Katsotteko vastakkaisen sukupuolen edustajia "sillä silmällä" kaupassa useinkin?
Toisessa keskustelussa joku toivoi löytävänsä vierelleen miehen, ja puheena oli paljon se, miten kauppareissulla katsellaan toisia kaupassakävijöitä. Sain mielikuvan, että moni katselee kaupassa käydessään miehiä/naisia ja arvioi heidän kiinnostavuuttaan.
Katseletteko useinkin Prismassa kärryjä työnteleviä "sillä silmällä"? Itse kuljen kaupassa aina listan seuraava tavara mielessäni ja katson ihmisiä juuri sen verran, että näen, että jossain liikkuu joku, etten törmää. En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että ruokakaupassa voisi kiinnittää huomiota ihmisten puoleensavetävyyeen.
Millä mielellä sinä teet kauppareissusi?
Kommentit (115)
Välillä katson, välillä en. Riippuu päivästä. Olen sinkku.
Katson aina kuka on kaupan kaunein nainen jokaisella kauppareissulla.
Vierailija wrote:
Mistä te, jotka kyttäätte random ihmisiä kiinnostavatko he vai ei, luulette että itse kelpaisitte ko ihmisille ollenkaan? Ja varsinkaan jos tilanne ei johda edes mihinkään niin mikä pointti tuhlata huomiota niistä ruokaostoksistaan muualle?
Koska se on kivaa, eikä ruokaostosten tekeminen vaadi kaikkia resursseja. Noin kaupassakäynnistä tulee myös mukavampaa.
Vierailija wrote:
Jokainen terveviettinen mies skannaa kaikki vastaantulevat naiset aina ja kaikkialla ja viimeistään liskoaivojen pohjalta pamahtaa heti ilmoitus, jos hottis tulee näköpiiriin. Sori, jos tämä tieto ahdistaa.
Aina ja kaikkialla. Mm vaikka kun vaimoa kärrätään synnäriin, huomaa jos tulee käytävällä vastaan hemaiseva hoitaja.
Vierailija wrote:
Mistä te, jotka kyttäätte random ihmisiä kiinnostavatko he vai ei, luulette että itse kelpaisitte ko ihmisille ollenkaan? Ja varsinkaan jos tilanne ei johda edes mihinkään niin mikä pointti tuhlata huomiota niistä ruokaostoksistaan muualle?
Eihän se ole olennaista kelpaisiko itse heille, jos ei mitään aloitetta ole tekemässä. Aika harva on tekemässä. Kai sitä saa ihmistä pitää vetävänä vaikka se ei olisikaan molemminpuolista.
Ostan ruokakaupasta ruokaa ja yritän selvitä ostoksistani mahdollisimman nopeasti. Joten en, en ehdi katselemaan muita
meen hakemaan kaupasta maitoa. en tee mitään muuta eikä mikään muu jaksais kiinnostaa tehdä
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eihän se ole olennaista kelpaisiko itse heille, jos ei mitään aloitetta ole tekemässä. Aika harva on tekemässä. Kai sitä saa ihmistä pitää vetävänä vaikka se ei olisikaan molemminpuolista.
Ei saa. Se on ajatusrikos ja seksuaalista häirintää.
Vierailija wrote:
Miksi nyt kukaan ihastelisii mitään kaunista, oli se sitten maisema, ihminen tai vaikka hevonen, auto tai sisustus? Turhaa sellainen.
Vierailija wrote:
Ostan ruokakaupasta ruokaa ja yritän selvitä ostoksistani mahdollisimman nopeasti. Joten en, en ehdi katselemaan muita
Kovalla harjoittelulla olen itse päässyt siihen tilanteeseen että oikein tiukasti keskittymällä pystyn käyttämään sekä jalkoja että silmiä samaan aikaan. Suosittelen kokeilemaan, ei ole niin vaikeaa kuin kuulostaa!.
Kyllä katselen sillä silmällä kiinnostavan näköisiä ihmisiä kaupassa ja missä nyt vaan. Yritän kuitenkin tehdä sen huomaamattomasti, enkä tuijota kuola valuen.
En. Mää katson samaa sukupuolta.
GayMies 37
Kyllä joka paikassa jossa liikun, katson onko hyvännäköisiä miehiä.
Muistan, että jo ihan lapsesta asti olen aina harrastuksesta, luokasta, kurssista tms mistä tahansa ryhmästä miettinyt kuka on ns komein. Ihastun myös todella helposti, mutta en halua varsinaisesti edistää asiaa mihinkään suuntaan.
Ehkä perus biologista viriiliyttä tai sitten jotain psykologista. Ajoittain koen tämän todella raskaaksi, olisi kiva, jos voisi kytkeä aivot off tilaan tämän osalta edes juuri sen arkisen kauppareissun ajaksi. Olen kolmekymppinen nainen, parisuhteita on takana ja lapsikin.
Mulla on mieltymyksenä naisten kauniit kädet ja kynnet. No miksei miestenkin, tosin harvinaisia ovat. Tykkään aina vilkaista jos näköpiiriin sattuu joku kauniskyntinen nainen. En ikinä jää tuijottelemaan, sellainen on epäkohteliasta.
Outoa sakkia!
Missä sitten on paikka ja aika, jona katselette tai olette katselleet sillä silmällä vastakkaista sukupuolta. Timderikään ei ole kovin vanha, vai säkkipäässäkö olette löytäneet?
Aika lähellä toisen yksityisyyden loukkausta jos kovin yrittää vongata, kaupassa on jokaisen pakko käydä eikä voi valita.
No en tosiaa kato, yritän hektisem työpäivän jälkeen muistaa mitä piti ostaa, enkä kato pitäiskö täälä jotain moikkailla- siksi joskus reheväksi sanotaan-no tulkoot nykimään hihasta jos haluavat välttämättä kommunikoida-jos on kassajonoa niin saatan katsella mitä kärryissä on ja todeta että ihminen on sitä mitä hän syö-tai juo
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kovalla harjoittelulla olen itse päässyt siihen tilanteeseen että oikein tiukasti keskittymällä pystyn käyttämään sekä jalkoja että silmiä samaan aikaan. Suosittelen kokeilemaan, ei ole niin vaikeaa kuin kuulostaa!.
On liian vaikeaa minulle. Jos pitää katsoa jotain niin on pysähdyttävä. Autollakin ajelen ihan sokkona, kun on käytettävä käsiä JA jalkoja eikä silmien ohjaukseen riitä aivokapasiteettia.
T. Tuo aiempi kommentoija joka ostaa vaan ruokaa
Vierailija wrote:
Katson aina kuka on kaupan kaunein nainen jokaisella kauppareissulla.
Itse myös pidän tämmöistä ranking listaa.
Tottakai. Kaunis nainenhan on kuin taideteos jossa kun katse hetken levähtää niin elämä tuntuu hetken paljon, mitehän sen selittäisi, elävämmältä ja värikylläisemmältä?
Sinkkuna tuli kaupassa sovittua monet treffitkin.