Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako mies sormet peppuun?

Vierailija
13.05.2009 |

Moniko mies haluaa naisen laittavan sormen miehen peppuun taikka anustapin? Kiihottaako tämä miehiä jos nainen työntää peppuun seksin aikana sormen?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kovin epäröit niin koitappas googlettaa anatomiaa käsitteleviä sivuja ja sieltä eturauhasen sijaintia. helpottaa kummasti kun on päässä "kartta" et mihin olis tarkotus tähdätä. =)

eturauhanen on todella tuntoherkkä alue miehellä, jotkut vertaa sitä yhtä herkäksi kuin naisen klitoris (?) ei siis ole mitään tekemistä homoilun kanssa. seksuaali-identiteettikriisit hiiteen ja nautintoa kehiin!

Vierailija
62/80 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos sopisi sormi sinne.

PS. Ei siellä mitään kakkaa ole ellei ole hillitön hätä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mites miehet suhtautuu tuohon hygieniapuoleen?"

Kielihommissa tietysty pesaisu suihkussa käydessä ennen sekstailua. Jos ei ole ehtinyt käydä suihkussa, niin kielihommat voi minusta korvata ottamalla sormiin sylkeä ja pyörittelemällä sormea peppureiällä.

Jos suolessa on täytettä niin ettei voi sormettaa, niin senhän tiedät jo itsekin ennen sekstailua. Suolihan ilmeisesti puhdistaa itse itseään ja kerää kakan yhteen. Onhan sitä niinkin käynyt, että sormettaessa on sormella tuntenut, että suoli ei ole tyhjä, mutta ei siitä mitään ruskeaa sormea jää. Jos stressaa paljon, kannattaa harrastaa vain silloin kun tietää, että suoli on tyhjentynyt kunnolla tai, niin kuin meillä, alapesusuihkun avulla huuhtaista suolen.

Minusta hei vessassa käynnin jälkeen ei kannata alkaa peppuseksiin, vaan kannattaa odottaa hieman, että peppu puhdistaa itse itsensä (kun se kakkahan on juuri liikkunut siinä suolessa).

Eipä muuta kun peppurikasta juhannusta.

SE, JOKA JUHANNUKSENA PEPPUA SAA/ANTAA, EI TULE PUUTTEESSA ELÄMÄÄN!

Vierailija
64/80 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin 69:ssä. Mies ei vaikuttanut mitenkään tavallista kiihottuneemmalta vaikka kysyessäni sanoikin sen tuntuneen hyvältä. Minusta se oli aika vaikeaa. Olisiko helpompaa jos vain ottaisin mieheltä suihin ja yrittäisin siinä samalla hyväillä? Nyt siis mies oli minun päälläni, minä hyväilin hänen kaulaan suullani ja hieroin sormella eturauhasta.

Antakaa ihan käytönnön vinkkejä mitä kannattaisi kokeilla? Miehet, tykkäättekö pelkästä pepun sormeilusta vai samalla suihinototsta, peniksen hyäilystä käsin, millaisesta yhdistelmästä. Oma mies kertoo kyllä jos pitää, mutta ei koskaan sano että lopettaisin jonkin asian eikä ehdota mitä voisin tehdä :( Eli nyt kaipaan neuvoja mitä kannattaa kokeilla.

Vierailija
65/80 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis mies oli minun päälläni, minä hyväilin hänen kaulaan suullani ja hieroin sormella eturauhasta.

Niin siis kaluaan, ei kaulaan...

Vierailija
66/80 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mahtaako mies yrittää vain minun ilokseni vai nautivatko miehet pepun nuolemisesta ja sormettamisesta vaikka suolessa saattaa olla kakkaa?

Mä ainakin nautin pepun nuolemisesta sekä sormettamisesta vaikka suolessa on kakkaa. Itseasiassa suolessa oleva kakka kiihottaa, kun sen sormissaan tuntee.

Yökkäilijät ja muut paheksujat voivat sitten jättää kommentoimatta tähän, kiitos.

- mies, 42 v -

Vierailija
67/80 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne kakkakikkareet häviää peräsuolesta? Takaisin yläkertaan? Pyyhkiikö peppu itse itsensä sisäpuolelta ja heittää paperin vessanpyttyyn?

Minusta hei vessassa käynnin jälkeen ei kannata alkaa peppuseksiin, vaan kannattaa odottaa hieman, että peppu puhdistaa itse itsensä

Vierailija
68/80 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös peräsuoli juuri kasaa ulosteen pakettiin. Viestissä tarkoitettiin luultavasti niin että vessassa käynnin jälkeen suoli on tyhjä ja pinta erittää limaa joka puhdistaa.

Vessassa käydessä olen huomannut että kakan hajua on lipsahduksen jälkeen hankala saada pois sormista mutta peppu ei tuoksu yhtään. Joskus sekstatessa huomaa että peppu on suorastaan kostean liukas.

Vierailija
69/80 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naiset ei tee niin

Vierailija
70/80 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää, kun laitan sormen hänen pyllyynsä.

Vierailija
71/80 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

real

Vierailija
72/80 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa saada sormia/sauvaa peppuun. Itseäni mietityttää... kaikki sanovat että aito tuntuu vieläkin paremmalta.... pitäiskö kokeilla ;)

Vierailija
73/80 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua työterveys lääkäri "ilahdutti" työntämällä sormensa perseeseeni

Vierailija
74/80 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa jos mies haluaa sellaista. Yksi mies pakotti mut tekeen niin ja muutakin ja mulle jäi pahat traumat.

Hoitakoot miehet itse p****n rassaamisen jos sitä on pakko saada.

Vierailija
75/80 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexibition-messuilla joku oli kävellyt anustappi peräreiässä. Liekö ollut housuton. 

Vierailija
76/80 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oksettaa jos mies haluaa sellaista. Yksi mies pakotti mut tekeen niin ja muutakin ja mulle jäi pahat traumat.

Hoitakoot miehet itse p****n rassaamisen jos sitä on pakko saada.

Mikä tuossa on oksettavaa? Pidätkö siitä, että sinulle laitetaan sormi peppuun? 

Minusta on kiva nuolla pyllyä sekä laittaa sormi sinne vastavuoroisesti. Ihan normaali osa seksielämäämme. 

Vierailija
77/80 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos naisen sormi kelpaisi. Mutta vain naisen. Kumihanskaa voisi käyttää. 

Olisko hanskat käteen sitten ratkaisu niille naisille, joita ei muuten huvita?

Vierailija
78/80 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mielelläni mutta en sitä itse ala ehdottelemaan ellei nainen ole antanut mitään viitteitä pitävänsä sellaisesta

Vierailija
79/80 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sormen työtäminen sisään, vaan se eturauhasen hyväily.

Vierailija
80/80 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kiinnostanut, enkä kysynyt vaimoa sormettamaan. Oman pyllyt räpläys kadottaa seisokin. Kerran viisikymppisenä naislääkäri terkkarillla kokeili eturauhastani, eikä tuntunut sekään miltään. Pari kertaan olen dildoa kokeillut pyllyssä ja koittanut etsiä eturauhasta, mutta aina sama juttu, kuin paskalla kävisi. Kiihoitus katoaa kuin pieru saharaan. Ei ole mun juttu. Vaimon pyllyn räpläys kyllä kiinnostaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan