Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi et kelpuuta miestä, joka ei halua matkustella?

Vierailija
27.10.2023 |

Tai muutenkaan nauttia elämästä ravintolaillallisilla, elokuvissa, huvipuistoissa, kylpylöissä?

Kommentit (186)

Vierailija
1/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oma ja itseasiassa nykyään ainoa intohimoni elämässä on matkustelu. Haluan matkustella myös mieheni kanssa.

Vierailija
2/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kelpuutan, teen niitä ihan mielelläni itsekseni. Mutta en kyllä keksi mitä me yhdessä sitten tehdään, katsellaan telkkaria vai? En oikein näe sellaisessa suhteessa tulevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit otsikon väärin. Se kirjoitetaan, että ”nainen, miksi et kelpuuta ankeaa elämää?”. Vastaus on otsikossa, ankeutta ei halua kukaan. 

Vierailija
4/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä missään illallisilla ja kylpylöissä käy ja harvoin elokuvissakin, mutta matkustella haluan. Miehen pitää olla suurinpiirtein samoista asioista pitävä eli sellainen joka tykkää myös matkustella. Haluan yhdessä mennä ja kokea uusia juttuja uusissa paikoissa. Haluan, että on yhteistä tekemistä, muutenkin kuin matkustelua. Toki on omiakin menoja, mutta kyllä on kiva olla muutakin yhteistä kuin vain kotona könnääminen.

Vierailija
5/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutan, en ole reissaaja ihminen. Rakastamme tehdä hyvää kotiruokaa.

Joskus käymme ystävien kanssa viettämässä aikuisten iltaa syöden ja juoden.

Muuten rakastamme kotona oloa lasten kanssa. Olemme perhehenkisiä. Rahasta ei ole puutetta, on sopivasti meidän tarpeisiin, vähän ylikin.

Vierailija
6/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa. Voin matkustella yksinkin ja mies voi jäädä kotiin hoitamaan kotieläimiä. Se toki on ongelma, jos mies ei nauti elämänsä mitenkään.  

Vierailija
7/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te miehet oikeen mainostatte suureen ääneen tuovanne naisen elämään pelkkää harmaata?

Vierailija
8/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi te miehet oikeen mainostatte suureen ääneen tuovanne naisen elämään pelkkää harmaata?

Tämä. Tässä olisi satoja tai tuhansia naisia jotka vakuttaa siitä että elämä on mukavaa kiltti miehen kanssa. Se ei oikein toimi, jos ainoa kommunikaatio kiltin miehen suunnasta on valitus, syylliistäminen, syyttely, kritisointi, ankeutus...

Vierailija
9/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja,jos kadehditte huonoissa suhteissa olevia naisia.. täähän jälleen kerran kertoo enempi teistä "kilteistä". Ette ees haluaisi tuoda naisenne arkeen mitään hyvää vaan toimia tismalleen samoin kuin noi kaltoinkohtelijat.

Vierailija
10/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tämä. Miksi elämä pitäisi olla loputonta pelkkää arkea? Miksi välillä ei voisi olla juhlaa ja vaihtelua? Vai onko tämä matkailuvastaisuus vain köyhien ja kielitaidottomien miesten juttu?

Vierailija
12/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä minä kelpuutan, teen niitä ihan mielelläni itsekseni. Mutta en kyllä keksi mitä me yhdessä sitten tehdään, katsellaan telkkaria vai? En oikein näe sellaisessa suhteessa tulevaisuutta.

Mitä nyt kukakin matkustelulla sitten tarkoittaa. Vapaa-ajalla treenaan niin salilla kuin erästä urheilulajia, käyn leffassa, syömässä, kansallispuistoissa, 0-2 yön kotimaan reissuilla, remppaa kotona, tapaan kavereita tai muita tuttuja jne. Onko sinusta ainoa vapaa-ajan toiminto matkustelu? 

Vierailija
13/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutanhan. En kelpuuta niitä matkustelevia ja muissa riennoissa juoksevia.

Vierailija
14/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tämä. Miksi elämä pitäisi olla loputonta pelkkää arkea? Miksi välillä ei voisi olla juhlaa ja vaihtelua? Vai onko tämä matkailuvastaisuus vain köyhien ja kielitaidottomien miesten juttu?

Eihän elämäntapatyöttömällä ole rahaa matkustaa. Mutta sen sijaan että elämäntapatyötön yrittää estää naisia matkustamasta, miksi ette kertoisi millä tavalla elämä on hyvää teidän kanssa, siitä huolimatta että teillä ei ole penniäkään ylimääräistä.

Vierailija
15/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi ottaa ilonpilaajaa elämäänsä? Siinäpä sinulle miettimistä.

Vierailija
16/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nämä miehet ovat muutenkin pihejä ankeuttajia. Yritin kerran tapailla tällaista miestä ja hän jaksoi jatkuvasti nalkuttaa siitä kuinka kaikki on niin kallista. Kahvilassa juotu kahvikin oli hänelle liian kallis ja kotona olisi saanut samalla hinnalla juotua pannukaupalla. Eikä hänellä edes ollut rahasta pulaa, halusi vaan olla ankea nalkuttaja.

Vierailija
17/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä nyt kukakin matkustelulla sitten tarkoittaa. Vapaa-ajalla treenaan niin salilla kuin erästä urheilulajia, käyn leffassa, syömässä, kansallispuistoissa, 0-2 yön kotimaan reissuilla, remppaa kotona, tapaan kavereita tai muita tuttuja jne. Onko sinusta ainoa vapaa-ajan toiminto matkustelu? 

Moni täällä käyvistä miehistä haikailee slaavinaisten perään. Nehän tykkää käydä ulkomailla,museoissa,ravintoloissa ja viikonloppuisin kylpylöissä. Oma valinta.

Vierailija
18/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kelpuutanhan. En kelpuuta niitä matkustelevia ja muissa riennoissa juoksevia.

No niin, tässä on nyt tämmöinen nainen jolle teidän elämäntyyli on jees. Eikö kannattaisi yrittää vakuttaa tämä siitä että olette hyvä kumppani, sen sijaan että nalkutatte matkustamaista rakavastalle naiselle että älä matkusta. Vai onko ongelma se, ettei tämä kotihiiri ole tarpeeksi JÄNNÄ?

Vierailija
19/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten minä toisin naisen elämään pelkkää harmaata? Missä minä tätä mainostan?

Vierailija
20/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miten minä toisin naisen elämään pelkkää harmaata? Missä minä tätä mainostan?

Juuri nyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi