Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: kerro, miksi torjuit naisen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.

Vierailija
14.10.2023 |

Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksi mies tartu tilaisuuteen, jota moni mies täällä kuitenkin kovasti toivoo eli naiseen aloitteeseen.

Kommentit (265)

Vierailija
161/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ulkonäkö on aina syy. Oli mikä tahansa sukupuoli, niin ulkonäkö on syy, miksi joku kiinnostuu romanttisesti tai ei kiinnostu.

Onhan täällä lueteltu lukuisia muitakin syitä. 

Vierailija
162/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian erilainen ajatusmaailma. Kotihiiri ja reppureissaaja ei sovi yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin viisikymppisenä miehenä suurin syy noissa tilanteissa on ikäero.

Jos ikäeroa on tyyliin yli 20 vuotta, niin ei se tule toimimaan.

Vierailija
164/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä näin viisikymppisenä miehenä suurin syy noissa tilanteissa on ikäero.

Jos ikäeroa on tyyliin yli 20 vuotta, niin ei se tule toimimaan.

Ihan mielenkiinnosta, lähestyykö sinua 20v nuoremmat vai vanhemmat naiset? 

Vierailija
165/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap tässä. Kiitos rehellisistä vastauksista. Mulla ei siis ollut lähtöajatuksena että mun tai kenenkään muunkaan naisen pitäisi joka miehelle kelvata. Totta kai valinnan vapaus toimii molempiin suuntiin. Olen vain miettinyt että alkaisin tehdä aloitteita mielenkiintoisille miehille ihan siksi että ihailen niitä ihmisiä jotka uskaltavat selkeästi osoittaa mitä haluavat. Mulla tämä on ollut suunnattoman vaikeaa. Uskon, että pakkeja tulen saamaan ja halusin jo näin etukäteen kartoittaa, mitkä ne mahdolliset syyt ovat:)

Anna mennä. Olen itse miehenä liian usein päätynyt tilanteeseen, jossa nainen on mielestän (ja muidenkin mielestä) tehnyt selvän aloitteen, mutta kuitenkin aina tavalla tai toisella pakenee paikalta, kun koitan lähestyä. Näitä kun tarpeeksi tulee, niin ei ihan hirveästi huvita enää lähteä leikkiin, jonka tarkoitus naiselle on ilmeisesti vain testata arvonsa.

Juuri viime viikolla työkuvioissa yksi nainen teki vaikutuksen ja olin jo aika varma, että hän on kiinnostunut. Kuitenkin kun esim. kahvijonossa lähestyin, hän lähti kirjaimellisesti jonosta pois :D Muissa tilanteissa jäi kuitenkin katseista vahva olo, että kiinnostusta on. Olen ilmeisesti sen verran kömpelö näissä kuvioissa, etten osaa pelata oikein, jolloin suora yhteydenotto ja keskustelu kahden kesken on oikea tapa edetä.

Vierailija
166/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo parisuhteessa ja kuvittelin uskollisuuden merkkaavan jotakin. Nykytietämykseni nojalla olisin antanut palaa.

Vierailija
167/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olin jo parisuhteessa ja kuvittelin uskollisuuden merkkaavan jotakin. Nykytietämykseni nojalla olisin antanut palaa.

Ajat ovat todellakin muuttuneet. Uskollisuudella ei ole tänä päivänä merkitystä. Ihmiset ovat suhdepörssitavaraa, joilla käydään kauppaa päivittäin.

Vierailija
168/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen naimisissa, eli se nyt on varmasti se päällimmäinen syy, mutta jos en olisi, varmasti määrällisesti yleisin syy olisi itsellä se, että nainen on ollut aivan liian kännissä. Ainakin omalla kohdalla suurin osa aloitteen tekevistä naisista on ottanut hiukan turhan monta rohkaisuryyppyä. 

Vierailija
169/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, se on tärkein syy. Ennen naimisiin menoa syitä oli mm. väsytti, nainen oli liian kännissä tai liian päällekäyvä ja tärkeimpänä, ei vaan tehnyt mieli.

Vierailija
170/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ulkonäkö on aina syy. Oli mikä tahansa sukupuoli, niin ulkonäkö on syy, miksi joku kiinnostuu romanttisesti tai ei kiinnostu.

Onhan täällä lueteltu lukuisia muitakin syitä. 

Joo mutta ne tulee ulkonäön jälkeen vasta. Aina voi itseään huijata että on joku epäpinnalinen hienompi ihminen vaikka oikeasti ulkonäkö tekee aina jonkinlaisen alkuvaikutuksen joka johtaa tai ei johda pidemmälle.

Vierailija
171/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei miellyttänyt

Lapsi edellisestä suhteesta

Seksi oli mahtavaa, mutta muuten arvomaailma tai jutut ei kohdannut lainkaan

Vierailija
172/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tasokkaamman naisen.

Vierailija
173/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli läski, ei virtahevot kyllä hirveesti kiinnosta. 

Vierailija
174/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen ja vähän pullukka, mutta elämässä muut asiat kunnossa ja laitettuna ihan nättikin. Mua naurattaa jo itseni. Olen saanut useammat pakit samalta mieheltä. Miten olen jaksanut yrittää enkä ole halunnut kerralla uskoa. Enää en aio tehdä elettäkään yhdenkään miehen suuntaan. Enää ikinä. Kuinka tyhmä ihminen voikaan olla. Hölmö sydän.

Vierailija
175/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei kiinnostanut ja siks toisekseen hän haisi hielle eri toten seksin aikana

Vierailija
176/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ainakaan minä. Mut mä olenkin jo liian vanha eikä ulkonäkökään oikein riitä.

Vierailija
177/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olin 19, nainen 16. Tuntui liian nuorelta.

Sama. Mutta ilmeisesti torjutuksi tuleminen otti ko. naisella koville, sillä ei joskus15v myöhemmin huolinut minua edes Facebook-kaverikseen, vaikka kaikki muut kylän pojat kavereina olivatkin. Siis nekin, jotka käyttivät humalaista teinityttöä seksuaalisesti hyväkseen ja porukassa naureskelivat sille, ettei ole edes helppo vaan varma nakki. Minä olin ennemmin kuin isoveli, joka huolehti siitä että pääsee turvallisesti kotiin eikä sammu hankeen tms.

Sanoisinko tähän että 16 vuotias ei ole vielä nainen, millään mittareilla, vaan alaikäinen lapsi. En tiedä mikä on rajana seksuaalisesta hyväksikäytöstä, mutta 16 vuotias on todellakin nuori.

Vierailija
178/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia minua lähestyneet naiset on ollut vain rahan perässä kun lähestyminen alkaa että voisit ostaa minulle juotavaa. Lokki ei ole minun tyylinen nainen. Lempiaine muutenkin naiset aina heti kun alkaa olettamaan että minun rahat on myös hänen rahoja

Vierailija
179/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehet, torjutteko naista koskaan ujouden tai epävarmuuden takia? 

Ei, en ainakaan minä. Mut mä olenkin liian vanha, liian lyhyt, liian vaikka mitä. Eikä ulkonäkökään riitä mihinkään.

Vierailija
180/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan iästä ja elämäntilanteesta. Sinkkuna minua olisi voitu lähestyä paremmalla vastakaiulla. Avioliitossa olevana keski-ikäisenä perheenisänä millään yrityksellä ei ole mahdollisuuksia onnistua.

Parikymppisenä olisi kelvannut kyllä, jos olisi lähestytty suht samanikäisen toimesta. Liki viisikymppisenä tilanne voi olla eri, samoin jos toisella on lapsia ja toisella ei.

Näin yleistäen sinkkumiestä voi kuitenkin lähestyä suht avoimesti, mies antaa pakit paljon pienemmällä todennäköisyydellä kuin nainen.

15-vuotiaana tulin antaneeksi eräissä kotibileissä yhdelle tytölle tavallaan pakit, vieläpä tämän antaman ns. käsihoidon jälkeen. Päätin tuon jälkeen  lähteä kaveriporukan mukana kaupungille pyörimään, vaikka olisi pitänyt jäädä kysymään edes tytön nimi ja puhelinnumero. Puolustuksekseni olin turkasen kännissä, ja niin oli tyttökin, joka oli ns. munankipeä ja suht hanakasti hyökkäsi kaluun kiinni vaikken edes nimeä ehtinyt kysyä. "Happy endingin" jälkeen siinä vähän piehtaroitiin, kunnes päätin lähteä kotibilepaikasta jatkamaan matkaa. Sääli, ettei tämmöistä enää koskaan sattunut toiste. Ja mitä ihmettä ajattelin, edes humalapäissäni? Miksi ajattelin, että öisten katujen talsiminen äärihumalaisten teinipoikien seurassa olisi parempi vaihtoehto kuin kuuma tyttö, joka oli minusta seksuaalisesti kiinnostunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi