Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi et kelpuuta miestä, joka ei halua matkustella?

Vierailija
27.10.2023 |

Tai muutenkaan nauttia elämästä ravintolaillallisilla, elokuvissa, huvipuistoissa, kylpylöissä?

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin mahdollisuuden miehelle, joka ei halunnut matkustaa. Se oli virhe. Se, että mua ei haitannut lainkaan hänen matkustamattomuus  oli hänelle iso ongelma. Hän oli siis kuvitellut, että se että hän ei matkusta, tarkoittaa että minä en matkusta. Ja tietysti matkustin. Hän alkoi selittämään miten olen typerä, kun matkustan. Se on kallista, turhaa, pinnallista ja luonnon kannalta vastuutonta (hän ei muutoin vaikuttanut välittävän luontoarvoista). En usko, että hän oli mustasukkainen sanan varsinaisessa merkityksessä siten, että olisi epäillyt minun pettävän häntä matkustaessani. Mutta sen sijaan häntä vaivasi, että elän vuoteni parhaat päivät ja viikot matkustaessani ja silloin jaan nuo hetket jonkun muun kanssa, eikä hän kuulu niihin. En voinut iloita etukäteen reissuistani, hän ei kommentoinut mitään asioita ja kokemuksia mitä kerroin liittyen reissuihini ja alkoi suhtautua nuivasti niihin ystäviini, joiden kanssa useimmiten matkustin.

Ja lopulta huomasin, että hän oli kauhean epävarma kaikissa tilanteissa ja paikoissa, jotka eivät ole hänelle ennestään täysin tuttuja. Itsevarmuus ei vaikuttanut tulevan yhtään hänen sisältään, vaan oli täysin sen varassa että asiat tapahtuvat kuten aina ennenkin ja muutokset olivat hänelle iso stressin aihe, joka purkautui kiukutteluna. Kaikenlainen joustamattomuus alkoi korostua, mitä paremmin aloin häntä tuntemaan. 

Joten ei enää ikinä. Varmasti jossain on matkustamaton mies, jonka kanssa samat ongelmat eivät päde. Mutta en ota riskiä. Onneksi mun ei tarvitse.

Vierailija
182/186 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitään irti ulkomaanmatkustelusta. Autot ja osakesijoittaminen on se mun juttu. Uudehkolla yli 100k€ s-mersulla teen viikonloppuisin reissuja kylpylään tai vuokramökille. Mersussa täysin äänetön kyyti ja nahkapenkit kuin lepotuolit hierontaominaisuudella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Christiiina wrote:

No yleensä ihmiset haluavat kumppanin, joka on kiinnostunut samoista asioista. Esimerkiksi jos joku nainen tykkää ryypätä joka viikonloppu, niin varmasti hän olisi iloinen löytäessään miehen, joka myös ryyppää viikonloppuna.

Minulla giggelson tekee valinnan puolestani. Jos valittavana vaatimattoman näköinen nainen, jonka kanssa kiinnostuksen kohteet osuu yksiin ja kaunis nainen, jolla on aivan erilaiset kiinnostuksen kohteet, niin giggelson valitsee kauniin naisen.

Siinähän sitten itket ja valitat surkeaa kohtaloasi lopun elämääsi ilman nsista. Mikäpä siinä, oma valintasi. 

Aika monella tämän palstan u l i lla se menee juuri näin, giggelson valitsee naisen mihin muulla osalla miestä ei ole pienintäkään mahdollisuutta. Sitten syytellään naisia nirsoiksi kun se oikea osoite on oma rakas giggelson.

Ulkomailta köyhistä konservatiivisista maista saa kauniita naisia.

Vierailija
184/186 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Koska nämä miehet ovat muutenkin pihejä ankeuttajia. Yritin kerran tapailla tällaista miestä ja hän jaksoi jatkuvasti nalkuttaa siitä kuinka kaikki on niin kallista. Kahvilassa juotu kahvikin oli hänelle liian kallis ja kotona olisi saanut samalla hinnalla juotua pannukaupalla. Eikä hänellä edes ollut rahasta pulaa, halusi vaan olla ankea nalkuttaja.

On järjetöntä tuhlata rahaa kahvilaan vaikka olisi kuinka paljon rahaa, koska ne ovat epämiellyttäviä paikkoja.

Eipä vielä ole tullut vastaan miestä, joka leipoisi suolaista ja makeaa kahvipöytään ja vielä niin, että itse ei tarvitsisi kuin istua valmiiseen pöytään.

Voin keittää kotona kahvit ja käydä ostamassa S-marketin paistopisteeltä vehnästä.

Vierailija
185/186 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllä minä kelpuutan, teen niitä ihan mielelläni itsekseni. Mutta en kyllä keksi mitä me yhdessä sitten tehdään, katsellaan telkkaria vai? En oikein näe sellaisessa suhteessa tulevaisuutta.

Mitä nyt kukakin matkustelulla sitten tarkoittaa. Vapaa-ajalla treenaan niin salilla kuin erästä urheilulajia, käyn leffassa, syömässä, kansallispuistoissa, 0-2 yön kotimaan reissuilla, remppaa kotona, tapaan kavereita tai muita tuttuja jne. Onko sinusta ainoa vapaa-ajan toiminto matkustelu? 

Edellinen kysyi "mitä me yhdessä tehdään?" Et sitten vastannut siihen, vaan luetteloit omia menojasi. 

Vierailija
186/186 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Christiiina wrote:

No yleensä ihmiset haluavat kumppanin, joka on kiinnostunut samoista asioista. Esimerkiksi jos joku nainen tykkää ryypätä joka viikonloppu, niin varmasti hän olisi iloinen löytäessään miehen, joka myös ryyppää viikonloppuna.

Minulla giggelson tekee valinnan puolestani. Jos valittavana vaatimattoman näköinen nainen, jonka kanssa kiinnostuksen kohteet osuu yksiin ja kaunis nainen, jolla on aivan erilaiset kiinnostuksen kohteet, niin giggelson valitsee kauniin naisen.

Siinähän sitten itket ja valitat surkeaa kohtaloasi lopun elämääsi ilman nsista. Mikäpä siinä, oma valintasi. 

Aika monella tämän palstan u l i lla se menee juuri näin, giggelson valitsee naisen mihin muulla osalla miestä ei ole pienintäkään mahdollisuutta. Sitten syytellään naisia nirsoiksi kun se

Että tavara pitäisi saada käyttöön halvalla,mielellään ilmaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän