Ostat shampoon, suihkugeelin ja hoitoaineen. Paljonko menee rahaa?
Itse ostan Lidlistä ja menee yhteensä alle 6 euroa! Hyvin toimii!
Kommentit (126)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Suihkugeeli on ihan turha, sillä shampoon ylijäämä vaahdolla pesee vartalon hyvin. Eli noin 4e menee noihin, kestävät monta kuukautta.
Haiset varmaan hyvältä.
Sama kai se on tuleeko se vaahto shampoosta vai suihkugeelistä?
eri
Shampoo ja hoitoaine yht.50€. Välillä ostan hieman halvempia tuotteita, n. 10€/kpl. Mulla on ohuet hiukset, joten olen tarkka hoitoaineen ja shampoon suhtee. Ehkä ns. turhaa ostaa kampaamotuotteita, mutta rahatilanne sallii tämän.
suihkusaippua n.3€
Vesipesukin riittää monesti. Kovasti hikoiltua tai jos likaisissa töissä ollut niin toki suihkugeelliä hyvä käyttää.
Kuitenkin nuo nuuka/pihistelijät yleensä juuri haisevat paskalle ja talille koska ne pihistelee myös sen veden kanssa ja suihkukertojen kanssa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Suihkugeeli on ihan turha, sillä shampoon ylijäämä vaahdolla pesee vartalon hyvin. Eli noin 4e menee noihin, kestävät monta kuukautta.
Haiset varmaan hyvältä.
Sama kai se on tuleeko se vaahto shampoosta vai suihkugeelistä?
eri
Shampoo ja saippua on eri tuote, muutenhan saippualla voisi pestä hyvin hiuksetkin. Mutta pointti oli lähinnä tuo "ylijäämävaahto", josta tulee mielikuva siitä, että kommentoija nopeasti vaan huitaisee pari vaahtopalleroa sinne sun tänne.
Vierailija wrote:
Vesipesukin riittää monesti. Kovasti hikoiltua tai jos likaisissa töissä ollut niin toki suihkugeelliä hyvä käyttää.
Kuitenkin nuo nuuka/pihistelijät yleensä juuri haisevat paskalle ja talille koska ne pihistelee myös sen veden kanssa ja suihkukertojen kanssa.
Nämä samat myös usein lotraavat tuoksujen ja hajuvesien kanssa, melkoinen löyhkä leijuu ympärillä.
Käytän lv palasaippuaa ja shampoon ostan apteekista Plantur 39 ja hoitoaine lidlistä, kun en ko merkkiä löydä muualta enää.
Jos selkäni on terve ja taipuu, niin ostan alahyllyn tuotteita, jolloin kokonaishinta lienee siinä 7 euron seutuvilla. Jäykkäselkäisenä joudun ostamaan ylemmiltä hyllyiltä, jolloin hinta nousee moninkertaiseksi.
Vierailija wrote:
Jos selkäni on terve ja taipuu, niin ostan alahyllyn tuotteita, jolloin kokonaishinta lienee siinä 7 euron seutuvilla. Jäykkäselkäisenä joudun ostamaan ylemmiltä hyllyiltä, jolloin hinta nousee moninkertaiseksi.
Ei se selästä ole kiinni jos ei kyykkyyn osaa mennä.
Lisättiin ilmoitus asiattomasta sisällöstä kun kirjoitin ett noin 10-12 euroa.
Teepuu-saippuapala Tokmannista jotain 7 euroa ja kestää pari kuukautta. Toimii hiuksiin ja vartalolle. Iho ja hiuksrt voivat hyvin ja muoviroskan määrä on vähentynyt.
En haise pahalle.
Vierailija wrote:
Mulla jäi viesti ilmeisesti tuotenimen takia sensuurin haaviin.
Shampoo, hoitoaine ja suihkugeeni yhteensä: 3,50 €
Vierailija wrote:
Kirjoitit liian lyhyesti. Joku minimimerkkimäärä tuntuu olevan nykyään.
Käytän vai shampoota. Täytän samaa muovipulloa Ruohonjuuressa 22e/l.
Minäkin ostan lactolinea, tosi riittoisa se 500ml pullo, tukka-aineisiin ehkä 7-8 euroa.
20 euroa. Minulla on kuiva luonnonkihara, johon ei sovi markettishampoo. Myös ihoni on herkkä ja pääni menee ruvelle ja haavoille väärästä shampoosta. Muun kropan iho on samoin herkkä eli pakko valita sellaiset tuotteet, jotka pitää ihon kunnon siedettävänä. Myös ruokavalio vaikuttaa. Tällä hetkellä huono rahatilanne ja se kyllä näkyy päässä ja ihossa.
Hoitoaineen?
Damn you’ve been had!
Vierailija wrote:
Mulla on 2 euron palasaippua, jolla pesen koko kropan hiuksia myöten. Niihin menee ehkä kymppi vuodessa.
Eikö hiukset(Kalju ?) ole sähköiset sitten ?
Elvitalin shampoo+hoitoaine taisi maksaa viimeksi jonkun 2,75€. Suihkusaippuaa en käytä, tolla saa pestyä kainalot ja varpaanvälit, kun on vaahdottanut hiukset. Ja kun hiuksia on niukasti, niin kovin montaa pulloa ei vuodessa mene, vaikka pesen hiuksetkin ihan säällisen usein, en kuitenkaan joka päivä.
Haiset varmaan hyvältä.