Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko vastakkaisen sukupuolen edustajia "sillä silmällä" kaupassa useinkin?

Vierailija
02.11.2023 |

Toisessa keskustelussa joku toivoi löytävänsä vierelleen miehen, ja puheena oli paljon se, miten kauppareissulla katsellaan toisia kaupassakävijöitä. Sain mielikuvan, että moni katselee kaupassa käydessään miehiä/naisia ja arvioi heidän kiinnostavuuttaan.

Katseletteko useinkin Prismassa kärryjä työnteleviä "sillä silmällä"? Itse kuljen kaupassa aina listan seuraava tavara mielessäni ja katson ihmisiä juuri sen verran, että näen, että jossain liikkuu joku, etten törmää. En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että ruokakaupassa voisi kiinnittää huomiota ihmisten puoleensavetävyyeen.

Millä mielellä sinä teet kauppareissusi?

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele muita asiakkaita, en omaa enkä vastakkaista sukupuolta olevaa, ns. "sillä silmällä" lainkaan vaan keskityn omien ostoksieni tekoon joiden vuoksi olen sinne asioimaan mennytkin. 

Vierailija
2/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sinkkuaikoina kun oli kiima. Nykyään on kumppani niin en kyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin ehkä kun heillä on vähemmän vaatetusta päällä. Katson ja loppupäivä tuntuu keveämmältä. Mutta en koske,sillä he ovat herkkiä kuin kukat. 

Vierailija
4/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä nopeasti katon ja aattelen, että onpa nätti tai kaunis nainen, mutta ei sen enempää. En ala kaupassa häiritsemään, mutta enpä kyllä ole uskaltanut muutenkaan koskaan tehdä aloitteita.

Vierailija
5/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen. Ja ajattelen että harmi kun ei voi tutustua näin kaupassa.

Vierailija
6/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on tullut katseltua, mutta yhtäkään en ole viskannut kärryihini ikinä. Ei uskalla ottaa, kun ei näy hintaa.

Vierailija
7/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti katsele ja arvioi yleisesti ihmisten kiinnostavuutta, mutta huomaan kyllä jos näkökenttään tulee joku seksikäs ja sen sitten noteeraan.

Vierailija
8/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Ei siellä mun tyylisiä koskaan olekaan, mutta jos joskus olisikin niin mitä se hyödyttää katsella. Luulen että exäni skannaa kaikki vastaantulevat naiset kyllä, siksi oikeastaan lähdinkin.

Vierailija
9/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä muihin kaupassakävijöihin mitään huomiota. Sen verran joo ettei törmätä mutta muuten ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
10/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä silmällä, että mene nyt viimein siitä kassalta räpättämästä että muutkin pääsee!

Vierailija
11/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa on kyllä siinä mielessä helppo tutustua uuteen ihmiseen, kun voi helposti keksiä jotain juteltavaa siitä kauppaympäristöstä. 

Useamman kerran käynyt noin, että jonkun miehen kanssa katsellaan ja sitten se tulee kysymään tyyliin tiedänkö missä tässä kaupassa on leipähylly tai jotain vastaavaa, ja siitä sitten juttu lähtee. 

Vierailija
12/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Vierailija
13/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jos on söpö

Vierailija
14/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaupassa on kyllä siinä mielessä helppo tutustua uuteen ihmiseen, kun voi helposti keksiä jotain juteltavaa siitä kauppaympäristöstä. 

Useamman kerran käynyt noin, että jonkun miehen kanssa katsellaan ja sitten se tulee kysymään tyyliin tiedänkö missä tässä kaupassa on leipähylly tai jotain vastaavaa, ja siitä sitten juttu lähtee. 

Juttu ei lähde vaan mies lähtee vastauksen saatuaan kohti leipähyllyä.

Vierailija
15/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Olen mies. Mutta en minä silti mitään suhdetta sieltä etsi.

Vierailija
16/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En koskaan. Ei siellä mun tyylisiä koskaan olekaan, mutta jos joskus olisikin niin mitä se hyödyttää katsella. Luulen että exäni skannaa kaikki vastaantulevat naiset kyllä, siksi oikeastaan lähdinkin.

Mikähän on sun tyyli, jos tämän tyylisten ihmisten ei tarvitse koskaan asioida kaupassa?? Kuninkaallinen vai hollywood-tähti? Koomapotilas? Tuomittu rikollinen?

Vierailija
17/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Juttu ei lähde vaan mies lähtee vastauksen saatuaan kohti leipähyllyä.

Jaa no mulla on kyllä lähtenyt. Tuon leipähyllykysyjänkin kohdalla kyse oli tosiaan vaan aloituslainista, oikeasti hän tiesi kyllä missä se leipäosasto on. 

Mutta nämähän riippuu tietysti ihmisistä, ei kaikki ole sosiaalisia ja ulospäinsuuntautuneita. 

Vierailija
18/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katso muita ihmisiä. Voin sanoa kaikille teille jotka katsotte sillä silmällä että se on minusta ahdistavaa. En tykkää yhtään jos minua tuijotetaan ja vielä kaupassa jossa haluan rauhassa tehdä ostokset.

Vierailija
19/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy Prismassa, ja aika harvoin Cittarissakaan, kun tilaan ruuat kotiin. Mutta mitä siellä käyn, niin en kyllä kiinnitä muihin siellä olijoihin mitään suurempaa huomiota.

Vierailija
20/115 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisin koskaan kiinnittänyt kaupassa huomiota kehenkään "sillä silmällä". Hän kaupasta käyttötavara- ja ruokaostoksia, en sänkyseuraa.

Pidän muutenkin ulkonäköä ihmisissä lopulta niin toissijaisena, että se jotakuinkin normaalin rajoissa ollessaan ei herätä mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi