Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikka nainen, silti en kelpaa miehille

Vierailija
20.10.2023 |

Miehethän aina hokevat, että naisessa on tärkeintä hoikkuus. Olen itse 175/50, mutta eipä silti ole kiinnostuneita miehiä ympärillä. Ilmeisesti miehille ei kelpaa mikään?

Kommentit (335)

Vierailija
181/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

"Minusta ei koskaan kiinnostuta"

Tarkoittaa tätä:

- et ole koskaan saanut ainuttakaan aloitetta

- kukaan ei ole koskaan katsellut sillä silmällä

- olet vastentehtoisesti neitsyt, ellet ole käynyt maksullisissa

- et ole ollut parisuhteessa

Nyt, nainen, pätevätkö nämä KAIKKI sinuun?

Jos eivät, puhut paskaa.

Okei. Eli haluaisitko parisuhteen, johon sinut kelpuutettu paremman puutteessa, ja tätä tuotaisi sinulle myös ilmi?

Suuri osa miehistä on tuollaisissa suhteissa. Jos nainen ei olisi halunnut lapsia ja keskiluokkaista perhe-elämää, ei hän olisi halunnut sitä miestä jonka kanssa avioitui.

Vierailija
182/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oli miten oli,mutta tärkeintä ja kauneinta naisessa on,ettei hän ole yksinhuoltaja.

Silloin hänessä on jo todistetusti jokin pahasti vialla.

Entä jos yksinhuoltaja onkin leski? Tai ihan fiksu mukava normaali nainen mutta silti tullut miehensä jättämäksi?

Mikä on se todistettava vika? Ja "kalikka ei nyt kolahtanut" minuun, olen lapseton mutta järkytyin tuosta asenteesta.

Hylätty koska huonoksi havaittu.

Kuka oikeasti haluaa jonkun toisen elämän jämän?

Elättää ja kasvattaa toisten jälkeläisiä?

Ehkä joku cuck mies,tai joku säälijä tyyppi,mutta ei normaali täysijärkinen heteromies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

v*1tun moderointi.

Mitä olin sanomassa oli, että jokainen nätti/hoikka nainen ketjussa joka väittää ettei hänestä kiinnostuta, kertoo satuja.

Jokainen.

Totuus on että kiinnostuneet miehet eivät ole kelvanneet teille. Joko annoitte pakit, tai torjuitte kehonkielellä niin tehokkaasti että mies tajusi olla tulematta jutuille.

Esim. pitkälle mutta tylsälle naiselle olisi kelvannut vain pitkä, komea ja karismaattinen (jo pituus on miehessä tasoa nostava ominaisuus, naisessa neutraali asia tai makuasia, joten se ei mene niin yksinkertaisesti että pitkälle sopii pitkä, koska pitkiä miehiä haluavat lyhytkin naiset).

Väitätkö vastaan? No vastaa tähä. Onko elämäsi aikana yksikään mies koskaan osoittanut kiinnostusta? Takaan 100% varmuudella että vastaus on kyllä. 99% todennäköisyydellä olet myös harrastanut seksiä ja o

Ei kuulosta uskottavalta.

Vierailija
184/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian laiha. 

Vierailija
185/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tarkoittaa tätä:

Jos eivät, puhut paskaa.

Kyllä pätevät. Eli oliko muuta?

Vierailija
186/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ap kelpaa jos hoikka, mutta ei vain ole kohdannut kiinnostuvaa tyyppiä. Riippuu vähän missä asut ja ootko deittisovelluksissa tarjolla. Isketkö itse miehiä ja teetkö tuttavuutta. Joskus kannattaa itsekin olla aktiivinen.

Vierailija
187/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oli miten oli,mutta tärkeintä ja kauneinta naisessa on,ettei hän ole yksinhuoltaja.

Silloin hänessä on jo todistetusti jokin pahasti vialla.

Entä jos yksinhuoltaja onkin leski? Tai ihan fiksu mukava normaali nainen mutta silti tullut miehensä jättämäksi?

Mikä on se todistettava vika? Ja "kalikka ei nyt kolahtanut" minuun, olen lapseton mutta järkytyin tuosta asenteesta.

Hylätty koska huonoksi havaittu.

Kuka oikeasti haluaa jonkun toisen elämän jämän?

Elättää ja kasvattaa toisten jälkeläisiä?

Ehkä joku cuck mies,tai joku säälijä tyyppi,mutta ei normaali täysijärkinen heteromies.

Jokaisella saa olla omat kriteerit, mutta ihmettelen miksi tätä samaa mantraa niin innolla julistetaan?

En minäkään lähtisi suhteeseen miehen kanssa, jolla olisi alle kouluikäisiä lapsia. Mutten koe tarpeelliseksi alkaa tätä joka välissä julistaa tai alkaa tällaisia miehiä haukkumaan. Eri elämäntilanteet ja siinä se.

Vierailija
188/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v neitsytnainen joka kertoo olevansa sosiaalinen ja perusnätti, on tehnyt aloitteita niille komeille ja sosiaalisesti taitaville miehille jotka eivät ole miesmalleja, mutta miehekkäitä ja keskivertoa korkeampaa tasoa. Kaikille naisille ei riitä näitä miehiä.

Vierailija
189/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tarkoittaa tätä:

Jos eivät, puhut paskaa.

Kyllä pätevät. Eli oliko muuta?

Kuvaa meille itseäsi ja kerro mitä olet tehnyt löytääksesi elämänkumppanin?

Vierailija
190/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikävä kyllä tavalliinen mukava mies tarkoittaa poikkeuksetta paremman pään miestä joka ei nyt ole miesmallimiljonääri."

Ei tarkoita. Tästä on turha vääntää koska tosiaan ei täällä voi näyttää esimerkkejä oikeista ihmisistä, mutta sanotaan nyt että eräs mies josta kiinnostuin todella oli ylipainoinen ja sillä hetkellä työtön. Hän oli myös hauska, lempeä, erittäin älykäs, luki paljon, pystyimme juttelemaan mistä vaan. Kaikella rakkaudella kuitenkin sanon ettei hän ollut kedon komein kukkanen tai "paremman pään mies" ulkonäöllisesti palstan tarkoittamalla tavalla.

On vaan ihan turhaa inttää tästä kun te olette mielipiteenne jo etukäteen päättäneet ja mitään muuta ei voi olla.

Vierailija
191/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No, olen itse ollut elämäni aikana lievästi ylipainon puolella, hoikka, alipainoinen ja normaalipainoinen.

Ei sillä oikeastaan mitään merkitystä ole ollut, yhtä rauhassa olen saanut olla aina. Olen se, joka silloin nuorena baareissa käydessä oli ainoa, jota ei tullu hakemaan tanssimaan tai muutenkaan haluttu tutustua. Aikuisena päätynyt vain parisuhteisiin, joissa minulle valiteltu naisten nirsoutta parisuhdemarkkinoilla, suomeksi sanoen minut kelpuutettu kun ei muutakaan ollut.

Se tosin mikä hämmentää, on että olen kuitenkin kuullut olevani kuulema kaunis. Joskus kotibileissä olin vessassa, ja kuulin seinän läpi kun joku ennestään tuntematon mies kehui ulkonäköäni toiselle. Ja joskus joku puolituttu nainen kertonut miespuolisen kaverinsa kehuneen minua todella kauniiksi.

Niin ei sitten

Miksi nämä lainaukset ei voi nyt toimia...

Mutta tuo joka sanoi kauniin ystävän saaneen tinderissa parissa päivässä yli 1000 tykkäystä.

Kaverini halusi joskus vilkaista, miltä tuo sovellus näyttää, ja laittoi kuvaksi jonkun maisemakuvan. Sai hetkessä +99 täyteen, muutaman supertykkäyksen ja vahingossa oikealle selatessa mätsättyään treffikutsuja. Joten noista tykkäyksistä ei voi kyllä mitään olettaa.

Vierailija
192/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

40v neitsytnainen joka kertoo olevansa sosiaalinen ja perusnätti, on tehnyt aloitteita niille komeille ja sosiaalisesti taitaville miehille jotka eivät ole miesmalleja, mutta miehekkäitä ja keskivertoa korkeampaa tasoa. Kaikille naisille ei riitä näitä miehiä.

Edelleenkään tämä ei pidä paikkaansa. Eli mitään muuta ette osaa asiasta sanoa? Kuvitellaan hetki että tilanne ei ole tuo, eli mitä sitten?

Vierailija
193/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sulla ei ole mitään annettavaa, ei puoleensavetävyyttä, persoonaa....luupylly?

Juuri niin.. pitää olla hyvä bärsse.

Ja kaikki muu on törkeää pilaa.

Oli pitkä,pätkä,hoikka tai pyylevä niin jos on huono bärsse niin peli on pelattu.

Näin se vaan menee.

Vierailija
194/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen nätti nainen, mutta miehet eivät koskaan kiinnostu minusta tai lähesty minua". 

Aina kun luen tällaisen viestin vauvalla, niin eka kysymys mikä tulee mieleen on että kenen mielestä tällainen nainen on nätti? Onko hän itse sitä mieltä että hän on nätti? Onko joku hänen naispuolinen ystävänsä kehunut häntä nätiksi? Vai mistä tämä käsitys omasta nättiydestä oikein on edes syntynyt? 

Miehet rakastavat nättejä naisia, iso osa miesten valveillaoloajasta kuluu näteistä naisista haaveilemiseen. Jos kukaan mies ei sinua koskaan lähesty, niin mitä todennäköisimmin et silloin oikeasti ole nätti. Simple as. 

Vierailija
195/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Ikävä kyllä tavalliinen mukava mies tarkoittaa poikkeuksetta paremman pään miestä joka ei nyt ole miesmallimiljonääri."

Ei tarkoita. Tästä on turha vääntää koska tosiaan ei täällä voi näyttää esimerkkejä oikeista ihmisistä, mutta sanotaan nyt että eräs mies josta kiinnostuin todella oli ylipainoinen ja sillä hetkellä työtön. Hän oli myös hauska, lempeä, erittäin älykäs, luki paljon, pystyimme juttelemaan mistä vaan. Kaikella rakkaudella kuitenkin sanon ettei hän ollut kedon komein kukkanen tai "paremman pään mies" ulkonäöllisesti palstan tarkoittamalla tavalla.

On vaan ihan turhaa inttää tästä kun te olette mielipiteenne jo etukäteen päättäneet ja mitään muuta ei voi olla.

Nallekarhumainen mies on suosittu, ja työttömyys ei kerro paljoa jos miehellä oli hyvä ammatti johon hän työllistyisi jatkossa.

Entäs kelpaisiko lyhyt ja hintelä mies joka on pienipalkkaisessa ammatissa?

Vierailija
196/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sulla ei ole mitään annettavaa, ei puoleensavetävyyttä, persoonaa....luupylly?

Juuri niin.. pitää olla hyvä bärsse.

Ja kaikki muu on törkeää pilaa.

Oli pitkä,pätkä,hoikka tai pyylevä niin jos on huono bärsse niin peli on pelattu.

Näin se vaan menee.

Ps.

https://youtube.com/shorts/aKbQIg1eljw?si=3Vf0QvfyTxqIOXsc

Vierailija
197/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Edelleenkään tämä ei pidä paikkaansa. Eli mitään muuta ette osaa asiasta sanoa? Kuvitellaan hetki että tilanne ei ole tuo, eli mitä sitten?

Minun on vaikea keksiä muuta selitystä. Yksi mahdollisuus on, että olet sosiaalinen mutta et sosiaalisesti taitava? Olen joskus tavannut yöelämässä sosiaalisia naisia jotka olivat...liiankin outoja useimpien mielestä. Joskus minunkin. Jos olet perusnätti, tekemisissä ihmisten kanssa, aloitteellinen ja ainakin viestiesi perusteella osaat ilmaista itseäsi hyvin, on vaikea kuvitella etteikö kiinnostusta olisi miesten puolelta ollut.

-ohis

Vierailija
198/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset ei toimi. Mutta siitä ystävättärestäni joka sai parissa päivässä yli 1000 tykkäystä Tinderissä:

Minä sain parissa päivässä 60 tykkäystä, siinä missä hän sai yli 1000 tykkäystä. Miehet aloittavat kilpaa keskusteluja hänelle, minulle ei juuri kukaan lähetä edes avausviestiä. Häntä pyydetään jatkuvasti treffeille Tinderissä, minua ei ole tähän mennessä vielä kukaan pyytänyt. 

Eli kyllä tässä on käynyt aika selvästi ilmi "nokkimisjärjestys" :D toki ei tämä mikään yllätys ollut, totuus on se että hän näyttää hyvältä, minä en. 

Vierailija
199/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nallekarhumainen mies on suosittu, ja työttömyys ei kerro paljoa jos miehellä oli hyvä ammatti johon hän työllistyisi jatkossa.

Tuo mies EI ollut suosittu nallekarhu, mutta hyvin löytyi heti selitys taas palstalta 😅. Ja tietenkin kelpaisi, eräs toinen ihastukseni oli laiha ja omat tuloni ainakin 2x hänen. Ihme oletuksia taas. Ei tuollaisella ole mitään väliä jos ihastuu juuri siihen ihmiseen.

Vierailija
200/335 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tollanen kelpaa jollekin yyhhoo äipälle viellä ihan hyvin.älä menetä toivoasi.