Monta kilsaa olet tänään pyöräillyt?
Kommentit (21)
En tykkää pyöräilystä koska se surkastuttaa kivekset,juoksen tai rullaluistelen mieluummin,tänään juoksin 17km lenkin.
En ole tänään ajanut pyörällä metriäkään. Autoilua tuli jotain 30 - 40 km.
Muista että sähkärillä veivaus vastaa 25% normaalipyörällä ajosta,
Pito pyöräillä 6km. En ehtinytkään. Ajoin autolla koska tuli mutkia matkaan. Nyt syön kakkua ja juon kahvia. Huomenna uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Muista että sähkärillä veivaus vastaa 25% normaalipyörällä ajosta,
Mulla ei ole sähköpyörää, vain kolmivaihteinen naisten Helkama.
ap
Viimesen kolmen päivän aikana oon ajanu sähkärillä reilu satasen. Tänään alko maistuu puulle. Pidän nyt taukoa ensi viikkoon ja teen jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Nolla. Miksi kysyt?
En kysynyt. Oletin ja totesin vaan että olet pyöräillyt monta kilsaa.
Kysymyksenä tuo olisi ollut "montako". Kokeilin vaan montako idioottia täällä on.
AP.
Tänä vuonna yhteensä nolla, on varaa omaan autoonkin.
35 kilometriä sähköpyörällä. Kehä I:n reunaa, Vantaanjoen rantaa, Kalasatama, Hakaniemi, Tervasaari, sitten Pasilan ja Keskuspuiston kautta kotiin. Kyllä oli mukavaa. Nyt on säät viimein kohdallaan. Kesäkuussa oli sateista ja viileää, heinäkuussa liian kuuma, mutta nyt on just sopivaa.
Pyörästä meni etukumi puhki, enkä osaa itse vaihtaa/ paikata. Lähimmälle korjaamolle 5km, ei ole autoa.
30 km. Juoksen ja pyöräilen vuoropäivinä.
22km. Ensin uimaan lammelle ja takaisin kotiin. Sitten äsken töihin.
Arvaa. En ole enää vuosikymmeniin edes omistanut pyörää.
Vierailija kirjoitti:
Pyörästä meni etukumi puhki, enkä osaa itse vaihtaa/ paikata. Lähimmälle korjaamolle 5km, ei ole autoa.
Pk-seudulla ainakin on olemassa myös liikkuvia pyörähuoltoja.
Monta x yksikköä aktiviteettia y olet tänään tehnyt, kiinnostaa pakottaa tätä koska aktiviteetti y on elämäni kaikki sisältö? Vastatkaa? NO VASTATKAA!!! MIKSI ELÄMÄNNE SISÄLTÖ EI OLE AKTIVITEETTI Y???
Joku 22 km, kun kävin töissä ja kaupoilla.
Nolla. Miksi kysyt?