Haluaako mies sormet peppuun?
Moniko mies haluaa naisen laittavan sormen miehen peppuun taikka anustapin? Kiihottaako tämä miehiä jos nainen työntää peppuun seksin aikana sormen?
Kommentit (80)
Muka haluaa ketkä on monta kertaa kieltäny niin tekemästä kun on nainen kysynyt?
Mun mies ei halua, kauhee kitinä aina kun vähänki lipsun sinnepäin. En ole koskaan sinne reijälle asti kerenny ennenku on estetty.
Mielestäni iltapäivälehdet kun tykkäävät kirjoittaa seksi ja parisuhde artikkeleja niin voisivat ottaa tämän aiheen käsittelyyn. Moni mies ja nainen eivät tiedä miten että miehen ns. G-piste löytyy peräreijän kautta. Asia julkiseksi ja hyvää oloa makuuhuoneeseen.
Meillä vaimo työntää sormen mun peppuun kun runkkailee samalla mun kalua, tuntuu muuten hävyttömän hyvältä.. tappia ei olla kokeiltu vaikka semmoisenkin ostin..antaa asian hautua..
Kyllä itse nautin tuosta. Täytyy tosin puhua yksikössä kun kyseessä on ollut vain yksi sormi, mutta silti. Suihinoton yhteydessä vaimo on silloin tällöin hieronut anusta ja joskus työntyykin sinne, mikä takaa kyllä hyvät orkut. Saisi tehdä tuota useammin ja rohkeammin/rajummin ja ottaa mukaan useammankin sormen, mutta hyvä näinkin. Haaveeni on että vaimo nussisi strap-onilla mua peppuun, tai runkkaisi anustapilla/dildolla, mutta en ole vielä kehdannut tätä ehdottaa kun pelkään että pitää mua liian ihmeellisenä.
Mutta mieheni ei halua. Hyvä kun antoi aluksi kourasta pakarasta! Mutta on jo kyllä tottunut, että hipelöin hänen ihania pakaroitaan. Ei mulla mitään fiksaatiota ole siitä, että pitäisi ne sormet sinne miehen hanuriin tunkea...
Olen tyttöystävääni jo valmiiksi varoittanut, että en sitten halua sormea tai mitään muutakaan anukseeni seksin aikana. Eipähän jäänyt epäselväksi.
Armeijan suoritin lääkintämiehenä ja meidän piti koulutuksessa työntään kerran toistemme anukseen kuumemittari! (Tosi hauskaa oli kouluttajilla.) Tuntui aika ikävältä. En ole sen jälkeen ymmärtänyt miten kukaan voi nauttia vehkeen saamisesta anaaliinsa.
Olen käyttänyt, sormea, dildoa ja anustappua aviomieheni pepussa ja ottanut suihin samalla. Siinä on jotain erittäin "tuhman" tuntuista ja se kiihottaa minua suunnattomasti, kun voin tuottaa hänelle nautintoa niin monilla tavoilla.
- Onnellinen vaimo, jonka mies on juuri keksinyt, miten vaimon saa squirttaamaan
Aina kun naidaan niin mies kauheella kaarella ja omat sormet perseessään sormettamassa. Sormettelee muutoinkin persettään esim. sohvalla makoillessa ja saa siitä hirveen seisokin. On myös joskus lainaillut minun dildoja.
[/quote]
eipä hetkeäkään kun vaimosi huomaa tehneensää karhunpalveluksen sinulle. voitte molemmat meikata samoille meikeillä ja sovitella hameita vaatekaupassa sillä nimittäin siihen se menee jos noin tykkäät pyllyn rassauksesta. anteeksi vaan mut niise menee.
[/quote]
Vai mitä TV-Kari/Katri?
Näin kävi siis juuri sinulle...kiva että tulit kaapista ulos,sinulle...
En mä tiedä, tuntuuko noi sormet nyt niin kauheen hyvältä persiissä. Avovaimo niitä on kanssa sinne alvariinsa tuuppaamassa.
Siinä vaiheessa, kun on tulollaan, niin sormia persiissä ei edes muista. Aikasemmin tuntuu siltä kuin olisi kakkahätä.
Rakastelun jälkeen on parasta, kun mieheni hyväilee hiuksiani ja kasvojani ja minä hänen. Ei pysrtysi sormilla, jotka on persreiän jäljiltä.
ei kokemusta, mutta sormet kelpaisi. Vaimoa vaan ei voisi vähempää kiinnostaa. :(
voisin ottaa peppuun. Siis väh. 5 cm paksun ja värinällä.
ei halua takapuoleensa yhtään mitään. Joskus olen sormella hyväillyt ihan vain siitä reiän kohdalta, mutta ei halua mitään sinne päinkään. Joskus minua nuollessaan hän saattaa nuolla myös peppua, mutta ei ole kiinnostunut yleensäkkään anaaliseksistä.
Orkkukin näyttää tulevan kokovartalo tärinällä :D
..hyvää,,, siis se sormi persreijässä. Jos miehet sallivat syvälle työnnön, on se varma merkki lievään homeli-taipumukseen. Mutta jos menee silleen, että sitä ihan pikkuisen sivelee ja ehkä yhden nivelen verran sisäänkin työntää, se voi tuntua melko hyvältä....ja tykkäähän naisetkin siitä..
kerran niin saanut kokea
Ja jos nainen tekisi niin ehdottomaasti, sormi tai jopa useampi
miksei jopa dildolla naisi oikein kunnolla ja samalla ottaisi suihin
mmmmmmmm
M44
Mitä tekemistä takapuolen sormetuksella ja hieromasauvan laittamisella takapuoleen on homouden kanssa. Minä olen ainakin elänyt siinä käsityksessä että homous on seksuaalista kiinnostusta omaan sukupuoleen.
Ja vastaus: Kyllä, ainakin minusta se tuntuu erittäin hyvältä (eikä vaimolla ole mitään sitä vastaan)
M33
Ainakin minä haluaisin ja varsinkin nuoleminen tuntuu upeelta! harmi vain kun nykyinen vaimo on himmari :(
Kyllä haluaa. Harva vaan kehtaa pyytää sitä!