Ostat shampoon, suihkugeelin ja hoitoaineen. Paljonko menee rahaa?
Itse ostan Lidlistä ja menee yhteensä alle 6 euroa! Hyvin toimii!
Kommentit (126)
Shampoopala maksaa 13e ja riittää 6kk. Hoitoaine 5-30e, riippuen mitä ostan. Riittoisuudesta en osaa sanoa, kun vaihtelen hoitoainetta pesukertojen välissä. Suihkugeeliä en käytä, mutta suolasaippua maksaa 8-14e. Riittää sekin 6-9kk. Eli jos kerralla ostan, niin rahaa menee vajaa 60e.
Ihon ja päänahan kanssa ongelmia, niin on tarkkaa mitä voin käyttää. Suosin myös kotimaista ja käsintehtyä.
Markettituotteita kaikki. Kymppi riittää.
Kampaamohoitoaineiden käyttö näkyy ja säästyy kyllä kampaamokuluissa. Hiukset pysyy paljon premmassa kunnossa niitä käyttämällä kuin jos käyttäisin niitä 2-3e hoitsikoita. Kampaajalla käyn nykyään ehkä kerran 2-3v entisen 2 kertaa vuodessa sijaan.
Vierailija wrote:
Osaisiko joku vinkata HYVÄN shampoon ja hoitoaineen hienoille, hennoille ja ehdottoman luonnonkiharille hiuksille? tämä tulisi teinipojalleni, jolla on noin hartioille ylettyvä tukka, mutta hiuslaatu on siis todella ohutta, ehkä lasimaista? mutta ei mene takkuun.
Hän siis haluaisi, että hiukset näyttäisivät paremmilta - ei oikein osaa kuvailla, mtä tällä tarkoittaa, ehkä paksumpia ja kiiltävämpiä hiuksia, mutta ei halua suoria hiuksia kuitenkaan.
Minä käytän yhdistelmää Erittäin hieno suomalainen koivushampoo ja Garnierin Respons argan richness-hiusnaamio. Tuossa naamiossa on kyllä aika tymäkkä ja feminiininen tuoksu. En itsekään käyttäisi ellei olisi paras omille hiuksille.
Four reasonsin Moisture mist on myös hyvä hoitotuote. Kevyt ja raikkaan tuoksuinen.
10 e yhteensä normaalisti, joskus olen kokeillut "kalliimpia" eli n. 10 e kappaleelta maksavia tuotteita huomaamatta kuitenkaan suurempaa eroa.
Esim. Pirkka pesuneste 2,79 e
XZ shampoo 2,95 e
Erittäin hieno suomalainen hoitoaine 1,75 e
Käytän kampaamotuotteita, mutta niitä tarvitsee ostaa todella harvoin. Suihkugeeliä en minäkään käytä. Suuri osa ihmisistä ei taida nykyisin olla niin likaisia, että tarviis saippualla ihoa pestä. Ei käydä navettatöissä eikä tehdä käsin multaisia peltohommia. Saattais allergiatkin olla vähäisempiä jos ihmiskunta ei hinkkais itseään ylipuhtaaks päivittäin..
Vierailija wrote:
Mulla on 2 euron palasaippua, jolla pesen koko kropan hiuksia myöten. Niihin menee ehkä kymppi vuodessa.
Mulle tulis kauheesti hilsettä ja ihottumaa. Ole onnellinen kestävästä ihostasi.
Shampoo 20-30e, suihkugeeli 2,95e, hiuksiin jätettävä hoitotuote lämpösuojalla noin 60e.
Käytän hiusvärin mukana tullutta hoitoainetta. Saippua n. 30 senttiä, shampoo alle 3€.
Shampoo 56€ (litran pullo), hoitoaine 63€(litran pullo tämäkin), saippua 22€ (saaren taika teepuusaippua)
Eli 141€ menee noihin tuotteisiin n. 3kk välein.
Kaiken tuon saa yhdestä 4-5€ maksavasta purkista mutta olenkin mies ja en tarvitse joka kehon osalle erillistä omaa saippuaa mikä nostaa hintaa
Vierailija wrote:
Osaisiko joku vinkata HYVÄN shampoon ja hoitoaineen hienoille, hennoille ja ehdottoman luonnonkiharille hiuksille? tämä tulisi teinipojalleni, jolla on noin hartioille ylettyvä tukka, mutta hiuslaatu on siis todella ohutta, ehkä lasimaista? mutta ei mene takkuun.
Hän siis haluaisi, että hiukset näyttäisivät paremmilta - ei oikein osaa kuvailla, mtä tällä tarkoittaa, ehkä paksumpia ja kiiltävämpiä hiuksia, mutta ei halua suoria hiuksia kuitenkaan.
Täältä kampaaja huutelee että kuvailemallesi tukkalaadulle lähtisin kokeilemaan Krastasen curl manifesto hydration tuotteita.
Shampoo ja hoitoaine maksoi 4.20/ plo ja suihkugeeli 3 euron luokkaa. Ostan yleensä Normalista nämä hiusten pesuaineet 400 ml pulloissa ja suihkugeeli 750 ml.
Vierailija wrote:
Shampoo + hoitoaine yht. n. 30e, Dermosilin suihkugeeli 6,90e. HInnoilla ei ole minulle merkitystä.
Höhlältä rahat pois :)
Kiitos niille, jotka ovat antaneet vinkkejä teinipojan hiustuotteiksi. En pysty lainaamaan ko, viestejä, koska sitten menee hyväksymisjonoon. Tää on kyllä mielenkiintoista.
Mieluummin ostan kampaamosta shampoon ja hoitoaineen. Suihkugeeli voi olla mistä vaan. Menee yhteensä noin 35€.
Suihkusaippua pari euroa, mutta shampooseen ja hoitoaineeseen menee yht. noin 35 euroa. Asun ulkomailla alueella, jossa on erittäin kova vesi ja joudun käyttämään erityisshampoita ja hoitoaineita, jotka vähentää kovan veden mineraalijäämiä hiuksissa, jos en käytä tuota shampoota niin tukka on täyttä takkua oleva hamppukasa. Kun asuin Suomessa pystyin käyttämään ihan niitä halpisshampoitakin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Suihkugeeli on ihan turha, sillä shampoon ylijäämä vaahdolla pesee vartalon hyvin. Eli noin 4e menee noihin, kestävät monta kuukautta.
Haiset varmaan hyvältä.
Olen eri kirjoittaja, mutta iho peseytyy hyvin ihan pelkällä vedellä, ei todellakaan tarvitse mitään kuivattavia saippuoita siihen. Ja monet on allergisia hajustetuille tuotteille jolloin niistä on vielä enemmän haittaa kuin hyötyä.