Katsotteko vastakkaisen sukupuolen edustajia "sillä silmällä" kaupassa useinkin?
Toisessa keskustelussa joku toivoi löytävänsä vierelleen miehen, ja puheena oli paljon se, miten kauppareissulla katsellaan toisia kaupassakävijöitä. Sain mielikuvan, että moni katselee kaupassa käydessään miehiä/naisia ja arvioi heidän kiinnostavuuttaan.
Katseletteko useinkin Prismassa kärryjä työnteleviä "sillä silmällä"? Itse kuljen kaupassa aina listan seuraava tavara mielessäni ja katson ihmisiä juuri sen verran, että näen, että jossain liikkuu joku, etten törmää. En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että ruokakaupassa voisi kiinnittää huomiota ihmisten puoleensavetävyyeen.
Millä mielellä sinä teet kauppareissusi?
Kommentit (115)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jokainen terveviettinen mies skannaa kaikki vastaantulevat naiset aina ja kaikkialla ja viimeistään liskoaivojen pohjalta pamahtaa heti ilmoitus, jos hottis tulee näköpiiriin. Sori, jos tämä tieto ahdistaa.
Ei se ahdista, kuvottaa ja vituttaa lähinnä. Pari kertaa olen sanonutkin jollekin aivokapasiteetiltaan rajoittuneelle möllöttäjälle, että ellei osaa olla tuijottamatta niin yrittäisi edes tehdä sen hienovaraisesti.
Tarviiko pukeutua piukkoihin trikoisiin, kun voisi laittaa mustan pitkän teltan ylleen ja burkan päähän, näinkin voi toimia jos ahdistaa. Jumala on suuri!
Hyvä vinkki naisille, jotka haluavat elää omassax kuplassa ja joita ällöttää tiirailevat miehet.
Jos huomaan jonkun miehen kyyläävän, irvistän, näytän kieltä tai alan kaivaa nenää.
Kyllä minä pistän aina ja kaikkialla merkille komeat miehet! Kummallisen estynyttä porukkaa täällä. Ei kai nyt katsominen sentään ole pettämistä? Haloo! :D
N50
Vierailija wrote:
Kyllä minä pistän aina ja kaikkialla merkille komeat miehet! Kummallisen estynyttä porukkaa täällä. Ei kai nyt katsominen sentään ole pettämistä? Haloo! :D
N50
Ei mutta miehet eivät saa katsoa koska näin esineellistävät naisia. Niitä jotka kulkevat tiukoissa joogahousuissa ja tiukassa yläosassa mistä tissit pursuilevat ulos. Itseään varten ovat pukeutuneet, ei saa katsoa.
Aina katson, jos on varteenotettava ja isken vielä silmää.
Ainoastaan naisia joilla on hyvä Bärsse.
Eli tosi harvoin.
En katsele. Sen verran katson ympärilleni ettei näy tuttuja ja voin välttää heidät, ei kiinnosta jäädä juttelemaan. Yleensä pukeudun kauppareissulle tarkoituksella aika homssuisesti, ellen sitten yhdistä kauppareissua johonkin muuhun menoon tai matkaan.
Vierailija wrote:
N50
Ei ole pettämistä jos on nainen,mutta jos on mies niin katsominenkin on pettämistä ihan siinä missä ajatteleminenkin!
Miehenä katson kyllä, katsominen ei ole kiellettyä? Minulle se on merkki siitä, että olen vielä elossa, kun vastakkainen sukupuoli kiinnittää huomioni.
Mutta ei, en katso sen tähden, että haluaisin (välttämättä) tutustua. Sanotaan vaikka, että kiinnostus on saman henkistä kuin jos näkee kadulla kiiltävän punaisen Ferrarin. Nostaa suupielen hymyyn, mutta eihän sellaisella omassa elämässään mitään tee. Ei sillä voi vetää peräkärryssä klapikuormaa, eikä ajella metsäautotiellä.
No enpä juurikaan. Toki joskus vastaan tullut joku poikkeuksellisen hyvännäköinen ihminen niin silloin saattanut vilkaista toistamiseen. Mut lähinnä mielessä on ne ostokset että selviytyis mahdollisimman nopeasti ulos kaupasta.
Vierailija wrote:
Skannaan nopeasti läpi kiinnostavan oloiset miehet, mutta vältän tuijottamasta. Kerran jouduin vaihtamaan kassajonoa, kun mua ennen oli nuori mies tiukoissa housuissa ja kyykätyissä pakaroissa enkä halunnut olla ällöttävä kyyläävä täti.
Mikset? Welcome to the dark side.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
N50
Ei mutta miehet eivät saa katsoa koska näin esineellistävät naisia. Niitä jotka kulkevat tiukoissa joogahousuissa ja tiukassa yläosassa mistä tissit pursuilevat ulos. Itseään varten ovat pukeutuneet, ei saa katsoa.
Naisen tissit ja miehen Rolex. Resursseja esitellään, mutta eihän ne ole kaikille tarkoitetut.
Aina kodin ulkopuolella tsekkaan kaikki silmää viehättävät naiset. Kaupassa valitsen kauneimman kassaneidin.
M36
Kyllä minä keski-ikäinen naisihminen myönnän nuoresta asti kiinnittäneeni huomiota miesten kiinnostavuuteen. En nyt ehkä ohi vilahtaviin, mutta jos pitempään ovat aloillaan, niin sitten kyllä. Ei sitä pika-arviota tarvitse pohtia, se tulee salamannopeasti ja ihan automaationa, eikä se johda tuijotteluun tai mihinkään muuhunkaan. "Arvioinnin" kohde ei sitä edes huomaa.
Kyl mulle on esim mies avannut maitokaapin oven ja hymyillyt nätisti päälle mutta miten juttu siis tuosta etenisi yhtään mihinkään tutustumista päinkään? Kiitin toki kauniisti - ja jatkoin ostoksiani
Pitäisi miehille ja naisille olla omat kaupat.
Saisivat kaikki olla turvassa.
Kaupassa yleensä kuulokkeet päässä niin en edes kuulisi mitään jos joku lähestyisi. En katsele muita mitenkään, olen siellä ostoksilla, en kiinnittämässä huomiota muihin ihmisiin.
Vierailija wrote:
Pitäisi miehille ja naisille olla omat kaupat.
Saisivat kaikki olla turvassa.
Onneksi on etätyöt, kotiinkuljetuspalvelut ja wolt. Ei tarvitse vastakkaista sukupuolta kohdata.
Mistä te, jotka kyttäätte random ihmisiä kiinnostavatko he vai ei, luulette että itse kelpaisitte ko ihmisille ollenkaan? Ja varsinkaan jos tilanne ei johda edes mihinkään niin mikä pointti tuhlata huomiota niistä ruokaostoksistaan muualle?
Viimeksi maanantaina näin mieleenpainuvan naisen kaupassa, sitä ennen muista koska.