Työpaikkojen pikkujoulukausi lähestyy. Miksi jätät väliin?
Meillä olisi parin viikon päästä. Ja tiedän jo etukäteen, ketkä eivät tule paikalle. Samat henkilöt vuodesta toiseen.
Kommentit (95)
No parempi pysyä poissa. oikeasti. Ne muut.
Koska on niiiiiiin noloa katsoa esihenkilön käytöstä omaa esihenkilöään kohtaan. Mieluummin kotiin tutun pizzerian kautta kivaa elokuvaa katsomaan perjantaina kuin ryynäämään buffetkaaokseen. Viime vuoden pikkujoulut olivat samassa paikassa ja ruoka loppunut kesken puhumattakaan siitä, että kaikki piti kerätä alkuruuista pääruokaan samalle aivan liian pienelle lautaselle.
kännikalojen örvellys ei ole koskaan kiinnostanut minua.
Naurattaa ihmiset jotka hankkii uudet vaatteet työpaikan pikkujouluihin... Ketä varten. Vuoden pettämisbileet... Yök.
Koska en vietä isoakaan joulua, niin ei pikkujoulutkaan kiinnosta.
Ei ole pikkujoulua, ei ole jouluateriaa, ei mitään. Täytyy säästää kun Hyvinvointialue on niin miinuksella.
Näen työkavereita aivan tarpeeksi töissä, en ole koskaan mennyt pikkujouluihin.
Ei kiinnosta pätkääkään ja ei ole pakko osallistua. 🙂😊
Kokoontuvat "korvessa" ilta-aikaan, taidan kotona jo nukkua silloin.
Menen kyllä, mutta perinteisesti tarjoilut olleet säästötasoa tyyliin juomana neljä olutta. Käväisen syömässä ja tulen kotiin sitten
En kestä sitä myötähäpeää, kun HR hetkuttelee supertiukassa mekossa ja flirttailee satalasissa niin johtajille kuin kaikille valkokaulus-pojanklopeille. Voisin keittää silmäni, olen nyt sen verran tuota vuodesta toiseen nähnyt. Rouvan oma avioliitto taitaa olla kiikunkaakun, kun on niin ahnaasti koko firman miesten perään. Lähinnä haluaa huomiota kundeilta. Ja nuoret kundithan on sulaa vahaa.
Ei jaksa sitä perheriitaa mikä seuraisi osallistumisesta
Olen raskaana enkä ole vielä kertonut asiasta. En siis jaksaisi selitellä juomattomuuttani enkä myöskään katsella työkavereita umpikännissä.
Ei ole työpaikkaa enää niin en voi mennä. M 63 v
Ihmettelen, miten pikkujouluista on ylipäänsä saatu aikaan instituutio, jota nuoremmat haluavat jatkaa yhtä konservatiivisesti kuin edelliset sukupolvet toistaen kaikki samat kliseet pukeutumisineen, ryyppäämisineen ja avec-poseerauksineen. Kaipaa kovaa tuuletusta koko höskä.
En vietä vapaa-aikaani työkavereiden seurassa, mitkään pikkujoulut ei ole mikään poikkeus
Tiedän, että en tule viihtymään, enkä enää tässä iässä jaksa teeskennellä viihtyväni, joten on parempi, että pysyn kotona.
Vierailija wrote:
Ei jaksa sitä perheriitaa mikä seuraisi osallistumisesta
Ei mene hyvin sullakaan.
Olen kroonisesti sairas, pienen lapsen äiti. Energiani riittää juuri ja juuri siihen, että käyn täyspäiväisesti töissä. Sytostaattien takia en juo. En jaksa siis lähteä nyt mihinkään ylimääräisiin menoihin, koskee myös työpaikan pikkujouluja.