Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urbaanilegenda, paras jonka olt kuullut??? ev

Vierailija
29.12.2006 |

Kommentit (343)

Vierailija
301/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osatolla kerrottiin ihan avoimesti mitä oli tapahtunut. Voi olla toki olla niinkin, että joku toinenkin lapsi on leipäveitseen kaatunut.

Vierailija:

Vierailija:

Tuo leipäveitsi pystyssä tiskikoneessa on muuten totisinta totta.

Vierailija
302/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia ihmisiä, jotka laittavat ne pystyyn tiskikoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Osatolla kerrottiin ihan avoimesti mitä oli tapahtunut. Voi olla toki olla niinkin, että joku toinenkin lapsi on leipäveitseen kaatunut.

Vierailija:

Vierailija:

Tuo leipäveitsi pystyssä tiskikoneessa on muuten totisinta totta.

Vierailija
304/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sellaisia ihmisiä, jotka laittavat ne pystyyn tiskikoneeseen.

Vierailija
305/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi lastenklikalla ollessani aina muut vanhemmat ohjattiin pois kun yhden lapsen asiota käsiteltiin. Jos kuule joutuu viettämään lapsensakanssa sairaalassa kuukausi tolkulla niin kuule kyllä siinä joutuu kuulemaa yhtä sun toista mitä ei aina haluaisikaan kulla !

Salassa pito velvollisuu toki on mutta kaikkea sitä kaytävillä keskustellaan, ja aikasta paljon sitä vanhemmatkin toisilleen puhuvat.

Vierailija
306/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ailla yhteisiä suruja oli keskolassakin kaikkien vaivat.

Vierailija
307/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitan veitset teräpuoli ylöspäin, en tiedä miten sitten jos joskus lapsia, se veitsijuttu ihan mahollinen, mutta yleensä sitä kyllä kerrotaan pelottelujuttuna.

itse aikoinaan säikähdin, kun siskon tyttö kompastui luistinradalla luistimet jalassa istuvan ystävänsä jalkojenjuureen, kaatui kasvot edellä, onneksi jäätä vasten eikä luistimen teriä... (hirvittää vieläkin, vaikka mitään ei käynytkään) -ei urbis

Vierailija
308/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaankuljettaja, lukuisia perheen tuttuja, samaan aikaan sairaalassa olleita jne. Outoa.

Vierailija
309/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä laitan veitset teräpuoli ylöspäin, en tiedä miten sitten jos joskus lapsia, se veitsijuttu ihan mahollinen, mutta yleensä sitä kyllä kerrotaan pelottelujuttuna.

itse aikoinaan säikähdin, kun siskon tyttö kompastui luistinradalla luistimet jalassa istuvan ystävänsä jalkojenjuureen, kaatui kasvot edellä, onneksi jäätä vasten eikä luistimen teriä... (hirvittää vieläkin, vaikka mitään ei käynytkään) -ei urbis

Vierailija
310/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sairaankuljettaja, lukuisia perheen tuttuja, samaan aikaan sairaalassa olleita jne. Outoa.

Vierailija
311/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit pukivat polttarisankarille tekoviikset- ja parran. Kostean baari-illan jälkeen mentiin vielä jatkoille ja saunaan. Saunassa mies ihmetteli kun kaikki kaverinsa olivat poslareita..aidolta karvalta tuntunut parta sai selityksen.

Vierailija
312/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoripari päätyi kotibileissä harrastamaan seksiä. Kaverit tekivät jäynää ja hiipivät huoneeseen kuuntelemaan. Todistivat seuraavan sananvaihdon:

- " Haluisin jotain erilaista..työnnä sormi perseeseen" , pyysi tyttö.

Kuului ähellystä ja sit tytön huuto: " SIIS MUN PERSEESEEN!11!!!11"

Vierailija
313/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaruksilla, teini-ikäiset sisko ja veli, oli bileet. Molempien kavereita ja tyttö- sekä poikakaverit. Paljon viinaa. Kävi sitten niin, että tyttö riiteli poikakaverinsa kanssa ja meni nukkumaan. Veljen tyttökaveri taas joutui lähtemään aikaisin kotiin. Veli oli menossa nukkumaan, ja ilokseen huomasikin sängyssään tyttöystävänsä jo vetelevän sikeitä, selin häneen, ilkosen alasti! Kiva yllätys, hän ajatteli ja pani tyttöä kunnolla ykköseen ja kakkoseen. Aamulla oli kiva herätys. " Huomenta siskoseni, mitäs sä mun sängyssä teet?" " No jotkut oli menny mun sänkyyn panemaan ni tulin tänne... Mää luulin että mun poikakaveri tuli tekemään sovintoa!!!"

Vierailija
314/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun se tapahtui (en tiedä paljonko näitä vastaavanlaisia tapauksia on ollut. Mutta minä tiedän täsmälleen sen saman tapauksen, mistä täällä on puhuttu), siitä puhuttiin varmastikin hyvin laajasti. Oli niin järkyttävä ja surullinen tapahtuma, joka kosketti monen elämää.

Ihmisillä on tiedätkös sukulaisia ja ystäviä? Joiden kanssa puhutaan.

Minä kuulin tästä ikävästä tapauksesta heti kun se tapahtui. Parhaan kaverini sukulaiset olivat tämän perheen läheisiä ystäviä.

Todella surullista, että tällä kohtalolla täällä repostellaan. Irvileuat eivät osaa olla hiljaa.

Vierailija
315/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ikävä kyllä väärässä.

Ole jo hiljaa.

Vierailija
316/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis tapahtui mun yhdelle tutulle. Se oli lukenut lehdessä että siinä puistossa mikä on aika lähellä sen kotia on tapahtunut raiskaustapaus. Ja kun se kattoi sitä päivämäärää ja kellonaikaa, se muistelikin että just silloin vähän ennen sitä hänkin oli kävellyt baarista kotiin juuri tämän saman puiston läpi. Hän sitten päätti ilmoittaa poliisille, jospa hänestä olisi jotain apua tapauksen selvittämisessä.

Siinä välin raiskaaja oli saatu kiini ja siltä sitten kyseltiin että näkikö hän myös tämän mun tutun siellä puistossa. Ja raiskaaja sitten sanoi että " ai, se nainen sen ison valkoisen koiran kanssa? Joo, sitä mä kans ajattelin ensin, mutta kun se koira oli niin iso ja pelottava, niin en mä sitä voinut raiskata." Sitten tältä mun tutulta kysyttiin että miks hän ei ollut kertonut että oli ulkoiluttamassa koiraa siellä. Tuttuni oli sitten ihan hämmentynyt että ei hänellä enää ole koiraa, hänen rakas koiransa kuoli jo vuosia sitten.

Mutta nyt se oli siis tullut takaisin ja suojeli häntä vieläkin haamukoirana.

Vierailija
317/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin siitä voi olla tullut urbaanilegenda vuosien saatossa pienellä värityksellä.

Ja toinen tuo aivojen jäätyminen: itseasiassa tiedän tapauksen, jossa " aivot jäätyivät" . Tämä 17-vuotias (vanhemmat asuivat miltei naapurissa pienessä kylässä) oli poikakaverin kanssa ajelemassa joskus 20 vuotta sitten ikkunat auki ja tukka märkänä talvipakkasella. Hän meni tajuttomaksi, oli sairaalassa kolme-neljä päivää ja kuoli. Ei ne aivot nyt varsinaisesti jäätyneet ja kuolinsyy oli joku virus, mutta lääkärien mukaan tuo pään palelluttaminen oli tärkein tekijä kuolemaan,

Vierailija
318/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meni tajuttomaksi seuraavana päivänä. Ensin tuli yöllä flunssan oireet ja kuume nousi hirveästi. Taju lähti jotain 20 tuntia ilta-ajelun jälkeen.

Vierailija
319/343 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen joskus ranteeni sohaissut korissa pystyssä olevaan leipäveitseen; en osannut varoa, koska en ollut itse täyttänyt tiskikonetta.

Itse laitan aina ruokailuveitset terä ylöspäin, mutta leipäveitset lappeelleen jonnekin mukien sekaan. Aika moni kuitenkin laittaa terävätkin veitset terä pystyssä koriin.

Vierailija
320/343 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset