Nainen, miksi et kelpuuta miestä, joka ei halua matkustella?
Tai muutenkaan nauttia elämästä ravintolaillallisilla, elokuvissa, huvipuistoissa, kylpylöissä?
Kommentit (186)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Multa on kyllä useampi nainen vaatinut omistusmökkiä, jota minulla ei köyhästä taustasta johtuen ole tarjota. Ihan hyvätuloinen olen, mutta ei sinkku yksin mökkiä osta. Mieluummin kyllä mökkeilisin oman rakkaan kanssa, mutta tähän mennessä matkailu on se mihin mulla on ollut varaa. En tiedä miksi tämä tekee minusta kaikin tavoin epäkelvon ja haitallisen miehen, mutta näin se elämä toimii.
En usko että ongelma on se mökki, vaan esimerkiksi tuo viimeinen lause, joka on iso vilkkuva red flag...
Kerro lisää?
Mistä edes aloittaa? Vaikka parodian puolelle menevästä mustavalkoisesta kaikki tai ei mitään -ajattelusta, joka on varoitusmerkki vaikeista mt-ongelmiasta. Jos ihan oikeasti olet sitä mieltä, että naiset pitävät sinua kaikin tavoin
Erikoinen tulkinta, mutta kiitos vastauksesta. Jotenkin oletin että jokainen tämän ketjun lukenut ymmärtää viimeisen lauseen huumoriksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Multa on kyllä useampi nainen vaatinut omistusmökkiä, jota minulla ei köyhästä taustasta johtuen ole tarjota. Ihan hyvätuloinen olen, mutta ei sinkku yksin mökkiä osta. Mieluummin kyllä mökkeilisin oman rakkaan kanssa, mutta tähän mennessä matkailu on se mihin mulla on ollut varaa. En tiedä miksi tämä tekee minusta kaikin tavoin epäkelvon ja haitallisen miehen, mutta näin se elämä toimii.
En usko että ongelma on se mökki, vaan esimerkiksi tuo viimeinen lause, joka on iso vilkkuva red flag...
Kerro lisää?
Mistä edes aloittaa? Vaikka parodian puolelle menevästä mustavalkoisesta kaikki tai ei mitään -ajattelusta, joka on varoitusmerkki vaikeista mt-ongelmiasta. Jos ihan oikeasti olet sitä miel
Takaisinpäin melomista huumoripuolustuksella, totta kai. En usko että itsesäälinen ja synkeä "huumori" oli kovinkaan monen mielestä hauskaa.
Vierailija wrote:
Koska nämä miehet ovat muutenkin pihejä ankeuttajia. Yritin kerran tapailla tällaista miestä ja hän jaksoi jatkuvasti nalkuttaa siitä kuinka kaikki on niin kallista. Kahvilassa juotu kahvikin oli hänelle liian kallis ja kotona olisi saanut samalla hinnalla juotua pannukaupalla. Eikä hänellä edes ollut rahasta pulaa, halusi vaan olla ankea nalkuttaja.
On järjetöntä tuhlata rahaa kahvilaan vaikka olisi kuinka paljon rahaa, koska ne ovat epämiellyttäviä paikkoja.
Vierailija wrote:
Eli sä olet kiinnostunut mökkeilystä pitävistä naisista, mutta et kelpaa heille, koska sulla ei ole mökkiä? Sulla on kuitenkin varaa matkustella, mutta matkustelusta pitävät naiset taas eivät kelpaa sulle? Tässä on yksi pariutumisen ongelma: haluan puolison, jonka toiveita en pysty täyttämään, mutta en halua puolisoa, jonka toiveet pystyisin täyttämään.
Kiinnostaisi tietää kuinka ihan käytännössä mieheltä "vaaditaan" mökkiä.
Mitä ihmettä elävä nainen tekisi miehellä, joka ei uskalla pirtistä ulos tai muutenkaan halua nauttia mistään?
Se mieshän on kuollut jo.
Miksi helvetissä pitäisi? Valitsen miehen, jonka kanssa voin tehdä mieluisiani asioita. Vattuako sellaisella miehellä tekisin, joka on täysin passiivinen urpo?
Siis ottaisin jonkun miehen joka ei nauti elämästä? Miksi ihmeessä? En minä ole mikään masennushoitaja.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Koska nämä miehet ovat muutenkin pihejä ankeuttajia. Yritin kerran tapailla tällaista miestä ja hän jaksoi jatkuvasti nalkuttaa siitä kuinka kaikki on niin kallista. Kahvilassa juotu kahvikin oli hänelle liian kallis ja kotona olisi saanut samalla hinnalla juotua pannukaupalla. Eikä hänellä edes ollut rahasta pulaa, halusi vaan olla ankea nalkuttaja.
On järjetöntä tuhlata rahaa kahvilaan vaikka olisi kuinka paljon rahaa, koska ne ovat epämiellyttäviä paikkoja.
Tuollaisen ihmisen mielestä vähän kaikki on epämiellyttävää. Miksi kukaan haluaisi sellaista seuraa?
Vierailija wrote:
Mökit maksaa alkaen 15 000€. Jos ei halua niin ei tarvi ostaa, mutta jos nyt on vara matkailla niin on vara kyllä mökkiinkin. Ihme marinaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sinä et tykkää kahviloista mutta eikö ole järjetöntä väittää, että sinä olet maailman mittatikku? Varmasti on paljonkin naisia jotka ovat samaa mieltä kanssasi, joten ei luulisi olevan vaikeaa löytää hengenheimolaista tässä asiassa. Järjetöntä sen sijaan on tuhlata aikaa epätosien asioiden väittämiseen.
Tällä palstalla huomaa että miehet oikeasti etsii naista lääkkeeksi omaan huonoon oloon ja masennukseen. Aika harva sellaiseksi haluaa ryhtyä. Oikea osoite on tuossa tilanteessa tk.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mökit maksaa alkaen 15 000€. Jos ei halua niin ei tarvi ostaa, mutta jos nyt on vara matkailla niin on vara kyllä mökkiinkin. Ihme marinaa.
Jossain Pohjois-Karjalassa? En väitä että Helsinki on maailman keskipiste, mutta kai ymmärrät ettei kuivan maan mökki viiden tunnin automatkan päässä ole se mitä ihmiset hakee kumppanissa?
Koska sellainen on ankeaa. Neljän seinän sisällä ehtii olemaan sitten vanhainkodissa, kun ei enää kykene muuhun.
Minä miehenä en pidä matkustelusta. En ala matkustamaan mieliksi. Pidän sitä aivan turhana ensinnäkin. Jos se ei sovi niin sitten voi voi.
Vierailija wrote:
Minä miehenä en pidä matkustelusta. En ala matkustamaan mieliksi. Pidän sitä aivan turhana ensinnäkin. Jos se ei sovi niin sitten voi voi.
Miehiltä ei kysytty!
Vierailija wrote:
Koska oma ja itseasiassa nykyään ainoa intohimoni elämässä on matkustelu. Haluan matkustella myös mieheni kanssa.
Jos miehet kelpuuttaisivat parisuhteeseen ainoastaan sellaiset naiset, joilla on täysin samat harrastukset ja intohimon kohteet, niin eipä tässä maassa montaa suhdetta syntyisi.
Olen itse ollut useammassa avoliitossa ja parisuhteessa elämäni aikana, ja yksikään kumppaneistani ei ikinä osoittanut minkäänlaista mielenkiintoa minun omia kiinnostuksen kohteita tai harrastuksia kohtaan. Itse kyllä lähdin kumppanini mukaan ihan mielelläni esim. kaupunkilomille ja erilaisiin taidenäyttelyihin, vaikka ne eivät minua oikeasti kiinnosta juuri yhtään. Mieluummin lähtisin rinkka selässä metsää ihailemaan. Mutta koska kumppanilleni ne olivat tärkeitä asioita, niin totta kai halusin tutustua myös siihen maailmaan ja pitää mielen avoimena.
Ainoa mitä olisin toivonut olisi ollut vastavuoroisuus tässä asiassa.
Miksi ihmeessä haluaisin jonkun harmaan kotihiiren, kun en itse haluan reppureissata maailman halki ja tutustua uusiin ihmisiin, kulttuureihin ja tapoihin?
Vierailija wrote:
Koska suomessa oloa en kestä. Ja kotimaan matkailu ei ole mitään matkustamista. Lämpöön ja valoon on päästävä säännöllisesti.
ja kyllä olen muuttamassa pois suomesta.
Minne olet muuttamassa?
Uskon että moni tavallisen varakas tai varaton nainen ei kauheasti syty juuri mersusta. Se viittaa ihmiseen jolla on melko materialistinen maailmankuva ja sellainen saa tottakai olla. Mut ehkä etsisin tietoisesti naista piireistä joissa materialistinen ajattelu on yleisempää. Juristit, kauppakorkealaiset, lääkärit. Random tavisnaiseen mersukortin heiluttelu ei välttämättä tehoa.