Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8329)

Vierailija
2361/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mulle ihan sama, mukä teidän järjestely on, jos vaimosi on alamaisesi vapaaehtoisesti."

Vaimo on niin ihana, että kyllä hän saa ihan kuningattaren kohtelun. Se on ehkä teidän piireissä luontevaa, että pidetään alamaisina toisia ihmisiä.

Sun viesteistäsi välittyy lähinnä se, että vaimo saa piikomisen ilon.

En epäile yhtään ja et ole ainoa, jonka kommenteista välittyy, että aivojen tilalla onkin sappirakko. Nyt täytyy mennä pitämään kaunista vaimoani hyvänä. Hyvät illanjatkot.

Vierailija
2362/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mulle ihan sama, mukä teidän järjestely on, jos vaimosi on alamaisesi vapaaehtoisesti."

Vaimo on niin ihana, että kyllä hän saa ihan kuningattaren kohtelun. Se on ehkä teidän piireissä luontevaa, että pidetään alamaisina toisia ihmisiä.

Sun viesteistäsi välittyy lähinnä se, että vaimo saa piikomisen ilon.

En epäile yhtään ja et ole ainoa, jonka kommenteista välittyy, että aivojen tilalla onkin sappirakko. Nyt täytyy mennä pitämään kaunista vaimoani hyvänä. Hyvät illanjatkot.

Samoin, kiitos. Kun kohta tulet takaisin, kerro, mitä muuta vaimosi saa kun pyörittää pyllyä keittiössä hyysäten reissumiestä ja lapsia. Ei mitään seksijuttuja tai kokovartalohierontoja, vaan mikä tekee hänestä tasaveroisen kumppanin, mitä annat hänelle? Et ole vielä osannut vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mua mikään ole vituttanut. Testasin vain miten laiskiaset reagoivat, kun käytän samoja sanoja kuin tekin. Mä olen sellainen äijä, että hellin ja teen kaikkea mukavaa parisuhteen alussa ja ellei vastakaikua ala kuulua, niin suhde ei välttämättä kauaa vanhene. Sitten kun nainen ymmärtää miten hyvä ja huomioiva mies olen ja antaa sopivasti vastakaikua, kaikki on hyvin."

Tää sun juttus olis ok, jos sulla ei olis jotain ihmeellistä tarvetta katkerana naisia haukkua. Jos ymmärtäisit, mistä kirjoitetaan, ei näitä aivopukluja tulis. 

Vierailija
2364/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edusta mitään piirejä. Kirjoitat hänestä, kuin hän olisi alamaisesi, mutta hienoa, jos olette aidosti onnellisia. 

Etkö soisi sitä onnea muille myös?

Vierailija
2365/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän välillä aaveemammat perhettään passaavat, kun ovat aamusta iltaan palstalla? Osa kuulemma menee ihan työpaikallekin palstailemaan.

Hauskaa, miten palstapetterillä menee aivo solmuun kun ei osaa päättää, keskusteleeko hän täällä yhden ja samana mamman kanssa aamusta iltaan päivät päästään, vai onko täällä sittenkin kaikki Suomen naiset vihaamassa häntä eli siis kaikkia miehiä. 🥸

Eli aaveemamma kuvitteli juuri, että täällä keskustelee vain yksi mies mammojen kanssa.

Eihän se ole mikään uskon asia, kun ihan itse olet paljastanut milloin minkäkin jankkaajan takana olevasi. Sulla kun alkaa hihna luistaa niin vuosien palstakaunat roiskahtelevat framille ihan hallitsemattomasti. Mut hei ei se mitään, semmoista sulle sattuu ja sen kanssa on vaan elettävä. 🙄

Tai siis voin mä kuvitella, että miesvihajankuttaja ja ostovaimohemmo ovat kaksi eri tyyppiä, kun  niiden viesteissä on aina ne säälittävät kaksi ylänuolta, mutta eipä juuri muita vakkareita taida olla. Satunnaisia käypäläisiä silloin tällöin, ne tunnistaa siitä että käyttäytyvät normaalin ihmisen tavoin eivätkä räkytä palstamammoista saati emakoista, mälliränneistä, spermaämpäreistä ja muista mielenvikaisen palstahemmon sielunmaiseman somisteista.

Itse asiasta: Emme me mammat passaa perheitämme vaan meillä jokainen kantaa oman kortensa yhteiseen kekoon. Ap:kin pääsi juuri ikeen alta. Vähän säälittää tuon ostovaimohemmon vaimoparka, mutta ehkäpä hän on seuraava, joka kirjoittaa palstalle heivanneensa laiskan miesvauvan mäkeen. 🙂

Vierailija
2366/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän välillä aaveemammat perhettään passaavat, kun ovat aamusta iltaan palstalla?

Ei ole passattavaa, tajusin nimittäin pistää mieslapsen pihalle.

Tuli lapsuusmuistoja mieleen. Onneksi oma äitini ei ollut sellainen, mutta mummo pakotti tekemään hänen luonaan kotihommia. Koskaan lopputulos ei tosin kelvannut hänelle ja hän tiskasi aina astiatkin toiseen kertaan, vaikka olin ne juuri tiskannut hyvin. Sama siivouksen kanssa. Jos luutusin lattiat, hän luutusi ne heti perään uudestaan.

Meillä ei ole noin nyt, kun lapset jo osaavat. Kun he olivat pienempiä, piti välillä neuvoa ja opettaa vielä uudestaan kun ensimmäisen kerran oli tehty. Mutta tietysti niin, että näytän miten tehdään ja selitän miksi niin kannattaa tehdä.

Yleensä lapset oppii nopeasti. Sitten on noita edellisen kirjoittajan tapaisia, jotka eivät opi sitten millään, edes niitä ihan yksinkertaisimpia asioita.

Vierailija
2367/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, meidän piireissä on tapana, et jokainen hoitaa oman osuuden. Ketään ei passata, paitsi satunnaisesti tietenkin hemmotellaan. 

Vierailija
2368/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän välillä aaveemammat perhettään passaavat, kun ovat aamusta iltaan palstalla? Osa kuulemma menee ihan työpaikallekin palstailemaan.

Hauskaa, miten palstapetterillä menee aivo solmuun kun ei osaa päättää, keskusteleeko hän täällä yhden ja samana mamman kanssa aamusta iltaan päivät päästään, vai onko täällä sittenkin kaikki Suomen naiset vihaamassa häntä eli siis kaikkia miehiä. 🥸

Eli aaveemamma kuvitteli juuri, että täällä keskustelee vain yksi mies mammojen kanssa.

Eihän se ole mikään uskon asia, kun ihan itse olet paljastanut milloin minkäkin jankkaajan takana olevasi. Sulla kun alkaa hihna luistaa niin vuosien palstakaunat roiskahtelevat framille ihan hallitsemattomasti. Mut hei ei se mitään, semmoista sul

*Jollain jääny juhlahumussa lääkkeet ottamatta

Vierailija
2369/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole mikään uskon asia, kun ihan itse olet paljastanut milloin minkäkin jankkaajan takana olevasi. Sulla kun alkaa hihna luistaa niin vuosien palstakaunat roiskahtelevat framille ihan halli

Jollain jääny juhlahumussa lääkkeet ottamatta

🎼 Viisitoista kesää salaa palstaa selasin.. 🎼

😉

Vierailija
2370/8329 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän välillä aaveemammat perhettään passaavat, kun ovat aamusta iltaan palstalla?

Eihän se ole mikään uskon asia, kun ihan itse olet paljastanut milloin minkäkin jankkaajan takana olevasi. Sulla kun alkaa hihna luistaa niin

*Jollain jääny juhlahumussa lääkkeet ottamatta

Joo, me huomattiin kyllä. Sulla tuppaa usein käymään noin etenkin perhejuhlapyhien aikaan.

Vierailija
2371/8329 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on muuttanut? Vai sen mies? Vai onko jopa seesteinen yhteiselo löytynyt?

Vierailija
2372/8329 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edusta mitään piirejä. Kirjoitat hänestä, kuin hän olisi alamaisesi, mutta hienoa, jos olette aidosti onnellisia. 

Sinä edustat niitä piirejä, jotka vääristelevät asioita ja pyrkivät sillä tavalla halventamaan sekä miehiä, että näiden ulkomaalaisia vaimoja. Et selvästikään hyväksy heidän omia vapaaehtoisia valintojaan ja toimintatapojaan.

*ohi aiheen

Vierailija
2373/8329 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä edustat niitä piirejä, jotka vääristelevät asioita ja pyrkivät sillä tavalla halventamaan sekä miehiä, että näiden ulkomaalaisia vaimoja. Et selvästikään hyväksy heidän omia vapaaehtoisia valintojaan ja toimintatapojaan.

*ohi aiheen

Todellakin ohi aiheen! En edusta mitään piirejä, enkä ole vääristellyt mitään. Arvostan tuntemiani miehiä, heistä ei kukaan halveksi naisia, kuten sinä kirjoituksissasi. Poikani on naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa, ja arvostan minjaani paljon. 

Onko lisää tahallista väärinymmärrystä ja tarvetta kinastella merkityksettömistä asioista?

Vierailija
2374/8329 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*ohi aiheen

Todellakin ohi aiheen! 

En edusta mitään piirejä, enkä ole vääristellyt mitään. Arvostan tuntemiani miehiä, heistä ei kukaan halveksi naisia, kuten sinä kirjoituksissasi. Poikani on naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa, ja arvostan minjaani paljon. 

Onko lisää tahallista väärinymmärrystä ja tarvetta kinastella merkityksettömistä asioista?

Älä yllytä hullua.

Vierailija
2375/8329 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa  äiti  heitti  aikuiset    pojat  pihalle,  koska  eivät  osallistuneet  kotitöihin. 

Vierailija
2376/8329 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Kylläpä käy sääliksi palstan naisten aviomiehiä, on tasa-arvo kaukana niissä suhteissa 😥

Jaksamista teille, muuttuu vielä paremmaksi.

Vierailija
2377/8329 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap? 

Vierailija
2378/8329 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh! Kylläpä käy sääliksi palstan naisten aviomiehiä, on tasa-arvo kaukana niissä suhteissa 😥

Vierailija
2379/8329 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen suhde on mielestäsi tasa-arvoinen? Mikä on kummankin tasa-arvoinen osuus hommista?

Vierailija
2380/8329 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eli ette käyneet saunassa, koska mies tai teini ei saaneet aikaiseksi lämmittää sitä?

Näin siinä kävi. Minun ei tehnyt mieli saunaan, joten muutkaan eivät menneet koska on niin stanan työlästä ottaa korillinen laudeliinoja ja löylykiulu pois lauteilta, vääntää kytkintä ja pistää ovi kiinni.

ap

Siis miksi sinä ylipäätänsä olet lämmittänyt heille saunaa, jos sulla itsellä ei ole edes huvittanut käydä saunassa? Anna heidän käydä saunassa silloin, kun lämmitys alkaa huvittaa. 

"Sulla itsellä ei huvittanut"?! Opettele suomea. Po. sinua itseäsi ei huvittanut.

Älä nillitä oikeakielisyydestä. Ei tarvii olla äikän o

Kyllä on syytä nillittää. Ei tarvii olla äidinkielenopettaja, mutta pitää osata kirjoittaa äidinkieltään vähän paremmin. Hahmotusongelmat on eri asia, mutta sinulla ei taida olla siitä kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme