Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako mies sormet peppuun?

Vierailija
13.05.2009 |

Moniko mies haluaa naisen laittavan sormen miehen peppuun taikka anustapin? Kiihottaako tämä miehiä jos nainen työntää peppuun seksin aikana sormen?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei saa homoa tekemälläkään, mutta juuri tuollainen peräaukon sively ja sormeilu tuntuu upealta esimerkiksi suihinoton aikaan. Jotenkin vaan kiihottuneessa tilassa tuollainen tuntuu taivaalliselta. Eroja on tietenkin miehissä, mutta jos vain nainen sitä uskaltaa/haluaa tehdä, niin kannattaa kokeilla...

Vierailija
42/80 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää kun hieroo öljyä kulliin ja alkaa hieromaan sitä sekä palleja ja samalla itseään alastomana kiusoitellen miehen päällä. Sitten pikkuhiljaa lähestyy pylly reikää ja hieroo siitä ihan päältä yljytyillä sormilla ja hiljaa sisälle jos vaikuttaa että mies nauttii ja tahtoo enemmän.. ollut aika varma tuleminen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet tykkää. Seisokkikin on kovempi ja kauaa ei tarvitse odotella kun nalli palaa...näin miehenä kun kommentoin. Kyllä meillä myös vaimo tykkää, kun suuseksin aikaan samalla sormeilee peräaukkoa ja pikkuisen sormella työntyy sisällekin.

Vierailija
44/80 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon mies ja mun vaimo on laittanut mun munan mun perseeseen

Vierailija
45/80 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää ettei ole likainen sieltä, en haluaisi saada sormia ruskeiksi? Joskus ex mies on tehnyt niin sormella ja hyvältä kyllä tuntui..

Vierailija
46/80 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole yhdynnässä niin kiinnostunut peppuilusta ja onneksi ei miehenikään. Haluan, että hän on sisälläni "oikeassa reiässä", kun saan mahtavan klitta ja emätinorgasmin. Huh huh...Joskun hän on vain rauhallisesti työnnellen ja lähes paikallaan ja samalla pidän tärisytintä klitan päällä. Mahtavat orkut.

Sen sijaan suon silloin tällöin miehelleni nautinnon ja sopii tilanteeseen, kun hän on tosi väsynyt. Otan suihin ja samalla hyväilen peppua, jossa on liukkaria. Työnnän sormen sisään ja hieron rauhallisesti hänen eturauhastaan samalla kuin otan suihin ja/tai runkkaan. .Mies on aivaan extaasissa ja huutaa joka kerta nautinnosta ja pyytää lisää.... Sormeen voi laittaa kondomin, jos hygienia mietityttää, mutta suosittelen tätä kaikille. Mies ei voi kuulemma parampaa nautintoa saada ja ei ole mitään tekemistä homoilun kanssa.

Vierailija
47/80 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin vaimoni ei kosketellut oikeestaan muuta kuin munan vartta. Nykyään hieroo jo palleja ja sormeilee peppua/peräaukkoa. Ei voi valittaa vaan tuollainen tuntuu kyllä hyvälle ja kiihottavalle. Ja näköjään vaimoni tykkää samanlaisesta sormeilusta. Eli rohkeasti kokeilemaan, sillä palkaksi saat varmasti paljon hyvänolon tunnetta...

Vierailija
48/80 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin tykkään minäkin. On käytetty sormea ja dildoa ja strap on:ia mutta se ei oikeen napannut. siinä mulla oli toinen pää mun sisällä ja toisella päällä panin miestä takapuoleen. Naista vaan ei ole tarkoitettu semmoseen hommaan ja mulle tuli selkä superkipeeksi pariksi kuukaudeksi! (tai sitten se tuli siitä kun sen jälkeen sain älyttömät kyydit takaapäin ja tuo ukko ei ole pienimmästä päästä, joten tais muussata mun selän...)

Vierailija
49/80 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko mies haluaa naisen laittavan sormen miehen peppuun taikka anustapin? Kiihottaako tämä miehiä jos nainen työntää peppuun seksin aikana sormen?

Mulle kiitos nam. Sitä kun on sinut seksuaalisuutensa kanssa eikä pelkää leimoja niin mä ainakin osaan nauttia siitä. Joten sormi tai kaksi tai sitten jokin lelu. Hyvälle tuntuu. Se alue on miehellä(kin) todella herkkä.

Vierailija
50/80 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari naista on tehnyt niin sormella ja täytyy myöntää että nautin siitä.

Ja kerran taisin saada 2-3 sormen käsittelyn eli nainen nai mua sormilla peppuun ja samalla otti suihin niin kyllä se orgasmi meni heittämällä liki parhaimmaksi ja suurimmaksi kokemistani orgasmeista

M44

Vierailija
51/80 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä ainakin aion kokeilla omalle miehelleni! Mua kovasti kiinnostaa kaikki millä saan miehelle enemmän nautintoa. Ja kuulostaa niin hyviltä teidän miesten kokemat orkut, tottakai haluan että mun mies myös huutaa nautinnosta ;-)

Ja sitten vielä käytännön kysymys: mulla on aika pitkät (rakenne-)kynnet. Enhän voi satuttaa miestä niillä??

Kuinka pitkälle sormea sisään ja mitä sitten, pidän paikallaan vai "nussin" sillä vai pyörittelen? Onko parempi jos on öljytty sormi?

Kiitos kaikista vinkeistä! Kerron sitten miten mies reagoi ;-)

Vierailija
52/80 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että naisilla, joilla on laitetut kynnet, ei ole kovin suurta mielenkiintoa seksiä kohtaan. Eihän kynsillä voi tehdä mitään.

Vierailija
53/80 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä ainakin aion kokeilla omalle miehelleni! Mua kovasti kiinnostaa kaikki millä saan miehelle enemmän nautintoa. Ja kuulostaa niin hyviltä teidän miesten kokemat orkut, tottakai haluan että mun mies myös huutaa nautinnosta ;-) Ja sitten vielä käytännön kysymys: mulla on aika pitkät (rakenne-)kynnet. Enhän voi satuttaa miestä niillä?? Kuinka pitkälle sormea sisään ja mitä sitten, pidän paikallaan vai "nussin" sillä vai pyörittelen? Onko parempi jos on öljytty sormi? Kiitos kaikista vinkeistä! Kerron sitten miten mies reagoi ;-)

No ei kai ne rakennekynnet mikään ongelma ole. Siis peppureikää voi sivellä, ei se ainakaan satuta. Sitten kun ujutat sormen pään varovasti sisään niin ei sitä tarvi hulluna sormettaa, vaan riittää kun painelee suolen etuseinämällä olevaa eturauhasta. Hiukan varovaisuutta niin ei tosiaan ole ongelma.

MMmmmm, onks mammat liian kinkyä jos nuolisi peppureiän ympäristöä? Itse haluisin nuolla vaimon peppua, mutta on liian kinkyä kuulema. Se on erittäin erogeeninen alue ja tykkää kaikesta kivasta. Kuten tuossa aiemmin, jos on sinut seksuaalisuutensa kanssa. Homoksi se ei tee.

Vierailija
54/80 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pitää siitä tosi paljon. Välillä riittää kun vaan hieroo peräaukon ulkopuolelta ja toisinaan työnnän sormea pikkuisen sisäänkin. Ainakin tuntuu tykkäävän ja minä pidän samoista jutuista...

Vierailija
55/80 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että naisilla, joilla on laitetut kynnet, ei ole kovin suurta mielenkiintoa seksiä kohtaan. Eihän kynsillä voi tehdä mitään.

Ootko vähän hidas? Edellinen nainen rakennekynsineen vaikuttaa erittäinkin kiinostuneelta seksistä ja antamaan miehelleen nautintoa!!

Vierailija
56/80 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus,täytyisi hankkia uusi...

Molemmat tykkäävät peppuseksistä.Mulla vaan nousee stoppi kun olen yltiöpäisen hygieeninen eli en voi kuvitellakaan nuolevani miestä takapuolesta.Sormettamisenkin kanssa on vähän niin ja näin, mun tarvii olla varma etten saa mitään "ylläriä" käsille...Itse käyn aina ennen pesulla ja teen kunnon huuhtelun suoleen.Se on ainoa keino,jotta voin rauhassa keskittyä. Mies on erittäin kiinnostunut pepputouhuista_joskus jopa ylsistymiseen asti...Tosin mä en ole ihan sielä aktiivisimmasta päästä seksiasioissa.

Eilen illalla otin vaseliinia ja sormetin ja kyllähän tuo tykkäsi kovasti :)

Mutta puhtaat paikat täytyy olla,muuten en pysty.

Vierailija
57/80 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa ja tuntuu mielettömän hyvältä. Mun vaimo tekee aina välistä mulle peppuseksiä suihinoton yhteydessä. Sormi tai sormet on pepussa, namia! Muutaman kerran olen saanut vaimon dildoakin. Se on tosi rietasta, mutta mahtavan orkun siitä oon saanut. Kerran ollaan myös oltu 69:ssä. Molemmat nuoli toista ja samalla työnteli dildoa toisen peppuun (molemmilla oli dildo pepussa). Tuosta sain yhden isoimmista orkuista elämäni aikana ja spermaakin tuli reilusti enemmän mitä normaalisti tulee. Suosittelen...

Vierailija
58/80 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tykkään, että nainen laittaa sormet peppuun.

Vierailija
59/80 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies kyllä ikinä nuolis, eikä varmaan sormellakaan kokeilis, eikä varmaan tahtois omaan hanuriinsakaan mitään. Mua ei kyllä haittais antaa eikä saada! :)

Vierailija
60/80 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni yrittää usein hyväillä peppuani kielellä ja sormilla, mutta väistän tilanteen yleensä. Omalta kannalta ajatus tuntuu kivalta, mutta epäilyttää se, etten ole varutunut asiaan, eli peppu on "vain normaalipuhdas".

Eli mahtaako mies yrittää vain minun ilokseni vai nautivatko miehet pepun nuolemisesta ja sormettamisesta vaikka suolessa saattaa olla kakkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän