Kuinka monta ihmistä tunnet, joilla ei ole älypuhelinta?
Itselleni tulee oikeastaan vain mieleeni isoäitini. Muuten varmaan kaikilla omassa ystävä- ja sukulaispiireissä on älypuhelin.
Kommentit (76)
Älykkäät eivät tarvitse älypuhelimia.
Kaksi ja hekin ovat yli 70-vuotiaita.
En käytä täysi vakoilu vehjes. Suomen todelliset viholliset maamme sillä. https://www.nordnet.fi/blogi/valtion-johdannaistappiot-jo-7-miljardia/
En ole laskenut, aika monta kuitenkin.
Kaksi. Molemmat yli 80-vuotiaita ja heillä on Dorot.
Meillä ei miehen kanssa ole. Pojalla ei ole kännykkää lainkaan.Siis ei se ole harvinaista,ettei ole älypuhelinta.
Tunnen yhden eli itseni. Olen 53-vuotias ja minulla on 12 vuotta vanha Nokian puhelin. En tule koskaan ostamaan älypuhelinta. Minulla on omat älykkäät aivot millä ajatella, en tarvitse mitään äppejä elämääni. Hoidan asiat tietokoneella, hyvin tuntuu elämä sujuvan ilman tyhmennyspuhelinta. Katson usein näitä ihmisiä, jotka vain tuijottelevat sitä tyhmennyspuhelintaan, että mitä ihmettä sieltä tuijottelevat. Tyhmän näköistä ja tyhmentää ihmistä. Teinit ymmärrän, mutta aikuisia en jotka joka paikassa tuijottelevat sitä typerää laitetta.
Itseni. Ikävä kyllä tosin joudun pian hankkimaan älypuhelimen pelkästään sen vuoksi että kuntosalilla jolla käyn, ei pian pääse enää sisään avainkortilla, vaan siellä siirrytään oven avaamiseen puhelimella.
Vierailija wrote:
Tunnen yhden eli itseni. Olen 53-vuotias ja minulla on 12 vuotta vanha Nokian puhelin. En tule koskaan ostamaan älypuhelinta. Minulla on omat älykkäät aivot millä ajatella, en tarvitse mitään äppejä elämääni. Hoidan asiat tietokoneella, hyvin tuntuu elämä sujuvan ilman tyhmennyspuhelinta. Katson usein näitä ihmisiä, jotka vain tuijottelevat sitä tyhmennyspuhelintaan, että mitä ihmettä sieltä tuijottelevat. Tyhmän näköistä ja tyhmentää ihmistä. Teinit ymmärrän, mutta aikuisia en jotka joka paikassa tuijottelevat sitä typerää laitetta.
Tyhmennys, tyhmä, typerä. Sanavarastosi ei ole kovin laaja ja tekstissäsi on aika paljon toistoa.
Vierailija wrote:
Itseni. Ikävä kyllä tosin joudun pian hankkimaan älypuhelimen pelkästään sen vuoksi että kuntosalilla jolla käyn, ei pian pääse enää sisään avainkortilla, vaan siellä siirrytään oven avaamiseen puhelimella.
Kuntosalin vaihto ei tule kyseeseen? Itselläni menee vain kaikki suoraan boikottiin, jos niihin älypuhelinta vaaditaan. Oli se sitten mitä vain.
Mummun, ikää jo 90, niin en usko että tarvii enää.
Ikätovereissani ja meitä vanhemmissa tiedän , lankapuhelimella puhuvia en enää yhtään. Oon 78.
Heissäkin on henkilöitä jotka kuitenkin tietokoneita käyttäneet.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tyhmennys, tyhmä, typerä. Sanavarastosi ei ole kovin laaja ja tekstissäsi on aika paljon toistoa.
Jos tekstini ärsyttää, ei tarvitse lukea TYHMÄ. Onko tyhmennyspuhelin pilannut jo aivosi tyhmä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuntosalin vaihto ei tule kyseeseen? Itselläni menee vain kaikki suoraan boikottiin, jos niihin älypuhelinta vaaditaan. Oli se sitten mitä vain.
Itse teen samaa, kaikki boikottiin mihin vaaditaan tämä typerä laite. Se on muuten syrjintää jos ihminen ei voi esimerkiksi kaupassa saada tiettyjä alennuksia, jos ei ole tuota laitetta. Nostakaa haloo, niin teen itsekin.
Vierailija wrote:
Vaihda kuntosalia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itse teen samaa, kaikki boikottiin mihin vaaditaan tämä typerä laite. Se on muuten syrjintää jos ihminen ei voi esimerkiksi kaupassa saada tiettyjä alennuksia, jos ei ole tuota laitetta. Nostakaa haloo, niin teen itsekin.
Oletko nostanut haloon Lidlissä, miten kävi?
Aika monella ystävällä ei ole mitään älyväly puhelimia, ei sellaista tarvitse yhtään mihinkään.
Yhden: itseni.
-M34