Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8334)

Vierailija
5481/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun se kerran on niin helppoa, niin sittenhän ei liene mikään ongelma, että nainen makaa sohvalla ja mies hoitelee ne pikkuhommat ihan ohimennen?"

Niinhän monessa palstamammalassa tehdäänkin. Mamma joko piereskelee sohvalla sidun  ja sipsien kera tai turauttelee tuoliinsa tietokoneen äärellä.

Millaisella laitteella pierufetisti näkee palstamammojen tekemiset? Jollain aasialaisella ihmehilavitkuttimella, joka on yhtä todellinen kuin vaimosi? 

Ei siihen tarvita mitään laitteita, koska te mammat itse todistatte reaktioillanne, että taas osui oikeaan. Montakohan pierua sinäkin olet jo tänään päästänyt ilmakehää pilaamaan ja ilmastoa lämmittämään?

Vierailija
5482/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ajatella. Ja silti nuo mitättömät pikkuhommat ovat aivan ylivoimaisen vaikeita ja raskaita monille miehille. Uskomatonta velliperseporukkaa ovat nykymiehet."

Monilla, ellei jopa enemmistöllä naisista oma taso rajoittaa millaisen miehen sattuu saamaan. Asian kanssa on vaan opittava elämään.

No mut eikös se aasiatar ole todella hyvätasoinen? Miksi hän on saanut miehen, joka on niin hionotqsoinen, et ei kotihommia tee? Vaan auttelee joskus. Kumman taso tässä nyt on pielessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5483/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kieltämättä tällainen perinteisenpuoleinenkin nainen antaisi äkkilähdön ukolle, josta ei ole mitään hyötyä kotona. Molemmat kun käydään töissä."

Teillä on omituinen käsitys parisuhteesta, kun ainoat hyödyt miehissä ovat, että maksavat vähintään puolet kuluista, mieluummin kaikki ja että tekee vähintään puolet kotitöistä, mieluummin kaikki. Ei ihmekään, jos eroatte ja ennen sitä ukko alkaa ravaamaan vieraissa..

Kukaan ei ole vaatinut miestä tekemään kaikkia kotitöitä, eikä maksaman kaikkea. Mikäs se sinun käsitys on, kun vaimosi tekee 1-2 työtä ja hoitaa kotona kaiken? Sinulla hyötysuhde vaimoosi. Meillä se on tasa-arvoinen. 

Vierailija
5484/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ajatella. Ja silti nuo mitättömät pikkuhommat ovat aivan ylivoimaisen vaikeita ja raskaita monille miehille. Uskomatonta velliperseporukkaa ovat nykymiehet."

Monilla, ellei jopa enemmistöllä naisista oma taso rajoittaa millaisen miehen sattuu saamaan. Asian kanssa on vaan opittava elämään.

Minusta olet hieman heikoilla jäillä. Kuinka moni sinkkunainen on valmis ottamaan kenet tahansa? Itse olin avioeron jälkeen tyytyväinen elämääni. Kun tapasin mieheni, olin varsin vastahakoinen jakamaan elämääni kumppanin kanssa. Jos minä kuusikymppinen, tavallinen tallaaja, voin päättää ja valita, jatkanko sinkkuna, kyse ei ole tyytymisestä vaan valinnasta. Ja valinta kohdistui ihmiseen, joka pystyy ja haluaa tasavertaiseen kumppanuuteen. Tämän ikäisenä ei huoli kumppania, jota pitäisi hoivata kuin lasta. Jos minulla on mahdollisuu

Siis sanasta "huolia" teit tuollaiset johtopäätökset😂 Täällä kun kielenkäyttö muuten on niin asiatonta ja törkeää, niin sana "huolia" viestii sinusta jotain tuollaista🤣. Uskomaton logiikka. Joku pakkomielle riitelyyn.

Eri

Vierailija
5485/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun se kerran on niin helppoa, niin sittenhän ei liene mikään ongelma, että nainen makaa sohvalla ja mies hoitelee ne pikkuhommat ihan ohimennen?"

Niinhän monessa palstamammalassa tehdäänkin. Mamma joko piereskelee sohvalla sidun  ja sipsien kera tai turauttelee tuoliinsa tietokoneen äärellä.

Ja tiedät tämän siitä, kun itse toimit noin. Kukaan muu ei ole noin viehättynyt kaasuttelusta, kuin sinä. Ilmankos vaimosi haluaa pitää itsensä työntouhussa koko ajan...

Vierailija
5486/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisella laitteella pierufetisti näkee palstamammojen tekemiset? Jollain aasialaisella ihmehilavitkuttimella, joka on yhtä todellinen kuin vaimosi? 

Ei siihen tarvita mitään laitteita, koska te mammat itse todistatte reaktioillanne, että taas osui oikeaan. Montakohan pierua sinäkin olet jo tänään päästänyt ilmakehää pilaamaan ja ilmastoa lämmittämään?

Tod.näk. olet päästellyt vähintään saman verran itsekin. Ja jopa se ihana aasiattaresi on päästellyt.

eri

Vierailija
5487/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tiedät tämän siitä, kun itse toimit noin. Kukaan muu ei ole noin viehättynyt kaasuttelusta, kuin sinä. Ilmankos vaimosi haluaa pitää itsensä työntouhussa koko ajan...

Niin minäkin hinkkaisin keittiössä liesituuletinta ja siivoaisin illat jääkaappia ja uunia, jos olohuoneen sohvalla lojuisi haiseva mies. Kun niin ei ole, viihdyn minäkin miehen seurassa sohvalla.

Vierailija
5488/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kieltämättä tällainen perinteisenpuoleinenkin nainen antaisi äkkilähdön ukolle, josta ei ole mitään hyötyä kotona. Molemmat kun käydään töissä."

Teillä on omituinen käsitys parisuhteesta, kun ainoat hyödyt miehissä ovat, että maksavat vähintään puolet kuluista, mieluummin kaikki ja että tekee vähintään puolet kotitöistä, mieluummin kaikki. Ei ihmekään, jos eroatte ja ennen sitä ukko alkaa ravaamaan vieraissa..

Juu ei. Meillä maksetaan perheen kulut yhdessä ja tehdään kotityöt yhdessä. Jos toisella on tilapäisesti vaikeaa tehdä osuutensa, toinen tekee enemmän. Liittoa on kestänyt jo pari vuosikymmentä, että eiköhän kumpikin ole ihan tyytyväinen. Minä ainakin olen.

Ei kuule yksikään mies uskalla kertoa totuutta ilman avioehtoa ja varmistusta siitä, että saa vaihdettua henkilöllisyytensä, naamansa, vartalonsa, autonsa, äänensä ja vaatteensa. Yleensä miehet lähtevät tyhjentämään roskapussia ja seuraava varma havainto on lentoasemalta menossa kohti Thaimaata.

Vierailija
5489/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin hinkkaisin keittiössä liesituuletinta ja siivoaisin illat jääkaappia ja uunia, jos olohuoneen sohvalla lojuisi haiseva mies. Kun niin ei ole, viihdyn minäkin miehen seurassa sohvalla.

Joo, eihän tuokaan tavatonta ole, kaksikanavainen kotipieruteatteri. Mitä ihmettä te muun ajan teette, kun liesituuletin, jääkaappi ja uuni ovat yltäpäältä paskassa ja niiden siivoamiseen joutuisi käyttämään iltatolkulla aikaa, jos siivoaisitte ne joskus?

Vierailija
5490/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asenteella joudut jatkossakin siivoamaan kaikki sotkusi ilman miehen apua.

Meillä ei kyl mies auta. Missään. Tekee oman osansa. Ja jos en minä kykene omaani suorittaa, tekee hän sitten. Ja sama toisinpäin. Ihan molemmat suoritamme tätä yhteistä elämää suorittaen ja nauttien. 

Eri

Vierailija
5491/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kuule yksikään mies uskalla kertoa totuutta ilman avioehtoa ja varmistusta siitä, että saa vaihdettua henkilöllisyytensä, naamansa, vartalonsa, autonsa, äänensä ja vaatteensa. Yleensä miehet lähtevät tyhjentämään roskapussia ja seuraava varma havainto on lentoasemalta menossa kohti Thaimaata."

Hakemaan sitä pyllynpyörittäjää koti- ja seksiorjaksi. Pitihän se arvata. Onneksi läheskään kaikki miehet eivät ole sikoja.

Vierailija
5492/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että se olit sinä, joka reagoi pieruillas toisen juttuun. Syytät koko ajan muita omista touhuistas. Melkoista projisointia.

Vierailija
5493/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla melkoinen paskamaha tämä Spessu. 

Vierailija
5494/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Meillä maksetaan perheen kulut yhdessä ja tehdään kotityöt yhdessä. Jos toisella on tilapäisesti vaikeaa tehdä osuutensa, toinen tekee enemmän. Liittoa on kestänyt jo pari vuosikymmentä, että eiköhän kumpikin ole ihan tyytyväinen. Minä ainakin olen.

Ei kuule yksikään mies uskalla kertoa totuutta ilman avioehtoa ja varmistus

No tollasesta "miehestä" on hyvä päästäkin eroon. Hienoa, jos se käy noin helposti. Aika vellihousu mieheks, jos ei uskalla suutansa avata.

Vierailija
5495/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule yksikään mies

Thaimaan reissun aikana ehtii hyvin pistää eron vireille, vaihtaa lukot ja nostaa äijän kamat pihalle. 

Vierailija
5496/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan edes huomannut lakkoasi.

Vierailija
5497/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kukaan edes huomannut lakkoasi.

Eiköhän mies ole jo huomannut, että eukko ja lapset ovat hävinneet.

Vierailija
5498/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, että mammat kuormittuvat. Kyllä se työstä taitaa käydä, kun aamusta iltaan koittaa vittuilla miehille ja toisille naisille. Silloin on hyvä, että kotona on nössö lapanen essu päällä kaiken vapaa-aikansa.

Mieluummin "nössö lapanen essu päällä", kuin mammapalstalla räyhäävä passattava lapanen.

Vierailija
5499/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo, eihän tuokaan tavatonta ole, kaksikanavainen kotipieruteatteri. Mitä ihmettä te muun ajan teette, kun liesituuletin, jääkaappi ja uuni ovat yltäpäältä paskassa ja niiden siivoamiseen joutuisi käyttämään iltatolkulla aikaa, jos siivoaisitte ne joskus?"

Sinä olet sellainen rääväsuu, että äitisi olisi pitänyt pestä sinun suu saippualla moneen kertaan. Voisin pyytää vaimoasi tekemään tuon, mutta hän on ihan yhtä paha suustaan mitä sinä.

Vierailija
5500/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän puolison valitsit ja teit lapsia hänen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän