Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8329)

Vierailija
2341/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi lukea tämä ketju, niin heiltä putoaisi suomut silmiltä. Nykypäivän naiset ovat käytännössä laiskoja ruikuttajia, koska ei siellä kotona ole lähellekään sitä määrää tehtäviä mitä oli aiemmin ja silloin oli lapsiakin enemmän.

Hän pitää kodin perussiistinä ja varsinkin keittiö on aina kunnossa, samoin pyykit hoituu ihan huomaamatta ja jos hän lähtee aikaisemmin töihin, on låhes aina tehnyt minulle jotain pikkupurtavaa valmiiksi. Samoin jos on tullut aiemmin kotiin, minua odottaa herkullinen lämmin ruoka ja tietysti suukoin vastaanottava vaimo.

Kaksinaismoralismia parha

Nykypäivän naiset ovat käytännössä laiskoja ruikuttajia, koska ei siellä kotona ole lähellekään sitä määrää tehtäviä mitä oli aiemmin ja silloin oli lapsiakin enemmän.

Minä kyllästyin passaamaan, palvelemaan, nöyristelemään näitä ja paapomaan suomalaisia naisvauvoja

Ja TAAS puhutaan naisista, eikä yksilöstä 🤣

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että tuo on NAISVIHAA?

Vierailija
2342/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi lukea tämä ketju, niin heiltä putoaisi suomut silmiltä. Nykypäivän naiset ovat käytännössä laiskoja ruikuttajia, koska ei siellä kotona ole lähellekään sitä määrää tehtäviä mitä oli aiemmin ja silloin oli lapsiakin enemmän.

Minä kyllästyin passaamaan, palvelemaan, nöyristelemään näitä ja paapomaan suomalaisia naisvauvoja ja hommasin aasialaisen naisellisen naisen jonka kanssa ei tarvi kinata mistään. Autan kotitöissä sen minkä ehdin ja jaksan. Hän pitää kodin perussiistinä ja varsinkin keittiö on aina kunnossa, samoin pyykit hoituu ihan huomaamatta ja jos hän lähtee aikaisemmin töihin, on låhes aina tehnyt minulle jotain pikkupurtavaa valmiiksi. Samoin jos on tullut aiemmin kotiin, minua odottaa herkullinen lämmin ruoka ja tietysti suukoin vastaanottava vaimo.

Nait sit palvelijan itselles! Palkattuna olis tullu kalliiks...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllästyin passaamaan, palvelemaan, nöyristelemään näitä ja paapomaan suomalaisia naisvauvoja ja hommasin aasialaisen naisellisen naisen jonka kanssa ei tarvi kinata mistään. Autan kotitöissä sen minkä ehdin ja jaksan. Hän pitää kodin perussiistinä ja varsinkin keittiö on aina kunnossa, samoin pyykit hoituu ihan huomaamatta ja jos hän lähtee aikaisemmin töihin, on låhes aina tehnyt minulle jotain pikkupurtavaa valmiiksi. Samoin jos on tullut aiemmin kotiin, minua odottaa herkullinen lämmin ruoka ja tietysti suukoin vastaanottava vaimo.

Mulle ihan sama, mukä teidän järjestely on, jos vaimosi on alamaisesi vapaaehtoisesti. 

Mutta voitko, tai osaatko, perustella, miksi naisten pitäisi yleisestikin teitä palvella? Mihin tuo ajatus perustuu? Mikä sinusta tekee niin avuttoman, että tarttet vaimon äidiksesi? 

Vierailija
2344/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nait sit palvelijan itselles! Palkattuna olis tullu kalliiks...

Juuri näin, rahalla ostit palvelua, nainen maksaa työllään - ja eoäilemättä kehollaan

Vierailija
2345/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaksinaismoralismia parhaimmillaan. Sinua vitutti "naisen passaaminen" (mitä sillä tarkoitatkaan), mutta vaadit naista tekemään suurimman osan asioista kotona, ruokakin pitää kiikuttaa sinulle nenän eteen. Kai huutelet vessasta vielä pyllynkin pyyhkimään?

Voisiko joku nyt vihdoin ja viimeinen loogisesti selittää, miten miesten ei tarvitse tehdä mitään, mutta naiset ovat välittömästi "naisvauvoja" jos eivät ole jynssää kotia 24/7? Painaako se kalu siellä housuissa niin paljon?"

Ei mua mikään ole vituttanut. Testasin vain miten laiskiaset reagoivat, kun käytän samoja sanoja kuin tekin. Mä olen sellainen äijä, että hellin ja teen kaikkea mukavaa parisuhteen alussa ja ellei vastakaikua ala kuulua, niin suhde ei välttämättä kauaa vanhene. Sitten kun nainen ymmärtää miten hyvä ja huomioiva mies olen ja antaa sopivasti vastakaikua, kaikki on hyvin.

Nykyinen vaimo nyt sattuu olemaan ahkera ja nauttii siitä, että saa kiinteä pylly heiluen tehdä taikojaan keittiössä. Mitä ihmettä minä sinne menisin sohlaamaan sekaan. Ja olisihan se huvittavaa, että kun hän tekee lasten takia tiettyyn aikaan ruokaa, niin minä sitten myöhempään kotiin tullessani alkaisin vääntää itselleni jotain ruokaa. Vaimo luonnollisesti "joutuu" tekemään asioita kotona huomattavasti enemmän, koska on enemmän kotonakin. Minä saatan olla useita päiviä poissa kotoa töiden takia, niin meinaako laiskiaiset, että vaimon pitäisi "säästää" kotihommia minulle, että kaikki varmasti menisi tismalleen tasan?

Olen tosin senkin nähnyt, että kun mies on aivan lapanen ja oli luvannut vaimolleen ilmeisesti jo viikkoa aiemmin, että tekee koko perheelle ruokaa, niin ei auttanut muuta kuin lähteä kesken päivän kotiin ja koko työhomma meni aivan vituiksi.

Vierailija
2346/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Sitten kun nainen ymmärtää miten hyvä ja huomioiva mies olen*

- - 

😂😂😂😂😂

Nyt on palstapölvästillä taas kunnon toiveunelmat tulilla 🤭

Vierailija
2347/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Sitten kun nainen ymmärtää miten hyvä ja huomioiva mies olen*

- - 

😂😂😂😂😂

Nyt on palstapölvästillä taas kunnon toiveunelmat tulilla 🤭

Nykyinen on ymmärtänyt jo 22 vuotta.

T. Palstapölvästi

Vierailija
2348/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2347, spessu, niin mitä sinä teitkään sen vaimosi kuorman keventämiseksi? Olet sohlaamatta? Kovin vähään ne aasiattaret tyytyvät.

Vierailija
2349/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän välillä aaveemammat perhettään passaavat, kun ovat aamusta iltaan palstalla? Osa kuulemma menee ihan työpaikallekin palstailemaan.

Vierailija
2350/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään kotitöitä: on vain yhteisiä töitä ja miestentöitä, sitähän sä tarkoitit...

Ei ole vielä kukaan osannut kertoa, mitä ne miesten työt oikein ovat. Joo ei, tauluruuvin vääntäminen seinään kerran kymmenessä vuodessa ei sitä ole (eikä siihen nähdäkseni tarvita penistäkään).

Ja älä nyt jaksa tulla luettelemaan karhunkaatoja, viljanpuinteja ja puunsavottoja, valtaosalla miehistä nuo ei kuulu edes sanavarastoon saati päivittäisiin työtehtäviin.

Oletko jo unohtanut salaojien kaivamisen, renkaiden vaihtamisen, auton tankkaamisen ja rakennustarvikkeiden kantamisen?

Vierailija
2351/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään kotitöitä: on vain yhteisiä töitä ja miestentöitä, sitähän sä tarkoitit...

Ei ole vielä kukaan osannut kertoa, mitä ne miesten työt oikein ovat. Joo ei, tauluruuvin vääntäminen seinään kerran kymmenessä vuodessa ei sitä ole (eikä siihen nähdäkseni tarvita penistäkään).

Ja älä nyt jaksa tulla luettelemaan karhunkaatoja, viljanpuinteja ja puunsavottoja, valtaosalla miehistä nuo ei kuulu edes sanavarastoon saati päivittäisiin työtehtäviin.

Oletko jo unohtanut salaojien kaivamisen, renkaiden vaihtamisen, auton tankkaamisen ja rakennustarvikkeiden kantamisen?

Ja terassin rakentamisen ja saranoiden rasvauksen...!

Vierailija
2352/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän välillä aaveemammat perhettään passaavat, kun ovat aamusta iltaan palstalla? Osa kuulemma menee ihan työpaikallekin palstailemaan.

Hauskaa, miten palstapetterillä menee aivo solmuun kun ei osaa päättää, keskusteleeko hän täällä yhden ja samana mamman kanssa aamusta iltaan päivät päästään, vai onko täällä sittenkin kaikki Suomen naiset vihaamassa häntä eli siis kaikkia miehiä. 🥸

Vierailija
2353/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, miten palstapetterillä menee aivo solmuun kun ei osaa päättää, keskusteleeko hän täällä yhden ja samana mamman kanssa aamusta iltaan päivät päästään, vai onko täällä sittenkin kaikki Suomen naiset vihaamassa häntä eli siis kaikkia miehiä. 🥸

Eli aaveemamma kuvitteli juuri, että täällä keskustelee vain yksi mies mammojen kanssa.

Vierailija
2354/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole passattavaa, tajusin nimittäin pistää mieslapsen pihalle. Lapset ovat vuoroviikoin ja minun luonani he osallistuvat kotitöihin siinä missä minäkin.

Vierailija
2355/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole passattavaa, tajusin nimittäin pistää mieslapsen pihalle. Lapset ovat vuoroviikoin ja minun luonani he osallistuvat kotitöihin siinä missä minäkin.

Tuli lapsuusmuistoja mieleen. Onneksi oma äitini ei ollut sellainen, mutta mummo pakotti tekemään hänen luonaan kotihommia. Koskaan lopputulos ei tosin kelvannut hänelle ja hän tiskasi aina astiatkin toiseen kertaan, vaikka olin ne juuri tiskannut hyvin. Sama siivouksen kanssa. Jos luutusin lattiat, hän luutusi ne heti perään uudestaan.

Vierailija
2356/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli aaveemamma kuvitteli juuri, että täällä keskustelee vain yksi mies mammojen kanssa.

Höpsykkä, kyllä täällä on ainakin Hentaimies28v, Uli30v, Uliihanmikäikäinentahansa, miesvihakiimanarttu, Uli54v ja pari muuta, mutta siinäpä ne palstan "miehet" ovatkin. Ai niin joskus käväisee ihan fiksun oloinen M42 (vai oliko M44), mutta valitettavan harvoin.

Eri mamma ja ihan ekaa kertaa kommentoimassa tässä ketjussa 

Vierailija
2357/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsykkä, kyllä täällä on ainakin Hentaimies28v, Uli30v, Uliihanmikäikäinentahansa, miesvihakiimanarttu, Uli54v ja pari muuta, mutta siinäpä ne palstan "miehet" ovatkin. Ai niin joskus käväisee ihan fiksun oloinen M42 (vai oliko M44), mutta

Hentaimies28v on luvannut olla helmikuun loppuun saakka Japanissa. 

Vierailija
2358/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulle ihan sama, mukä teidän järjestely on, jos vaimosi on alamaisesi vapaaehtoisesti."

Vaimo on niin ihana, että kyllä hän saa ihan kuningattaren kohtelun. Se on ehkä teidän piireissä luontevaa, että pidetään alamaisina toisia ihmisiä.

Vierailija
2359/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli lapsuusmuistoja mieleen. Onneksi oma äitini ei ollut sellainen, mutta mummo pakotti tekemään hänen luonaan kotihommia. Koskaan lopputulos ei tosin kelvannut hänelle ja hän tiskasi aina astiatkin toiseen kertaan, vaikka olin ne juuri tiskannut hyvin. Sama siivouksen kanssa. Jos luutusin lattiat, hän luutusi ne heti perään uudestaan.

Meillä ei ole noin nyt, kun lapset jo osaavat. Kun he olivat pienempiä, piti välillä neuvoa ja opettaa vielä uudestaan kun ensimmäisen kerran oli tehty. Mutta tietysti niin, että näytän miten tehdään ja selitän miksi niin kannattaa tehdä.

Vierailija
2360/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulle ihan sama, mukä teidän järjestely on, jos vaimosi on alamaisesi vapaaehtoisesti."

Vaimo on niin ihana, että kyllä hän saa ihan kuningattaren kohtelun. Se on ehkä teidän piireissä luontevaa, että pidetään alamaisina toisia ihmisiä.

Sun viesteistäsi välittyy lähinnä se, että vaimo saa piikomisen ilon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä