Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkojen pikkujoulukausi lähestyy. Miksi jätät väliin?

Vierailija
27.10.2023 |

Meillä olisi parin viikon päästä. Ja tiedän jo etukäteen, ketkä eivät tule paikalle. Samat henkilöt vuodesta toiseen. 

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

jo se on liikaa että niitä pitää nähdä 8h joka arkipäivä, en halua tuhlata vapaa-aikaani 

NIINPÄ!!!!

Vierailija
62/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiempina vuosina mahdollisuuksien mukaan osallistunutkin. Joku vuosi on jäänyt välistä. Itselläni on ihan mukavat työkaverit, joten seurassa, ruuassa eikä ohjelmassakaan ole ollut valittamista.

Opiskelen työni ohella ja edessä on tenttejä niin tänä vuonna sitten valitsin olla menemättä. Mieluummin käytän sen hetken lukemiseen ja palautumiseen nukkumalla hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tullut käytyä 20 vuoteen pikkujouluissa niin enpä taida nyttenkään.

Sen sijaan kesälomien alla Juhannuksen jälkeen on firman kesäjuhlat, niissä käy ihan mielellään.

Vierailija
64/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ketään raskasta "työkaveria" vapaa ajallani..puhumattakaan humalassa.

Vierailija
65/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen työtön.

Vierailija
66/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meillä ei ole järjestetty pikkujouluja 10 vuoteen. Saamme sen sijaa 300€ bonusrahan jouluksi jokainen plus joulukinkun. Paljon parempi systeemi.

Kannatan!

Vierailija
67/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa ihmisiä. Taas on päätetty pitää pikkujoulut koko firmalle yhtä aikaa, paikkoja ei riitä edes kaikille halukkaille, 90 % ihmisistä on tuntemattomia. Säästän oman paikkani jollekin, joka haluaa juhliin. 

Vierailija
68/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee käytyä. Kunnioitan samalla työnantajaa joka järjestää ruokailun ja edustaja saapuu itsekkin paikalle. Talossa kuitenkin yli 400 työntekijää ja jokaisella toimipisteellä on omat istujaiset.

En vedä änkyröitä, vaan sivistyneesti syönnin jälkeen hiipparoin takaisin kotiin.

Vierailija
69/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu, sillä ruoka yleensä aika peruslounasruokaa, ei alkoholia. Ohjelmana aina jotain ’kivaa’, missä pomo pääosassa ja meidän alamaisten  kuuluu ihastella.

Hohhoijaa.

Vierailija
70/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei ole pikkujouluja ja vaikka olisi niin jättäisin väliin.Mun ystävät eivät ole töissä samassa työpaikassa ja ennemmin näen ystäviä vapaa-aikana,kuin kollegoita.

Vierailija
71/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse en osallistu tänä vuonna, koska meillä osuu nyt toisen kerran pikkujoulut miehen kanssa päällekkäin. Viime vuonna mies jäi kotiin lasten kanssa ja minä menin pikkujouluihin. Tänä vuonna toisin päin.

Tuo on ärsyttävää kun ei ole mitään yksityisyyttä vaan vanhemmat aina paikalla.

N36

Vierailija
72/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta tippaakaan,enkä lähde esittämään että näin olisi.

Vierailija
73/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaessa töihin kutsuttavia tuntityöläisiä ei ole kutsuttu pikkujouluihin. 

Vierailija
74/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ainut mies toimistolla. Muut ovat keski-ikäisiä naisten käppyröitä. Nuorin nainen toimistolla on tyyliin kolmekymppinen.

Minulla. Ei. Ole. Mitään. Yhteistä. Työkavereiden kanssa, joten feikkaan sairasta aina pikkujouluissa ja muissa ryhmäjutuissa. M28

Vierailija
75/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa olla työkavereiden kanssa työn ulkopuolella. 

Vierailija
76/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä ne järjestetään. Meillä ei ole alkoholitarjoilua, kun asiakkaiden pikkujoulut samaan aikaan ja jäsenistö koostuu mielenterveysongelmaisista ja päihdetoipuvista.

Viime vuonna juhlapaikalle oli niin pirun pitkä matka. Julkisilla kotoa ja juhlapaikoille otti vajaa 3 tuntia. Se on mun mielestä liikaa. Paikka on viihtyisä ja kaunis, ruokakin ihanaa, mutta en silti halua matkustaa kuutta tuntia vuorokaudessa vaan jouluaterian saadakseni ja muutaman joululaulun takia.

Vierailija
77/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En jaksa olla työkavereiden kanssa työn ulkopuolella. 

Eikä kukaan jaksa olla sinun kanssa tekemisissä.

Vierailija
78/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän siksi väliin kun työnantajalta tuli ilmoitus, että tänä vuonna nautimme ainoastaan yhteisen joulupuuron toimistolla.

Vierailija
79/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn vain syömässä ja sitten kotiin

Vierailija
80/95 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, kuinka paljon pettämistä näin edellisen työpaikan pikkujouluissa. Varatut esimiehet nuoleskeli normi työntekijöiden kanssa ja varatut työntekijät keskenään. Siinäpä oltiin kun maanantaina koitti työhönpaluu. Oon 29v ja omien kokemuksien ym perusteella tuntuu ettei kehenkään voi luottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä