Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?
Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.
Kommentit (1040)
Vierailija wrote:
Mulle tulee aina treffeillä käytetty olo tapahtui ne missä vain, koska joka ikinen kerta niissä kuluu 50-100 euroa ja on todellinen ihme jos nainen edes kysäisee ,että voisiko kustantaa edes osan.
Heti kun ensimmäinen sellainen tulee vastaan,niin todellakin kiitän jumalia,että ensimmäisen kerran elämässä edessäni on nainen jolle olen muutakin kuin pelkkä lompakko ja pankkikortti.
No kyllä minä aina maksan treffeillä omat juomiset ja syömiset. Minkälaisten naisten kanssa käyt treffeillä? Onko sellaisia viimeisen päälle laitettuja instabeibejä? Niistä jo lähtökohtaisesti voi odottaakin että koko ulkonäköpanostus on tarkoitettu rahastukseksi miehiltä. No kyllähän siihen laittautumiseenkin rahaa kuluu eli tavallaan ok jos mies sellaisista naisista tykkää.
Vierailija wrote:
"Naisen terveellinen itsesuojeluvaisto johti juuri hetki sitten muun muassa ikiuneen sohvan sisällä ,herkkään kolmen kimppaan hotellin vessassa ym . Terrrrvettä. En paljoa kehuis."
Siis millä tavalla mielestäsi naisen terve itsesuojeluvaisto näihin tapauksiin johti? Eikö näissä tapauksissa pikemminkin käynyt päinvastoin, eli se terve itsesuojeluvaisto petti ja tulokset olivat karmaisevia?
Kaiken lisäksi kyseessä oli nipin napin täysi-ikäiset tytöt, joilla ei vielä ollut niin hyvä ihmistuntemus mitä palstamiehillä tuntuu olevan. Miehet käyttää hyväksi liian luottavaisia naisia.
Kävelytreffit ovat parhaat. Kahvilassa ja ravintolassa syöminen on tosi vaivaannuttavaa, kun tuijotettava toista silmiin koko ajan. Kävellessä voi katsella maisemia, jutella vapaammin. Kävelytreffien jälkeen viesti "mikä fiilis jäi" ja siihen joko vastaus "voisin tutustua lisääkin" tai "vaikutat mukavalta, mutta romanttiset tunteet jäivät puuttumaan".
Toisilla treffeillä sitten jo kotiin, koska koti kertoo toisesta paljon. Saa heti kunnolla tutustua toiseen.
Vierailija wrote:
Mulle tulee aina treffeillä käytetty olo tapahtui ne missä vain, koska joka ikinen kerta niissä kuluu 50-100 euroa ja on todellinen ihme jos nainen edes kysäisee ,että voisiko kustantaa edes osan.
Heti kun ensimmäinen sellainen tulee vastaan,niin todellakin kiitän jumalia,että ensimmäisen kerran elämässä edessäni on nainen jolle olen muutakin kuin pelkkä lompakko ja pankkikortti.
Dream on. Ei naiset susta rahoja ja mokkalattechaita halua, vaan kumppanin.
Miksi pitäisi olla huippukomea tai edes komea? Harva nainenkaan on kovin kaunis,saati tule koskaan saamaan kovinkaan kummoista ukkoa.
Avaa silmäsi ja katso ympärillesi siellä missä ihmisiä liikkuu..mäkkäreissä,cittareissa,prismoissa.
Kyllä melkoisen rumia ukkoja ja arvon matameja vastaan lyllertää ja pungertaa,että tällaista vähemmän rumaa miestä alkaa vatsasta vääntämään.
Itselleni on ihan ja sama missä treffeille mennään,mutta sen olen päättänyt jo aikoja sitten,että raha ei minulla lopu ja rumat ei minuun koske. Ja tähän seikkaan vedoten,en edes harkitse treffejä alle 170cm pituisten naisten kanssa. Alimittaisille kelpaa oikeasti rumempikin ukko joka vaan heidät kelpuuttaa.
Trust me.
En lähtisi ekoille treffeille mihinkään muualle kuin julkiselle paikalle. En tahdo vehnästä.
Vierailija wrote:
Oota venaas ny.. Matkustat Tallinnaan. Meet strippibaariin. Pyydät numeroa. Nainen saapuu kahville ja veloittaa. Etkö olleenkaan opi?
Vierailija wrote:
"Naisen terveellinen itsesuojeluvaisto johti juuri hetki sitten muun muassa ikiuneen sohvan sisällä ,herkkään kolmen kimppaan hotellin vessassa ym . Terrrrvettä. En paljoa kehuis."
Siis millä tavalla mielestäsi naisen terve itsesuojeluvaisto näihin tapauksiin johti? Eikö näissä tapauksissa pikemminkin käynyt päinvastoin, eli se terve itsesuojeluvaisto petti ja tulokset olivat karmaisevia?
Miten niin petti? Tuo kertoo lähinnä siitä,ettei naisilla ole olemassakaan mitään vaistoja. Paitsi 1. Ilmaista viinaa 2. Follow the money.
Thats it.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oota venaas ny.. Matkustat Tallinnaan. Meet strippibaariin. Pyydät numeroa. Nainen saapuu kahville ja veloittaa. Etkö olleenkaan opi?
Olen oppinut tuon jo suomessa käydessäni treffeillä. Avaan netin,valkkaan tinderistä jonkun niistä halvan näköisistä suomalaisista naisista,hän antaa numeronsa,käydään kahvilla ja hän veloittaa. Ongelma onkin juuri siinä, ettei heissä ole muuta eroa kuin hinta.
Minä en totta puhuakseni enää edes tiedä mistä rehellisen naisen voisi edes tunnistaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Christiiina wrote:
Joskus Tinderissä on minulle tuntematon mies kutsunut minut kotiinsa ensitreffeille. En tietenkään mennyt. Mietin vaan, että ihanko oikeasti jotkut naiset tekevät niin? Se mies sanoi, ettei hän halua tavata julkisella paikalla siksi, koska hänellä on sellainen aiempi kokemus, että se on niin kiusallinen tilanne, jos ei ole yhtään kemiaa. Mietin vaan, että eikö se sitten yhtään tunnu kiusalliselta, jos omaan kotiin tulee tyyppi, josta et yhtään kiinnostu. Jos olet esim kahvilassa, niin sä voit kuitenkin vaan nopeasti juoda ne kahvit ja lähteä menemään jos siltä tuntuu.
Etkö sinäkin ole käynyt 18 kertaa treffeillä ravintolassa eri miesten kanssa ja kaikki ne treffit menivät syystä tai toisesta puihin?
Olen eri, mutta pakko kommentoida sen verran, että jos treffit menevät ravintolassa puihin, ne samat treffit m
Naisella ei tule ikänä romanttista kiinnostusta mieheen ensimmäisellä treffeillä täysin tuntemattomaan kanssa ellei mies ole huippukomea. Jos on sitä ennen kirjoiteltu ja videotsättäilty, on muunlaisilla miehilläkin mahdollisuus.
Tutustuin baarissa mieheen, vaihdettiin numeroita ja myöhemmin sovittiin tapaaminen. Hänen kotiinsa ja leffaksi valittiin lainaamosta Tomb Raider. Juu, oli aika ennen suoratoistoja. Olin juuri häthätää 18v ja hemmetin sinisilmäinen. Leffan alussa mies ui heti liiveihin, painosti seksiin ja työnsi elintään naamalle. Minä olin neitsyt ja halusin katsoa leffaa, enkä ollut valmis kenen tahansa kanssa seksiin. Mies sitten meni vessaan ja niistä äänistä päätellen veti käteen siellä, voihki niin suureen ääneen, ei voinut erehtyä. Kengät jalkaan, laukku mukaan ja häivyin sieltä. Soitteli ja viestitteli perään, vielä vuodenkin päästä ko. tapahtumasta. Älykännykät ei olleet vielä yleisiä silloin. Tyhmyydestä sakotetaan, olin tyhmä ja kärsin siitä. Ei koskaan miehen kotiin tapailun alussa, ei ikinä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen oppinut tuon jo suomessa käydessäni treffeillä. Avaan netin,valkkaan tinderistä jonkun niistä halvan näköisistä suomalaisista naisista,hän antaa numeronsa,käydään kahvilla ja hän veloittaa. Ongelma onkin juuri siinä, ettei heissä ole muuta eroa kuin hinta.
Minä en totta puhua
Sinällään se ja sama. Oot yhtä lirissä olit Suomessa tai ulkomailla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Christiiina wrote:
Joskus Tinderissä on minulle tuntematon mies kutsunut minut kotiinsa ensitreffeille. En tietenkään mennyt. Mietin vaan, että ihanko oikeasti jotkut naiset tekevät niin? Se mies sanoi, ettei hän halua tavata julkisella paikalla siksi, koska hänellä on sellainen aiempi kokemus, että se on niin kiusallinen tilanne, jos ei ole yhtään kemiaa. Mietin vaan, että eikö se sitten yhtään tunnu kiusalliselta, jos omaan kotiin tulee tyyppi, josta et yhtään kiinnostu. Jos olet esim kahvilassa, niin sä voit kuitenkin vaan nopeasti juoda ne kahvit ja lähteä menemään jos siltä tuntuu.
Etkö sinäkin ole käynyt 18 kertaa treffeillä ravintolassa eri miesten kanssa ja kaikki ne treffit menivät syystä tai toisesta puihin?
Olen eri, mutta pakko kommentoida sen verran, että jos treffit
Olette ite useaan otteeseen sanoneet ettei muut sytytä kuin slaavit tai aasialaiset. Joka kerta teille tulee puun takaa slaavi naisten vaativuus.
On teillä taas jutut. Ei tuollaisilla pikku asioilla ole mitään merkitystä ihmisen elämässä,kuka maksaa tai missä treffaa. Tärkeintä kaikessa on ,että naisella on hyvä Bärsse. 🍑 🤗❤️
Metallica - Nothing else matters 🎶
Ei! En ole seksistinen sovinisti vaan romanttinen visuaalista kauneutta suuresti arvostava mies. *wirn*
Niin se vaan on,ettei me lempeät romantikko miehet näiden suomalaisten naisten kanssa oikein pärjätä,ne on liian laskelmoivia. Toista se on virolaisten naisten kanssa,heillä on kultainen sydän.
Vierailija wrote:
On teillä taas jutut. Ei tuollaisilla pikku asioilla ole mitään merkitystä ihmisen elämässä,kuka maksaa tai missä treffaa. Tärkeintä kaikessa on ,että naisella on hyvä Bärsse. 🍑 🤗❤️
Metallica - Nothing else matters 🎶
Ei! En ole seksistinen sovinisti vaan romanttinen visuaalista kauneutta suuresti arvostava mies. *wirn*
Niin ja että miehellä on hyvä Gyrsse. 🍆🤗❤️
Metallica - Sad but true 🎶
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miten niin petti? Tuo kertoo lähinnä siitä,ettei naisilla ole olemassakaan mitään vaistoja. Paitsi 1. Ilmaista viinaa 2. Follow the money.
Thats it.
Eli oletko sinä ketjun naisten kanssa samaa mieltä siinä, että ensimmäiset treffit on hyvä sopia julkiselle paikalle ja tuntemattomien ihmisten suhteen kannattaa olla varovainen? Siis ei kotitreffejä ensimmäisillä tapaamiskerroilla.
Kirjoittelusta ja videosta ei täysin pääse perille, minkälainen toinen on, ellei nyt roikuta videopuhelussa miltei koko päivää arkisia asioita tehden samalla, mutta harva niin tekee. Kyllä sitä pitäisi ensimmäisen kerran tavata ns. oikeassa maailmassa ihan julkisella paikalla.
Samaa mieltä. Terävinkin valokuva ja videotsätti jättää mielikuvitukselle niin paljon täydennettävää, että on vaarana ihastua pelkkään unelmilla täydennettyyn kuvitelmaan sen aidon ihmisen sijasta. Sitten kun kerran on tavattu oikeasti kasvotusten, voi jatkaa tutustumista "etänä".
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nainen tuskin lähtee heti kättelyssä vieraan miehen kotiin. Voit kuitenkin laittaa kahvit termariin, pullat rasiaan ja tarjoilla ne vaikka puiston penkillä kävelyn lomassa.
Mistä sitä tietää, mitä siellä termarissa on kahvin lisäksi? Jos jotain sattuu, niin syy on kuitenkin naisen.
No jos se mies kans juo sitä nii tuskin mitään:D . Mut en mäkään jois silleen että se toinen tarjois termarista kahvia mutta itse ei joisi.