Olen hoikka nainen, silti en kelpaa miehille
Miehethän aina hokevat, että naisessa on tärkeintä hoikkuus. Olen itse 175/50, mutta eipä silti ole kiinnostuneita miehiä ympärillä. Ilmeisesti miehille ei kelpaa mikään?
Kommentit (335)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oli miten oli,mutta tärkeintä ja kauneinta naisessa on,ettei hän ole yksinhuoltaja.
Silloin hänessä on jo todistetusti jokin pahasti vialla.
Entä jos yksinhuoltaja onkin leski? Tai ihan fiksu mukava normaali nainen mutta silti tullut miehensä jättämäksi?
Mikä on se todistettava vika? Ja "kalikka ei nyt kolahtanut" minuun, olen lapseton mutta järkytyin tuosta asenteesta.
Hylätty koska huonoksi havaittu.
Kuka oikeasti haluaa jonkun toisen elämän jämän?
Elättää ja kasvattaa toisten jälkeläisiä?
Ehkä joku cuck mies,tai joku säälijä tyyppi,mutta ei normaali täysijärkinen heteromies.
Eli jos sinä kuolet, ja sun puoliso ja lapset jää yksin, niin he on ”huonoksi havaittu” ja ”elämän jämä”. Kauniistipa ajattelet omasta perheestäsi.
Tässäkin ketjussa kun niitä eroäitejä taas niin innolla haukutaan, niin ei ehkä pidä ihmetellä miksei lapsia haluta/uskalleta tehdä. Puolet avioliitoista kuitenkin päättyy eroon.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oli miten oli,mutta tärkeintä ja kauneinta naisessa on,ettei hän ole yksinhuoltaja.
Entä jos yksinhuoltaja onkin leski? Tai ihan fiksu mukava normaali nainen mutta silti tullut miehensä jättämäksi?
Mikä on se todistettava vika? Ja "kalikka ei nyt kolahtanut" minuun, olen lapseton mutta järkytyin tuosta asenteesta.
Ehkä joku cuck mies,tai joku säälijä tyyppi,mutta ei normaali täysijärkinen heteromies.
Eikös siinä tapauksessa jokainen eronnut ole huonoksi havaittu, oli niitä lapsia tai ei 🤔
V*tun moderointi on kyllä täysin vammaista täällä.
Lainaat viestiä joka on julkaistu (=ok moderaattoreille) ja kirjoitat mitä tahansa niin moderointi torppaa vastauksen.
"Tuo mies EI ollut suosittu nallekarhu, mutta hyvin löytyi heti selitys taas palstalta 😅. Ja tietenkin kelpaisi, eräs toinen ihastukseni oli laiha ja omat tuloni ainakin 2x hänen. Ihme oletuksia taas. Ei tuollaisella ole mitään väliä jos ihastuu juuri siihen ihmiseen."
Olen itse lyhyehkö, hoikka, ihan ok ammatissa, sosiaalinen, minulla on harrastuksia, jne.
Olen tuntemieni naisten mukaan ystävällinen, luotettava ja lempeä - joskin myös assertiivinen minulle tärkeissä asioissa. Heikkouksina en ole miehekkään näköinen, enkä kovin perinteisellä tavalla miehekäskään.
Ei minulla olisi minkäänlaisia mahdollisuuksia tässä kuvattuun naiseen (hoikka, perusnätti, lapseton, fiksu, sosiaalinen, jne). Ei ole koskaan ollut.
Siksi tätä tarinaa on vaikea uskoa.
-ohis
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jokaisella saa olla omat kriteerit, mutta ihmettelen miksi tätä samaa mantraa
Ei faktojen kertominen ole haukkumista.
Elämän realiteetteja tuo on kaikki ja mustasta ei tule valkoista,ei edes harmaata, vaikka totuuden yrittäisikin peittää tai häivyttää.
Tottakai kaikilla on omat kriteerinsä ja saa ollakin ,mutta yleisesti ottaen suuremmassa mittakaavassa tarkasteltuna nuo yh äidit asettuvat pääsääntöisesti kaikkien kriteerien alapuolelle. Eikä siinä ole mitään pahaa,sillä he ovat itse osansa ja paikkansa valinneet.
En näe pahana asiana sitäkään jos joku mies joka ei muuten kelpaa parisuhde markkinoilla,eikä näin ollen saa mahdollisuutta perustaa ja tuottaa omaa perhettä,tyytyy valmiiksi tehtyyn perheeseen paremman puutteessa.
Se on hänen valintansa,ei ehkä se mieluisin,mutta ainoa keino saada perhe ympärilleen ja myös ainoa mahdollisuus päästä lisääntymään itsekin.
Minusta,henkilökohtaisesti tuo on vain hyvä asia ja näin tapahtuessa nuo kaksi reppanaa löytävät,jos nyt ei onnea, mutta tyhjyyden poistavan parisuhteen nyt kuitenkin.
Vierailija wrote:
Naisilla jotka arvioivat omaa ulkonäköään, yksi vinkki miehen näkökulmasta. Ja takaan, että tämä edustaa miesten näkemyksiä varsin laajalti.
Mene peilin eteen, ota normaali asentosi äläkä vedä vatsaa sisään tai jännitä perslihaksia. Ota kuvat keskikropastasi (vyötärö, vatsa, peppu, reidet) alasti tai ihonmyötäisissä vaatteissa suoraan sivulta ja takaa.
Miltä näyttää?
En itse näitä kriteereitäsi täyttäisi, mutta enpä ole lähestynytkään muita kuin itseni kaltaisia miehiä. Näiltä sitten kuunnellut sitä valittelua, kun naiset ei lähesty.
Vierailija wrote:
Lainaukset ei toimi. Mutta siitä ystävättärestäni joka sai parissa päivässä yli 1000 tykkäystä Tinderissä:
Minä sain parissa päivässä 60 tykkäystä, siinä missä hän sai yli 1000 tykkäystä. Miehet aloittavat kilpaa keskusteluja hänelle, minulle ei juuri kukaan lähetä edes avausviestiä. Häntä pyydetään jatkuvasti treffeille Tinderissä, minua ei ole tähän mennessä vielä kukaan pyytänyt.
Eli kyllä tässä on käynyt aika selvästi ilmi "nokkimisjärjestys" :D toki ei tämä mikään yllätys ollut, totuus on se että hän näyttää hyvältä, minä en.
Tavallinen mies saisi 6 tykkäystä. Parissa kuukaudessa.
Yh/vuoroviikko vanhemman ykkösmesta. Tosi perheystävällinen deittisaitti. Niin ja maksuton.
Vierailija wrote:
Naisilla jotka arvioivat omaa ulkonäköään, yksi vinkki miehen näkökulmasta. Ja takaan, että tämä edustaa miesten näkemyksiä varsin laajalti.
Mene peilin eteen, ota normaali asentosi äläkä vedä vatsaa sisään tai jännitä perslihaksia. Ota kuvat keskikropastasi (vyötärö, vatsa, peppu, reidet) alasti tai ihonmyötäisissä vaatteissa suoraan sivulta ja takaa.
Miltä näyttää?
Näyttää, että olet pinnallinen ihminen jolle pitkä parisuhde olisi mahdottomuus ihan vain sillä perusteella,että ihminen, niin mies kuin nainenkin, muuttuu ulkoisesti vuosien varrella.
Näyttää että olet pinnallinen ihminen,sitähän sä kysyit?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miltä näyttää?
Näyttää, että olet pinnallinen ihminen jolle pitkä parisuhde olisi mahdottomuus ihan vain sillä perusteella,että ihminen, niin mies kuin nainenkin, muuttuu ulkoisesti vuosien varrella.
Te naisetko ette ole pinnallisia?
Ei se pinnallisuus sillä katoa että hyväksyy keskivartalon paksuuntumisen mutta ei esimerkiksi lyhyttä miestä.
Vierailija wrote:
Yh/vuoroviikko vanhemman ykkösmesta. Tosi perheystävällinen deittisaitti. Niin ja maksuton.
Outo sivusto. Yleensä yyhhoot on maksullisia..
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jokaisella saa olla omat kriteer
Lainaukset ei taas toimi, mutta kirjoitan silti.
Mainitsinkin, että kriteerit saa jokaisella olla. Mutta mistä kumpuaa taas tuo tarve haukkua ja nimitellä näitä ihmisiä, on taas mysteeri.
Ja perheen perustanut ei kyllä ole reppana ole. On uskaltanut tähän lähteä siitä huolimatta, että on 50-50 onnistuuko ydinperheily, ja onnistuuko vielä oikeasti onnellisesti, eikä tyyliä yhdessä lasten takia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miltä näyttää?
Ei se pinnallisuus sillä katoa että hyväksyy keskivartalon paksuu
Lyhyt mies nyt vaan ei näytä mieheltä. Sori siitä.
Herra Goblin nyt vaan keskittyy siihen frisbee golfin heittoon ja jatkaa matkaansa. Hopi hopi hobitti.
Minä olin aikoinaan myös 175/50 ja olisin kelvannut monellekin miehelle, arabimaassa. Olen tosin mies itsekin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miltä näyttää?
Ei se pinnallisuus sillä katoa että hyväksyy keskivartalon paksuu
Totta. Varsinkin kun ruumiin ympärysmitta on muutettavissa oleva asia, toisin kuin pituus kummallakaan sukupuolella.
Mä olen 173 cm nainen ja koskaan en ole ajatellut, ettei lyhyeen mieheen voisi ihastua. En ole kuitenkaan koskaan yhdellekään alle 175 cm miehelle kelvannut. Ihan turhaa lyhyiden miesten valittaa kun eivät itse edes näe pitkiä naisia.
Vierailija wrote:
Mikä on 150-senttisen naisen perustelu haluta kaksimetrinen mies?
Komeus? Miehekkyys? Miksi 150cm nainen ei saisi haluta komeaa miestä? Miksi hänen pitäisi tyytyä huonompaan kuin muidenkaan??????
Mikä on lyhyen miehen perustelu haluta kaunis nainen ylipäätään?
Mene nyt kotiis kasvamaan siitä.
Miltä näyttää?