Katsotteko vastakkaisen sukupuolen edustajia "sillä silmällä" kaupassa useinkin?
Toisessa keskustelussa joku toivoi löytävänsä vierelleen miehen, ja puheena oli paljon se, miten kauppareissulla katsellaan toisia kaupassakävijöitä. Sain mielikuvan, että moni katselee kaupassa käydessään miehiä/naisia ja arvioi heidän kiinnostavuuttaan.
Katseletteko useinkin Prismassa kärryjä työnteleviä "sillä silmällä"? Itse kuljen kaupassa aina listan seuraava tavara mielessäni ja katson ihmisiä juuri sen verran, että näen, että jossain liikkuu joku, etten törmää. En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että ruokakaupassa voisi kiinnittää huomiota ihmisten puoleensavetävyyeen.
Millä mielellä sinä teet kauppareissusi?
Kommentit (115)
No en koskaan. Kyllä mulla on ihan muuta asiaa, kun kauppaan menen.
En kyllä katsele muuallakaan.
Vierailija wrote:
Lähinnä skannaan sillä silmällä että onko kuinka pelottavan näköistä porukkaa paikalla. Yleensä tilaan ruuat mutta joskus on pakko jotain pientä hakea nopeasti. Lidlit kierrän kaukaa koska asiakaskunta on pelottavaa, S-kauppoihin voi mennä päivällä yleensä, iltasella jos joutuu käydä niin K-kauppa on ainoa vaihtoehto.
Naurahdin tälle. Käyn itse eniten Lidlissä. Tänäänkin oli sellaisia hirviöitä kuin eläkeläisiä ja muutama teinipoika siellä ostoksilla.
Kaikki peput skannaan teinistä mummoon ja parhaan näköisten pakaroiden väliin kuvittelen oman sykkivön peniksen.
T. Perheenisä 46
Vierailija wrote:
Kyllähän sitä aina komeita miehiä tulee katsottua. En nyt tuijota, mutta sivusilmällä vähän vilkuilen. Varsinkin, jos on hyvä peppu.
Sama. Katselen hyvännäköisiä, nuorempia miehiä ihan vain, koska jotain pientä kivaa tällainen keski-ikäinen akkakin joskus elämäänsä kaipaa. Ja ihan puhtaasti silmäniloa ovat, olen varattu, enkä tosiaankaan kuvittele, että minusta kukaan kiinnostuisi, vaikken olisikaan.
Omanikäisiä saati vanhempia en tsiikaa, jollei satu joku oikein erityisen persoonallisen näköinen tyyppi olemaan. Siis ei välttämättä komea, vaan massasta erottuva.
Katselen valioita sillä silmällä.
M30
Viimeksi kun katsoin sillä silmällä kaupassa niin mulle mulkaistiin takaisin.
Suomessa ei niin kovin paljon silmänruokaa ole, joten kaupassa pitää tyytyä ihan syötävään ruokaan.
En katso vaan kiirehdin hyllyltä toiselle ja itsepalvelukassalle.
Katson kaikkein katsottavimpia hottimilffejä vain sivuvilmilläni, t ujo arka neitsytpoika
Aina, kun puoleensavetävä nainen on näköpiirissä, mittailen häntä katseellani.
T: Impulsiivinensonni
Itselläni vaistomainen päättelyketju menee lähes jokaisen kaupassa tai muuallakin vastaan tulijan kohdalla suunnilleen näin:
Jos vastaantulija on nainen, teen alle sekunnin arvion, että "panisinko jos saisin?". Asteikko kyllä/en. Jos kyllä, niin suoristan ryhtiä ja käyttäydyn itsevarmasti. Ihan vaan koska se kuuluu asiaan, hottis kumppani löytyy kotoakin. Jos ei, jatkan kulkua kuten ennenkin.
Jos vastaantulija on mies, teen alle sekunnin arvion, että onko hän vaarallinen? Jos kyllä, varon konfliktia, jos ei, jatkan kulkua kuten ennenkin.
Jos on toinenkin sekunti aikaa arvioida, niin kaikkien tapauksessa seuraavaksi arvioin sosiaalista luokkaa tarkkuudella ylhäinen-normaali-alhainen, mutta tämä tieto on lähinnä tilastollisiin tarkoituksiin.
M44
En kiinnitä mitään huomiota muihin ihmisiin, elleivät nämä ole tiellä.
Korkeintaan perssilmällä. Ei ole aikaa moisiin harrasteisiin.
Jos näen itseni pidemmän naisen eli yli 171-senttisen niin silloin tekissi mieli tuijottaa mutten kuolemaksenikaan uskkalla koska se saattaisi olla aviorikkomus jos hän on naimisissansa, t: neitsyt-mänlet
En ikinä.