Pitäiskö nyt järkyttyä noiden vartijoiden takia?
Hyvä että jotkut opettaa kun kotona ei. Kiitos vartijoille.
Kommentit (15)
Naurattaa - kunnes osuu omalle kohdalle.
Menin kerran remontin kesken klo 13 torstaina Prismaan ostamaan lisää ruuveja, maaliset remonttivaatteet päällä. Vartija alkoi seurata ja tuli han viereen kun valkkasin oikeita väliseinäruuveja. Kuiskasi että jos varastan ruuveja, hän hakkaa minut takahuoneessa.
Remontoitiin minun yrityksen toimitiloja kahvikoneen asennusaukon takia syyslomaviikolla. Olen LVI-suunnittelutoimiston toimitusjohtaja ja firman liikevaihto yli miljoonan vuodessa. Tuossa kohtaa elämää, 45v, tajusin että vartijat ovat vaarallisia myös ihan tavallisia veroja maksavia ihmisiä kohtaan.
Vartijaks ja pokeks pääsee aika helposti kuka vaa jos haluaa ja varsinkin Pokepiireissä lähtökohta on jo valmiiksi se että veroja kierretään minkä ehditään, kaikki menee pimeesti taskuun. Ja yleensä siellä on myös linkkejä kaikkiin rikollisporukoihin
Pitääkä minun järkyttyä kenestäkään lainrikkojasta? Mikäli ihminen tekee rikoksen, niin toivottavasti hän jää kiinni ja saa laissa määrätyn rangaistuksen.
Vierailija wrote:
Menin kerran remontin kesken klo 13 torstaina Prismaan ostamaan lisää ruuveja, maaliset remonttivaatteet päällä. Vartija alkoi seurata ja tuli han viereen kun valkkasin oikeita väliseinäruuveja. Kuiskasi että jos varastan ruuveja, hän hakkaa minut takahuoneessa.
Remontoitiin minun yrityksen toimitiloja kahvikoneen asennusaukon takia syyslomaviikolla. Olen LVI-suunnittelutoimiston toimitusjohtaja ja firman liikevaihto yli miljoonan vuodessa. Tuossa kohtaa elämää, 45v, tajusin että vartijat ovat vaarallisia myös ihan tavallisia veroja maksavia ihmisiä kohtaan.
Eniten ovat vaaraksi teinipoikien ja nuorille miehille. Eivät he vie naisia tai ikämiehiä takahuoneeseen hakattavaksi.
Kyseessä oli naistenhakkaaja sekä naisia epäkunnioittava yksilö. Suomessa ei noin käyttäydytä. Oppiskohan nyt
Vierailija wrote:
Myöskö sitten, jos aikansa kuluksi yrittävät lavastaa sinut syylliseksi johonkin?
Vaikea uskoa että ihan syytöntä yritti lavastaa. Pikemmin saada vihdoin kiinni. Ansa vartijoille.
Vierailija wrote:
Kyseessä oli naistenhakkaaja sekä naisia epäkunnioittava yksilö. Suomessa ei noin käyttäydytä. Oppiskohan nyt
Mistä tiedät, että oli?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Myöskö sitten, jos aikansa kuluksi yrittävät lavastaa sinut syylliseksi johonkin?
Vaikea uskoa että ihan syytöntä yritti lavastaa. Pikemmin saada vihdoin kiinni. Ansa vartijoille.
Maailmassa tapahtuu paljon vaikeasti uskottavaa.
Voihan sen noinkin ajatella. Se ei kyllä silti ole vartijan tehtävä kasvattaa yhtään ketään yhtään mitenkään, eikä todellakaan pahoinpitelemällä sen "kasvatuksen" kohdetta, vaikka se kohde päätään rääpisikin.
Vierailija wrote:
Kai laitoit viestiä firman johdolle?
Tällä kertaa tekivät oikein. Joku toinen kerta ei, ja siksi meillä on lait jotka kieltävät oman käden oikeuden. Yhtä hyvin uhri olisi voinut olla syytön, ei vartijoilla aina ole resursseja tarkistaa syytösten todenmukaisuutta.
Ei nyt kuitenkaan sekoiteta pokeja vartijoihin, vartijat tekevät tärkeää alipalkattua työtä eivätkä yleensä liity jengirikollisuuteen. Poket rikastuvat lahjuksilla ja huumemyynnillä ja usein ovat jengien täysjäseniä.
Minutkin on poke pahoinpidellyt koska avasin suuni kun näin huumekauppaa, vartija ei koskaan.
Enkä mä tiedä taaskaan, mistä puhe.
Mihin tämä keskustelu liittyy? Jonkinlainen linkki kai olisi tarpeen, mutta taitaa olla liian vaikeaa kirjoittajalle.
Helsingin kaupunki on yksityisten turvallisuusalan yritysten avulla rakentanut itselleen jonkinlaisen rinnakkaisjärjestelmän poliisille ja oikeuslaitokselle, jonka ei tarvitse välittää laillisuudesta, tolkusta, kohtuullisuudesta, oikeusturvasta, moraalista, etiikasta tai ylipäätään mistään inhimillisestä. On puistattavaa, että tämän vain annetaan tapahtua.