Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8334)

Vierailija
5441/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän välissä te mitään kotitöitä ehtisitte tekemään, kun olette aamusta iltaan aina täällä?

Ei mun tänään ole tarvinnut mitään tehdä. Mies siivosi ja laittoi ruokaa, kun sillä oli vapaapäivä. Mä oon vain rötvännyt.

Vierailija
5442/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolisoni tekee tällä hetkellä paljon enemmän kodin puolella olevia töitä, koska kerroin olevani töitäni hyvin kuormittunut ja ei vaan jaksa ylimääräistä tehdä.

Samalla tavalla minä otan vuorostaan koppia, kun toinen kokee olevansa kuormittunut. 

Tasapaino ja kunnioitus toista kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5443/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä, että mammat kuormittuvat. Kyllä se työstä taitaa käydä, kun aamusta iltaan koittaa vittuilla miehille ja toisille naisille. Silloin on hyvä, että kotona on nössö lapanen essu päällä kaiken vapaa-aikansa.

Vierailija
5444/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on yhteinen, silloin kaikille asukkaille kuuluu kodin ylläpito asuttavana.

Ei nyt tietenkään voi yksi ihminen vastata 2-4 hengen taloudessa yksin siivoamisesta.

Vierailija
5445/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, että mammat kuormittuvat. Kyllä se työstä taitaa käydä, kun aamusta iltaan koittaa vittuilla miehille ja toisille naisille. Silloin on hyvä, että kotona on nössö lapanen essu päällä kaiken vapaa-aikansa.

Onko sun kaikki vähäiset kotityöt vapaa-aikanaan hoitava tuontivaimosi myös nössö lapanen?

Vierailija
5446/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän sanoi, ettei kirjoituksistasi välity kunnioitus vaimoasi kohtaan. Olen samaa mieltä. Toivon kuitenkin olevani väärässä. Toivon, että vaimosi kokee olevansa arvostettu kokonaisena persoonana, eikä vain iloisesti pyllyä pyörittävänä kodinhoitajana. 

Meillä koti on aina perussiisti, eikä kirjoitustesi arvostelu kerro mitään meidän muiden kodeista.

Eri"

Minulle on aivan sama mitä teille pösilöille välittyy, kun te vääristelette kaiken joka tapauksessa. :D

Tuskin teillä, jotka eniten olette tässä ketjussa mölisseet, on koti siinä kunnossa että joku voisi tulla yllätysvierailulle. Sellaiset naiset, jotka OIKEASTI pitävät huushollin hyvässä järjestyksessä, eivät istu palstoilla aamusta iltaan aukomassa päätään miehille.

Teidän olisi hyvä ystävystyä aasialaisten naisten kanssa ja ottaa heistä mallia. Sitten teilläkin koti pysyisi kunnossa, mies pysyisi vierellä, lapsista kasvaisi fiksuja aikuisia ja ennen kaikkea teitäkään ei vituttaisi koko aikaa niin, ettei veri kierrä. Tehän vanhenette ja rupsahdatte kolminkertaisella nopeudella, kun raivoatte täällä joka päivä.

Ai kauhee, en kyllä halua nähdä miltä sun naamas näyttää! Olet tainnut yksin raivota täällä satunnaista kävijäjoukkoa vastaan jo ainakin puoli vuotta yhteen putkeen! 😅 Miten se sun ihana vaimos kestää katsella sua? (Ei tainnut kestääköä, et kai sä muuten täällä jatkuvasti rakuttaisi.)

Vierailija
5447/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt tietenkään voi yksi ihminen vastata 2-4 hengen taloudessa yksin siivoamisesta.

Aivan hyvin voi yksi ihminen vastata. Hommaa helpottaa todella paljon se, ettei elä kuin siat vatukossa.

Vierailija
5448/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on tässä nyt sellainen ajatusharha, että koska itse istut aamusta iltaan naama litteenä paukuttamassa sontaa palstalle, kuvittelet että sulle vastaa aina yks ja sama THE MAMMA. Et raukkaparka tajua, että täällä käväisee yks jos toinenkin välillä kääntymässä. Vain sinä olet täällä kaiken aikaa. Vain sinä. 😔

Vierailija
5449/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten kerroin, en ole tänäänkään ollut täällä koko päivää, toisin kuin hän, joka näistä kirjaa pitää

Mieheni on ollut tämän viikon lomalla ja todellakin tehnyt enemmän kuin minä, joka opiskellut saman ajan. Nössöksi lapaseksi en kyl tuota urhoa kutsuisi. Miehekkäämpää miestä ei löydy edes aasiasta. Hänen miehekkyyttä kun eivät kotityöt vähennä, päin vastoin. Eikä tarvi vidduilla yhtään. Hän on MIES.

Vierailija
5450/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olgakos se tuli linjoille?

Vierailija
5451/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hyvin voi yksi ihminen vastata. Hommaa helpottaa todella paljon se, ettei elä kuin siat vatukossa.

Silloin yksi ihminen voi vastata yksin perheen elatuksesta. Hommaa helpottaa todella paljon, että tienaa tarpeeksi.

Vierailija
5452/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, eli sinä olet varmasti nyt vastuussa kaikesta, arvelen siis näin. Miten ollaan kuin siat vatukoissa ja varmistat ettei perheesi elä niin? En oikein ymmärrä termiä, mutta kai osaat esimerkkejä kertoa.

Vierailija
5453/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vastaat aika agressiivisesti tähän, en kyllä ymmärrä miksi koet tämän viha kommenttina tai jotain?  Miksi olet noin vihainen?

Vierailija
5454/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin yksi ihminen voi vastata yksin perheen elatuksesta. Hommaa helpottaa todella paljon, että tienaa tarpeeksi.

Meillä kyl mies ansaitsee enimmäkseen tällä hetkellä. Hänelle ei silti ole ongelma tehdä osaansa kotihommista. Ihmisen arvo ei ole tuloissa. 

Vierailija
5455/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten kerroin, en ole tänäänkään ollut täällä koko päivää, toisin kuin hän, joka näistä kirjaa pitää

Mieheni on ollut tämän viikon lomalla ja todellakin tehnyt enemmän kuin minä, joka opiskellut saman ajan. Nössöksi lapaseksi en kyl tuota urhoa kutsuisi. Miehekkäämpää miestä ei löydy edes aasiasta. Hänen miehekkyyttä kun eivät kotityöt vähennä, päin vastoin. Eikä tarvi vidduilla yhtään. Hän on MIES.

Puhuin mammoista ihan yleisellä tasolla, mutta menipäs se taas ihon alle. Turhaan sinä miehestäsi kerrot, koska kaikki voi olla täyttä valhetta.

Se on muuten  jännä ilmiö, miten palstan kaikilla naisilla on aivan paskat miehet, myös niillä, joilla miestä ei oikesti edes ole, kun joku tekee avauksen ja alkaa haukkua omaa ukkoaan. Sitten taas kaikilla onkin ihan homona sipsutteleva kotiapulaismies, kun minä kerroin, että vaimo on meillä innokkaampi kotitöissä ja itselle jää vain auttaminen silloin, kun ehdin ja jaksan. Ei siinä, pirun hyvää viihdettähän te teette. :D

Vierailija
5456/8334 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuin mammoista ihan yleisellä tasolla, mutta menipäs se taas ihon alle. Turhaan sinä miehestäsi kerrot, koska kaikki voi olla täyttä va

Eihän tuossa ole mitään jännää. Eri naiset vastaavat eri ketjuihin. -eri

Vierailija
5457/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kalkkunat, tulkaapas nyt sättimään tätä laiskimusta!

"Meillä kotitöitä tekee se, kenellä milloinkin on enemmän aikaa. Yleensä se olen minä, koska mies on töissä tai tekee ns. miestentöitä. Ja mielestäni on ihan kohtuullista, että minä teen valtaosan kotitöistä, kun mies elättää perheen hyvin pitkälti. Jos minulla on jotai menoja, enkä ole kotona, niin silloin hän kyllä tekee kotitöitä."

Vierailija
5458/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset! Muistakaa opettaa tyttärillenne, että miten lantiota keinutetaan houkuttelevasti, että kelpaa suomimiehelle! Naisen lantion kuuluu keinua, muistakaa tämä! 

Vierailija
5459/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kalkkunat, tulkaapas nyt sättimään tätä laiskimusta!

"Meillä kotitöitä tekee se, kenellä milloinkin on enemmän aikaa. Yleensä se olen minä, koska mies on töissä tai tekee ns. miestentöitä. Ja mielestäni on ihan kohtuullista, että minä teen valtaosan kotitöistä, kun mies elättää perheen hyvin pitkälti. Jos minulla on jotai menoja, enkä ole kotona, niin silloin hän kyllä tekee kotitöitä."

Miksi pitäisi sättiä? Minun/meidän tilanne on tuohon verrattuna eri, koska meillä ei ole noita kuuluisia miestentöitä ja yhteiset kulut menevät tasan puoliksi.

Vierailija
5460/8334 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset! Muistakaa opettaa tyttärillenne, että miten lantiota keinutetaan houkuttelevasti, että kelpaa suomimiehelle! Naisen lantion kuuluu keinua, muistakaa tämä! 

Turhaan mölyät. Olette tahallanne kasvattaneet lantionkeinahtelunestoponttoonit, eli lyhennettynä jenkkakahvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä