Nainen, miksi et kelpuuta miestä, joka ei halua matkustella?
Tai muutenkaan nauttia elämästä ravintolaillallisilla, elokuvissa, huvipuistoissa, kylpylöissä?
Kommentit (186)
Vierailija wrote:
Miksi te miehet oikeen mainostatte suureen ääneen tuovanne naisen elämään pelkkää harmaata?
Onko se harmautta päästä uuden mersuni kyytiin ja tehdään kunnon maakuntakieros? En käy ulkomailla vaan nautin uusista autoista.
M36
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi te miehet oikeen mainostatte suureen ääneen tuovanne naisen elämään pelkkää harmaata?
Onko se harmautta päästä uuden mersuni kyytiin ja tehdään kunnon maakuntakieros? En käy ulkomailla vaan nautin uusista autoista.
M36
On.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
M36
Haukotus. Kouvolan raitti on Kouvolan raitt mersunkin ikkunasta katsottuna.
Mua ei kiinnosta autot ollenkaan.
Juurihan tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi, että nämä aatteellisesti matkustelua vastustavat miehet ovat jotain Andrew Tate -faneja ja vähintään käyvät maksullisilla. Ei tarvitse paljon miettiä, kiinnostaako.
Miehey, miksi teille ei kelpaa kaltaisenne nainen?
Jos ette tykkää matkustella tai käydä ulkona syömässä, niin miksi yritätte sellaisia naisia? Tai jos olette työtön luuseri,niin,miksi ette yritä vastaavaa naista?
Miksi teette naisettomuudestanne naisten ongelman? Kun se ei ole,kuin teidän oma ongelma.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
M36
Autottomana ja ajokortittomana uskon, että uusi mersu on nautinto autoa ajavalle, mutta onko se sitä pelkääjän paikalla istuvalle? Katselee vain ikkunasta ohikiitäviä maisemia. Tilanne voisi tietysti olla toinen, jos ajaisin itse ko autoa ja sen vuoksi osaisin arvostaa uuden mersun ajomukavuutta. Siis verrattuna vaikka vanhaan Toyotaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllä minä kelpuutan, teen niitä ihan mielelläni itsekseni. Mutta en kyllä keksi mitä me yhdessä sitten tehdään, katsellaan telkkaria vai? En oikein näe sellaisessa suhteessa tulevaisuutta.
Mitä nyt kukakin matkustelulla sitten tarkoittaa. Vapaa-ajalla treenaan niin salilla kuin erästä urheilulajia, käyn leffassa, syömässä, kansallispuistoissa, 0-2 yön kotimaan reissuilla, remppaa kotona, tapaan kavereita tai muita tuttuja jne. Onko sinusta ainoa vapaa-ajan toiminto matkustelu?
Minä ainakin lasken kansallispuistot ja kotimaan reissutkin matkoiksi. Sinullahan on elämässä kivoja asioita, toisin kuin aloituksessa annettiin ymmärtää.
Miksi kukaan, mies tai nainen, kelpuuttaisi puolisokseen ihmisen jolla on täysin erilaiset mielenkiinnonkohteet ja jonka kanssa ei ole vapaa-ajalla yhteistä mielekästä tekemistä? Ne jotka tykkää noista ap:n mainitsemista jutuista seurustelee keskenään ja ne joyka ei tykkää ovat puolestaab keskenään. Kaikille osapuolille parempi näin ja parisuhteet ovat kestävämmällä pohjalla kun ei tarvi riidellä siitä miten yhteinen aika vietetään tai viettää vapaa-aikaa erillään jolloin minusta ei ole enää edes kyse parisuhteesta kun aikaa ei vietetä yhdessä.
Vierailija wrote:
Juurihan tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi, että nämä aatteellisesti matkustelua vastustavat miehet ovat jotain Andrew Tate -faneja ja vähintään käyvät maksullisilla. Ei tarvitse paljon miettiä, kiinnostaako.
Ökyautoilu, salimakeilu ja rahan tekeminen on näiden miesten koko elämä. Nämä oman elämänsä myyntitykit ei näe mitään ongelmaa laittaa tonni maksullisiin, mutta matkustelu on ihan hirveetä kun nainen ei ole kotona passaamassa.
Vierailija wrote:
Itse voin matkustella mutta vain luontokohteisiin ja ilman lentämistä. On juhlaa eikä ollekaan ankeaa. Sopiiko tämä naisille?
Riippuu naisesta. Minulle sopii oikein hyvin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllä minä kelpuutan, teen niitä ihan mielelläni itsekseni. Mutta en kyllä keksi mitä me yhdessä sitten tehdään, katsellaan telkkaria vai? En oikein näe sellaisessa suhteessa tulevaisuutta.
Mitä nyt kukakin matkustelulla sitten tarkoittaa. Vapaa-ajalla treenaan niin salilla kuin erästä urheilulajia, käyn leffassa, syömässä, kansallispuistoissa, 0-2 yön kotimaan reissuilla, remppaa kotona, tapaan kavereita tai muita tuttuja jne. Onko sinusta ainoa vapaa-ajan toiminto matkustelu?
Minä ainakin lasken kansallispuistot ja kotimaan reissutkin matkoiksi. Sinullahan on elämässä kivoja asioita, toisin kuin aloituksessa annettiin ymmärtää.
Ei noi mitään matkustelua ole. Ukko vaan käppäilee jossain takahikiällä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei noi mitään matkustelua ole. Ukko vaan käppäilee jossain takahikiällä.
Monen naisen mielestä luontokohteet ovat vähintään yhtä kiinnostavia kuin kaupunkilomat. Esim. Suomen Ladun paikallisyhdistysten toiminnassa on paljon naisia, jos joku palstamies oikeasti haluaa heitä etsiä.
Tuli aloituksesta vielä mieleen, että tunnen useampiakin naisia, jotka ovat ihan intohimoisia mökkeilijöitä. Eivät reissaa ulkomaille, harvoin käyvät ravintoloissa tms, mutta heti kun on vapaata, ajetaan mökille. Siellä sitten tehdään monenlaista fyysistä hommaa - varsinkin syksyisin ja keväisin - ja jos mökillä on luppoaikaa, saunotaan ja grillataan. Eli ei läheskään kaikki naiset halua aloituksessa mainittuja asioita.
Vierailija wrote:
Koska oma ja itseasiassa nykyään ainoa intohimoni elämässä on matkustelu. Haluan matkustella myös mieheni kanssa.
Muista kuitenkin itkeä torilla ilmastonmuutoksen mielenosoituksessa
Reipas ja tunnollinen lammas wrote:
Tuli aloituksesta vielä mieleen, että tunnen useampiakin naisia, jotka ovat ihan intohimoisia mökkeilijöitä. Eivät reissaa ulkomaille, harvoin käyvät ravintoloissa tms, mutta heti kun on vapaata, ajetaan mökille. Siellä sitten tehdään monenlaista fyysistä hommaa - varsinkin syksyisin ja keväisin - ja jos mökillä on luppoaikaa, saunotaan ja grillataan. Eli ei läheskään kaikki naiset halua aloituksessa mainittuja asioita.
Tämä on niin totta. Onko heistä kukaan sinkku? Miesten kanssa hyvin viihtyvät kun tuppaavat olemaan suosittuja.
Vierailija wrote:
Kirjoitit otsikon väärin. Se kirjoitetaan, että ”nainen, miksi et kelpuuta ankeaa elämää?”. Vastaus on otsikossa, ankeutta ei halua kukaan.
Eikä ankeuttajaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
M36
Kuulostat Seeking sivustolla viihtyvältä
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei noi mitään matkustelua ole. Ukko vaan käppäilee
No en kyllä tunne ketään joka haluaisi jonnekin Nuuksioon nyhväämään susien kanssa. Ja mieti nyt vähän mitä se mies tekee siellä metsässä
Vierailija wrote:
Reipas ja tunnollinen lammas wrote:
Tämä on niin totta. Onko heistä kukaan sinkku? Miesten kanssa hyvin viihtyvät kun tuppaavat olemaan suosittuja.
Nuoremmat naiset ovat kaikki varattuja. Ja tosiaan heidän miehensä ovat myös innostuneita mökkeilijöitä. Pari iäkkäämpää eli 50+ ovat joko eronneita tai leskiä.
Mun mies pitää matkustamisesta mutta sillä ei ole siihen varaa kovin usein, niinpä matkustan hänen kanssaan (koko perheenä) kerran vuodessa ja sitten kavereiden tai lasten kanssa muuten.
.