Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen nainen

Vierailija
01.11.2023 |

Alkaa oikeasti jo itkettää suunnilleen kauppareissullakin, kun näen pelkkiä pariskuntia ja minä käyn vuodesta toiseen joka paikassa yksin. Tähän aikaan vuodesta olis niin ihanaa lojua saman peiton alla jonkun kivan miehen kanssa ja katsoa sarjoja.

Kommentit (358)

Vierailija
181/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuvaa meille tuota miestä. Ikä, pituus, vartalotyyppi, kasvokomeus, asema sinuun verrattuna, onko sosiaalisesti taitava, jne. Näistä ei takuulla selviä kenestä on kyse."

Muutaman vuoden nuorempi kuin minä, pituus myös suunnilleen sama kuin itselläni (175 cm), mun mielestä (tietysti) todella komea, lihaksikas mutta ei mikään kaappi, ollaan työhierarkiassa samalla tasolla (palkka luonnollisesti myös samaa luokkaa), on vähän hiljainen, mutta hauska, aina ystävällinen ja kohtelias myös. Viehättävintä hänessä on se, että hän on erityisen taitava sellaisissa asioissa, joissa minä olen huono.

Ap

Vierailija
182/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen joka yö untakin siitä, että mulla on mies. Useimmiten tämä mies on mun työkaveri, johon oon ollut ihastunut yli 5 vuotta. Aamulla kun herää ja tajuaa, että kaikki oli unta, niin mieli on apea.

Ap

Ap:llä tuntuu hihna pyörivän hieman hitaasti ja tahmeasti. 

Yli viisi vuotta ollut ihastus mielessä. Miksei itse ole ollut aloitteellinen tai jos tuo ihastus ei käy kun sillä itsellänsä esim jo kumppaninsa, niin miksei ap ole sitten vain sulkenut miltei välitömästi omaa ihastusmoodiansa tuon työkaverin suhteen. 

Niin. Eiköhän tämä ihastus ole se oikea syy, miksi ap on sinkku. Miksi tavoitella toisia miehiä, kun on jo ihastunut palavasti toiseen?

Mulla on tämä tilanne, ei tosin mikään työkaveri kyseessä vaan mies jonka kanssa olen ollut lyhyessä suhteessa. Olen jo jonkin aikaa suunnitellut meneväni Tinderiin mutta tiedän etten kuitenkaan kiinnostuisi kenestäkään ja laittaisin kaikki vasemmalle, kun edelleen vertaisin kaikkia tähän yhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitähän on useita. Sellaiset ammatit, joihin päästäkseen ja joissa pärjätäkseen tarvitaan älyä. Jos on ihan pakko joitain mainita, niin olkoon vaikka lääkäri, juristi tai jonkin erikoisalan asiantuntija, tutkija tai vaikka herr

Eli statusammatti pitää olla, siinähän se tuli.

No kutsu sitä sitten statusammatiksi. Minulle hiukan eri sävyinen juttu: se status itsessään ei ole se juttu, vaan se, mitä sellaisen saavuttamiseksi vaaditaan.

Minä itse asiassa uskon, että sinulla on aika siedettävät kriteerit; et oikeastikaan etsi mitään supermiestä, vaan miestä joka on sinulle sopiva. MUTTA: olet poikkeus. Suurin osa tämän ketjun naisista väittää ettei miestä löydy, ja tarkoittavat ettei löydy todella suosittua ja komeaa ja haluttua miestä, joka haluaisi kuitenkin kaikista mahdollisista naisista juuri sen tähän ketjuun kirjoittaneen vauvapalstanaisen.

t. eri, se joka edellisellä sivulla kommentoi parilla viestillä mm. pulleista terkkareista, jotka etsivät jotain supermiestä

Tämä kommentti minulta menikin jotenkin ohi. Kiva, ilmeisesti joku on tulkinnut minun kirjoituksiani niin kuin olen itse ajatellut ja tarkoittanut. En tosiaan etsi supermiestä, en usko sellaisiin (paitsi ehkä johonkin joulupukkiin, mutta hänessä on kumppaniehdokkuuden kannalta sellainen turn-off-piirre kuin parta, se ei minua viehätä, sitä paitsi hänellä on muorinsa).

Muistan vuosien takaisen ihastukseni, joka oli silmälasipäinen ja hyvin vähähiuksinen, hänellä oli tapana katsella veikeästi vähän alta kulmain sinisillä silmillään, ja hän oli älykäs kuin mikä. (Ammattia en tässä paljasta, mutta akateeminen koulutus siihen vaaditaan.) Mutta hän oli varattu, ja pidin tunteeni tyystin omana tietonani. Hänen pituuttaan en tiedä enkä osaa jälkikäteen arvioidakaan, mutta ei hän ollut mikään huomattavan pitkä: veikkaisin että varmasti alle 180 senttiä. Jos hän vain olisi ollut vapaa...

Terv. se 160-senttinen

Vierailija
184/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulemme näkemään laumoittain naisystävyksiä, jotka ovat toinen toisiaan kannustaen ajaneet seinään, kun ovat yhdessä rummoutuneet ja jäävät ilman lapsia. Tämä on oleva uusi kuluttajaryhmä, joilla on muista poikkeavat ostokäyttäytyminen. Voimme vain ihmetellä kuinka pinnallisia nämä naiset ovat ja kuinka onnellisia he ovat loppupeleissä.

Vierailija
185/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuvaa meille tuota miestä. Ikä, pituus, vartalotyyppi, kasvokomeus, asema sinuun verrattuna, onko sosiaalisesti taitava, jne. Näistä ei takuulla selviä kenestä on kyse."

Muutaman vuoden nuorempi kuin minä, pituus myös suunnilleen sama kuin itselläni (175 cm), mun mielestä (tietysti) todella komea, lihaksikas mutta ei mikään kaappi, ollaan työhierarkiassa samalla tasolla (palkka luonnollisesti myös samaa luokkaa), on vähän hiljainen, mutta hauska, aina ystävällinen ja kohtelias myös. Viehättävintä hänessä on se, että hän on erityisen taitava sellaisissa asioissa, joissa minä olen huono.

Ap

Kiitos!

Minusta kuulostaa aika suositulta mieheltä, jolla on takuulla kysyntää.

Vähän alle keskipituinen, mutta ei vielä lyhyt. Komea, hauska, mukava, lihaksikas mutta ei kaappi. Ja sinua nuorempi, mikä ei sinänsä ole miehessä plussaa, mutta se on miehen näkökulmasta miinusta että sinä olet vanhempi.

Kuulostaa siltä että tavoittelet suositumpia miehiä kuin olet antanut tässä ketjussa ymmärtää.

Vierailija
186/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle ei todellakaan kävisi yksikään niistä miehistä jotka ovat hänen kanssaan samassa tilanteessa. Vain komea ja suosittu mies kävisi. Takuulla on pituusvaatimus, raamikkuusvaatimus, pitää olla komeat kasvot, ja stereotyyppiset maskuliiniset luonteenpiirteet.

Vierailija
187/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen joka yö untakin siitä, että mulla on mies. Useimmiten tämä mies on mun työkaveri, johon oon ollut ihastunut yli 5 vuotta. Aamulla kun herää ja tajuaa, että kaikki oli unta, niin mieli on apea.

Ap

Yli viisi vuotta ollut ihastus mielessä. Miksei itse ole ollut aloitteellinen tai jos tuo ihastus ei käy kun sillä itsellänsä esim jo kumppaninsa, niin miksei ap ole sitten vain sulkenut miltei välitömästi omaa ihastusmoodiansa tuon työkaverin suhteen. 

Niin. Eiköhän tämä ihastus ole se oikea syy, miksi ap on sinkku. Miksi tavoitella toisia miehiä, kun on jo ihastunut palavasti toiseen?

Mulla on tämä tilanne, ei tosin mikään työkaveri kyse

Eli olit satunnaisessa seksisuhteessa komeaan statusmieheen, joka ei ikimaailmassa ottaisi sinua pysyvään suhteeseen vaimokseen, ja nyt et pysty enää treffaamaan tavallisia miehiä, joiden kanssa voisit saada oikean parisuhteen.

M42 

Vierailija
188/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos!

Vähän alle keskipituinen, mutta ei vielä lyhyt. Komea, hauska, mukava, lihaksikas mutta ei kaappi. Ja sinua nuorempi, mikä ei sinänsä ole miehessä plussaa, mutta se on miehen näkökulmasta miinusta että sinä olet vanhempi.

Kuulostaa siltä että tavoittelet suositumpia miehiä kuin olet antanut tässä ketjussa ymmärtää."

Koittakaa nyt päättää jo :D Edellisellä sivulla kerrotttiin kuinka naisille kelpaa vain yli 190 cm lentäjä-kalsarimalli-kirurgi täydellisellä hiusrajalla. Ja nyt tuollainen kalju perusduunari onkin todella suosittu? 

Ps. Tämä mies ei tiedä ikääni ellei ole sitä erikseen kysellyt minut paremmin tuntevilta

Ap

Vierailija
189/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Unien sisältöön on kohtalaisen vaikea vaikuttaa, joten sinne ilmestyy ihan pyytämättä vaikka minkälaista sisältöä. Ja olen ollut aloitteellinen tämän miehen suuntaan, mutta hän torjui minut. Hävetti.

AP kertoo miehen olevan komea, koska totta kai ap hänet niin näkee kun on ihastunut.

Sitten sinä vastaat NO NIIN NYT ON TODISTETTU ETTÄ VAIN KOMEAT TOP10 MIEHET SAA IKINÄ NAISIA

näin. Tämä hoidettu alta. Jatketaan.

Vierailija
190/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lle ei todellakaan kävisi yksikään niistä miehistä jotka ovat hänen kanssaan samassa tilanteessa. Vain komea ja suosittu mies kävisi. Takuulla on pituusvaatimus, raamikkuusvaatimus, pitää olla komeat kasvot, ja stereotyyppiset maskuliiniset luonteenpiirteet.

Harvemmin tällaisia jossain Tokmannilla ja Prismassa kävelee vastaan.

Vierailija
191/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö tuo ole selvää? AP ei edes rekisteröi sinkkumiehiä. Koska selvää on että niillä komeilla ja hauskoilla prinsseillä on jo naiset käsipuolessa.

Voin taata että AP on jaellut pakkeja miehille, niitä ei vain "lasketa" kun mies oli liian lyhyt tms.

Vierailija
192/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eli olit satunnaisessa seksisuhteessa komeaan statusmieheen, joka ei ikimaailmassa ottaisi sinua pysyvään suhteeseen vaimokseen, ja nyt et pysty enää treffaamaan tavallisia miehiä, joiden kanssa voisit saada oikean parisuhteen.

M42 "

Enää? Toi mies on ainut kenen kanssa olen edes ollut intiimissä suhteessa. En ole koskaan treffaillut tavallisia miehiä, enkä tule treffailemaankaan. Ainoastaan miehiä joissa on jotain erityistä.

Vierailija
193/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiitos!

Kuulostaa siltä että tavoittelet suositumpia miehiä kuin olet antanut tässä ketjussa ymmärtää."

Koittakaa nyt päättää jo :D Edellisellä sivulla kerrotttiin kuinka naisille kelpaa vain yli 190 cm lentäjä-kalsarimalli-kirurgi täydellisellä hiusrajalla. Ja nyt tuollainen kalju perusduunari onkin todella suosittu? 

Ps. Tämä mies ei tiedä ikääni ellei ole sitä erikseen kysellyt minut paremmin tuntevilta

Ap

Älä yritä luikerrella. Se sanottiin jo, etteivät vaatimukset muutu vähäisiksi sillä jos et tavoittele kalsarimalli-kirurgia. Sellaisia on 0,01% miehistä.

Vierailija
194/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä tarvi miestä tähän tarkoitukseen että voit herkutella Netflixin äärellä kuppikakuilla ja nauttia rustiikkisuudesta. Kanssasisarien tulisi oppia arvostamaan omaa aikaa. Joku tulee jos tulee. Siihen saakka saatat hyvällä omalla tunnolla herkutella ite tehtyjen leivosten parissa.

Perse kasvaa rustiikkisten leivosten äärellä, ja todennäköisyys löytää mukava mies pienenee.

Uuh. Iso persehän on juuri hyvä.

J Lo vuoden 2001 perse on hyvällä tavalla iso.

Suomalaisen maatuskan perse ei välttist ole samalla tavalla iso...

Se kun on vain leveä ja löysä losoperse, mikä suomaalaisilta akoilta löytyy.

Vierailija
195/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP koskaan antanut pakkeja? Millaisilla miehille ja miksi?

Vierailija
196/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 5 vuotta sinkkuna ja tänä aikana olen antanut pakit kahdelle miehelle. Toinen oli varattu ja ehdotti seksiä, toinen paikallinen juoppo, joka istuu päivät pitkät puistonpenkillä viinapullo kourassa.

Ap

Vierailija
197/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha tässä on kierrellä. Ikisinkut eivät kelpaa toisilleen. Olen samassa veneessä; en ole kiinnostunut naisista jotka kiinnostuvat minusta.

Ap vaikuttaa mukavalta ja kiinnostavalta, mutta ei lähtisi kanssani treffeille.

Me kaikki tavoittelemme jotain kiinnostavampaa kuin mitä voimme saada. Joten ap jatkaa ikisinkkuna, ja minä jatkan myös.

Vierailija
198/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 5 vuotta sinkkuna ja tänä aikana olen antanut pakit kahdelle miehelle. Toinen oli varattu ja ehdotti seksiä, toinen paikallinen juoppo, joka istuu päivät pitkät puistonpenkillä viinapullo kourassa.

Ap

No niin, eli olet ollut parisuhteessa.

Vierailija
199/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha tässä on kierrellä. Ikisinkut eivät kelpaa toisilleen. Olen samassa veneessä; en ole kiinnostunut naisista jotka kiinnostuvat minusta.

Me kaikki tavoittelemme jotain kiinnostavampaa kuin mitä voimme saada. Joten ap jatkaa ikisinkkuna, ja minä jatkan myös.

Miksi nämä naiset eivät kiinnostaneet sinua? Ulkonäön vai luonteen takia?

-ohis

Vierailija
200/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihan turha tässä on kierrellä. Ikisinkut eivät kelpaa toisilleen. Olen samassa veneessä; en ole kiinnostunut naisista jotka kiinnostuvat minusta."

100 % samaa mieltä, juuri näinhän se oikeasti menee. Ikisinkut keksivät mitä monimutkaisimpia ja mielikuvituksellisimpia selityksiä sille miksi kumppania ei löydy, vaikka totuus on paljon yksinkertaisempi: oma tasosi ei riitä saamaan niitä ketä haluat, ja ne ketkä ovat kiinnostuneita sinusta eivät ole riittävän hyviä sinulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä