Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hoikka nainen, silti en kelpaa miehille

Vierailija
20.10.2023 |

Miehethän aina hokevat, että naisessa on tärkeintä hoikkuus. Olen itse 175/50, mutta eipä silti ole kiinnostuneita miehiä ympärillä. Ilmeisesti miehille ei kelpaa mikään?

Kommentit (335)

121/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä usein kiinnostun naisista, joilla on kauniit kädet ja (mielellään luonnolliset) kynnet.

Vierailija
122/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kokonaisuus ratkaisee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 kg ja 175 on huutava varoitusmerkki. Anorexia Nervosa on mielen sairaus. 

Vierailija
124/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

50 kg ja 175 on huutava varoitusmerkki. Anorexia Nervosa on mielen sairaus. 

Minä olin parikymppisenä noissa mitoissa ihan luonnostaan. Raskauduin myös helposti ja nopeasti, joten en ollut millään tavalla sairaalloisen laiha. Jotkut vaan ovat kevytrakenteisia.

Vierailija
125/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ehkä tuossa pituusjutussa on hieman perää. Itse olen 170 cm, mutta joillekin miehille olen se pitkä nainen, liian pitkä ja he suosivat lyhyempiä. Olen miettinyt, että olisin suositumpi vaikka 165 cm pitkänä, kapeammilla hartioilla, pienemmillä rinnoilla (olen roteva, isorintainen nainen), pienemmillä käsillä ja koon 38 jaloilla (jalan koko on 41). Mutta luustolleni ja pituudelleni en voi mitään, ajan hukkaa murehtia niitä. En ole koskaan ollut suosittu, vaikka nuorena olin jopa kaunis kasvoiltani. Ihan yksin ei minun aiemmin ole tarvinnut olla, jos en ole sitä halunnut. Nyt on vaikeampaa, kun olen keski-ikäinen.

Toki on miehiä, jotka eivät etsi sitä pientä naista, mutta aika moni etsii.

Miksette te melkein pitkät naiset tule potkaisemaan meitä pitkiä miehiä perseeseen? Potku peffaan ja katse heti miehen silmiin. 

Vierailija
126/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehet tykkää varatuista. On jotain saavuttamatonta, mitä saalistaa. Itse saan olla sinkkuna aika rauhassa, mutta naimisissa ollessa ois ollut ottajia. 

Sama ja varsinkin nuorena mua lähestyi moni, vaikka olen rintava ja leveät hartiat on, mutta olin silloin hoikka enkä ole alle 170 cm.

Vierailija
127/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehet tykkää varatuista. On jotain saavuttamatonta, mitä saalistaa. Itse saan olla sinkkuna aika rauhassa, mutta naimisissa ollessa ois ollut ottajia. 

Sama ja varsinkin nuorena mua lähestyi moni, vaikka olen rintava ja leveät hartiat on, mutta olin silloin hoikka enkä ole alle 170 cm.

Mutta taisivat lähestyä lähinnä, että olin heistä ulkonäöllisesti miellyttävä seksiä varten.

Vierailija
128/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo , hiljainen , varautunut.. usein vaikea tutustua vieraisiin ihmisiin

Vierailija
129/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuuri puuttui peliin

Vierailija
130/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde nykypäivänä on niin suuri riski miehelle että se ei kannata millään tapaa. Naisille se on eri asia kun naiset ei koskaan joudu aloittamaan uudestaan nollasta kun eron jälkeen aina nainen ottaa miehen hankkiman omaisuuden ja varallisuuden. 

Miestä vaaditaan panostamaan koko elämällään ja varallisuudellaan parisuhteeseen jotka molemmat menettää siinä vaiheessa kun nainen löytää uuden miehen. Nainen saa ihan vapaasti kerryttää suhteen aikana omaisuutta ja varallisuutta pelkästään itselle mutta miehiltä sitä samaa ei hyväksytä.

Vierailija
131/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ajatteleehan naisetkin että miehessä on pakko olla jotain vikaa jos ei näe että joku toinen nainen on hyväksynyt miehen kumppaniksi ensin.

Vierailija
132/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Parisuhde nykypäivänä on niin suuri riski miehelle että se ei kannata millään tapaa. Naisille se on eri asia kun naiset ei koskaan joudu aloittamaan uudestaan nollasta kun eron jälkeen aina nainen ottaa miehen hankkiman omaisuuden ja varallisuuden. 

Miestä vaaditaan panostamaan koko elämällään ja varallisuudellaan parisuhteeseen jotka molemmat menettää siinä vaiheessa kun nainen löytää uuden miehen. Nainen saa ihan vapaasti kerryttää suhteen aikana omaisuutta ja varallisuutta pelkästään itselle mutta miehiltä sitä samaa ei hyväksytä.

No ensinnäkään mitään tällaista ilmiötä ei ole että naiset ihan yleisesti kulkisivat ympäriinsä narraamassa miehiä avioliittoihin joista sitten vievät "miehen kerryttämän omaisuuden". En tiedä kumpi on säälittävämpää, se että keksitään tällaisia skenaarioita ja kirjoitellaan keskustelupalstalle näppis sauhuten - vai se että jotkut oikeasti uskovat että tällainen on yleistä ja naisten normaalia käytöstä.

Mutta toisekseen jos mies ei osaa hoitaa omia asioitaan, suojata omaisuuttaan, olla antamatta sitä koko elämäänsä parisuhteelle, olla hankkimatta lapsia jos ei niitä halua jne jne... niin oma vika. Niinhän niille naisillekin sanotaan jotka jäävät tyhjän päälle eron tullessa koska ovat olleet taloudellisesti ja henkisesti riippuvaisia miehestään. Nykypäivänä ei ole enää mitään tekosyitä, kaikki tieto on vapaasti saatavilla kummallekin sukupuolelle.

Vierailija
133/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No ensinnäkään mitään tällaista ilmiötä ei ole että naiset ihan yleisesti kulkisivat ympäriinsä narraamassa miehiä avioliittoihin joista sitten vievät "miehen kerryttämän omaisuuden". En tiedä kumpi on säälittävämpää, se että keksitään tällaisia skenaarioita ja kirjoitellaan keskustelupalstalle näppis sauhuten - v

Pitäisikö sinun avata silmät että näet elämän oikeasti. Koko maailman historian ajan naiset ovat käyttäneet avioliittoa hyväkseen varastaakseen miehen hankkiman omaisuuden. Vai etkonole koskaan kuullut lausetta "nainen menee rikkaisiin naimisiin"?

Vierailija
134/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä olen 175 cm, 60 kg, lantion ja vyötärön erotus n. 30 cm, rinnat 65D, hiukset vyötärömittaiset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, meikkiä en tarvitse, kun näytän hyvältä ilmankin, käytän paljon mekkoja ja hameita.

Miehiä tarjolla 0. Tinderit ja kaikki kokeiltu eikä kukaan ole oikeasti kiinnostunut. Tosielämässä yksikään ei mies lähesty, ei edes baarissa.

Hmm, aika mielenkiintoinen tapaus. Veikkaisin että sinulla on nyt joku ongelmakohta ulkonäössäsi, jota et jostain syystä itse tiedosta ollenkaan. Veikkaan että jos näyttäisimme kuvaasi miehillle, niin nämä miehet kyllä yhdessä sekuntissa kykenisivät osoittamaan mikä sinussa mättää. 

Vierailija
135/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ajatteleehan naisetkin että miehessä on pakko olla jotain vikaa jos ei näe että joku toinen nainen on hyväksynyt miehen kumppaniksi ensin.

Kyllä minä ainakin ajattelen noin. Jos tapaan esim 40v miehen joka ei ole koskaan ollut vakavassa suhteessa, niin mun ensimmäinen ajatus on että mikähän tuossa miehessä on vikana kun ei ole kenellekään kelvannut.

Vierailija
136/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nauttikaa, kun miehet eivät lähesty teitä. 

Odotan sitä aikaa innolla. 

T. Naisellinen Keski-ikäinen pitkä hoikka nainen 

Painu h**vettiin. Olen ruma nainen, joka kaipaisi läheisyyttä ja kosketusta, mutta en tule noita koskaan saamaan. Kiitos että tulet tänne kertomaan kuinka minun pitäisi nauttia tästä yksinäisyydestäni 👍

Vierailija
137/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä miehille on ulkonäkö, sitten rintojen suuruus, sitten rentous ja ystävällisyys.

Vierailija
138/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Valitettavasti tämä on yleistä vaikka ei päde kaikkiin naisiin.

Vierailija
139/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tärkeintä miehille on ulkonäkö, sitten rintojen suuruus, sitten rentous ja ystävällisyys.

Noihan niissä äärifeministisissä miesviha piireissä käsketään ajattelemaan vaikka ei sillä ole mitään tekemistä todellisen elämän kanssa

Vierailija
140/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä olen 175 cm, 60 kg, lantion ja vyötärön erotus n. 30 cm, rinnat 65D, hiukset vyötärömittaiset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, meikkiä en tarvitse, kun näytän hyvältä ilmankin, käytän paljon mekkoja ja hameita.

Miehiä tarjolla 0. Tinderit ja kaikki kokeiltu eikä kukaan ole oikeasti kiinnostunut. Tosielämässä yksikään ei mies lähesty, ei edes baarissa.

Hmm, aika mielenkiintoinen tapaus. Veikkaisin että sinulla on nyt joku ongelmakohta ulkonäössäsi, jota et jostain syystä itse tiedosta ollenkaan. Veikkaan että jos näyttäisimme kuvaasi miehillle, niin nämä miehet kyllä yhdessä sekuntissa kykenisivät osoittamaan mikä sinussa mättää. 

Aika hurja ongelmakohta täytyy olla, että se nollaa tuon kaiken muun. Miten sellaista voi itse olla huomaamatta?