyyden alhainen taso. Kovin hanakasti ollaan puolustamassa r**skaajia tuomioista viis, vedetään hanurista täysin absurdeja väitteitä siitä että naisten tehtailemia valheellisia r**skaussyytöksiä sataa oikealta ja vasemmalta. Kukaan mies ei tietenkään tunne yhden ainoaa r**skaajaa tai s**suaalista ahdistelijaa saati että olisi itse sellainen, mikä on naisten kokeman s-väkivaltatilastojen valossa hyvin erikoista.

Tiedän, että somea ja vauvafoorumia seuraamalla voi tulla shokkina, normaali suomalainen mies ei puolustele rkaajia. On vain ikävää, kuinka paljon huomiota Manniset ja kumppanit saa, niistä tulee sitten = suomalaisen miehen mielipide.

Somessa ne monet suomalaiset miehet on mielipiteitään kertomassa. Ei hätää bro, not all men, ei tarvii hikoilla. Oot sal

En tarvitse sinun hyväksyntääsi, se ei merkitse minulle mitään. Kommenttisi perusteella vaikutat täydeltä kusipäältä.

Vierailija
126/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityy miten?

Vierailija
127/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole poistattanut yhtään viestiä tai ketjua aiheeseen liittyen. Kuten sanoin, aihe ei liity minuun mitenkään, joten tuskinpa jaksan mainostaa sitä ihmisille. Kerroin siitä kuitenkin äsken miehelleni, joten olen nyt virallisesti levittänyt tietoa eteenpäin.

Vierailija
128/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole poistattanut yhtään viestiä tai ketjua aiheeseen liittyen. Kuten sanoin, aihe ei liity minuun mitenkään, joten tuskinpa jaksan mainostaa sitä ihmisille. Kerroin siitä kuitenkin äsken miehelleni, joten olen nyt virallisesti levittänyt tietoa eteenpäin.

Kuinka makeasti miehesi nauroi?

Vierailija
129/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki tuhoaa vain omaa ja vaimonsa bisnestä näillä horinoillaan. 

Vierailija
130/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin meni niinkuin naisilla menee aina kaikki 🤣

Kuinka monetta vuotta (vuosikymmentä?) olet nyt tehnyt lähtöä? Mikä maksaa? 

Vierailija
131/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen tästä osin samaa mieltä. Moni meistä on varmasti illan viimeisinä tunteina lähtenyt jonkun matkaan ja harrastanut seksiä ja sitten iskenyt morkkis. Eikä välttämättä ole edes enää tunnin jälkeen siinä tilassa muista, että onko pantu vai ei ja sitten kun huomaa, että onkin pantu niin menee joidenkin päässä raiskauksena. Todella, todella vaikeasti määriteltävä tilanne nämä aamuyön kännipanot. 

Vierailija
132/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te itse saa tuon vertaa tehtyä ilman naisia?

Vierailija
133/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole poistattanut yhtään viestiä tai ketjua aiheeseen liittyen. Kuten sanoin, aihe ei liity minuun mitenkään, joten tuskinpa jaksan mainostaa sitä ihmisille. Kerroin siitä kuitenkin äsken miehelleni, joten olen nyt virallisesti levittänyt

Erittäin makeasti. Totesi myös, ettei kiinnosta häntä paskaakaan.

Vierailija
134/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi olkoon mikä tyyppi. Ajattelin jo niiden aiempien ulostulojen jälkeen, että vaimo ja tytär parat. Joutuvat tuollaisen toksisen urpån kanssa elämään. Tuo on vielä niin heikkolahjainen, että ei älyä pitää noita myrkyllisiä ajatuksia omana tietonaan, vaan mölöttää kaiken suuna päänä somessa. Ei selvästi oppinut mitään siitä aiemmasta somekohusta. Muuta kuin uhriutumaan, kun häntä ei haluta enää mihinkään ohjelmiin eikä keikoille. Jännä. Miksiköhän ei?

Mikä ihmeen Suomen köyhällisversio Andrew Tatesta toi oikein yrittää olla? Niin noloa, että huhhuijaa.

Vierailija
135/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset puolustaa r***kaajia ja toiset hylkää tyttärensä kun pitää pettää ja lähteä petoskumppanin matkaan. Siinä tosiaan oikein malliesimerkkejä pienen tyttölapsen isisistå.

Vierailija
136/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tästä osin samaa mieltä. Moni meistä on varmasti illan viimeisinä tunteina lähtenyt jonkun matkaan ja harrastanut seksiä ja sitten iskenyt morkkis. Eikä välttämättä ole edes enää tunnin jälkeen siinä tilassa muista, että onko pantu vai ei ja sitten kun huomaa, että onkin pantu niin menee joidenkin päässä raiskauksena. Todella, todella vaikeasti määriteltävä tilanne nämä aamuyön kännipanot. 

Iskeekö miehille useinkin morkkis näiden kännipanojen jälkeen ja syyttävät naista raiskauksesta? 

Siis ihan vaan ihmettelen, että miksi väitätte että naisille iskisi niin paha morkkis, että siitä seksistä tekisivät perättömän ilmoituksen. Ei minulle vaan naisena ole koskaan tullut mieleenkään tehdä aiheettomasti mitään rikosilmoitusta. Miksi naisia kaduttaisi kännipanot sen enempää kuin miehiäkään?

Vierailija
137/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen yritti lavastaa miehen raiskaajaksi lavastus paljastui erikoisella tavalla

Tuusulan käräjäoikeus tuomitsi 20-vuotiaan naisen, joka yritti lavastaa miehen raiskaajakseen kolme vuotta sitten.

Heikki Santavuori

26.4.2017 18:56 | Päivitetty 19.4.2020 14:23

JÄRVENPÄÄ | Tuusulan käräjäoikeus tuomitsi 20-vuotiaan naisen poikkeuksellisesta tapahtumaketjusta, jossa oli kysymys todistusaineis

Viestini sai paljon alapeukkuja, vaikka se oli neutraali lehtijuttu. Jostain syystä oikeuden päätöstä ei hyväksytäkkään, kun kyse on naisen saamasta tuomiosta, ja todisteet tässä tapauksessa ovat täysin kiistattomat.

Ja nämä samat henkilöt vannovat oikeuden päätöksen oikeellisuuteen tapauksissa joissa on annettu raiskaustuomio. Yleensä ei edes ole pienintäkään näyttöä syyllisyydestä, pelkkä sana vastaan sana.

Niin, ja en tiedä onko Severi syytön vai ei, joten siihen en ota kantaa.

Vierailija
138/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kansan Aki:

- Yritetään romuttaa, vaientaa, hiljentää valkoinen, lihaa syövä heteromies täysin. Minutkin on yritetty canceloida. Sain potkut Suurimman pudottajan valmentajahommasta, mikä oli minulle kaikista rakkain homma, koska olen hyvä valmentaja, hän paasaa.

Sitten hän nostaa esiin raiskaustuomiot, joista hän vaikuttaa tietävän enemmän kuin Suomen oikeusjärjestelmä.

- Tämä ei mene oikein. Nyt on nähty jääkiekkoilijoita, kun on varatut muijat lähteneet kiekkoilijoiden matkaan ja on tullut omatunto peliin kesken, niin sitten syytetään raiskauksesta, Aki toteaa.

Vierailija
139/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tuota pettämispointtia mikä niin usein tuodaan esiin. Eihän siinä jääkiekkoilijan jutussa uhri jäänyt mistään kiinni vaan itse hädissään soitti poikaystävälleen ja ystävälleen ja kutsui heidät paikalle.

Jos kerran joku pettää kumppaniaan niin miksi ihmeessä hän paljastaisi itsensä ja vieläpä keksimällä jonkun raiskausjutun ja lähtisi vuosien oikeusjuttuun. Siihen vielä kuulustelut, terapiat ja mahdolliset sairauslomat ja ansionmenetykset. Rahan takia ei ainakaan koska Suomessa korvaukset ovat ihan mitättömiä, jos saat niitä ollenkaan. Hyvä jos saat edes sitä terapiaa. 

Usein tapauksissa se syytetty puhuu itsensä pussiin, muuttelee tarinaa, syyttelee uhria jne kun uhrin kertoma on taas johdonmukainen alusta asti. 

Vierailija
140/386 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihan näin miehenä koen yhtenä ongelmana näissä R-keskusteluissa sen, että ihmiset eivät pysty käsittelemään niitä yksittäisinä tapauksina. Ei voi ottaa tapausta jossa nainen on yrittänyt lavastaa jonkun rikoksen, käyttää sitä tapausta puolustuksena vaikka tähän Severi Lahtisen tapaukseen.

Miksi tämä on ongelma, koska ei ole olemassa mitään yleistotuutta, kumpikin tapauksista voi ja onkin mitä todennäköisemmin totta. Meillä on tapaus 1, jossa nainen valheellisesti väitti jotain, sai tuomion siitä, meillä on tapaus 2 jos mies sai tuomio r-rikoksesta.

Yleensä keskustelut sitten jauhaa sitä samaa levyä, toiset kertoo kuinka kamalia naiset ovat ja toiset kuinka kamalia miehet ovat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme