Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8329)

Vierailija
2301/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se SAK:n lakko? 

Vierailija
2302/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... ja missä kohtaa sanoin että on asiallista alistaa? Osaatko kertoa?

Halveksit naisia, jotka vastustaa alistamista. Se on selkeä ilmaisu, että se on sinusta ok. Jos ottaisit kantaa asiaan, etkä kirjoittajiin, voisi mielipiteesi ymmärtää paremmin. Jos tulet nyt väärin ymmärretyksi. 

Millä tavalla halveksin näitä naisia kyseenalaistamalla ketjun kommenttien sisältöä, joissa selvästi lytätään koko "miehistö"?

Voitko vastata tähän ainoaan kysymykseeni etkä vaan tykittää 10 vastakysymystä...

Mitä vastakysymyksiä kommentissa näet? Kymmenen kpl?

Taas tuli 2kpl lisää ilman vastausta 🤣👍

Niin ne itsensä nolanneet poliitikotk

Sait vastauksen kysymykseesi ja ilman kysymyksiä. Onko luetun ymmärryksessä jotain vikaa? Tarve ärsyttää ja olla ylimielinen vie voiton kaikesta?

Nämä olivat kysymyksiä. Näissä oli kysymysmerkit kysymysten perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se SAK:n lakko? 

Vierailija
2304/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten vuodenvaihde menee teidän poppoolla?

Vierailija
2305/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO EN MINÄ TIEDÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2306/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on vastaus kysymykseen silloin kun se vastaa kysymykseen. Yksikään vastauksistanne ei ole vastannut kysymykseeni, vaan vastauksenne on ollut puhdas vastakysymys vailla varsinaista vastausta.

Palataan asiaan kun osaatte lukea foorumia neutraaleilla vastaanottimilla ja ymmärrätte mitä teiltä kysytään.

Vierailija
2307/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, taitaa porukalla olla kuukautiset..

Tässäpä erinomainen naisvihan ilmentymä. Jos nainen ei alistu, niin sitten sillä on pakko olla kuukautiset.

Vierailija
2308/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on vastaus kysymykseen silloin kun se vastaa kysymykseen. Yksikään vastauksistanne ei ole vastannut kysymykseeni, vaan vastauksenne on ollut puhdas vastakysymys vailla varsinaista vastausta.

Palataan asiaan kun osaatte lukea foorumia neutraaleilla vastaanottimilla ja ymmärrätte mitä teiltä kysytään.

Sait selkeän vastauksen kysymykseesi. Jos et sitä ymmärrä, on ongelma sinulla. 

Tämä ketju ei aiheeltaan ole sinun ränkykset toisista kommentoijista, vaan apn avaus ja kotitöiden jakautuminen perheissä.

Vierailija
2309/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä häneen kolahti pahasti, kun poistatti kommenttini (siis tämä, joka kysyy, kun pitäisi vastata). Ei voi mitään, jos lusikalla on annettu, niin kauhalla ei voi vaatia.

Sun juttus eivät kuulu tähän ketjuun. Esität kysymyksiä, mutta et hyväksy vastauksia. 

Poistoon menee asiaan kuulumattomat provoyritykset. Ja tämäkin varmasti pian. 

Poistoja voi pyytää kuka tahansa.

Vierailija
2310/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä häneen kolahti pahasti, kun poistatti kommenttini (siis tämä, joka kysyy, kun pitäisi vastata). Ei voi mitään, jos lusikalla on annettu, niin kauhalla ei voi vaatia.

Tuo sanonta sopii täydellisesti henkilölle, joka itsepäisesti jankkaa jotain aiheeseen kuulumatonta.

Vierailija
2311/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun juttus eivät kuulu tähän ketjuun. Esität kysymyksiä, mutta et hyväksy vastauksia. 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 hyvää uutta vuotta sinullekin😘

Vierailija
2312/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 hyvää uutta vuotta sinullekin😘

NAurunaama emoji näyttää, kuin istuis tuskaansa pytyllään. 

Vierailija
2313/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itq

Vierailija
2314/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kommenttisi herättää kysymyksiä, sehän on silloin keskustelun aloitus. Toivotko, että kukaan ei reagoi kommentteihisi? Nähdäkseni sait kuitenkin vastauksenkin, joten en ymmärrä valitustasi.

Vierailija
2315/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmiannoin viestisi. En ole tuo, jonka kanssa kinaat.

En jaksa katsella, miten roikut jokaisessa perhe- tai parisuhdeaiheisessa ketjussa rääkymässä, trollaamassa ja sylkemässä naisvihaa. Oletko saanut bannit ylikselle vai mikä juttu?

Vierailija
2316/8329 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneeköhän ap:n uusivuosi patalaiskan ukon muuttolaatikoita pakatessa?

Vierailija
2317/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi lukea tämä ketju, niin heiltä putoaisi suomut silmiltä. Nykypäivän naiset ovat käytännössä laiskoja ruikuttajia, koska ei siellä kotona ole lähellekään sitä määrää tehtäviä mitä oli aiemmin ja silloin oli lapsiakin enemmän.

Minä kyllästyin passaamaan, palvelemaan, nöyristelemään näitä ja paapomaan suomalaisia naisvauvoja ja hommasin aasialaisen naisellisen naisen jonka kanssa ei tarvi kinata mistään. Autan kotitöissä sen minkä ehdin ja jaksan. Hän pitää kodin perussiistinä ja varsinkin keittiö on aina kunnossa, samoin pyykit hoituu ihan huomaamatta ja jos hän lähtee aikaisemmin töihin, on låhes aina tehnyt minulle jotain pikkupurtavaa valmiiksi. Samoin jos on tullut aiemmin kotiin, minua odottaa herkullinen lämmin ruoka ja tietysti suukoin vastaanottava vaimo.

Vierailija
2318/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi lukea tämä ketju, niin heiltä putoaisi suomut silmiltä. Nykypäivän naiset ovat käytännössä laiskoja ruikuttajia, koska ei siellä kotona ole lähellekään sitä määrää tehtäviä mitä oli aiemmin ja silloin oli lapsiakin enemmän.

Minä kyllästyin passaamaan, palvelemaan, nöyristelemään näitä ja paapomaan suomalaisia naisvauvoja ja hommasin aasialaisen naisellisen naisen jonka kanssa ei tarvi kinata mistään. Autan kotitöissä sen minkä ehdin ja jaksan. Hän pitää kodin perussiistinä ja varsinkin keittiö on aina kunnossa, samoin pyykit hoituu ihan huomaamatta ja jos hän lähtee aikaisemmin töihin, on låhes aina tehnyt minulle jotain pikkupurtavaa valmiiksi. Samoin jos on tullut aiemmin kotiin, minua odottaa herkullinen lämmin ruoka ja tietysti suukoin vastaanottava vaimo.

Kaksinaismoralismia parhaimmillaan. Sinua vitutti "naisen passaaminen" (mitä sillä tarkoitatkaan), mutta vaadit naista tekemään suurimman osan asioista kotona, ruokakin pitää kiikuttaa sinulle nenän eteen. Kai huutelet vessasta vielä pyllynkin pyyhkimään?

Voisiko joku nyt vihdoin ja viimeinen loogisesti selittää, miten miesten ei tarvitse tehdä mitään, mutta naiset ovat välittömästi "naisvauvoja" jos eivät ole jynssää kotia 24/7? Painaako se kalu siellä housuissa niin paljon?

Vierailija
2319/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksinaismoralismia parhaimmillaan. Sinua vitutti "naisen passaaminen" (mitä

Se on palstaspesiaali koppeloukko. Huom, auttelee kotitöissä. 

Vierailija
2320/8329 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä teet vaimosi hyväksi kompensoidaksesi hänen isompaa työmääräänsä kotona? Hänellä on ilmeisesti kaikki keittiöhommat vaikka molemmat käyvät töissä?