Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta ihmistä tunnet, joilla ei ole älypuhelinta?

Vierailija
16.10.2023 |

Itselleni tulee oikeastaan vain mieleeni isoäitini. Muuten varmaan kaikilla omassa ystävä- ja sukulaispiireissä on älypuhelin.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden: itseni.

-M34

Vierailija
2/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät eivät tarvitse älypuhelimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ja hekin ovat yli 70-vuotiaita.

Vierailija
4/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä täysi vakoilu vehjes. Suomen todelliset viholliset maamme sillä. https://www.nordnet.fi/blogi/valtion-johdannaistappiot-jo-7-miljardia/

Vierailija
5/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut, aika monta kuitenkin.

Vierailija
6/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Molemmat yli 80-vuotiaita ja heillä on Dorot.

Vierailija
7/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei miehen kanssa ole. Pojalla ei ole kännykkää lainkaan.Siis ei se ole harvinaista,ettei ole älypuhelinta.

Vierailija
8/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden eli itseni. Olen 53-vuotias ja minulla on 12 vuotta vanha Nokian puhelin. En tule koskaan ostamaan älypuhelinta. Minulla on omat älykkäät aivot millä ajatella, en tarvitse mitään äppejä elämääni. Hoidan asiat tietokoneella, hyvin tuntuu elämä sujuvan ilman tyhmennyspuhelinta. Katson usein näitä ihmisiä, jotka vain tuijottelevat sitä tyhmennyspuhelintaan, että mitä ihmettä sieltä tuijottelevat. Tyhmän näköistä ja tyhmentää ihmistä. Teinit ymmärrän, mutta aikuisia en jotka joka paikassa tuijottelevat sitä typerää laitetta.

Vierailija
9/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Ikävä kyllä tosin joudun pian hankkimaan älypuhelimen pelkästään sen vuoksi että kuntosalilla jolla käyn, ei pian pääse enää sisään avainkortilla, vaan siellä siirrytään oven avaamiseen puhelimella.

Vierailija
10/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tunnen yhden eli itseni. Olen 53-vuotias ja minulla on 12 vuotta vanha Nokian puhelin. En tule koskaan ostamaan älypuhelinta. Minulla on omat älykkäät aivot millä ajatella, en tarvitse mitään äppejä elämääni. Hoidan asiat tietokoneella, hyvin tuntuu elämä sujuvan ilman tyhmennyspuhelinta. Katson usein näitä ihmisiä, jotka vain tuijottelevat sitä tyhmennyspuhelintaan, että mitä ihmettä sieltä tuijottelevat. Tyhmän näköistä ja tyhmentää ihmistä. Teinit ymmärrän, mutta aikuisia en jotka joka paikassa tuijottelevat sitä typerää laitetta.

Tyhmennys, tyhmä, typerä. Sanavarastosi ei ole kovin laaja ja tekstissäsi on aika paljon toistoa.

Vierailija
11/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itseni. Ikävä kyllä tosin joudun pian hankkimaan älypuhelimen pelkästään sen vuoksi että kuntosalilla jolla käyn, ei pian pääse enää sisään avainkortilla, vaan siellä siirrytään oven avaamiseen puhelimella.

Kuntosalin vaihto ei tule kyseeseen? Itselläni menee vain kaikki suoraan boikottiin, jos niihin älypuhelinta vaaditaan. Oli se sitten mitä vain.

Vierailija
12/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummun, ikää jo 90, niin en usko että tarvii enää.

Vierailija
13/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikätovereissani ja meitä vanhemmissa tiedän , lankapuhelimella puhuvia en enää yhtään.  Oon 78.   

Heissäkin on henkilöitä jotka kuitenkin tietokoneita käyttäneet. 

Vierailija
14/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tyhmennys, tyhmä, typerä. Sanavarastosi ei ole kovin laaja ja tekstissäsi on aika paljon toistoa.

Jos tekstini ärsyttää, ei tarvitse lukea TYHMÄ. Onko tyhmennyspuhelin pilannut jo aivosi tyhmä.

Vierailija
15/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kuntosalin vaihto ei tule kyseeseen? Itselläni menee vain kaikki suoraan boikottiin, jos niihin älypuhelinta vaaditaan. Oli se sitten mitä vain.

Itse teen samaa, kaikki boikottiin mihin vaaditaan tämä typerä laite. Se on muuten syrjintää jos ihminen ei voi esimerkiksi kaupassa saada tiettyjä alennuksia, jos ei ole tuota laitetta. Nostakaa haloo, niin teen itsekin.

Vierailija
16/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni. Olen 41-vuotias.

Vierailija
17/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vaihda kuntosalia.

Vierailija
18/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Itse teen samaa, kaikki boikottiin mihin vaaditaan tämä typerä laite. Se on muuten syrjintää jos ihminen ei voi esimerkiksi kaupassa saada tiettyjä alennuksia, jos ei ole tuota laitetta. Nostakaa haloo, niin teen itsekin.

Oletko nostanut haloon Lidlissä, miten kävi?

Vierailija
19/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella ystävällä ei ole mitään älyväly puhelimia, ei sellaista tarvitse yhtään mihinkään. 

Vierailija
20/76 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni lisäksi 3 .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi