Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkojen pikkujoulukausi lähestyy. Miksi jätät väliin?

Vierailija
27.10.2023 |

Meillä olisi parin viikon päästä. Ja tiedän jo etukäteen, ketkä eivät tule paikalle. Samat henkilöt vuodesta toiseen. 

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osallistu tänä vuonna, koska meillä osuu nyt toisen kerran pikkujoulut miehen kanssa päällekkäin. Viime vuonna mies jäi kotiin lasten kanssa ja minä menin pikkujouluihin. Tänä vuonna toisin päin.

Vierailija
2/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Miksi utelet ihmisten syitä? Sama juttu vuodesta toiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole järjestetty pikkujouluja 10 vuoteen. Saamme sen sijaa 300€ bonusrahan jouluksi jokainen plus joulukinkun. Paljon parempi systeemi.

Vierailija
4/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytäänpä näin päin... Miksi sinne pitäisi tulla?

Vierailija
5/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän väliin, koska siellä on ihmisiä, joiden kanssa juhliminen ei kiinnosta. Kaksikin mätää munaa pilaa ison porukan.

Vierailija
6/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna jätin väliin kun olin kuumeessa mutta tänä vuonna menen kyllä! Asukokonaisuus on valmiiksi mietitty ja aika varattu meikkiin ja kampaukseen. Alkoholia en nauti joten viivyn puolilleöin kuitenkin tanssien muiden mukana.

Vierailija
7/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu, koska tykkään viettää vapaa-aikani itse valitsemieni ihmisten kanssa itse valitsemissani puuhissa.

Vierailija
8/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän saada lapsen

Vierailija
9/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten pikkujouluja vietetään ja missä. Enempää ei kuulu sulle ap.

Vierailija
10/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkonarkkien aineidenkäyttöä ei jaksa katsella.

Vierailija
11/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nää pikkujoulut on niin nähty. Siellä on ankeaa laitosruokaa ankeassa laitosympäristössä tylsän ohjelman kanssa. Kaksi viinilippua jaetaan per hlö, mikä oikein korostaa ankeutta, vaikka oikeasti se viinikin on niin surkeaa, ettei sitä tee edes mieli.

Liian iso osasto liian isossa firma niin lopputulos on ankeaa saitailua. Menen mieluummin kotiin syömään hyvää ruokaa ja juomaan hyvää viiniä hyvässä seurassa.

Vierailija
12/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tuntipalkkani on niin kova, että voin valita ja maksaa juhlimisen8 itse.

Vierailija
13/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ruuat eivät oikeasti edes maistu, niin miksi lähteä rämpimään pimeässä ja pakkasessa jonnekin vielä illalla.

Vierailija
14/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:ta hiertää jos joku jättää väliin? Teidän porukassa ne poisjäävät eivät viihdy, voi voi. En minäkään työporukan kanssa tahdo olla ellei siitä makseta, vapaa-aikani on liian arvokasta.

Vierailija
15/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi todella harvoista suomalaisista laitoshuoltaijisra. Pikkujouluissa kuten muissakin juhlissa esimerkiksi venäläiset puhuvat omaa kieltään ja vaikkapa thaimaalaiset omaansa. Suomea puhuvat käytännössä vain omissa pöydissään istuvat pomot. Meillähän ns. piikkujoulu on ruokailu ja siihen päälle joku ohjelma. Pikkujoulun jälkeen venäläiset lähtevät keskenään jatkoille samoin juuri Thaimaasta tulleet omaan suuntaansa. Näistä kahdesta maasta on todella paljon työntekijöitä.

Vierailija
16/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen työtovereitani mielummin selvinpäin.

Vierailija
17/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan tuota, joka ei lähde ikävien ihmisten takia.

Miksi haluaisin nähdä jonkun hymyilevän ja esittävän ystävällistä, kun normaalisti on täysi paska?

Pikkujoulut on ensin yhtä teeskentelyä toimarin nenän edessä, ja kun ollaan tarpeeksi humalassa, sitten saa toimarikin kuulla kunniansa.

Ei kiinnosta. 

Vierailija
18/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli juuri äänestys pikkujoulujen ohjelmasta. Yhtenä vaihtoehtona SAUNOMINEN. Miesvaltainen firma ja minä yhtenä harvoista naisista. Ilmoittauduin, kun oli pari kivaakin vaihtoehtoa ohjelmalle, mutta taitaa kuumetauti yllättää, jos saunominen vie voiton äänestyksessä.

Minusta on ihan ok mennä firman juhliin. Tehdään kaikki töitä etänä nykyisin eikä nähdä toisiamme muuten. Sen hetken kestää ärsyttäviäkin työkavereita, kun ruoat ja juomat on olleet aina varsin hyviä. 

Vierailija
19/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mennä. Haluan olla mieluummin kotona perheeni kanssa. 

Vierailija
20/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan buffettiruokailua. Mutta paras syy on se, että teen iltatyötä, pikkujoulut ovat illalla, jolloin luonnollisesti olen töissä. En menisi vaikka ei olisi tätä työestettä. Meillä ne on enemmän johdon juhlat, ei sinne edes mahdu kaikki työntekijät, vain 40 nopeinta ilmoittautujaa. Varmaan hauskat juhlat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme