Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Peppi Robinsonin, 25, mielestä miehen kuuluu maksaa laskut ja tarjota fyysistä turvaa parisuhteessa."

Vierailija
26.10.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009926790.html

Mitä mieltä? Olisitko miehenä valmis elättämään naisen ja maksamaan laskut? Olisitko naisena valmis tienaamaan omat rahasi, laittamatta niitä yhteiseen kassaan? Kuulemma muissa kuin pohjoismaissa tällainen järjestely yleistä. 

Kommentit (890)

Vierailija
481/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihan mukavalta tytöltä tuo Peppi vaikuttaa. Voisin hyvin alkaa suhteeseen hänen kanssaan ja pystyisimme varmaan tukemaan toinen toisiamme.

Minulla on seksiin liittyen anaali- ja piiskausfetissi sekä kumiallergia mutta ei kai se haittaa?

Onko sinulla lisäksi vaikeuksia ymmärtää kirjoitettua tekstiä? Hän ei ole prostituoitu, vaan valmentaja, jonka asiakasryhmää ovat naiset.

Vierailija
482/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V i t t u mitä p a s k a a.

Miksi mies haluaisi hyväksikäyttävän loisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuo nainen vaikuttaa kunnon pyrkyriltä. Huomannut että näillä aiheilla pääsee pinnalle, herättää polemiikkia ja saa rutkasti uusia someseuraajia eli lisää massia. 

Jep. Pikku-Peppi on nyt saanut omat 15 minutes of fame ja naamansa iltapuluun. Hienoa.

Yleensä tällä palstalla haukutaan kaikki naiset siitä kuinka he ovat hoito- tai opetusalalla haaskaamasa yhteisiä verovaroja. Palstan vakiokysymys on, miksi naiset eivät perusta firmoja ja ryhdy nettomaksajiksi.

Sitten kun joku tekee näin, hän on pikkupeppi joka yrittää saada naamaansa iltapuluun. 

No en nyt näe tuossa Pepin liikeideassa ihan valtavaa kansantaloudellista lisäarvohyötyä.

Edes siis verrattuna vaikka verorahoitteiseen terveydenhuoltoon tai opetukseen.

Vierailija
484/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihan mukavalta tytöltä tuo Peppi vaikuttaa. Voisin hyvin alkaa suhteeseen hänen kanssaan ja pystyisimme varmaan tukemaan toinen toisiamme.

Minulla on seksiin liittyen anaali- ja piiskausfetissi sekä kumiallergia mutta ei kai se haittaa?

Onko sinulla lisäksi vaikeuksia ymmärtää kirjoitettua tekstiä? Hän ei ole prostituoitu, vaan valmentaja, jonka asiakasryhmää ovat naiset.

Tässä tapauksessa siis parittaja.

Vierailija
485/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepin unelma uppoaa johonkin parikymppiseen joka taidot ovat korkeintaan lähäri tai kampaajatasoa. Haluavat vaihtaa elämänsä prinsessaksi. Ei uppoa kauppakorkeasta valmistuneisiin joilla on jo aivot ajatella. He ovat niitä jotka tekevät rahaa noilla hattaraprinsessoiksi pyrkivien naurettavilla pikku unelmilla. Asetelma on kuin hallituspuolueet vastaan pienituloinen työssäkäyvä. Toinen osapuoli tekee rahaa toisen tyhmyydellä.

Vierailija
486/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yllä oleva tyyppi on vähän samanlainen creepy kuin De Niron hahmo Taksikuskissa. Näkee lehdessä naisen kuvan ja ajattelee omistavansa tämän.

Vierailija
487/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja metsään meni taas.

Vierailija
488/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten täytyisi käyttää vain maksullisia ja unohtaa turhat perhehaaveet.

Vierailija
489/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mistä hän puhuu. Edesmennyt mieheni hoiti suuren osan asioista. Hän huolehti, että minulla on lämmin ja antoi takkinsa, jos tuli kylmä. Hän kantoi laukut ja kauppakassit yms. Täässä pieniä esimerkkejä. Se oli ensimmäinen suhde, jossa oli helppo pitää itsestä huolta, olla naisellinen ja halusi antaa miehelle huomiota samaan tahtiin. Tunsin siis itseni naiseksi ja hänet mieheksi. Tarvitaanko tuota jakoa? Ei, mutta itse nautin siitä. Hän ei siis estänyt minua tekemästä mitään. Enkä minä vaatinut häneltä. Se oli ihanan suhde.  

Vierailija
490/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Siinähän etsii itselleen sellaisen miehen, joka tuollaista katselee. Pepille voi käydä vanhempana kuin Robinson Crusoelle.

Vierailija
491/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee juuri noin, sen takia, koska mies tienaa enemmän. Itse en pääse tällä hetkellä ainakaan samanlaiseen palkkatasoon, vaikka meillä samat koulutukset onkin. 

Vierailija
492/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuo nainen vaikuttaa kunnon pyrkyriltä. Huomannut että näillä aiheilla pääsee pinnalle, herättää polemiikkia ja saa rutkasti uusia someseuraajia eli lisää massia. 

Jep. Pikku-Peppi on nyt saanut omat 15 minutes of fame ja naamansa iltapuluun. Hienoa.

Yleensä tällä palstalla haukutaan kaikki naiset siitä kuinka he ovat hoito- tai opetusalalla haaskaamasa yhteisiä verovaroja. Palstan vakiokysymys on, miksi naiset eivät perusta firmoja ja ryhdy nettomaksajiksi.

Sitten kun joku tekee näin, hän on pikkupeppi joka yrittää saada naamaansa iltapuluun. 

No en nyt näe tuossa Pepin liikeideassa ihan valtavaa kansantaloudellista lisäarvohyötyä.

Edes siis verrattuna vaikka verorahoitteiseen terveydenhuoltoon tai opetukse

En minäkään tuota liikeideaa mitenkään arvosta, kun taas arvostan suuresti verovaroilla rahoitetun koulutuksen ja terveydenhuollon ammattilaisia.

Mutta nimenomaan sillä usein täällä ääneen lausutulla logiikalla, että arvokas työ on sellaista, joka luo lisäarvoa ja verotuloja, palstasetien pitäisi arvostaa Peppiä ja kaltaisiaan. He luovat uusia työpaikkoja eivätkä kuormita ympäristöä - ainakin sen hetken ajan kun joku ostaa tuon hapatuksen.

Vierailija
493/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja metsään meni taas.

Se joka taloudellisesti hyötyy muiden saattamisesta työhön jossa omaa seksuaalisuutta vaihdetaan rahaan on ihan määritelmällisesti parittaja vaikka ei sitä aivan perinteisen suoraan tekisikään.

Vierailija
494/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minusta te kaikki olette ynmärtäneet artikkelin väärin. Peppi tarkoittaa sitä, että kumpikin käy töissä ja on omat rahat, mutta koska naisen niskaan melkein aina kaatuu enemmän vastuuta esim. lasten hoidosta ja perheen pyörityksestä niin mies hieman kompensoisi tätä rahallisesti. Minusta oikein järkevää. Ei ole oikein, että nainen maksaa tasan 50% kaikista menoista tai enemmäkin ja sitten vielä kantaa päävastuun lapsista. 

"Hieman kompensoi" 😅

Juu ja kompensaatiot oli yhdistetty myös meikkaamiseen ja kuukautisiin ja ties mihin 😄

No voin minäkin olla oman elämäni provider-mies, ja kompensoida lastenhoitoa, perheen pyöritystä, jne (vaikka itse teen vähintään yhtä paljon kotitöitä). 

Paljonkohan kehtaisin tarjot

Tämän kommentin luettuani ymmärrän, ettei kaikki ymmärrä mistä on kyse. Haluan olla naisellinen ja hemmotella miestä, mutta minulle ei anneta tilaisuutta siihen. Aloituksen kaltaisessa tilanteessa se toimii. En ole kyse maksamisesta vaan mahdollistamisesta. Pienipalkkainenvoi mahdollistaa asioista jollain muulla tavalla. 

Kannattaa aina välillä aidosti kysyä puolisolla onko suhteessa kaikki hyvin. 

Vierailija
495/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon näköisellä naisella on varaa vaatia. Itse olen onneksi pallinaamainen ruma äijänvätys, olen turvassa lompakkoloisilta.

Vierailija
496/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi kukaan mies haluaisi loisen?

Saa seksiä nuorelta, kauniilta naiselta ja voi myös esitellä tätä  pimuaan muille osoittaen olevansa alfa.

Harva 25v mies voi tarjota tällaista taloudellista turvaa naiselleen, joten eiköhän Peppi nähdä jonkun 35-50v julkimon käsipuolessa.

Seksiä saa nuorelta ja kauniilta naiselta ihan tuntihinnallakin ilman että tarvitsee vuositolkulla kaikki kulut maksaa.

Paheksun maksullisten käyttöä. Mutta vaikket näkisi siinä mitään väärääkään, niin eihän se "tuntihinnalla" ostamasi nainen ole sellainen, jota voisit esitellä muille trophy wife-naisena, vaan enemmänkin salainen paheesi, täysin eri asia siis.

t. Naimisissa oleva mies

Vierailija
497/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja metsään meni taas.

Se joka taloudellisesti hyötyy muiden saattamisesta työhön jossa omaa seksuaalisuutta vaihdetaan rahaan on ihan määritelmällisesti parittaja vaikka ei sitä aivan perinteisen suoraan tekisikään.

Peppihän nimenomaan korostaa, että jokaisella naisella pitää olla oma ammatti ja omat tulot erikseen, ja parisuhde erikseen. 

Vai ajatteletko että jokainen parisuhde on prostituutiota? Sitten varmaan sinun mielestäsi pappikin on sutenööri.

Vierailija
498/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennemmin olen ihan yksikseni jos vaihtoehtona on autistinen kyttääminen että onko kaikki varmasti suhteessa tasan tai mielellään vähän toiselle päin kallellaan.

VASTAA LAINAA

Ilmoita asiattomaksi

Voi hyväntähden! Saathan sinä etsiä tuollaisen suhteen mikä perustuu hyysäämiseen. Miksi vanhoillisiin arvoihin uskovat heti hermostuu,jos useimmat kumminkin hakee tervettä parisuhdetta?

Vierailija
499/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt olla pitää? Sugar babe vaiko tradwife? Pitäisikö voimaantua tai peräti väkevöityä fempowerilla? Apuva!! Siis lihako on suhteiden vaihdonväline?

Vierailija
500/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja metsään meni taas.

Se joka taloudellisesti hyötyy muiden saattamisesta työhön jossa omaa seksuaalisuutta vaihdetaan rahaan on ihan määritelmällisesti parittaja vaikka ei sitä aivan perinteisen su

Sokerideittailua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän