Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hoikka nainen, silti en kelpaa miehille

Vierailija
20.10.2023 |

Miehethän aina hokevat, että naisessa on tärkeintä hoikkuus. Olen itse 175/50, mutta eipä silti ole kiinnostuneita miehiä ympärillä. Ilmeisesti miehille ei kelpaa mikään?

Kommentit (335)

Vierailija
321/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii. Jos siis ne menestyneimmät ja tunnetuimmat kuin ovat normaalipainoisia, niin eikö silloin niiden "kurvikkaampienkin" luulisi olevan?

Vierailija
322/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

"Victoria Secret perinteiset mallit ovat aivan luurankoja mutta monen miehen mielestä juuri siksi  ihania."

Ne suuren yleisön nimeltä tuntemat ja parasvartaloiset ovat kuitenkin lähes poikkeuksetta olleet aina normaalipainoisia. Harva näyttää alipainoisena vähissä vaatteissa hyvältä.

Victoria's Secret-mallien työnä on myydä vaatteita naisille.

Se on ihan tutkittua että naistenvaatteet myyvät parhaiten kun niitä esitellään superhoikkien naisten päällä.

On myös tutkittua että miesten naisihanne on kurvikkaampi kuin naisten naisihanne.

Eli vähän kuin käänteisesti miesten ilmiönä miehet ihailee niitä lihaskimppu-kaappimiehiä ja uskovat suurimman osan naisistakin ihannoivan.

Pitkälti näin.

Todellisuudessa useimpien naisten ihanne on mies joka on hankkinut lihaksensa puutarhanhoidolla tai purjehtimalla, eli salilla treenaava mies joka on kuitenkin kaukana steroidimöykystä. kts. ammattifutarit ja uimarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettemme ole kohdanneet missään. 

M38

Vierailija
324/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lapsellista ja säälittävää tuo ulina, että tavalliset miehet ei saa parisuhdetta. No kyllä todellakin saa. Jos ei yhtään kenenkään kanssa saa parisuhdetta, niin silloin on jotakin vialla eikä ole mikään tavallinen mies.

Itse olen 44v nainen ja saanut ainoan lapseni avoliitossa tavallisen miehen kanssa. Hänestä erosin ja tapasin myöhemmin tavallisen miehen jonka kanssa avioiduin. Mies 168cm ja mä 169cm, että turha ulista siitä pituudestakaan. Nyt olen eronnut tuostakin miehestä ja ihan tavallinen suomalainen mies mulla on etsinnässä. En toki vielä etsimällä etsi parisuhdetta vaan nyt riittää seksisuhde varatun miehen kanssa.

Ja sen varatun seksisuhdemiehen pitääkin sitten olla komeampi.

Kyllä myönnän miehen olevan komea ja hyväkroppainen. Mit

Älä laita sanoja mun näppikselle. En ole joutunut tyytymään yhtään keneenkään vaan olen ollut parisuhteessa sellaisten miesten kanssa joiden kanssa olen oikeasti halunnut. Miesten jotka miellyttää mua niin ulkoisesti kuin luonteeltaan. Ei ole ollut kenenkään pituudesta tai ulkonäöstä johtuvaa parisuhteiden päättymiset. Todella typerää ja lapsellista kuvitella tuollaista.

Teillä joillakin ei ole näköjään mitään todellisuudentajua eikä mitään käsitystä aikuisten ihmisten elämästä.

Vierailija
325/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lapsellista ja säälittävää tuo ulina, että tavalliset miehet ei saa parisuhdetta. No kyllä todellakin saa. Jos ei yhtään kenenkään kanssa saa parisuhdetta, niin silloin on jotakin vialla eikä ole mikään tavallinen mies.

Itse olen 44v nainen ja saanut ainoan lapseni avoliitossa tavallisen miehen kanssa. Hänestä erosin ja tapasin myöhemmin tavallisen miehen jonka kanssa avioiduin. Mies 168cm ja mä 169cm, että turha ulista siitä pituudestakaan. Nyt olen eronnut tuostakin miehestä ja ihan tavallinen suomalainen mies mulla on etsinnässä. En toki vielä etsimällä etsi parisuhdetta vaan nyt riittää seksisuhde varatun miehen kanssa.

"En toki vielä etsimällä etsi parisuhdetta vaan nyt riittää seksisuhde varatun miehen kanssa"

Very classy 👍

En ole miestä pakottanut mihinkään eikä tämä asia teidän elämään vaikuta.

Vierailija
326/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihme h u o ria palsta täynnä. Maataan varattujen miesten kanssa ja jaetaan tavaraa joka kadunkulmalla. Luuletteko että tuolla tyylillä löytyy elämänkumppani? 

Oletpa katkeran kuuloinen ihminen. Se, että mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ei tee musta h u o r a a. Ne kun on maksullisia naisia ja mä en ole sellainen. En todellakaan myöskään jakaa kaikille. 

Vierailija
327/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihme h u o ria palsta täynnä. Maataan varattujen miesten kanssa ja jaetaan tavaraa joka kadunkulmalla. Luuletteko että tuolla tyylillä löytyy elämänkumppani? 

Oletpa katkeran kuuloinen ihminen. Se, että mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ei tee musta h u o r a a. Ne kun on maksullisia naisia ja mä en ole sellainen. En todellakaan myöskään jakaa kaikille. 

Olet paljon pahempi, osallistut aviopetokseen.

Maksullinen seksi on rehellistä vaihtokauppaa.

Vierailija
328/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...entä ryhti, hiukset, tyyli?

Vierailija
329/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa nainen valittaa ettei kelpaa. Vika ei ole koskaan miehessä vaan naisessa ettei kelpuuta miestä.

Vierailija
330/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

"Victoria Secret perinteiset mallit ovat aivan luurankoja mutta monen miehen mielestä juuri siksi  ihania."

Ne suuren yleisön nimeltä tuntemat ja parasvartaloiset ovat kuitenkin lähes poikkeuksetta olleet aina normaalipainoisia. Harva näyttää alipainoisena vähissä vaatteissa hyvältä.

Se on ihan tutkittua että naistenvaatteet myyvät parhaiten kun niitä esitellään superhoikkien naisten päällä.

On myös tutkittua että miesten naisihanne on kurvikkaampi kuin naisten naisihanne.

Eli vähän kuin käänteisesti miesten ilmiönä miehet ihailee niitä lihaskimppu-kaappimiehiä ja uskovat suurimman osan naisistakin ihannoivan.

Naiset todellakin ihailevat isoja ja lihaksikkaita miehiä. Toki naiset korostavat aina, etteivät halua mitään bodaria, mutta tämä on erittäin koominen esimerkki; bodareita sanan varsinaisessa merkityksessä on ehkä promille miehistä.

Vierailija
331/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 pitkälle naiselle miehen ihanne pituus on n.188cm. Ei nyt kuitenkaan ole kovin tärkeää.

Vierailija
332/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eli vähän kuin käänteisesti miesten ilmiönä miehet ihailee niitä lihaskimppu-kaappimiehiä ja uskovat suurim

Naiset mitä sä ihailet, ihailee lihaskimppuja. Mä olen nainen ja oon aina ollut ihastunut laihoihin miehiin paitsi kerran lievästi ylipainoiseen. En yhteenkään lihaskimppuun. 

Vierailija
333/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika pinnalliselta. Kannattaa rajata omaa miesmakuaan ja etsiä muutakin kuin ulkokuorta.

Vierailija
334/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eli vähän kuin käänteisesti miesten ilmiönä miehet ihailee niitä lihaskimppu-kaappimiehiä ja uskovat suurim

Juuri toisessa ketjussa oli gallup jossa kuvat kahdeksasta tavismiehestä. Lähes puolet naisista valitsivat isoimman ja lihaksikkaimman miehen, joka oli treenannut salilla saadakseen mahdollisimman paljon lihasmassaa.

"Lihaskimppu" tarkoittaa miestä joka vetää steroideja ja treenaa täyspäiväisesti.

Vierailija
335/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

175 pitkälle naiselle miehen ihanne pituus on n.188cm. Ei nyt kuitenkaan ole kovin tärkeää.

Ja tutkitusti 165cm pitkälle naiselle miehen ihannepituus on keskimäärin 186cm.

Pitkiä miehiä ei riitä kaikille.