Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako mies sormet peppuun?

Vierailija
13.05.2009 |

Moniko mies haluaa naisen laittavan sormen miehen peppuun taikka anustapin? Kiihottaako tämä miehiä jos nainen työntää peppuun seksin aikana sormen?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet siitä tykkää

Vierailija
2/80 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää ollenkaan. vaimo sen sijaan haluaa sormen pyllyynsä kun nuolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole erityisen innostunut noista peppujutuista, ja olen ymmärtänyt tämän johtuvan siitä että pelkää sitä kakkaa.. Mulla ei sen pahemmin ole kokemusta eli en osaa rohkaistakaan vaikka haluaisin. Olis kiva kokeilla peppuseksiä, mutta minkäs voi kun on liian siveellinen mies. Suoraan sanottuna välillä vituttaa ku itse haluais ja haluaisin myös työntää sormea/lelua miehen peppuun mutta.. huoh.

Vierailija
4/80 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nainen tarttee usein sen ekstra kiksin, että pääsee Jätemäen huipulle. "Hani, oih, voitko pitää mua sieltä?" No kyllä se onnistuu, jos sen noin kysyy.

Vierailija
5/80 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOIMII. Nautin sen hyväilystä päällisin puolisin ja silloin kun ei oo "kakkavaaraa", niin saa työntää syvemmällekkin ja oon mä muijan dildoakin ite kerran tai pari sovittanut ;-)

Vierailija
6/80 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnän sormen sisään ja hieron Sormeen voi laittaa kondomin, jos hygienia mietityttää, mutta suosittelen tätä kaikille.

Voit tietysti suositella kaikille, mutta kaikki miehet ei todellakaan halua tuollaista. Jotkut miehet hyytyy jo siitä, jos seksin aikana hyväilen itseäni, itse ehdotan jotain asentoa tai esim. suihinotossa hyväilen samalla palleja. Seisokki lopahtaa noilla liian "rajusta" eli heille epänormaalista toiminnasta, eli pitää olla tilannetajua ja fiilistellä pikkuhiljaa, mitä toinen haluaa. Jos olisin noille miehille työntänyt sormen perseeseen, mut ois varmasti heitetty kämpästä saman tien ulos.

Vierailija
7/80 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Moni ei tosiaan tiedä tuosta miehen "G-pisteestä" ja mistä se löytyy. Kunnon artikkeli vaan johonkin ltapäivälehteen. Varmasti moni mies haluasi kokeilla, mutta ei uskalla pyytää kun pelkää leimautuvansa homoksi (todella typerä pelko muuten!) tai jotain vastaavaa. Enkä yritä väittää että kaikki miehet haluaisivat, eivät kaikki naisetkaan pidä kaikista seksin/hyväilyn muodoista joita voi harjoittaa. Omat poikaystävät ainakin ovat tykänneet kovasti sormista. Ja naisen kannattaa rohkeasti kysyä mieheltä jos tämä ei itse kehtaa pyytää ;)

Vierailija
8/80 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin johan alkaa makuukammareissa g-pisteitten etsintätoimet. Miehillä ja naisilla.

Vierailija
9/80 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kelläään on kyse siitä tai, että sormen anukseen tyntäminen tekisi miehstä "hommelitaipuvaisen". Ihan samalle se tuntuu varmastikin naisesta kuin miehestä, on sitten hetero tai muu. Useimmat tykkää ainakin jonkinasteisesta anuksen stimuloinnista..

Vierailija
10/80 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko mies haluaa naisen laittavan sormen miehen peppuun taikka anustapin? Kiihottaako tämä miehiä jos nainen työntää peppuun seksin aikana sormen?

Minun ex hyväili anustani ja jopa joskus nuolikin reikääni sekä työnsi kielen sisään.. (tietysti kunnon pesut ensin.) Aivan uskomattomalle tuntui. Hänkin kertoi, että kova seisokkini koveni uskomattomiin mittoihin ja erektio vain kasvoi.. Itse myös olen tykänny hyväillä naisen peppua ja nuolla myöskin. Siitä myös hän piti kovasti. Sormet, kieli, pieni dildo tai tappi, kaikki tuntuvat hyvälle ja pannessa tai suuseksissä sormi sinne reikään takaa uskomattoman orgasmin.

Vierailija
11/80 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä mies ainakin haluaa.

Vierailija
12/80 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin johan alkaa makuukammareissa g-pisteitten etsintätoimet. Miehillä ja naisilla.

Uskon, että jokaisen kannattaisi lukea kirjat "Miehen seksuaalisuus" ja "Naisen seksuaalisuus" kirjoittaja Kari Heusala, saatavana varmasti kirjastoista, jos ei muuten niin kaukolainauksena. Sieltä selviää myös miksi juuri miehille tuottaa tyydytystä pepun hyväily? Miksi ja mistä kiihotutaan? Hyvin tärkeä perusteos koko seksualisuuteen.

Todella asiallisia kirjoja jossa käydään koko genitaalialue joskus jopa liiankin oppikirjamaisesti läpi.

Suosittelen todella kaikille.

Jos ette jaksa kokonaan niin kannattaa katsoa itseä kiinnostavat kohdat

Vierailija
13/80 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään sormia miehen perseeseen, homojen hommaa. Minun perseeseen ei kosketa.

Vierailija
14/80 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois se kiihottaa, mutta en kyllä pistä sinne sormiani, kun alkaa haiseen ja menee koko touhusta hohto. Niin ja sormetkin haisee sen jälkeen aivan hirveästi.

Vierailija
15/80 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja petipuuhissa ulottelin sormea liukastettuna reiälle. Ei tykännyt ja sanoi, ettei hänellä ole siinä kohtaa mitään hyvää tuottavaa kohtaa.

Asia selvä.

Vierailija
16/80 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmasti pyytänyt, jos tykkäisi.

Vierailija
17/80 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän mitä nöyrimmin videota tapahtumasta!

Vierailija
18/80 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni yllätti iloisesti työntämällä sormensa pyllyyni kesken suihinoton. Tuntui kiihoittavan naistakin suunnattomasti ja spermaa lähti hänen nieluunsa tosi paljon. Täytyy hankkia kumallekin anustapit leluiksi....

Vierailija
19/80 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni yllätti iloisesti työntämällä sormensa pyllyyni kesken suihinoton. Tuntui kiihoittavan naistakin suunnattomasti ja spermaa lähti hänen nieluunsa tosi paljon. Täytyy hankkia kumallekin anustapit leluiksi....

eipä hetkeäkään kun vaimosi huomaa tehneensää karhunpalveluksen sinulle. voitte molemmat meikata samoille meikeillä ja sovitella hameita vaatekaupassa sillä nimittäin siihen se menee jos noin tykkäät pyllyn rassauksesta. anteeksi vaan mut niise menee.

Vierailija
20/80 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa työntää sormensa kasaan paskaa? kysympähän vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan