Nainen, miksi et kelpuuta miestä, joka ei halua matkustella?
Tai muutenkaan nauttia elämästä ravintolaillallisilla, elokuvissa, huvipuistoissa, kylpylöissä?
Kommentit (186)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kelpuutanhan. En kelpuuta niitä matkustelevia ja muissa riennoissa juoksevia.
No niin, tässä on nyt tämmöinen nainen jolle teidän elämäntyyli on jees. Eikö kannattaisi yrittää vakuttaa tämä siitä että olette hyvä kumppani, sen sijaan että nalkutatte matkustamaista rakavastalle naiselle että älä matkusta. Vai onko ongelma se, ettei tämä kotihiiri ole tarpeeksi JÄNNÄ?
Ukkojen kannattaisi tosiaan tarkastella omaa naismakuaan
Vierailija wrote:
Ei minua haittaa. Voin matkustella yksinkin ja mies voi jäädä kotiin hoitamaan kotieläimiä. Se toki on ongelma, jos mies ei nauti elämänsä mitenkään.
Onko matkustelu ainoa asia mailmassa mistä ihminen voi nauttia?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi te miehet oikeen mainostatte suureen ääneen tuovanne naisen elämään pelkkää harmaata?
Miten minä toisin naisen elämään pelkkää harmaata? Missä minä tätä mainostan?
Aloituksessasi. Et hyväksy mitään mistä potentiaalinen tuleva kumppanisi saa iloa ja nautintoa.
Tämähän on toki naisen tekemä provo, mutta vastaan silti.
Perimmäinen syy on siinä, että meille on myyty matkustamisen mielikuva, siitä kuinka hyvä ihminen matkustaa ja siten tulee avarakatseiseksi. Tämä on toki täyttä hölynpölyä, sillä ei matkustelu ketään muuta jos hän ei halua muuttua. Moni matkustelee tyytyväisenä drinkkejä juoden ja paikallisille surkutellen, ajatellen kuinka fiksu ja menestynyt minä olenkaan näihin verrattuna.
Ja miksi tätä edelleen myydään näin? Siksi, että matkustamisen on heti asumisen jälkeen suomalaisten suurin kuluerä, paitsi autoilijoilla. Menestyneellä nykysuomalaisisella on varaa kerskakulutukseen, ja tuottamalla välineitä tähän pääsee osalliseksi miljardien eurojen markkinoille.
Naiset ovat useammin valmiita luopumaan autosta jotta olisi varaa matkustaa, ja näin syntyy sukupuolten vastakkainasettelu. Oikeasti voisi vain suoraan sanoa että naiset ovat Suomessa kasvatuksen vuoksi miehiä ekstrovertimpiä ja vähemmän kiinnostuneita koneista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei minua haittaa. Voin matkustella yksinkin ja mies voi jäädä kotiin hoitamaan kotieläimiä. Se toki on ongelma, jos mies ei nauti elämänsä mitenkään.
Kuten sanottu. Ottakaa pöydälle tarkasteltavaksi se oma henkilökohtainen naismakunne. Mikäli makuna näyttäisi olevan slaavi niin valitettavasti näillä naisilla on varaa valita.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllä minä kelpuutan, teen niitä ihan mielelläni itsekseni. Mutta en kyllä keksi mitä me yhdessä sitten tehdään, katsellaan telkkaria vai? En oikein näe sellaisessa suhteessa tulevaisuutta.
Mitä nyt kukakin matkustelulla sitten tarkoittaa. Vapaa-ajalla treenaan niin salilla kuin erästä urheilulajia, käyn leffassa, syömässä, kansallispuistoissa, 0-2 yön kotimaan reissuilla, remppaa kotona, tapaan kavereita tai muita tuttuja jne. Onko sinusta ainoa vapaa-ajan toiminto matkustelu?
Moni täällä käyvistä miehistä haikailee slaavinaisten perään. Nehän tykkää käydä ulkomailla,museoissa,ravintoloissa ja viikonloppuisin kylpylöissä. Oma valinta.
Moniko oikeasti slaavinaisista haikeilee? Itse en haikaile yhdenkään naisen perään hänen kansallisuuden tai etnisyyden takia. En jaksa uskoa sellaista kansallisuutta tai etnisyyttä olevankaan, josta muka jokainen nainen olisi jotenkin kiinnostava kumppaniehdokkaana.
Vierailija wrote:
Tämähän on toki naisen tekemä provo, mutta vastaan silti.
Perimmäinen syy on siinä, että meille on myyty matkustamisen mielikuva, siitä kuinka hyvä ihminen matkustaa ja siten tulee avarakatseiseksi. Tämä on toki täyttä hölynpölyä, sillä ei matkustelu ketään muuta jos hän ei halua muuttua. Moni matkustelee tyytyväisenä drinkkejä juoden ja paikallisille surkutellen, ajatellen kuinka fiksu ja menestynyt minä olenkaan näihin verrattuna.
Ja miksi tätä edelleen myydään näin? Siksi, että matkustamisen on heti asumisen jälkeen suomalaisten suurin kuluerä, paitsi autoilijoilla. Menestyneellä nykysuomalaisisella on varaa kerskakulutukseen, ja tuottamalla välineitä tähän pääsee osalliseksi miljardien eurojen markkinoille.
Naiset ovat useammin valmiita luopumaan autosta jotta olisi varaa matkustaa, ja näin syntyy sukupuolten vastakkainasettelu. Oikeasti voisi vain suoraan sanoa että naiset ovat Suomessa kasvatuksen vuoksi m
Sanoitko juuri ettet toisi minkään maalaisen naisen elämään mitään hyvää? Kiitti tiedosta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllä minä kelpuutan, teen niitä ihan mielelläni itsekseni. Mutta en kyllä keksi mitä me yhdessä sitten tehdään, katsellaan telkkaria vai? En oikein näe sellaisessa suhteessa tulevaisuutta.
Mitä nyt kukakin matkustelulla sitten tarkoittaa. Vapaa-ajalla treenaan niin salilla kuin erästä urheilulajia, käyn leffassa, syömässä, kansallispuistoissa, 0-2 yön kotimaan reissuilla, remppaa kotona, tapaan kavereita tai muita tuttuja jne. Onko sinusta ainoa vapaa-ajan toiminto matkustelu?
Moni täällä käyvistä miehistä haikailee slaavinaisten perään. Nehän tykkää käydä ulkomailla,museoissa,ravintoloissa ja viikonloppuisin kylpylöissä. Oma valinta.
Moniko oikeasti slaavinaisista haikeilee? Itse en haikaile yhdenkään naisen perään hänen k
Lue miesten väsäämiä toivelistoja.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi te miehet oikeen mainostatte suureen ääneen tuovanne naisen elämään pelkkää harmaata?
Aloituksessasi. Et hyväksy mitään mistä potentiaalinen tuleva kumppanisi saa iloa ja nautintoa.
Tiedäthän, että Vierailija kirjoittajana ei kerro kyseessä olevan sama henkilö? Ap ei missään kohtaa kerro onko hän mies vai nainen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuten sanottu. Ottakaa pöydälle tarkasteltavaksi se oma henkilökohtainen naismakunne. Mikäli makuna näyttäisi olevan slaavi niin valitettavasti näillä naisilla on varaa valita.
Mistä keksit tämän yleispätevän miesten naismaun slaaveihin?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tiedäthän, että Vierailija kirjoittajana ei kerro kyseessä olevan sama henkilö? Ap ei missään kohtaa kerro onko hän mies vai nainen.
Kellään naisella ei siltikään ole velvoitetta ruveta hyväntekijäksi
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lukemalla palstaa ja kuuntelemalla miesten tekemiä videopostauksia. Moni haikailee pitkätukkaisen hoikan kotihengettären perään jolta saisi iltaisin. Miehet haluaisi yleensä toimia elättäjänä.
Itse voin matkustella mutta vain luontokohteisiin ja ilman lentämistä. On juhlaa eikä ollekaan ankeaa. Sopiiko tämä naisille?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Moniko oikeasti slaavinaisista haikeilee? Itse
Monenko miehen toivelistoja olet oikeasti lukenut? Oletko keskustellut jonkun todellisen miehen kanssa vai pelkästään nähnyt jonkun nettikirjoituksen? Itsellä oma kohtaista kokemusta omasta naismaustani ja etnisyys tai kansallisuus ei ole mitenkään asiassa mukana.
Osalla tuntuu olevan nyt ihan keksittyjä "miehet haluaa kaikki tällaisen naisen" mallin ja sen pohjalta kritisoivat miehiä. Matkusteluakin on monentyylistä. Joku tykkää lojua 1-2 viikkoa rannalla, toinen menee viikoksi metsään telttailemaan, kolmas kaupunkiin museoita ja ravintoloita kiertämään yms. Minua voisi kiinnostaa viikon sporttiloma kohteessa, missä voisi helpolla harrastaa eri urheilulajeja tai jopa keskittyä oman lajin treeneihin. Minun matkusteluidea tuskin kiinnostaisi shoppailulomasta tai löhölomasta haaveilevaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lukemalla palstaa ja kuuntelemalla miesten tekemiä videopostauksia. Moni haikailee pitkätukkaisen hoikan kotihengettären perään jolta saisi iltaisin. Miehet haluaisi yleensä toimia elättäjänä.
Jaa, montako tällaista elättäjää sinulla on ollut elämässäsi?
Siksi että on paljon kivempi jos kumppanilla on suunnilleen sama käsitys siitä mikä on elämästä nauttimista. Helpompi keksiä molemmille mukavaa yhteistä tekemistä ja vähemmän riitoja ja kompromissin tekoa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kellään naisella ei siltikään ole velvoitetta ruveta hyväntekijäksi
Missä olen tätä keneltäkään toivonut, vaatinut tai olettanut?
Vierailija wrote:
Itse voin matkustella mutta vain luontokohteisiin ja ilman lentämistä. On juhlaa eikä ollekaan ankeaa. Sopiiko tämä naisille?
Etsi semmoinen nainen jolle sopii. Ei "naiset" ole joku yhtenäinen massa jotka kaikki tykkää samoista jutuista.
No kerros nyt aloittaja teetkö mitään muuta kuin makaat sohvalla?
Kerro edes yksi syy, miksi naisen kannattaa kelpuuttaa sinut elämänkumppanikseen?
Kuten joku sanoikin, sinun kannattaisi keskittyä siihen, mitä hyvää sinulla olisi kumppanillesi annettavan eikä siihen miten teet kumppanidi elämän mahdollisimman ikäväksi.
Pariskunnalla pitää olla riittävästi yhteistä pohjaa ja yhteisiä arvoja että suhde onnistuu. Itse esim. Halusin miehen joka ei vouhota urheilusta , autoista, peleistä , metsästyksestä ja kalastuksesta. Ja sellaisen sainkin. Älykäs mukava mies onkin ja yhdessä on viihdytty 35 vuotta.