Olen hoikka nainen, silti en kelpaa miehille
Miehethän aina hokevat, että naisessa on tärkeintä hoikkuus. Olen itse 175/50, mutta eipä silti ole kiinnostuneita miehiä ympärillä. Ilmeisesti miehille ei kelpaa mikään?
Kommentit (335)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä olen 175 cm, 60 kg, lantion ja vyötärön erotus n. 30 cm, rinnat 65D, hiukset vyötärömittaiset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, meikkiä en tarvitse, kun näytän hyvältä ilmankin, käytän paljon mekkoja ja hameita.
Miehiä tarjolla 0. Tinderit ja kaikki kokeiltu eikä kukaan ole oikeasti kiinnostunut. Tosielämässä yksikään ei mies lähesty, ei edes baarissa.
Hmm, aika mielenkiintoinen tapaus. Veikkaisin että sinulla on nyt joku ongelmakohta ulkonäössäsi, jota et jostain syystä itse tiedosta ollenkaan. Veikkaan että jos näyttäisimme kuvaasi miehillle, niin nämä miehet kyllä yhdessä sekuntissa kykenisivät osoittamaan mikä sinussa mättää.
Meitä on enemmänkin, olen itsekin hoikka mutta muodokas, naisellinen, tyyliltäni klassinen, pitkähiuksinen, vähän ja siististi meikkaava, huoliteltu, mekkoja käyttävä... Millään näistä ei ole ollut mitään väliä, minulla ei ole koskaan ollut poikaystävä koska kukaan ei ole ollut kiinnostunut ja omat aloitteeni on torjuttu. Tunnen myös muita oikeasti nättejä naisia joista ei vain kiinnostuta. Ja ulkonäössä ei todellakaan ole mitään vikaa (plus ihan kaikennäköiset ihmisethän löytää jatkuvasti pareja, eli ei se ylipäätään ole mikään lopullisesti ratkaiseva tekijä).
Monelle miehelle hoikkuus ja siihen usein liittyvä muodottomuus on turn-off. Mä löysin lopulta sen yhden jolle kelpaan omana itsenäni. Ei tarvitse tehdä vaikutusta kaikkiin miehiin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä olen 175 cm, 60 kg, lantion ja vyötärön erotus n. 30 cm, rinnat 65D, hiukset vyötärömittaiset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, meikkiä en tarvitse, kun näytän hyvältä ilmankin, käytän paljon mekkoja ja hameita.
Miehiä tarjolla 0. Tinderit ja kaikki kokeiltu eikä kukaan ole oikeasti kiinnostunut. Tosielämässä yksikään ei mies lähesty, ei edes baarissa.
Hmm, aika mielenkiintoinen tapaus. Veikkaisin että sinulla on nyt joku ongelmakohta ulkonäössäsi, jota et jostain syystä itse tiedosta ollenkaan. Veikkaan että jos näyttäisimme kuvaasi miehillle, niin nämä miehet kyllä yhdessä sekuntissa kykenisivät osoittamaan mikä sinussa mättää.
Meitä on enemmänkin, olen itsekin hoikka mutta muodokas, naisellinen, tyyliltäni klassinen, pitkähiuksinen, vähän ja siististi meikkaava, huoliteltu
Olen itse samanlainen, tosin luulen, että syynä on varautuneisuus ja arkuus ihmisten parissa, takana useampi kiusaamiskokemus, myös parisuhteessa, haluan suojella itseäni.
Vierailija wrote:
Monelle miehelle hoikkuus ja siihen usein liittyvä muodottomuus on turn-off. Mä löysin lopulta sen yhden jolle kelpaan omana itsenäni. Ei tarvitse tehdä vaikutusta kaikkiin miehiin.
Lisään vielä vinkkinä, että kannattaa mennä tinderiin ja laittaa rehelliset kuvat. Siellä sitten tietää, että kun kerran tuo matchasi ja juttelee, niin tää mun ulkonäkö kelpaa. Ei tuhdeista naisista pitävät aloita keskustelua hoikan kanssa. Livenä jos menee juttelemaan miehelle, ei tiedä yhtään mikä hänen miesmaku on.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lisään vielä vinkkinä, että kannattaa mennä tinderiin ja laittaa rehelliset kuvat. Siellä sitten tietää, että kun kerran tuo matchasi ja juttelee, niin tää mun ulkonäkö kelpaa. Ei tuhdeista naisista pitävät aloita keskustelua hoikan kanssa. Livenä jos menee juttelemaan miehelle, ei tiedä yhtään mikä hänen miesmaku on.
Naismaku siis :D Ja ei toisaalta tiedä sitäkään tykkääkö miehistä :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote
Olen itse samanlainen, tosin luulen, että syynä on varautuneisuus ja arkuus ihmisten parissa, takana useampi kiusaamiskokemus, myös parisuhteessa, haluan suojella itseäni.
Sama täällä, mulla syynä varmasti se että olen autismin kirjolla ja vielä aseksuaali (grey ace), joten en osaa enkä halua flirttailla ja pelata ylipäätään koko deittailupeliä tavisihmisten säännöillä. Eipä tässä mitään kosijoita kolkuttele ovella 😅.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote
Sama täällä, mulla syynä varmasti se että olen autismin kirjolla ja vielä aseksuaali (grey ace), joten en osaa enkä halua flirttailla ja pelata ylipäätään koko deittailupeliä tavisihmisten säännöillä. Eipä tässä mitään kosijoita kolkuttele ovella 😅.
Itselläni on asperger-piirteitä paljon, olen tehnyt testin. Lisäksi en ole enää hoikka, joten lopputulos on arvattava.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No joo, mutta ei Tinderissä mikään kyllä takaa mitään. Mulla oli rehelliset meikittömät ja muokkaamattomat kuvat ja silti sain matcheja miesten kanssa jotka myöhemmin haukkuivat ulkonäköäni. Toki se on heidän ongelmansa eikä minun mutta lopetin kyllä koko Tinderin käyttämisen noiden kokemusten takia.
Mistä ihmeestä olen saanut käsityksen, että miehet kaipaisivat laihoja naisia. Kyllä pään sisältö on tärkeä ja heti toisena tuleekin sitten naaman ulkonäkö ja vartalon kaarteet.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olet liian laiha. Painoa pitäisi olla tuon mittaisella noin 60kg.
Minä olen 175 cm ja 60-62 kg eikä kelpaa miehille sekään.
Eivät pituus ja paino ole ainoita kriteereitä, jotka herättävät miehen kiinnostuksen. Onko sinun kanssa helppo jutella ja löytyy yhteisiä keskustelun aiheita? Jos toinen on eriittäin ujo ja hiljainen, voi olla rasittavaa mikäli toinen joutuu tekemään jatkuvia avauksia keskustelun ylläpitämiseksi verrattuna siihen kun kaksi vilkasta ihmistä juttelee keskenään. Tuo on vain yksi esimerkki miksi henkilökemiat eivät välttämättä kohtaa.
Ei miestä naisen ujous ja hiljaisuus haittaa, tämä on naisten harhaluulo. Pikemminkin päinvastoin.
Olen 173/50, hyvä kroppa ja ihan nätti mutta en tiedä kelpaisiko "miehille" kun en heille itseäni tarjoa. Olen saman miehen kanssa ollut 15 vuotta, ilmeisesti siis yhdelle kelvannut.
Muuten ei miehet ole koskaan perässä juosseet ja metsästää yrittäneet. En usko että toista hyvää löytäisin enää. Tai sitten pitäisi opetella tuota tarjoamista..
N38
30 vuoden suhde päättyi miehen tahdosta.
En etsinyt uutta miestä, mutta sellainen tulla tupsahti eteeni.
Hyvin kelpaan tällaisenaan, nyt 86 kiloa (pituus 168 cm), tavatessa painoin enemmän eli 98 kiloa. Olen 50 v ja rillipää. No, miehenikään ei ole kukkakeppi ja on myös rillipää.
Ai, että minun korvaani kuulostaa pahalta nuo, että ei kelpaa kellekkään jne. Arvostakaa itseänne juuri sellaisena kun olette.
No, olen itse ollut elämäni aikana lievästi ylipainon puolella, hoikka, alipainoinen ja normaalipainoinen.
Ei sillä oikeastaan mitään merkitystä ole ollut, yhtä rauhassa olen saanut olla aina. Olen se, joka silloin nuorena baareissa käydessä oli ainoa, jota ei tullu hakemaan tanssimaan tai muutenkaan haluttu tutustua. Aikuisena päätynyt vain parisuhteisiin, joissa minulle valiteltu naisten nirsoutta parisuhdemarkkinoilla, suomeksi sanoen minut kelpuutettu kun ei muutakaan ollut.
Se tosin mikä hämmentää, on että olen kuitenkin kuullut olevani kuulema kaunis. Joskus kotibileissä olin vessassa, ja kuulin seinän läpi kun joku ennestään tuntematon mies kehui ulkonäköäni toiselle. Ja joskus joku puolituttu nainen kertonut miespuolisen kaverinsa kehuneen minua todella kauniiksi.
Niin ei sitten tiedä, mikä minussa on vialla. Ja juu nuo miehet joiden kanssa olen parisuhteissa ollut, ovat olleet täysin tavallisia miehiä.
Vierailija wrote:
Muodottomuus??
Jos "muodokkuus" tarkoittaa ylipainosuutta,luotaan työntäviä rasvamakkaroita ja possun näköistä ihrakasaa niin sitten ymmärrän sinua ja fetissiäsi .
Hoikassa ja normaalipainoisessa naisessa on juuri ne muodot jotka naisessa kuuluukin luontaisesti olla. Kauneutta jota ei voi mikään korvata.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Meitä on enemmänkin, olen itsekin hoikka mutta muodokas, naisellinen, tyyliltäni klassinen, pitkähiuksinen, vähän ja siististi meikkaava, huoliteltu
"Tunnen myös muita oikeasti nättejä naisia joista ei vain kiinnostuta"
Mielenkiintoista. Voin käsi sydämellä ja täysin rehellisesti sanoa että en muista kertaakaan elämässäni kohdanneeni nättiä naista, joka ei olisi vastaanottanut kiinnostusta miesten suunnalta. En koskaan.
Oli miten oli,mutta tärkeintä ja kauneinta naisessa on,ettei hän ole yksinhuoltaja.
Silloin hänessä on jo todistetusti jokin pahasti vialla.
Vierailija wrote:
No, olen itse ollut elämäni aikana lievästi ylipainon puolella, hoikka, alipainoinen ja normaalipainoinen.
Ei sillä oikeastaan mitään merkitystä ole ollut, yhtä rauhassa olen saanut olla aina. Olen se, joka silloin nuorena baareissa käydessä oli ainoa, jota ei tullu hakemaan tanssimaan tai muutenkaan haluttu tutustua. Aikuisena päätynyt vain parisuhteisiin, joissa minulle valiteltu naisten nirsoutta parisuhdemarkkinoilla, suomeksi sanoen minut kelpuutettu kun ei muutakaan ollut.
Se tosin mikä hämmentää, on että olen kuitenkin kuullut olevani kuulema kaunis. Joskus kotibileissä olin vessassa, ja kuulin seinän läpi kun joku ennestään tuntematon mies kehui ulkonäköäni toiselle. Ja joskus joku puolituttu nainen kertonut miespuolisen kaverinsa kehuneen minua todella kauniiksi.
Niin ei sitten tiedä, mikä minussa on vialla. Ja juu nuo miehet joiden kanssa olen parisuhteissa ollut, ovat olleet täysin tavallisia miehiä.
Jos tosiaan olit baari-iltoina tyttöporukkanne ainoa jäsen jota kohtaan miehet eivät koskaan osoittaneet mitään kiinnostusta, niin voin 99.99% todennäköisyydellä taata sinulle että ongelma oli puhtaasti ulkonäkösi. Ei tämä mikään valtava mysteeri ole, ihan päivänselvä asia.
T. Mies joka on viettänyt tuhansia tunteja baari/yökerho/klubi skenesssä.
Vierailija wrote:
Pieni ja siro nainen on suosituin, en usko, että te kaikki 175-180 cm pitkät naiset näytätte malleilta. Olen huomannut, että ne hennoimmat, lyhyet naiset ovat halutuimpia, jopa ihan hitaille tansseille kysyttäessä. Mua haki vain harva, päätä lyhyempiä hakivat. Muuten olen tykännyt olla pitkähkö, yllän hyllyille, en ole ihan hento, joten voimaa löytyy jne.
Aloitteiden määrä ja suosio eivät ole sama asia.
Lyhyttä ja hentoa naista on helpompi lähestyä kuin pitkää ja näyttävää. Miehet tietävät naisten pituusfetissistä, joten oletus on että pitkä nainan antaa heti pakit miehelle joka ei ole pitkä. Pituus myös antaa tiettyä uskottavuutta, mutta se tekee pakeista astetta pelottavammat. Ja kyllä, pakit ovat miehille yhtä ikävä kokemus kuin teille naisillekin.
Sama ilmiö on ns. puumien kanssa. Vanhempaa ja rempseää naista on paljon helpompi lähestyä kuin nuorta naista joka on sen näköinen että forget it, no chance.
Oma suosikkinaistyyppini on pitkä ja voimakas, "amatsoni".
Mutta olen kantapään kautta oppinut että pitkä ja vahva nainen haluaa vielä pidemmän ja vahvemman miehen
- tunteakseen itsensä pieneksi ja siroksi
- jotta oltaisiin "samanlaisia"
- jotta mies ei menisi rikki seksissä
- koska uroksen kuuluu olla naarasta suurempi
- joku muu syy
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Niin ei sitten tiedä, mikä minussa on vialla. Ja juu nuo miehet joiden kanssa olen parisuhteissa ollut, ovat
En ole miehenä täysin eri mieltä. Myös katsekontaktin välttely, kiukkuisen oloinen ilme tai muuten vain sellainen kehonkieli että pysykää kaukana, torppaa aloitteet tehokkaasti.
Pieni ja siro nainen on suosituin, en usko, että te kaikki 175-180 cm pitkät naiset näytätte malleilta. Olen huomannut, että ne hennoimmat, lyhyet naiset ovat halutuimpia, jopa ihan hitaille tansseille kysyttäessä. Mua haki vain harva, päätä lyhyempiä hakivat. Muuten olen tykännyt olla pitkähkö, yllän hyllyille, en ole ihan hento, joten voimaa löytyy jne.