Nainen, miksi et kelpuuta miestä, joka ei halua matkustella?
Tai muutenkaan nauttia elämästä ravintolaillallisilla, elokuvissa, huvipuistoissa, kylpylöissä?
Kommentit (186)
Reipas ja tunnollinen lammas wrote:
Vierailija wrote:
Tuli aloituksesta vielä mieleen, että tunnen useampiakin naisia, jotka ovat ihan intohimoisia mökkeilijöitä. Eivät reissaa ulkomaille, harvoin käyvät ravintoloissa tms, mutta heti kun on vapaata, ajetaan mökille. Siellä sitten tehdään monenlaista fyysistä hommaa - varsinkin syksyisin ja keväisin - ja jos mökillä on luppoaikaa, saunotaan ja grillataan. Eli ei läheskään kaikki naiset halua aloituksessa mainittuja asioita.
Tämä on niin totta. Onko heistä kukaan sinkku? Miesten kanssa hyvin viihtyvät kun tuppaavat olemaan suosittuja.
Nuoremmat naiset ovat kaikki varattuja. Ja tosiaan heidän miehensä ovat myös innostuneita mökkeilijöitä. Pari iäkkäämpää eli 50+ ovat joko eronneita tai leskiä.
<
Varsin ymmärrettävää, eiköhän heillä ollut yllin kyllin valinnanvaraa. Tiedän monta miestä jotka olisi heti jonossa. Elämä on vähän haastavampaa kun tykkää matkustella Välimerellä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tuli aloituksesta vielä mieleen, että tunnen useampiakin naisia, jotka ovat ihan intohimoisia mökkeilijöitä. Eivät reissaa ulkomaille, harvoin käyvät ravintoloissa tms, mutta heti kun on vapaata, ajetaan mökille. Siellä sitten tehdään monenlaista fyysistä hommaa - varsinkin syksyisin ja keväisin - ja jos mökillä on luppoaikaa, saunotaan ja grillataan. Eli ei läheskään kaikki naiset halua aloituksessa mainittuja asioita.
Tämä on niin totta. Onko heistä kukaan sinkku? Miesten kanssa hyvin viihtyvät kun tuppaavat olemaan suosittuja.
Nuoremmat naiset ovat kaikki varattuja. Ja tosiaan heidän miehensä ovat myös innostuneita mökkeilijöitä. Pari iäkkäämpää eli
Eri mutta hieman nyt huvittaa tää paatos mökkeilystä. Normaalistihan itku menee niin että miksi naiset vaativat mieheltä kesämökkiä :DDDD.
Eri mutta hieman nyt huvittaa tää paatos mökkeilystä. Normaalistihan itku menee niin että miksi naiset vaativat mieheltä kesämökkiä :DDDD.
Koska suomessa oloa en kestä. Ja kotimaan matkailu ei ole mitään matkustamista. Lämpöön ja valoon on päästävä säännöllisesti.
ja kyllä olen muuttamassa pois suomesta.
Vierailija wrote:
Itse voin matkustella mutta vain luontokohteisiin ja ilman lentämistä. On juhlaa eikä ollekaan ankeaa. Sopiiko tämä naisille?
Kuinka monta naista sä oikeen tarvitset?
Matkustaminen ei ole välttämätöntä mutta kyllä jotakin yhteistä tekemistä pitää olla. Tekemistä on ilman parisuhdettakin.
Miksi miehet kokee hyvän antamisen olevan jotenkin itseltään pois? Kerta kumminkin kaipaatte hyvinvoivan oloista vaimoketta,niin eikö siihen silloin kannattaisi panostaa? Voithan sä tietenkin huolia pullukan ja tyytyä valittamaan. En vaan ymmärrä, miksi ette voi edetä omien toiveiden mukaisella tavalla.
Vierailija wrote:
En nyt ole ihan varma, mistä itkusta puhut, mutta arvaan kyseen olevan tilanteesta, jossa nainen haluaa miehen osallistuvan sen mökin hankintaan. Tai että miehellä on jo mökki. Yleensä palstalla miehet tuntuvat valittavan ihan kaikesta, mihin he itse joutuisivat laittamaan joko rahaa tai aikaa ja vaivaa. Pahimmassa tapauksessa molempia. Reaalimaailmassa on kuitenkin paljon miehiä, joille on ihan normaalia parisuhteessa osallistua niin kustannuksiin kuin hankinnan edellyttämään työmääräänkin. Mulle itselleni mökki olisi yksi pahimmista painajaisista enkä tykkää edes vierailla jonkun toisen mökillä. En tykännyt nuorenakaan. Tyuöviikon päätteeksi haluan levätä ja rentoutua enkä kiipeillä tikkailla tyhjentämässä räystäskouruja tai nostamassa laituria järvestä.
Tämä on ensimmäinen kerta kun minun silmiin on sattunut täällä että mökkihullu nainen esitetään positiivisessa valossa. Kyllähän se on ollut kaikkea muuta yleensä ja oikein malliesimerkki kohtuuttomista asioista noita "naiset" mieheltä "vaativat". Ap:llä on mökin hankkimiseen yhtä vähän rahaa kuin matkusteluun, että en usko että mökkihulluus parantaa ap:n tilannetta yhtään.
Vierailija wrote:
Tämä on ensimmäinen kerta kun minun silmiin on sattunut täällä että mökkihullu nainen esitetään positiivisessa valossa. Kyllähän se on ollut kaikkea muuta yleensä ja oikein malliesimerkki kohtuuttomista asioista noita "naiset" mieheltä "vaativat". Ap:llä on mökin hankkimiseen yhtä vähän rahaa kuin matkusteluun, että en usko että mökkihulluus parantaa ap:n tilannetta yhtään.
Miksi luulet että AP on köyhä? Siksikö että hän käyttää tätä palstaa? Aika monella on perintömökki eikä se vaadi sen kummempaa omaa menestystä
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi luulet että AP on köyhä? Siksikö että hän käyttää tätä palstaa? Aika monella on perintömökki eikä se vaadi sen kummempaa omaa menestystä
Peesaan tätä. Myös aiemmin mainitsemillani naisilla (myös niillä nuoremmilla) on ollut mökkinsä jo ennenkuin ovat edes tavanneet nykyiset miehensä. Ja juurikin kyse perintömökeistä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos ap:llä olisi mökki, niin eiköhän hän yrittäisi houkutella mökkihulluja naisia sinne, sen sijaan että keskittyy naisiin joilla on ihan erilaiset toiveet elämässä.
Multa on kyllä useampi nainen vaatinut omistusmökkiä, jota minulla ei köyhästä taustasta johtuen ole tarjota. Ihan hyvätuloinen olen, mutta ei sinkku yksin mökkiä osta. Mieluummin kyllä mökkeilisin oman rakkaan kanssa, mutta tähän mennessä matkailu on se mihin mulla on ollut varaa. En tiedä miksi tämä tekee minusta kaikin tavoin epäkelvon ja haitallisen miehen, mutta näin se elämä toimii.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi te miehet oikeen mainostatte suureen ääneen tuovanne naisen elämään pelkkää harmaata?
Onko se harmautta päästä uuden mersuni kyytiin ja tehdään kunnon maakuntakieros? En käy ulkomailla vaan nautin uusista autoista.
M36
Ehkä 40-50- luvuilla autoajelu oli joku juttu, muttei nykyään. Pahimmassa vaiheessa jouduin ajamaan työmatka-ajoa yli 30k km / vuosi, joten autossa istuminen turhan takia ei kiinnosta.
Vierailija wrote:
Multa on kyllä useampi nainen vaatinut omistusmökkiä, jota minulla ei köyhästä taustasta johtuen ole tarjota. Ihan hyvätuloinen olen, mutta ei sinkku yksin mökkiä osta. Mieluummin kyllä mökkeilisin oman rakkaan kanssa, mutta tähän mennessä matkailu on se mihin mulla on ollut varaa. En tiedä miksi tämä tekee minusta kaikin tavoin epäkelvon ja haitallisen miehen, mutta näin se elämä toimii.
En usko että ongelma on se mökki, vaan esimerkiksi tuo viimeinen lause, joka on iso vilkkuva red flag...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En usko että ongelma on se mökki, vaan esimerkiksi tuo viimeinen lause, joka on iso vilkkuva red flag...
Kerro lisää?
Koska pidän itse mainituista asioista, erityisesti matkustamisesta ja haluan kumppanin, jonka kanssa voin nämä kokemukset jakaa. Etsi sinä itsellesi sellainen sohvaperuna kumppaniksi, jolle riittää persikan homehduttaminen kotona.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kerro lisää?
Mistä edes aloittaa? Vaikka parodian puolelle menevästä mustavalkoisesta kaikki tai ei mitään -ajattelusta, joka on varoitusmerkki vaikeista mt-ongelmiasta. Jos ihan oikeasti olet sitä mieltä, että naiset pitävät sinua kaikin tavoin epäkelpona ja haitallisena koska sinulla ei ole mökkiä, niin dude, what the hell... Voihan olla että tuossa on totta toinen puoli, joku on ilmaissut että olisit kaikin tavoin epäkelpo ja haitallinen, kuka tietää. Mutta kaikille on selvää ettei syynä ole semökki.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi te miehet oikeen mainostatte suureen ääneen tuovanne naisen elämään pelkkää harmaata?
Onko se harmautta päästä uuden mersuni kyytiin ja tehdään kunnon maakuntakieros? En käy ulkomailla vaan nautin uusista autoista.
M36
Ehkä 40-50- luvuilla autoajelu oli joku juttu, muttei nykyään. Pahimmassa vaiheessa jouduin ajamaan työmatka-ajoa yli 30k km / vuosi, joten autossa istuminen turhan takia ei kiinnosta.
Ässämersullani saisit mukavat kyydit ja käydään piknikillä?
Lisään tähän vielä, että näille naisille ei kyllä olisi puolisoksi kelvannut mikään sohvaperuna eli miehen pitää sitten kans olla sellainen, joka haluaa mökin kaltaisen ylimääräisen "työmaan" :D
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/