Olen hoikka nainen, silti en kelpaa miehille
Miehethän aina hokevat, että naisessa on tärkeintä hoikkuus. Olen itse 175/50, mutta eipä silti ole kiinnostuneita miehiä ympärillä. Ilmeisesti miehille ei kelpaa mikään?
Kommentit (335)
Onko sulla naama kuin Nasaretin vaakuna?
Olet aivan liian laiha. Sitä paitsi tuota mantraa hokevat lihavat naiset. Heidän ei tarvitsisi muuta kuin laihduttaa normaalipainoisiksi.
Onhan sulla pitkät hiukset? Siis yli olkapäiden?
Eihän sulla oo aknea tai kamalast ryppyjä?
Jos sulla on silmälasit, vaihda piilareihin.
Olet liian laiha. Painoa pitäisi olla tuon mittaisella noin 60kg.
No onko sulla yhtään tissejä tai peppua
Vierailija wrote:
Onko sulla naama kuin Nasaretin vaakuna?
Petolinnun p*rse.
Olen ulkosielta olemukseltani urheilullinen ja korkeasti kouluttautunut mies, miksi en kelpaa naisille? - Onko se vain se, että olen myös lyhyt? - Tuskinse vain siitä johtuu. -
Onko se sitä, että olen myös kaljuuntunut? - Tuskin se siitäkään on kiinni. Tuskin edes molemmista
Mutta olisi se silti mukava joskus vielä kohdata ja löytää oma (mahd.) rakas ja erityinen, jonka kanssa edetä ja elää yhdessä, parisuhteessa.
Joskus vain tuntuu turhauttavalta kun ei ymmärrä, miksi juuri oma kohtaloni on elää ja olla sinkkuna. - Vai onko syy se, että oikeastaan minusta sinkkuankin voi elää ja nauttia elämästään,
Kuten joku täällä joskus kirjoitti, niin parisuhde on onneksi enempi mahdollisuus kuin velvollisuus
Vierailija wrote:
Itsellä ei ollut kumpiakaan. Silti olin missikisoissa 70-luvulla eikä silloin ollut mitään tuommoista buumia eikä myöskään tekoripsejä.
No jos koet, että sinun pitää kelvata monelle miehelle, niin yksikään mies ei ole valmis seurustelemaan vakavasti kanssasi.
En minä ainakaan ole tuollaista hokenut.
M40
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itsellä ei ollut kumpiakaan. Silti olin missikisoissa 70-luvulla eikä silloin ollut mitään tuommoista buumia eikä myöskään tekoripsejä.
No, minkä vuoden missikisoissa olit niin tarkistan
Vierailija wrote:
Minä olen 175 cm ja 60-62 kg eikä kelpaa miehille sekään.
Vierailija wrote:
No jos koet, että sinun pitää kelvata monelle miehelle, niin yksikään mies ei ole valmis seurustelemaan vakavasti kanssasi.
Miksi edes pitäisi "kelvata" jollekin ukolle?
Tuolla painolla taitaa olla syömishäiriö, eikö missään ole kiinnitetty huomiota, läheiset tai työterveys?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No, minkä vuoden missikisoissa olit niin tarkistan
Maj-Len Eriksson voitti 1972.
Mä oon 170cm, 88kg ja vientiä olisi vaikka kuinka paljon.
Ei vain kiinnosta, kun olen naimisissakin ollut jo melkein 20 vuotta.
Silti vieläkin saa hätistellä ukkoja pois kintereiltä.
Hymyile ja ole iloinen, ehkä se johtuu siitä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä olen 175 cm ja 60-62 kg eikä kelpaa miehille sekään.
Eivät pituus ja paino ole ainoita kriteereitä, jotka herättävät miehen kiinnostuksen. Onko sinun kanssa helppo jutella ja löytyy yhteisiä keskustelun aiheita? Jos toinen on eriittäin ujo ja hiljainen, voi olla rasittavaa mikäli toinen joutuu tekemään jatkuvia avauksia keskustelun ylläpitämiseksi verrattuna siihen kun kaksi vilkasta ihmistä juttelee keskenään. Tuo on vain yksi esimerkki miksi henkilökemiat eivät välttämättä kohtaa.
Vierailija wrote:
Mä oon 170cm, 88kg ja vientiä olisi vaikka kuinka paljon.
Ei vain kiinnosta, kun olen naimisissakin ollut jo melkein 20 vuotta.
Silti vieläkin saa hätistellä ukkoja pois kintereiltä.
Hymyile ja ole iloinen, ehkä se johtuu siitä.
Jos on rumat hampaat niin ei kannata hymyillä. Ylipainokin on epämiellyttävää.
mene muualle jankkaamaan