Olen hoikka nainen, silti en kelpaa miehille
Miehethän aina hokevat, että naisessa on tärkeintä hoikkuus. Olen itse 175/50, mutta eipä silti ole kiinnostuneita miehiä ympärillä. Ilmeisesti miehille ei kelpaa mikään?
Kommentit (335)
Ei hoikkuus ole mulle tärkeintä. Se mikä nainen mun silmiä miellyttää niin siihen vaikuttaa moni asia eli naama,vartalo,jalat,peppu,pienet rinnatkin menee jos on mun mielestä muuten sellainen ettei ne haittaa sitä on vaikea kuvailla tässä.. Asioiden pitää olla mun makuuni sillein sopusihteessa keskenään eli ei tarvi olla hoikka..
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Monelle miehelle hoikkuus ja siihen usein liittyvä muodottomuus on turn-off. Mä löysin lopulta sen yhden jolle kelpaan omana itsenäni. Ei tarvitse tehdä vaikutusta kaikkiin miehiin.
Muodottomuus??
Jos "muodokkuus" tarkoittaa ylipainosuutta,luotaan työntäviä rasvamakkaroita ja possun näköistä ihrakasaa niin sitten ymmärrän sinua ja fetissiäsi .
Hoikassa ja normaalipainoisessa naisessa on juuri ne muodot jotka naisessa kuuluukin luontaisesti olla. Kauneutta jota ei voi mikään korvata.
Häh ei mulla ole mitään fetissiä mistä tuon keksit? Itse olen hoikka, sporttinen ja pienirintainen. Monet miehet ei siitä tykkää, ovat suoraan mulle sanoneet. Pitäisi olla ”jotain mistä ottaa kiinni”. Sellaiseksi en pysty itseäni muuttamaan ja se on ok. Riittää että omalle puolisolle kelpaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä olen 175 cm, 60 kg, lantion ja vyötärön erotus n. 30 cm, rinnat 65D, hiukset vyötärömittaiset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, meikkiä en tarvitse, kun näytän hyvältä ilmankin, käytän paljon mekkoja ja hameita.
Miehiä tarjolla 0. Tinderit ja kaikki kokeiltu eikä kukaan ole oikeasti kiinnostunut. Tosielämässä yksikään ei mies lähesty, ei edes baarissa.
Hmm, aika mielenkiintoinen tapaus. Veikkaisin että sinulla on nyt joku ongelmakohta ulkonäössäsi, jota et jostain syystä itse tiedosta ollenkaan. Veikkaan että jos näyttäisimme kuvaasi miehillle, niin nämä miehet kyllä yhdessä sekuntissa kykenisivät osoittamaan mikä sinussa mättää.
Meitä on enemmänkin, olen itsekin hoikka mutta muodokas, naisellinen, tyyliltäni klassinen, pitkähiuks
Naisilla on erilainen käsitys nätistä kuin miehillä.
Naisten mielestä upea voi olla nainen joka on laittautunut ja omaa korkeat poskipäät. Vaikka tällä olisi ns. tätikroppa (tukeva ylhäältä, tähän verrattuna kapeat reidet ja lattana peppu).
Naiset myös pitävät kauniina sirompia naisia kuin miehet, jotka suosivat muodokkuutta.
Vierailija wrote:
Oli miten oli,mutta tärkeintä ja kauneinta naisessa on,ettei hän ole yksinhuoltaja.
Silloin hänessä on jo todistetusti jokin pahasti vialla.
Miten se on naisen vika, jos hänen mies eli lasten isä kuolee rattijuopon aiheuttaman kolarin vuoksi ja nainen jää yksinhuoltajaksi? Pitäisikö ne lapset antaa sitten adoptioon vai mitä ihmettä? Onko sun äidissäsi joku vialla jos sun isäsi kuolee?
Vierailija wrote:
No, olen itse ollut elämäni aikana lievästi ylipainon puolella, hoikka, alipainoinen ja normaalipainoinen.
Ei sillä oikeastaan mitään merkitystä ole ollut, yhtä rauhassa olen saanut olla aina. Olen se, joka silloin nuorena baareissa käydessä oli ainoa, jota ei tullu hakemaan tanssimaan tai muutenkaan haluttu tutustua. Aikuisena päätynyt vain parisuhteisiin, joissa minulle valiteltu naisten nirsoutta parisuhdemarkkinoilla, suomeksi sanoen minut kelpuutettu kun ei muutakaan ollut.
Se tosin mikä hämmentää, on että olen kuitenkin kuullut olevani kuulema kaunis. Joskus kotibileissä olin vessassa, ja kuulin seinän läpi kun joku ennestään tuntematon mies kehui ulkonäköäni toiselle. Ja joskus joku puolituttu nainen kertonut miespuolisen kaverinsa kehuneen minua todella kauniiksi.
Niin ei sitten tiedä, mikä minussa on vialla. Ja juu nuo miehet joiden kanssa olen parisuhteissa ollut, ovat olleet täysin tavallisia miehiä.
Annat ymmärtää että miehet eivät koskaan kiinnostu sinusta, mutta samaan aikaan kirjoitat että sinulla on ollut useita parisuhteita?
Eikö tuossa nyt ole aika iso ristiriita?
Vierailija wrote:
Oli miten oli,mutta tärkeintä ja kauneinta naisessa on,ettei hän ole yksinhuoltaja.
Entä jos yksinhuoltaja onkin leski? Tai ihan fiksu mukava normaali nainen mutta silti tullut miehensä jättämäksi?
Mikä on se todistettava vika? Ja "kalikka ei nyt kolahtanut" minuun, olen lapseton mutta järkytyin tuosta asenteesta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No, olen itse ollut elämäni aikana lievästi ylipainon puolella, hoikka, alipainoinen ja normaalipainoinen.
Ei sillä oikeastaan mitään merkitystä ole ollut, yhtä rauhassa olen saanut olla aina. Olen se, joka silloin nuorena baareissa käydessä oli ainoa, jota ei tullu hakemaan tanssimaan tai muutenkaan haluttu tutustua. Aikuisena päätynyt vain parisuhteisiin, joissa minulle valiteltu naisten nirsoutta parisuhdemarkkinoilla, suomeksi sanoen minut kelpuutettu kun ei muutakaan ollut.
Se tosin mikä hämmentää, on että olen kuitenkin kuullut olevani kuulema kaunis. Joskus kotibileissä olin vessassa, ja kuulin seinän läpi kun joku ennestään tuntematon mies kehui ulkonäköäni toiselle. Ja joskus joku puolituttu nainen kertonut miespuolisen kaverinsa kehuneen minua todella kauniiksi.
Niin ei sitten tiedä, mikä minussa on vialla. Ja juu nuo miehet joiden kanssa olen parisuhteissa ollut, ovat
Kyllä minä sen tiedän, etten missään nimessä kelpaisi komeille klubikonkareille, jotka superkauniita etsivät. Mutta enpä ole juuri kelvannut niille täysin tavallisillekaan miehille.
Minulle on valiteltu parisuhteessa naisten nirsoutta, ja törkeimmillään tuttu onnesta soikeana tohkeissaan kertomaan, kuinka ulkona joku nainen oli yrittänyt iskeä. Kun ei koskaan ole päässyt kokemaan sellaista. Niin, meidän tutustuessa minä tein aloitteen, mutta sitäpä sitten ei laskettu...
Ei varmaan tarvitse edes kertoa, etten enää ikinä tee aloitteita, tuskin enää tulen parisuhteessa koskaan olemaan.
v*1tun moderointi.
Mitä olin sanomassa oli, että jokainen nätti/hoikka nainen ketjussa joka väittää ettei hänestä kiinnostuta, kertoo satuja.
Jokainen.
Totuus on että kiinnostuneet miehet eivät ole kelvanneet teille. Joko annoitte pakit, tai torjuitte kehonkielellä niin tehokkaasti että mies tajusi olla tulematta jutuille.
Esim. pitkälle mutta tylsälle naiselle olisi kelvannut vain pitkä, komea ja karismaattinen (jo pituus on miehessä tasoa nostava ominaisuus, naisessa neutraali asia tai makuasia, joten se ei mene niin yksinkertaisesti että pitkälle sopii pitkä, koska pitkiä miehiä haluavat lyhytkin naiset).
Väitätkö vastaan? No vastaa tähä. Onko elämäsi aikana yksikään mies koskaan osoittanut kiinnostusta? Takaan 100% varmuudella että vastaus on kyllä. 99% todennäköisyydellä olet myös harrastanut seksiä ja ollut parisuhteessa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Niin ei sitten tiedä, mikä minussa on vialla. Ja juu nuo miehet joiden kanssa olen parisuhteissa ollut, ovat
Mies joka viettänyt tuhansia tunteja baareissa,eikä vieläkään ole oppinut, että ne parhaat naiset ovat juuri ne,joiden ympärillä ei ne tuhannet ukot pyöri. Tietysti jos haluaa sen tuhannen mulqun maijan niin kannattaa jatkaa valitsemallasi tiellä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Niin ei sitten tiedä, mikä minussa on vialla. Ja juu nuo mieh
Tuossa on pulma.
Naisille se "tavismies" alkaa hyvästä keskitasosta. Eli mies joka on parempi kuin 50-80% miehistä.
Ei jokainen mieskään saa parempaan puoliskon tai viidennekseen kuuluvaa naista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lainaukset ei näytä toimivan, mutta vastaus tuolle joka ihmetteli ristiriitaa, etten koe kelpaavani miehille useista parisuhteista huolimatta.
Ei siinä ole ristiriitaa, jos olen kelvannut suhteisiin jossa on kelpuutettu kuka vaan, jottei tarvitse olla yksin. Ja kuten kerroin, minulle on näissä parisihteissa ihan suoraan kertoiltu asioita, joita ei kyllä möläytellä jos kokisi saaneensa arvokkaan kumppanin. Kuten valitella siitä, kuinka nirsoja naiset deittisovelluksessa oli.
Hoikalla on reiät mukavasti tarjolla vs pullukka läskeineen
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miten se on naisen vika, jos hänen mies eli lasten isä kuolee rattijuopon aiheuttaman kolarin vuoksi ja nainen jää yksinhuoltajaksi? Pitäisikö ne lapset antaa sitten adoptioon vai mitä ihmettä? Onko sun äidissäsi joku vialla jos sun isäsi kuolee?
Siinäkin tilanteessa Miehelle huono vaihtoehto,Sillä hänen pitäisi alkaa vainajan korvikkeeksi. Ja Se on vähemmän houkutteleva paikka. Korvata joku ja täyttää se tyhjä paikka naisen elämässä. Hyi..
Vierailija wrote:
v*1tun moderointi.
Mitä olin sanomassa oli, että jokainen nätti/hoikka nainen ketjussa joka väittää ettei hänestä kiinnostuta, kertoo satuja.
Jokainen.
Totuus on että kiinnostuneet miehet eivät ole kelvanneet teille. Joko annoitte pakit, tai torjuitte kehonkielellä niin tehokkaasti että mies tajusi olla tulematta jutuille.
Esim. pitkälle mutta tylsälle naiselle olisi kelvannut vain pitkä, komea ja karismaattinen (jo pituus on miehessä tasoa nostava ominaisuus, naisessa neutraali asia tai makuasia, joten se ei mene niin yksinkertaisesti että pitkälle sopii pitkä, koska pitkiä miehiä haluavat lyhytkin naiset).
Väitätkö vastaan? No vastaa tähä. Onko elämäsi aikana yksikään mies koskaan osoittanut kiinnostusta? Takaan 100% varmuudella että vastaus on kyllä. 99% todennäköisyydellä olet myös harrastanut seksiä ja ollut parisuhteessa.
Hohhoijjakkaa. Aina sama virsi mutta vastataan nyt. Olen 40v neitsyt nainen enkä ole koskaan ollut treffeillä, suudellut tai pitänyt miestä kädestä romanttisesti. Saanen siis kommentoida tätä asiaa?
Minulle ei ole koskaan tehty aloitetta eikä sellaista voi laskea kiinnostukseksi että joku mies on kysynyt kelloa salaa toivoen että menisimme lopulta naimisiin, kamoon nyt. Olen aina ollut sosiaalinen ja jutellut ihan kaikennäköisten, -kokoisten, -muotoisten ja -maalaisten ihmisten kanssa, mutta koskaan tämä sosiaalinen elämäni ei ole johtanut sellaiseen että joku mies olisi halunnut viettää aikaa kanssani.
Nuorempana pyysin miehiä ulos useinkin mutta yksikään ei lähtenyt (tiedän että tähän väitetään "no mitäs pyysit vain top 1% miehiä" - juu en todellakaan ole, ihan tavallisia mukavia miehiä he olivat, mutta enhän voi kuviaan tänne linkittää joten tästä on ihan turha inistä).
Voin siis aivan sataprosenttisesti sanoa että olen perusnätti, koska olen, ja että kukaan ei ole ollut kiinnostunut (koska jonkun salaa jossain jotain ajatelleen ajatuksia ei voi tietää eikä täten voida laskea kiinnostukseksi).
Sulla ei ole mitään annettavaa, ei puoleensavetävyyttä, persoonaa....luupylly?
"Minusta ei koskaan kiinnostuta"
Tarkoittaa tätä:
- et ole koskaan saanut ainuttakaan aloitetta
- kukaan ei ole koskaan katsellut sillä silmällä
- olet vastentehtoisesti neitsyt, ellet ole käynyt maksullisissa
- et ole ollut parisuhteessa
Nyt, nainen, pätevätkö nämä KAIKKI sinuun?
Jos eivät, puhut paskaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Niin ei sitten tiedä, mikä minussa on vialla. Ja juu nuo mieh
Tyytyminen on kyllä perseestä, siinä tyytyjä tekee sekä itsensä että sen toisen osapuolen onnettomaksi.
Lähestymisestä sen verran, että jos ihminen on komea tai kaunis, niin hänen ei yksinkertaisesti tarvitse lähestyä, vaan se on muiden ihmisten homma lähestyä häntä. Se on sitä kauniin ihmisen etuoikeutta. Kaunis ystävättäreni esim sai tinderissä parin päivän aikana yli 1000 tykkäystä, ja hän kirjaimellisesti hukkuu treffikutsuihin miehiltä.
Vierailija wrote:
"Minusta ei koskaan kiinnostuta"
Tarkoittaa tätä:
- et ole koskaan saanut ainuttakaan aloitetta
- kukaan ei ole koskaan katsellut sillä silmällä
- olet vastentehtoisesti neitsyt, ellet ole käynyt maksullisissa
- et ole ollut parisuhteessa
Nyt, nainen, pätevätkö nämä KAIKKI sinuun?
Jos eivät, puhut paskaa.
Okei. Eli haluaisitko parisuhteen, johon sinut kelpuutettu paremman puutteessa, ja tätä tuotaisi sinulle myös ilmi?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
v*1tun moderointi.
Jokainen.
Väitätkö vastaan? No vastaa tähä. Onko elämäsi aikana yksikään mies koskaan osoittanut kiinnostusta? Takaan 100% varmuudella että vastaus on kyllä. 99% todennäköisyydellä olet myös harrastanut seksiä ja o
Saat kommentoida, koska itse asiassa täytät kriteerit.
Ikävä kyllä tavalliinen mukava mies tarkoittaa poikkeuksetta paremman pään miestä joka ei nyt ole miesmallimiljonääri.
Meillä on työporukka joka käy usein jatkoilla rafloissa. Yksi meistä on selkeästi keskivertoa komeampi, mutta ei varmasti kelpaisi kalsarimalliksi. On myös sosiaalisesti taitava ja itsevarma, ja myös mukava. 100% kaiken näköisten ja kokoisten naisten aloitteista on tullut tälle miehelle. Ketään muuta ei ole lähestytty koskaan. Ja kyseinen mies on toki naimisissa ja heillä on kolme lasta.
Ja minä voin sanoa käsi sydämellä että olen nätti nainen josta ei koskaan kiinnostuta. Me ei olla niin harvinaisia ufoja kuin mitä kaikki tuntuvat luulevan :).