Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei tajua, että olen kotona hoitamassa lapsia enkä tekemässä kotitöitä.

Vierailija
29.12.2006 |

Tietysti teen niitäkin, mutta hänellä on edelleen omat kotihommansa. Ärsyttää vietävästi, että hän niistä luistaa jatkuvasti, koska on mielestään lasten kanssa illat. Niin olen minäkin päivät ja silti hän olettaa minun siinä sivussa tekevän kaiken. Mies on täystyöllistetty, kun pitää vauvaa sylissä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mitään muutakaan turhaa kukkua, mitä nyt jotkut täydelliset teistä yrittää harteilleni antaa. Vaan nämä loputtomat hommat, yhden asian saat tehtyä niin toinen odottaa tekijää.

Vaan ottaa päähän katsella lorvivaa miestä.

Vierailija
42/51 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pph saa palkkaa siitä, että hän HOITAA TOISTEN LAPSIA!

Se on hänen työnsä, vaikka et näytä sitä ymmärtävän.

Vierailija:

Sallisivat tämän myös ph:lta? Oisko kiva viedä lapset päiväksi hoitoon kun ne siellä pyörisi ph:n jaloissa päivän? Ja " ne tekee sitä työkseen" ei ole nyt vastaus tähän jos ajatellaan LASTA. Sillehän se on ihan sama saako häntä hoitava rahaa siitä vai ei...

Otetaas uudelleen. Miten lasten kannalta on eri asia saako hoitaja palkaa??? LASTEN KANNALTA. Pystytkö ajattelemaan lasta? Yritä. Unohda työ ja raha.

Kotihoidontukikin on tuki KOTIHOIDOSTA. Ei KODIN hoidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hänen tarvitse osallistua kotitöihin, mutta ap:n pitää jaksaa. Nyt taas joltain logiikka uupuu.

Vierailija
44/51 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto on hyväksyä hänet sellaisenaan, ja vain sinä teet. Kolmas vaihtoehto on jättää kyseinen mies.

Muuten en ota kantaa siihen kenen pitää tehdä mitäkin. Sen päättää jokainen perhe keskenään, mikä kellekin sopii.

Vierailija
45/51 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:tä kismittää se että hänen miehensä ei oma-aloitteisesti niihin tartu. Ja se on taas sitten ihan asennekysymys miten siihen asiaan suhtautuu, ottaako herneen nenäänsä vaiko hyväksyykö sen että mun mies nyt vaan on tuollainen, että sille pitää erikseen asioista sanoa...

Vierailija
46/51 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Haluan myös olla 100% lasteni kanssa, mutta sitä en ole, jos teen samalla kotitöitä, kuten mieheni olettaa (jotta hän saa olla 100% lasten kanssa). Alatteko jo tajuta? Haluan olla lasten kanssa, en ole kotona kotitöiden vuoksi.

ap

Miksei miehelläsi ole oikeutta viettää (vähäistä) vapaa-aikaansa keskittyen 100% lapsiin, mutta sinulla on?

Siis sinusta olisi oikeudenmukaista, että sinä olet vaan kotona, vähän ehkä leikit ja ruokit ja vaatetat lapsesi, miehesi sitten tekee ansiotyön ja sen päälle kotityöt? Et taida hirveästi miestäsi rakastaa...

Vierailija
47/51 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi nyt vasta otat asiasta pulttia?

Eipä sulla taida ihan noin iso perhe ollakaan.

Vierailija
48/51 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla, joka väitit minun haluavan yhtenäisiä vastauksia, ole ikinä päivää, jolloin haluaa valittaa ja etsiä kohtalotovereita? Eikö mies ikinä ota päähän. Kas kun minulla on juuri tänään sellainen päivä, että homma tökkii.

Vai en rakasta miestäni. Pah. Sielläkö joku yh sellaista epäilee? Parisuhteemme toimii, mutta ei mieheni ole täydellinen, niinkuin en minäkään.

Vierailija
49/51 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat ihan oikeasti olla aika yksinkertainen?

Vierailija:

Otetaas uudelleen. Miten lasten kannalta on eri asia saako hoitaja palkaa??? LASTEN KANNALTA. Pystytkö ajattelemaan lasta? Yritä. Unohda työ ja raha.

Kotihoidontukikin on tuki KOTIHOIDOSTA. Ei KODIN hoidosta.

Vierailija
50/51 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse suuresta perheestä alun perin ja tiedän, että vaikka äiti olisi maailman ahkerin ihminen, kyllä niitä kotitöitä jää väistämättä isällekin. Ja helpompi ja parempi olisi kaikkien kannalta, jos mies ei olisi tosi vastahankainen kotitöihin tarttumisessa.

Minä luulen ymmärtäneeni pointin tuossa jonkun kirjoittajan perhepäivähoitaja-kommentissa. Eli että vanhemmat hermostuisivat, jos pph tekisi kaikki kotityönsä päivällä eikä keskittyisi lapsiin, mutta kotona olevalla on toisinpäin: lapsiin keskittymistä samalla tavalla ei katsota hyvällä, vaan kaikki kotityöt pitäisi myös tehdä samalla.

Vierailija
51/51 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

av- palstan mammat sit valittaa vuosien päästä, kun mies ei tee mitään. se on tulos siitä, kun naiset ottavat kaikki kotityöt harteilleen ja lapsetkin hoidetaan siinä sivussa. sitten kun vaimo lähtee töihin, niin hän tekee edelleenkin kaiken yksin. tänne palstalle ei todellakaan kannata tulla valittamaan, sillä pelkkää paskaa saa niskaansa.