Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko vastakkaisen sukupuolen edustajia "sillä silmällä" kaupassa useinkin?

Vierailija
02.11.2023 |

Toisessa keskustelussa joku toivoi löytävänsä vierelleen miehen, ja puheena oli paljon se, miten kauppareissulla katsellaan toisia kaupassakävijöitä. Sain mielikuvan, että moni katselee kaupassa käydessään miehiä/naisia ja arvioi heidän kiinnostavuuttaan.

Katseletteko useinkin Prismassa kärryjä työnteleviä "sillä silmällä"? Itse kuljen kaupassa aina listan seuraava tavara mielessäni ja katson ihmisiä juuri sen verran, että näen, että jossain liikkuu joku, etten törmää. En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että ruokakaupassa voisi kiinnittää huomiota ihmisten puoleensavetävyyeen.

Millä mielellä sinä teet kauppareissusi?

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljan hintaa katselen sillä silmällä.

Vierailija
22/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen terveviettinen mies skannaa kaikki vastaantulevat naiset aina ja kaikkialla ja viimeistään liskoaivojen pohjalta pamahtaa heti ilmoitus, jos hottis tulee näköpiiriin. Sori, jos tämä tieto ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen "pahalla silmällä".

nimim. homoseksuaali

Vierailija
24/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jokainen terveviettinen mies skannaa kaikki vastaantulevat naiset aina ja kaikkialla ja viimeistään liskoaivojen pohjalta pamahtaa heti ilmoitus, jos hottis tulee näköpiiriin. Sori, jos tämä tieto ahdistaa.

Ei se ahdista, kuvottaa ja vituttaa lähinnä. Pari kertaa olen sanonutkin jollekin aivokapasiteetiltaan rajoittuneelle möllöttäjälle, että ellei osaa olla tuijottamatta niin yrittäisi edes tehdä sen hienovaraisesti.

Vierailija
25/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En koskaan. Ei siellä mun tyylisiä koskaan olekaan, mutta jos joskus olisikin niin mitä se hyödyttää katsella. Luulen että exäni skannaa kaikki vastaantulevat naiset kyllä, siksi oikeastaan lähdinkin.

Mikähän on sun tyyli, jos tämän tyylisten ihmisten ei tarvitse koskaan asioida kaupassa?? Kuninkaallinen vai hollywood-tähti? Koomapotilas? Tuomittu rikollinen?

Vapaat keski-ikäiset miehet jotka miellyttäisivät mun silmää. Ei ne nähtävästi käy kaupassa samaan aikaan kuin minä. Tai en vain huomaa. Papparaisia muistan eilenkin nähneeni.

Tiedä sitten onko niitä tällä pikkupaikkakunnalla edes vapaita keski-ikäisiä.

Vierailija
26/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson samaa sukupuolta. Viheltelen myös perään toki.

Vierailija
27/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei se ahdista, kuvottaa ja vituttaa lähinnä. Pari kertaa olen sanonutkin jollekin aivokapasiteetiltaan rajoittuneelle möllöttäjälle, että ellei osaa olla tuijottamatta niin yrittäisi edes tehdä sen hienovaraisesti.

Tarviiko pukeutua piukkoihin trikoisiin, kun voisi laittaa mustan pitkän teltan ylleen ja burkan päähän, näinkin voi toimia jos ahdistaa. Jumala on suuri!

Vierailija
28/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en koskaan. En nyt enkä sinkkuna. Ei ole tullut mieleenkään.

Vierailija
29/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen kyllä ihmisiä ja jotenkin silmä arvostaa erityisesti vastakkaista sukupuolta olevia. En hakkaile, olen ollut vuosikymmenet onnellisessa aviossa enkä edes pettänyt. Sokeaksi en ole silti tullut. 

Vierailija
30/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä skannaan sillä silmällä että onko kuinka pelottavan näköistä porukkaa paikalla. Yleensä tilaan ruuat mutta joskus on pakko jotain pientä hakea nopeasti. Lidlit kierrän kaukaa koska asiakaskunta on pelottavaa, S-kauppoihin voi mennä päivällä yleensä, iltasella jos joutuu käydä niin K-kauppa on ainoa vaihtoehto. 

Vierailija
31/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lähinnä skannaan sillä silmällä että onko kuinka pelottavan näköistä porukkaa paikalla. Yleensä tilaan ruuat mutta joskus on pakko jotain pientä hakea nopeasti. Lidlit kierrän kaukaa koska asiakaskunta on pelottavaa, S-kauppoihin voi mennä päivällä yleensä, iltasella jos joutuu käydä niin K-kauppa on ainoa vaihtoehto. 

Lidli tuo jännitystä elämään.

Vierailija
32/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skannaan nopeasti läpi kiinnostavan oloiset miehet, mutta vältän tuijottamasta. Kerran jouduin vaihtamaan kassajonoa, kun mua ennen oli nuori mies tiukoissa housuissa ja kyykätyissä pakaroissa enkä halunnut olla ällöttävä kyyläävä täti.

Vierailija
33/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tarviiko pukeutua piukkoihin trikoisiin, kun voisi laittaa mustan pitkän teltan ylleen ja burkan päähän, näinkin voi toimia jos ahdistaa. Jumala on suuri!

Hyvä vinkki naisille, jotka haluavat elää omassax kuplassa ja joita ällöttää tiirailevat miehet.

Vierailija
34/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varta vasten katsele mutta totta kai jos erityisen hyvännäköinen mies sattuu eteen niin kiinnitän huomiota. Kerran kaupassa meinasin kirjaimellisesti törmätä tällaiseen.

Vierailija
35/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joka kerta kun käyn ruokakaupassa silmäilen kauniita naisia ja jos pyrstö sattuu olemaan erityisen himottava, niin saatan mielessäni harrastaa doggystyleä hänen kanssaan.  Kaupan kassankin valitsen sen perusteella ketä panisin.

Taidat käydä ruokakaupassa vähän väliä. Siis se tyyppi, jonka ostoskoriin mahtuu vain 1-2 ostosta 😂

Vierailija
36/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele sillä mielellä, mutta joskus toki (harvoin) näköpiiriin saattaa ilmestyä komea uros hakematta.

Vierailija
37/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve heteromies joten vastaus on: Aina ja jatkuvasti. M53

Vierailija
38/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen vastakkaisen sukupuolen edustajia samalla tavoin kaupassa kuin muuallakin. Mikäli mielenkiintoisen näköinen persoona osuu kohdalle, voin sen puolisekuntia katsoa silmiin ja jatkaa mahdollisesti hyväntuulisena eteenpäin.

Vierailija
39/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti katselen niin kaupassa kuin muuallakin. Olen sinkku, niin miksi ei. Parisuhteessa ollessa en kyllä katsele sillä silmällä muita kuin omaa puolisoa. N40

Vierailija
40/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu etten näe ruokaostoksilla käydessäni muita kuin kiljuvia ipanoita ja/tai keskellä käytävää palaveria pitäviä eläkeläisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä