Olen hoikka nainen, silti en kelpaa miehille
Miehethän aina hokevat, että naisessa on tärkeintä hoikkuus. Olen itse 175/50, mutta eipä silti ole kiinnostuneita miehiä ympärillä. Ilmeisesti miehille ei kelpaa mikään?
Kommentit (335)
Jospa sä oot liian pitkä, liian pätkä, liian nuori, liian vanha, liian lihava, liian laiha, liian tumma, liian vaalee, liian tyhmä, liian viisas, liian suulas, liian hiljainen, liian himokas, liian haluton, liian rikas, liian köyhä, liian koulutettu, liian oppimaton, liian sivistynyt, liian moukka, liian perhekeskeinen, liian itsenäinen, liian tiedostava, liian ummikko, liian pärjäävä, liian avuton, liian värikylläinen, liian yksitoikkoinen, liian kaukana, liian lähellä, liian sopimaton tai jopa liian sopiva. Aina löytyy joku syy liian -valikosta.
Nauttikaa, kun miehet eivät lähesty teitä.
Odotan sitä aikaa innolla.
T. Naisellinen Keski-ikäinen pitkä hoikka nainen
Kauneimmankin ulkokuoren pilaa mätä sisältö ja hirveä luonne. Ulkokuoreen panostaminen on täysin turhaa jos se on ainoa mihin panostaa
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olet aivan liian laiha. Sitä paitsi tuota mantraa hokevat lihavat naiset. Heidän ei tarvitsisi muuta kuin laihduttaa normaalipainoisiksi.
Suomalaiset miehet voisivat laihduttaa. Heistä enemmistö on läskejä. Järkyttävän näköisiä möhömahaäijiä vyöryy päivittäin kaduilla.
Näin roikkuvatsamiehenä, tiesitkö etten piittaa lainkaan kuinka järkyttynyt olemuksestani olet. En vaan kerta kaikkiaan välitä. Sinäkin eläisit onnellisempana, jos lakkaisit järkyttymästä siitä miltä muut näyttävät.
Vierailija wrote:
Ehkä tuossa pituusjutussa on hieman perää. Itse olen 170 cm, mutta joillekin miehille olen se pitkä nainen, liian pitkä ja he suosivat lyhyempiä. Olen miettinyt, että olisin suositumpi vaikka 165 cm pitkänä, kapeammilla hartioilla, pienemmillä rinnoilla (olen roteva, isorintainen nainen), pienemmillä käsillä ja koon 38 jaloilla (jalan koko on 41). Mutta luustolleni ja pituudelleni en voi mitään, ajan hukkaa murehtia niitä. En ole koskaan ollut suosittu, vaikka nuorena olin jopa kaunis kasvoiltani. Ihan yksin ei minun aiemmin ole tarvinnut olla, jos en ole sitä halunnut. Nyt on vaikeampaa, kun olen keski-ikäinen.
Toki on miehiä, jotka eivät etsi sitä pientä naista, mutta aika moni etsii.
En ole koskaan tavannut miestä jolle olisi ongelma että nainen on pidempi. En ole koskaan tavannut naista jolle EI olisi ongelma että mies on lyhyempi
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Luuletko ap tosiaan että BMI on jotenkin oleellisin asia miehille kun naista valitsevat? Jos BMI on jotakuinkin kohtuullinen, niin ne on aivan muuta asiat jotka ratkaisevat.
Mikä on kohtuullinen bmi? Mitä jos naisella bmi on 33?
Ei ole 33 kohtuullinen. Tiedät varmasti, että paksuhan tuollainen on.
Vierailija wrote:
Ehkä tuossa pituusjutussa on hieman perää. Itse olen 170 cm, mutta joillekin miehille olen se pitkä nainen, liian pitkä ja he suosivat lyhyempiä. Olen miettinyt, että olisin suositumpi vaikka 165 cm pitkänä, kapeammilla hartioilla, pienemmillä rinnoilla (olen roteva, isorintainen nainen), pienemmillä käsillä ja koon 38 jaloilla (jalan koko on 41). Mutta luustolleni ja pituudelleni en voi mitään, ajan hukkaa murehtia niitä. En ole koskaan ollut suosittu, vaikka nuorena olin jopa kaunis kasvoiltani. Ihan yksin ei minun aiemmin ole tarvinnut olla, jos en ole sitä halunnut. Nyt on vaikeampaa, kun olen keski-ikäinen.
Pituudesta tuo ei ainakaan ole kiinni. Eikä jalkojen koosta tms.
Minä tunnen pitkiä naisia, siis pituus välillä 178-185cm. Ja he ovat kaikki todella suosittuja, heitä yrittävät pitkät ja lyhyet miehet.
Minusta tuntuu ettet halua kohdata totuutta. 100% todennäköisyydellä syy liittyy rotevuuteen ja kropan mittasuhteisiin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En ole koskaan tavannut miestä jolle olisi ongelma että nainen on pidempi. En ole koskaan tavannut naista jolle EI olisi ongelma että mies on lyhyempi
Mä olen tavannut miehen, jolle oli ongelma, että olin vain 2 senttiä lyhyempi, näitä on. Isoista käsistä ja jaloista on myös narissut pari miestä, samoin isoista rinnoista.
Joskus tuntuu, että mies etsii naisen, että pääsee sanomaan, mitä vikaa tässä on ulkonäöllisesti hänen mielestään (joka on siis sama asia miehen mielessä kuin yleispätevä totuus).
ps. itse asiassa tiedän kyllä yhden puolitutun naisen joka on pitkä eikä meinaa löytää miestä. Ja totta kai on vakaassa uskossa että pituus on syynä tähän.
No ei ole.
Kyseinen nainen ei todellakaan ole nätti kasvoista. Inhoaa liikkumista yli kaiken, mikä näkyy siinä että ryhti on surkea. Kehuskelee ammatillaan ja varallisuudellaan (jota ei ole, ja ammattikin on asunnonvälittäjä eli hiljaista on tulojen kanssa nykyään). Katselee useimpia miehiä inhon ilme naamallaan ja baarissa jauhaa kovaäänisesti samasta aiheesta: siitä kuinka se ja se lyhyt mies yritti iskeä eikä tajunnut että hän on PITKÄ NAINEN. Vain komeat, todella itsevarmat, karismaattiset ja työelämässä hyvin pärjäävät miehet kelpaisivat. Ja ne miehet ovat hänen iässään lähes kaikki varattuja.
Jotenkin koomista kun kerran samassa porukassa oli kaksikin tuttua naista, 183cm ja 185cm. Molemmilla miehet, ja uusia yrittäjiä sai hätistellä kimpusta.
En tiedä. Olen läski nainen, tosin onnellisesti naimisissa. Huomannut vaan, että riittää noita ympärillä pörrääjiä silti. Luonne? Olen kahden karjalaisen jälkeläinen vaikka syntynyt ja asunut koko ikäni muualla. Iloinen, vilkkusilmäinen höpöttelijä (muiden kertomia ilmaisuja). En flirttaile tarkotuksella, mutta ehkä juttuni sellaiseksi on joskus ymmärretty.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä tunnen pitkiä naisia, siis pituus välillä 178-185cm. Ja he ovat kaikki todella suosittuja
En ole kieltänyt, ettenkö epäilisi epäsuosioni johtuvan rotevuudesta ja isoista rinnoista, itsehän pohdin tuota asiaa äsken, että nuo seikat saattavat karkottaa miehiä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En ole koskaan tavannut miestä jolle olisi ongelma että nainen on pidempi. En ole koskaan tavannut naista jolle EI olisi ongelma
Ja luuletko etteivät kyseiset miehet narisisi jostain kenelle tahansa naiselle?
Tuo kuulostaa siltä että kiinnostut tietynlaisista miehistä. Ettet vain olisi hyvinkin alistuva ja heikkoitsetuntoinen nainen, joka vetoaa dominoiviin mulkvisteihin? Ja sinä itse viehätyt juuri heistä, et niistä kivoista miehistä joilta ei tulisi haukkuja.
Et olisi ensimmäinen laatuasi.
"Minusta tuntuu ettet halua kohdata totuutta. 100% todennäköisyydellä syy liittyy rotevuuteen ja kropan mittasuhteisiin."
Itsehän kirjoitin, että epäilen, että rotevuus ja isot rinnat karkottavat miehiä. Ruumiinrakenteelleni en voi mitään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä tunnen pitkiä naisia, siis pituus välillä
Rotevuus on se todennäköinen syy, lähinnä jos olet roteva lantiolta ylöspäin.
Miten on niin vaikea lainata toisten kommentteja? Jos naisella on ollut ilkeä, haukkuva, jopa väkivaltainen isä, sitä helposti kokee tuttuuden tunnetta, kun kohtaa sellaisen aikuisena. Kilttien miesten kanssa en ole osannut olla. En tiedä, saanko tätä asiaa koskaan muutettua, vaikka haluaisin, vaatisi pitkää terapiaa.
Vierailija wrote:
Miten on niin vaikea lainata toisten kommentteja? Jos naisella on ollut ilkeä, haukkuva, jopa väkivaltainen isä, sitä helposti kokee tuttuuden tunnetta, kun kohtaa sellaisen aikuisena. Kilttien miesten kanssa en ole osannut olla. En tiedä, saanko tätä asiaa koskaan muutettua, vaikka haluaisin, vaatisi pitkää terapiaa.
No niin, eli sinä itse pidät ainoastaan haukkujamiehistä. Ja sitten selittelet että varmaan se 170cm pituus on ongelma juu-u.
Vierailija wrote:
En tiedä. Olen läski nainen, tosin onnellisesti naimisissa. Huomannut vaan, että riittää noita ympärillä pörrääjiä silti. Luonne? Olen kahden karjalaisen jälkeläinen vaikka syntynyt ja asunut koko ikäni muualla. Iloinen, vilkkusilmäinen höpöttelijä (muiden kertomia ilmaisuja). En flirttaile tarkotuksella, mutta ehkä juttuni sellaiseksi on joskus ymmärretty.
Niinhän se taitaa mennä, että huomiota saa todella hyvännäköiset tai todella sosiaaliset. Me keskitien hiihtäjät, ihan nätit, ihan kivat mutta vähän varautuneemmalla luonteella varustetut ei kiinnitetä silleen kovin usein huomiota.
Miehet tykkää varatuista. On jotain saavuttamatonta, mitä saalistaa. Itse saan olla sinkkuna aika rauhassa, mutta naimisissa ollessa ois ollut ottajia.
Ai kuten isäsi?